کد خبر 1362904
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مقاومت اسلامی نجبا کاریکاتور «عماد حجاج» در العربی الجدید درباره مقاومت فلسطینی‌ها را منتشر کرد.

کاریکاتور/ بازی شطرنج مقاومت با صهیونیست‌ها

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    5 0
    باز هم انتشار آثار اين فرد مغرض اردنى محب رفتار و منش ملك عبد الله بن حسين الهاشمى! آيا به نظر سردبير محترم، نبرد فلسطينى ها با اسرائيلى ها، نبرد براى بقا است يا بازى؟ بهاى اين بازى چه است؟ جان و مال و شرف؟ عده و لشكر دو طرف تناسبى دارند؟ سنگ در برابر توپ و تانك نسبتى با بازى شطرج دارد؟ در آثار اين فرد، اولا فلسطين، تنها ترسيم مى شود و هيچ اثرى از امت اسلامى كه فلسطينيان به نيابت از اين امت خوابزده در حال درگيرى و ايثار هستند نيست و ثانيا همواره حامل حس نا اميدى و سرخوردگى براى اعراب است. ثالثا وقتى پاى ايران به ميان آثار او مى آيد، همواره تفرقه افكن و بى انصاف رفتار مى كند و آثار تندى عليه محور مقاومت، ايران و شخص رهبرى دارد! عرض بنده اين است كه حتما قبل از انتشار، جريان شناسى آثار و خط فكرى هنرمند و البته نشريه اى كه در آن مشغول است مد نظر قرار بگيرد. خط فكرى سازشكار، نفاق، تفرقه افكن ، ليبرال، امپرياليزم و نهايتا صهيونيزم از مواردى است كه متاسفانه در برخى نشريات اسلامى و عربى ترويج مى شوند. براى اين امر، فقط كافى است به آثار قبلى هنرمند در تويتر و شبكه هاى ديگر مراجعه نماييد؛ البته انتشار آگاهانه و حاوى تحليل اين آثار مى تواند به غناى سايت مشرق بيفزايد ولى با تحليل و كارشناسى و نه باز گذاشتن ميدان!
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    5 2
    طنز نگاره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • FR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 2
      اونم که طنزش عربیه استاد
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      4 1
      جناب 12:19 ـــ ما ایرانی عرب هم داریم! پس اگر اعراب ایرانی هموطن هستند، واژگان عربی بخشی از زبان ملی ما هست!
  • AT ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    3 0
    سفیر تُرکیه در آمریکا،(حسن مورات مرجان)»در مقاله ای که در نشریۀ اسرائیلی(تُرکی اسکوپ)منتشر شد»بر ضرورت همکاری مشترک آنکارا و اورشلیم برای مقابله با برنامۀ هسته ای ایران تاکید کرد... !
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    بایدبا تیر واقعی هدف بکیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس