کد خبر 1358980
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
ادعای رژیم‌صهیونیستی: روسیه در اوکراین مرتکب جنایت جنگی شده است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه مدعی شد که روسیه در حال ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین است.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در پیامی در توییتر نوشت که روسیه در حال ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین است.

وی در این پیام نوشت: «تصاویر و شواهد از اوکراین وحشتناک است. نیروهای روس علیه مردم غیرنظامی بی دفاع جنایت جنگی مرتکب شده‌اند. من قویا این جنایات جنگی را محکوم می‌کنم».

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این پیام توییتری به جنایت‌هایی که نظامیان این رژیم طی چند دهه علیه مردم فلسطین مرتکب شده‌اند اشاره‌ای نکرد.

روز گذشته نیز  «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا خواستار محاکمه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به عنوان جنایتکار جنگی شد و گفت پس از گزارش شدن ارتکاب جنایت در اوکراین توسط ارتش روسیه، تحریم‌های بیشتری را علیه مسکو اعمال خواهیم کرد.

کشورهای غربی مدعی هستند که نظامیان روسیه در شهر بوچا در شمال کی‌یف مرتکب جنایت شده‌اند این در حالی است که مسکو شدیدا این ادعاها را رد می‌کند.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه هفته جاری اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه در تاریخ 30 مارس، به طور کامل روستای بوچا در منطقه‌ کی‌یف را ترک کرده‌اند و «شواهد جنایات» در این روستا روز چهارم پس از خروج و زمانی ارائه شده است که کارکنان سرویس امنیتی اوکراین وارد شهر شدند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که در تاریخ 31 مارس، «آناتولی فدروک» شهردار شهر بوچا در یک پیام ویدئویی تأیید کرد که هیچ سرباز روس در بوچا حضور ندارد و هیچ اشاره‌ای نیز به تیراندازی به شهروندان محلی با دستان بسته نیز نکرده بوده است.

کی‌یف و رسانه‌های اوکراینی فیلم‌های ویدئویی منتشر کرده‌اند که گفته می‌شود در شهر بوچا در شمال اوکراین گرفته شده و اجساد غیرنظامیان کشته شده را نشان می‌دهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    4 2
    کفتار به جنایت جنگی اعتراض داره.
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 2
    فقط 67 فلسطینی دو سال قبل در قضیه انتقال سفارت به بیت المقدس جلوی پای کوشنر سلاخی شدند انهم یک ساعته
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 2
    کم مونده رهبر داعش هم بیاد از صلح جهانی صحبت کنه زمین نیست که دیوونه خونس
  • علی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 2
    چه جالب! حرامزاده‌های جانیِ کودک‌کش! دیگران رو متهم به جنایت جنگی میکنند!!!!!!!
  • نیما IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    فقط مونده محمد جولانی بگویید روسیه جنایت کرده بابا این مسخره بازی را ول کنید جنایت همیش فیلم اوکراینی ها است
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    جک میگفت کمتر خنده دار بود،بیشرف ها هزاران کودک بیگناه را کشته و هم اکنون در حال تعارض به مراسمات ماه رمضان مسلمانان در فلسطین اشغالی اند و دم از جنایت جنگی میزنند
  • ادریس IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    کشتار زنان و کودکان اردوگاه صبرا و شتیلا احتمالا جنایت جنگی حساب نمیشه که اینجوری حرف میزنی وزیر کودک کش
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    فقط قاتلان و آدمخواران جنایات روسها رو توجیه میکنن . شرافت و انسانیت رو به نرخ روز فروختین یا توافقی؟
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    متاسفانه تمام شواهد ، جنایت و تجاوزات روسها رو ثابت میکنند. اونوقت عده ای مسلمان نما که مایه ننگ هر مسلمانی هستند همه جوره سعی میکنن اذهان رو منحرف کنن. به فضل الهی اینان‌ نهایتا به دست خود ما مسلمین نیست و نابود خواهند گردید.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    جنایت جنایته چه صهیونیست بیانش کنه چه کس دیگری
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    جنایتکار جنایتکاره فرقی نمیکنه آمریکا مرتکب شده باشه یا روس یا سفیدپوست یا سیاه پوست. چرا بعضیها در مقابل تجاوز و جنایات روسها لال شدن و با وقاحت تمام ازش دفاع میکنن.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    برای من یکی ثابت شده کسانی که فقط مرگ بر آمریکا میگن تنها هدفی که ندارن مبارزه با استکبار دفاع از مظلوم هست. اگه آمریکا این تجاوزات رو انجام میداد الان صدای استکبارستیزی بعضیها عالم رو کر کرده بود. البته خدا جای حق نشسته و ستمگر و دروغگو را ذلیل خواهد کرد
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    تمام شواهد و مستندات نشون میده متاسفانه روسها علیه غیر نظامیان ، تجاوزات و جنایت مرتکب شدن. ولی یه عده ترجیح میدن نفهمن و از واقعیت فرار کنن . البته خاصیت افراط و جاهلیت اینه که آدمی را کر و کور میکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس