کد خبر 1358658
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
فروش داروهای فاسد با عنوان داروی کمیاب/ کشف ۲۵۰ هزار قلم داروی تاریخ مصرف گذشته

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از بازداشت عامل فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۲۵۰ هزار قلم انواع داروی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی با اعلام خبر بازداشت یک فروشنده داروهای غیرمجاز در فضای مجازی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا تهران، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۶۰ هزار دنبال‌کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می‌کرد، مشاهده شد.

رئیس پلیس فتا تهران افزود: کارشناسان پلیس فتا تهران اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و با بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

ببینید:

فیلم/ دستگیری ضارب شهروندان در حرم رضوی

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضائی، وی در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و بیش از ۲۵۰ هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از این متهم کشف شد.

به گفته وی، متهم پس از انتقال به پلیس فتا به فروش داروهای فاسد و تاریخ گذشته تحت عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد.

گودرزی ادامه داد: پلیس فتا با رصدهای مستمر و شبانه‌روزی خود در فضای مجازی با افرادی در این فضا اقدام به فروش اینگونه اقلام کنند، مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای‌ مجازی ممنوع است، یادآور شد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری یا اعلام هرگونه موارد مشکوک به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    در میدان وسط شهر گردنش را بزنید
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    به دار بیاویزینش تا خوراک مرغان آسمان شود
  • CA ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 1
    تمام این جور ادمها ودلال ها باید اعدام شوند چرا قوه قصاییه در اینگونه موارد اینهمه سست عمل میکنه ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس