کد خبر 1354964
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
کلاهبرداری نمایه

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری سایبری با ترفند اینترنت هدیه رایگان هشدار داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی‌محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا  ترفند مجرمان سایبری با موضوع اینترنت‌هدیه اشاره و اظهار داشت: مجرمان سایبری این بار با ترفند ارسال پیامک با مضمون اینترنت هدیه رایگان در صدد کلاهبرداری از هموطنان هستند.

بیشتر بخوانید:

بیشترین موارد کلاهبرداری در تعطیلات نوروز چیست؟

 سرهنگ رجبی با بیان این مطلب که کاربران به هیچ وجه نباید به لینک‌های ارسالی در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با عنوان ثبت نام و دریافت اینترنت رایگان توجه کنند گفت: بیشتر این لینک‌ها جعلی است.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین شیوه کلاهبرداری مجرمان سایبری

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به شهروندان توصیه کرد که اولاً بر روی لینک‌های ناشناس کلیک نکرده و در پیامک‌هایی با مضامین قرعه کشی‌ها شرکت نکرده و این لینک‌های ناشناس را نیز برای دیگران ارسال نکنند؛ چرا که این لینکها و این پیامک‌ها ترفند کلاهبرداران سایبری است‌.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • از شهرستان سراب IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    3 1
    پلیس فتا هم فقط راه های پیشگیری رو اعلام میکنه ولی وقتی جرمی اتفاق افتاد سستی میکنه شخصی در اینستاگرام من میومد در بخش نظرات توهین میکرد و فحاشی میکرد حذفش میکردم با اکانتی دیگر میومد فتا کاری نکرد گفت بخش نظرات را ببند گفتم پیج من تبلیغاتی هست خلاصه توانستم با یک موبایل فروش مشورت کنم و مشکلمو با پیدا کردن ارقامی از موبایل طرف حل کرد
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      2 1
      پلیس فتا مسئول نظرات اینستاگرام حضرتعالی نیست اینستاگرام هم با ارقام درست نمی‌شه زده کلمه مسدود کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس