ویژه ها

بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این طیف به قهرمان سازی از افرادی اقدام می کنند که یا خیانت در کارنامه شان ثبت شده و یا جنایت.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

********

** هدف از برجام موشکی، رعایت صلح و امنیت در منطقه است!

«فریدون مجلسی» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق که مدت هاست خانواده اش ساکن آمریکا هستند، در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«باید این نکته را در نظر گرفت که تحریم‌ها زندگی مردم را سخت کرده و امروز مردم برای گذران امور خود با مشکلات جدی مواجه هستند. تحریم‌ها باعث شده رقبای منطقه‌ای ما در دهه‌های اخیر پیشرفت کنند و ایران به‌جز در زمینه‌های دفاعی در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی و توسعه‌ای عقب بماند. درنتیجه رفع تحریم‌ها برای ایران از همه‌چیز مهم‌تر است.»

وی در ادامه گفت:«ایران باید دلایل و رویکرد کشورهای غربی را مشاهده کند که آنها به‌دنبال چه چیزی هستند و آیا شرایط تحقق آنها را دارد یا خیر. امتیازاتی که آنها به دنبال آن هستند و جمهوری اسلامی نیز نسبت به آنها آگاهی دارد و در مقدمه برجام نیز به‌صورت تلویحی به آنها اشاره ‌شده رعایت صلح و امنیت در منطقه است.»

هدف از برجام موشکی، رعایت صلح و امنیت در منطقه است!/ قهرمانان اصلاح طلبان، از «قاتلِ یک زن» تا «جاسوس دوتابعیتی»

این فعال اصلاح طلب در لفافه به برجام موشکی و منطقه ای اشاره کرده و آن را پیش نیاز گشایش اقتصادی معرفی کرده است.

در دوران جنگ تحمیلی، دشمن حتی «سیم خاردار» را هم تحریم کرده بود. در آن هشت سال صدام جنایت های متعددی علیه ملت ایران مرتکب شد. از موشک باران شهرهای ایران تا حمله شیمیایی و کشتار کودکان و زنان و مردان در شهرهای غرب کشور.

در آن مقطع ایران به واسطه فاصله کوتاهی که از پیروزی انقلاب گذشته بود هنوز در زمینه دفاعی و نظامی به نقطه مطلوب نرسیده بود. اما حالا به واسطه مجاهدت دلاورمردان و جوانان غیور کشورمان و به واسطه خون شهدا، از سردار شهید تهرانی مقدم تا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ایران در حوزه دفاعی و نظامی به پیشرفت های بسیار ارزشمندی دست یافته است.

پیشرفت هایی که هم ضامن امنیت است و هم مقدمه رشد اقتصادی و هم لازمه پیشرفت و توسعه همه جانبه. ایرانِ مقتدر اکنون در جایگاهی قرار گرفته که دشمن به هیچ عنوان فکر تهاجم و حمله نظامی به خاک آن را از ذهن نگذرانده و قدرت دفاعی آن به کابوسی برای آنان بدل شده است.

به عبارت دیگر دوران بزن در رو تمام شده و هر ضربه ای با ضربات سهمگین و قدرتمند پاسخ داده می شود. اما این مسئله برای دشمن بسیار تلخ و اندوهناک است. برای همین یکی از اهداف اصلی این است که توان دفاعی و نظامی ایران از طریقی به جز جنگ و حمله نظامی فشل شود و آن چیزی نیست جز مذاکره.

دشمن در پی آن است تا از طریق برجام موشکی دقیقا به همان هدفی برسد که از طریق حمله نظامی در پی آن بود. رهبر معظم انقلاب- 19 اسفند 1400- فرمودند:«کوتاه آمدن در مقابل امریکا یا هر قدرت دیگر برای مصون ماندن از تحریم، خطایی بزرگ و ضربه به قدرت سیاسی است. ساده‌لوحانه‌تر و ناشیانه‌تر از پیشنهاد کسی که می‌گوید قدرت دفاعی را برای حساس نشدن دشمن، کاهش دهیم وجود ندارد.»

ایشان در ادامه تاکید کردند:«در طول زمان، از این پیشنهادهای سست و پر ایراد مطرح شده که همه آنها ابطال‌پذیر بود و ابطال هم شد و اگر به کسانی که می‌خواستند برخی بازوهای قدرت ملی را قطع کنند، اجازه این کار داده می‌شد، ایران، امروز با خطرات بزرگی مواجه بود که با اراده و عنایت خداوند، امکان عملی شدن این پیشنهادها به وجود نیامد.»

جریان اصلاح طلب حداقل 34 سال در مناصب ارشد حضور داشته اما پرونده هایی از جمله کرسنت و صندوق ذخیره فرهنگیان و توتال و برجام و سوءمدیریت های گسترده را بر جا گذاشته است. حالا همین طیف با سانسور نقش خود در ایجاد مشکلات موجود، خلع سلاح نظامی و دفاعی را عامل گشایش اقتصادی معرفی می کند.

** قهرمانان اصلاح طلبان، از «قاتلِ یک زن» تا «جاسوس دوتابعیتی»

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «پایان پرونده جنجالی تهران-لندن» نوشت:«در شرایطی که صبح روز سه‌شنبه زمزمه‌هایی در فضای رسانه‌ای آغاز شد که از توافق تهران و لندن در ارتباط با پرونده‌های دو زندانی دوتابعیتی ایرانی-بریتانیایی جهت آزادی نازنین زاغری رتکلیف و انوشه آشوری در آینده‌ای نزدیک حکایت داشت و در عین‌ حال برخی ناظران که نگاه‌شان بیشتر به فراز و فرودها و امید و نوامیدی‌هایی بود که در این سال‌ها در این خصوص شاهد بودیم و به همین دلیل هم گوش‌شان بدهکار این زمزمه‌ها نبود، هر چه از نیمروز سه‌شنبه دور شده و به غروب و شامگاه نزدیک شدیم، صدایی که از آزادی این دو زندانی دوتابعیتی حکایت می‌کرد، بر فضا غالب شد و با فرارسیدن صبح چهارشنبه، حکایت آزادی این دو زندانی دوتابعیتی، به‌ مراتب فراتر از سطح گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبتنی ‌بر شنیده‌های غیررسمی، به عنوان خبری که رویترز مستند بر اظهارات و توضیحات وکیل زاغری به دست داده بود، در فضای رسانه‌ای مطرح شد

در ادامه این مطلب آمده است:«آن‌ هم در شرایطی که نیمروز چهارشنبه حتی عکس سلفی نازنین زاغری نیز در شبکه‌های اجتماعی و متعاقبا خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری رسمی منتشر شد که او را کنار پنجره هواپیما تصویر می‌کرد، در حالی که رو به دوربین گوشی تلفن همراهش لبخند می‌زند...بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در توییتی با ابراز خرسندی از اینکه می‌تواند این مهم را تایید کند که آنچه "حبس ناعادلانه نازنین زاغری رتکلیف و انوشه آشوری در ایران" خوانده، "به پایان رسیده و حالا (این دو زندانی دوتابعیتی ایرانی-بریتانیایی) به انگلیس بازخواهند گشت." جانسون همچنین در توییتی دیگر نوشت: "انگلیس سخت برای آزادی آنها تلاش کرده بود و از اینکه می‌توانند به خانواده و عزیزان‌شان بپیوندند، خوشحالم.

هدف از برجام موشکی، رعایت صلح و امنیت در منطقه است!/ قهرمانان اصلاح طلبان، از «قاتلِ یک زن» تا «جاسوس دوتابعیتی»

متاسفانه بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این طیف به قهرمان سازی از افرادی اقدام می کنند که یا خیانت در کارنامه شان ثبت شده و یا جنایت.

نازنین زاغری، فردی است که در دادگاه و براساس مستندات متعدد به جاسوسی علیه ملت ایران محکوم شده بود. افرادی همچون زاغری، پادوهای آمریکا و انگلیس برای تسهیل فشار بر مردم ایران هستند. افرادی که با شبکه سازی در مسیر هموارسازی پروژه های ضدایرانی فعال هستند.

اما این اولین بار نیست که رسانه های اصلاح طلب از یک خائن، فردی مظلوم و قهرمان می سازند. پیش از این نیز این طیف از «قاتلِ یک زن» قهرمان ساخته و وی را جنتلمن و نخبه معرفی کرده و مدعی شدند که مقتول، مهدورالدم و مستحق مرگ بوده است!

از نگاه جریان تندروی اصلاح طلب، فردی که در پوشش فعال محیط زیستی اطلاعات سایت های دفاعی و موشکی ایران را به دشمن می دهد، مستحق تجلیل و تقدیر است. فردی که در بزنگاه مذاکرات هسته ای، اطلاعات حساس ایران را به طرف غربی می دهد، وطن پرست! است. فردی که با دختری ارتباط نامشروع برقرار کرده و او را به قتل رسانده و جسد او را مُثله و سپس جسد را مخفی کرده، یک قهرمان! است.

مدیری که با حقوق های نجومی، خون مردم را در شیشه کرده، کارآفرین برتر! و نخبه! است. مفسد دانه درشتی که مردم را با مشکلات اقتصادی و مالی مواجه کرده، مستحق تجلیل و قدرانی است و...

همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، جریان تندروی اصلاح طلب از افرادی قهرمان می سازد که یا خائن هستند یا فاسد یا قاتل.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    23 1
    مجلسی افسادطلب ماملت ایرا تا ابدمرگ برامریکا راخواهیم گفت
    • SE ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      10 0
      با این سخنان خائنانه و دشمن پسند هم آبروی فریدون و هم آبروی مجلسی را برد این پادوی غرب و صهیونیسم. نه نام کوچک و نه نام فامیل هیچکدام به این خائن نمیاد
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      4 0
      فریدون مجلسی پاسخگو باشد در 8 سال دولت هاشمی که تحریم بانکی و نفتی نبود چرا قیمت ارز و طلا و مسکن و بنزین و غیره چندین برابر شد و تورم و شاخص فلاکت رکورد زد ؟!
  • نیما IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    14 0
    همانند وهابی ها که الگویشان یزید لعنت الله علیه است
  • DE ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    17 1
    هدف از برجام موشکی، رعایت صلح و امنیت در منطقه است! هدف از کاشت گندم برداشت گندم است و کاه هم به تبع آن حاصل آید. کاه برای چی میخوایم . خب برای اونهائیکه مانند ... چشم و گوش بسته دنباله غرب هستند و فرهنگ خود را به لجن کشیده اند. که از گرسنگی نمیرند.
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    13 0
    قهرمانان افسادطلبان مصی پولی نژاد و نجفی هفتیرکش و سرمایه های آنها هم مدیران نفوذی و رانت خوار و نجومی بگیر دولت بنفش هستند
  • محمدایوب IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    16 0
    هرچه جاسوس گرفته میشود بررسی شود شروع کارش با اصلاح طلبان بوده. ومتاسفانه در اظهار نظر دیپلمات سابق. باید یک خانه تکانی اساسی در وزرات خارجه بشود ویا آنرا کوبید واز نو ساخت وقتی 34سال دولت دست آنها بوده تفکر غربگدایی وذلت طلبی در جای جای وزارت خارجه لانه گزیده اند که فقط تک تک آنها اکنون اعیان می کنند پس دیگر جای تعلل نیست عمله های آمریکا را باید بیرون ریخت جوانان مذهبی وانقلابی به کار گرفت
  • NL ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    13 2
    جریان اصلاح طلب به این دلیل از این افراد دفاع می کند چون می خواهد ناراحتی و دشمنی خودش را با جمهوری اسلامی اعلام کند
    • سید IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      11 0
      چون همین جریان پرورنده تک تک کسانی بوده است که در ایشان استعداد خیانت به وطن را یافته است!!!
  • رضا IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    12 0
    با توجه به تیتر روزنامه یکی از اعضای این فرقه ازاد شد به این فرقه بگویید که شرم کنید
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    7 1
    با سلام چهفریدون مجلسی» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق که مدت هاست خانواده اش ساکن آمریکا هستند، در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«باید این نکته را در نظر گرفت که تحریم‌ها زندگی مردم را سخت کرده و امروز مردم برای گذران امور خود با مشکلات جدی مواجه هستند. تحریم‌ها باعث شده رقبای منطقه‌ای ما در دهه‌های اخیر پیشرفت کنند و ایران به‌جز در زمینه‌های دفاعی در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی و توسعه‌ای عقب بماند. درنتیجه رفع تحریم‌ها برای ایران از همه‌چیز مهم‌تر است.» این مقدمه طرح بحث مجلسی است که در واقع صغری کبری مسئله را تواما بیان می کند. این مقدمه اولا یک مغلطه است ثانیا سنجش پذیر نیست ثالثا نتایج حاصله دقیقا عکس برداشت های وی می باشد. رابعاً اجازه دهید بطور شفاف صورت مسیله را تبیین کنیم. تحریم ابزار مهم و پیچیده و برداری نظام سلطه است . این بردار ماهیتا در یک ساختار جنگ ترکیبی طراحی و سازماندهی شده است و استفاده از این ابزار بمثابه تحمیل یک جنگ نیمه سخت برای تسلیم طرف های نظام سلطه است. بنابراین هدف تحریم تسلیم کشور در برابر نظام سلطه است. علاوه بر این وضع شاخص های مربوط به توسعه و مقایسه شاخص ها و ارقام و نمودارها یک پیوست توجیهی برای جنگ روانی و تسلیم پذیری کشور است. ما بخوبی شرایط ایران عزیز را می دانیم و می دانیم که چرا انقلاب کردیم و چه چیزی را می خواهیم و برای ساخت آن چه باید بکنیم و امروز در چه مرحله ای از این ساخت قرار داریم. واقعیت این است که جنگ ما با غرب یک جنگ تمدنی است و ج اا به سرعت و با قابلیت های خدا و مهمتر از همه ساخت مقتدر سیاسی و رهبری تاریخی در حال ساخت زیر ساخت های تمدنی است و از نظر ساخت هم اکنون در مرحله نهایی این تحول تاریخی قرار داریم . البته سهم تحریم را در این شتاب گیری تاریخی را نباید فراموش کرد. تحریم به ما تذکر داد که جامعه بین الملل به اعتبار نظام سلطه مالکیت آن را بخود اختصاص داده اند و ج اا را خارج از این جامعه می پندارند. این رویکرد عزم و همت ما را برای تغییر این ساخت ذهنی صد چندان کرده است و هم اکنون در کنار نیل قرار داریم . فردای عبور از نیل تا به جهان روایت دیگری از نظم بین الملل را می سراید که در آن محتوی اصلی این نظم تعلق به ج اا خواهد داشت.
  • سید IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    12 0
    نمی دانیم به اصلاح طلبان ایران بابت آزادی جاسوسان انگلیس تبریک و تهنیت بگوییم یا بابت وادار کردن حکومت انگلیس به پرداخت طلب ایران در ازای آزادی جاسوسانش تسلیت و تعزیت؟
  • DE ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    11 0
    دادستان باید خیلی سریع روزنامه های اصلاح طلب را توقیف کنه و از تمام این اصلاح طلبها شکایت کند به علت همکاری و همصدایی با دشمن و تلاش برای ایجاد تشنج در جامعه .
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    7 0
    این مواضع عجیب اصلاحات ناشی از عقاید کابالیستی آنهاست.برخلاف یک عارف سالک که رذایل اخلاقی را از خود دور میکند،اینها آنقدر درخیانت و خباثت افراط میکنند تا یک ابلیس خبیث متولد شود
  • DE ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    11 0
    برجام موشکی = خواست اصلی اسرائیل جنایتکاربوسیله عمله های قبیله اصلاحاتچی راندخوار میخوان این خواسته نامشروع و کثیف و ضد امنیتی روبه مردم ایران تحمیل کنن. بعدش ایران تبدیل بشه به لیبی دوم. اکراین دوم. با این فرق که هیچ کشوری نمیاد به ایران مثل اکراین اسلحه یا اذوقه و دارو بده! با طناب پوسیده اصلاحاتچی های غرب گدا هرکی رفت توچاه دیگه برنمیگرده!
  • معرفت GB ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    6 0
    مردم ایران از امت دوران پیامبر اصلحترند به دین .وبهمین شرایط منافقین این دوران در کسوت نفاق از مردم آن زمان پیشرو ترند
  • ناصر IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    5 0
    ایران بهیچ وجه نباید زیربار برجام موشکی برودودست از ساخت موشک بردارد چون موشکها تضمین کننده صلح هستند
  • DE ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    6 1
    بعضی از این اصلاحاتچی های کاغذ سیاه کن! اگه راست میگن برن چند صدتا جاسوس انگلیسی و امریکایی و کره جنوبی شکار کنن بیارن تا بابت هرکدومشون 500 میلیون پوند دریافت بشه و مثل رستم دستان تمام تحریم ها روبشکنن بریزند دور! ایکاش امثال ساغری ها بعد از تخلیه اطلاعاتی درجا اعدام بشن وجنازه مرده شون تحویل کشورفرستنده داده بشه. تا همه کشورها بدون استثنا بدونن هر عملیات جاسوسی داخل ایران یعنی تجاوز به حریم و حرم ایران مساوی است بااعدام و ورود به جهنم ودرک. هر نوع عمیلیات نرمشی مثل این اصلاح طلب های خائن ایران فروش خودش نوعی جاسوس بازی خزنده، زیرپوستی درازمدت اسرائیل و امریکا در ایران هست. براحتی مثل اب خوردن به اسم آزادی بیان روزنامه ها شون راست و دروغ رو باهم مخلوط و تخم فتنه می پاشند و زیراب ملت ایران رو میزنن. قربون و صدقه جاسوسان رسوا شده میرن! برای خواسته های ظالمانه صهیونیست ها ، امریکا واروپا جانفشانی و فداکاری و چاپلوسی میکنن. سرنخ هاشون بکشی بکشی به سرویس های ضد ایرانی ، بهایی ها ، ضد انقلاب میرسه. هرنماینده منتخب مردمی بخواد درایران اقدام و فعالیتی برای بهبود زندگی مردم کنه ، توسط این رسانه های اسرائیلی هزارجوره ترور شخصیتی میشه! این سفیران پلید اسرائیلی از جون مردم ایران چی میخوان؟
  • حسن IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    7 0
    مانند اوکراین که برجام موشکی هسته ای را انجام داد الان چه، اقای مجلسی هم با کوچکترین مسئله به خانواده محترمش در آمریکا می پیونده مانند دو ونیم میلیون اوکراینی
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    4 0
    پول میگیرند که همین حرفها را بزنن.
  • DE ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    4 0
    الان زاغری بره بی بی سی بگه من جاسوس نبودم ما باید قبول کنیم دیگه؟
    • DE ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      5 0
      ۱۹:۵۴ - الان زاغری بره بی بی سی بگه من جاسوس نبودم ما باید قبول کنیم دیگه؟آره دیگه باید قبول کنیم خسارت هم بهش میدیم .دقیقا مثل آشتی ملی میمونه که غربگدایان و اصلاح طمعکاران و رانتخواران و دلال ها و شیتیلبگیران لاتچری ها.. وغارتگرانِ 18000000000 هیجده میلیارد دلار ارز جهانگیری و 65 تن طلا و هزاران میلیارد حقوق نجومی میخواهند در ایران برپا کنند. از فردای روز آشتی ملی دزدان و غارتگران و وطنفروشان کنتورشان را صفر میکنند و میشن مثل مردم شریف و انسانهایی که از همه چیز خودشون بخاطر خدا و استقلال کشور گذشتند؟
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    3 0
    جناب مجلسی مردم ایران صلاح خود را بهتر میدانند.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    3 0
    همشون فاسدند وسرشان تو آخور عمو سام است
  • SE ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    4 0
    با این سخنان خائنانه و دشمن پسند هم آبروی فریدون و هم آبروی مجلسی را برد این پادوی غرب و صهیونیسم. نه نام کوچک و نه نام فامیل هیچکدام به این خائن نمیاد. مشرق! مدیون فریدون و مجلسی میشوی اگر سانسور کنی
  • FR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    4 0
    اصلاحطلبان در واقه مهره های دشمن و براندازان وظن فروش هستند و ماموریت داخلی خود را زمانی مذهبی زمانی سیاسی و زمانی فرهنگی و بالاخره در دوران بنفش اقتصادی برای فرو پاشی انجام داده اند ....
  • US ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    5 0
    آقای فریدون مجلسی شما اگر دزدی وارد خانه ات شود و بگوید هر چه داری بده تا جانت در امان باشد حتما به حرف او گوش می دهی؟
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    3 0
    اصلاح طلب ها هر نظری میخوان آزادن بدن ولی هیچ وقت نباید دوباره بر سریر تصمیم سازی و قدرت در کشور قرار بگیرند
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    آزادی جاسوس؟
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    آنقدر که از طلب پولها می گویید این پول به حسابی در یک بانک ایرانی است که فقط می توانند با قبول نظام سلطه تحریم کالاهای ضروروی و پزشکی بنجل آنها را بخرد
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    4 0
    این یکی از روشهای استعمار و استکبار قهرمان سازی از قاتلین، خائنین و وطن فروشان در جهت تحقیر یک ملت سربلند است. آنها توسط پادوهای داخلی غرب به صورت غیر مستقیم به ایرانیان می گویند که ببینید که چه ملت حقیر و بدبختی هستید که قهرمانان شما نجفی و افکاری و زاغری و دیگر .... و وطن فروشان و قاتلین هستند.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    حکم محکومیت نازنین زاغری را منتشر کنید.
  • سینا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 0
    لعنت بر افسادطلبان
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 0
    توافق نکردن از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، توافق نکردن شرف دارد بر یک چنین توافق کردنی.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    آلمان - کره جنوبی و ژاپن هم با آمریکا برجام موشکی دارند
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    مطرح کردن وضع معیشیتی مردم نردبانی برای فریب مردم است خوب است این منافقان پاسخ دهند در دوره طولانی در قوه مجریه جز خیانت وتخریب چه خدمتی در بهبودمعیشت مردم کردید جز ببهانه انیا مملکت را به دشمن فروختید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس