ریابکوف به آمریکا درباره تسلیح اوکراین هشدار داد

معاون وزارت خارجه روسیه می گوید محموله های تسلیحاتی اهدایی از سوی غرب به اوکراین، اهداف مشروع نظامی تلقی خواهند شد.

به گزارش مشرق به نقل از ریانووستی، سرگئی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه خطاب به آمریکا هشدار داد که تسلیح اوکراین از سوی شماری از کشورها، نه تنها خطرناک است بلکه این محموله‌های تسلیحاتی را به اهداف مشروع نظامی تبدیل می‌کند.

ببینید:

فیلم/ رمضان قدیروف وارد اوکراین شد

هشدار ریابکوف درباره حمله به محموله‌های تسلیحاتی غرب را می‌توان نشانه تشدید تنش‌ها در اوکراین آن هم در شرایطی تلقی کرد که آمریکا با اعطای ۲۰۰ میلیون دلار کمک امنیتی جدید به اوکراین موافقت کرده است که شامل تجهیزات و آموزش نظامی هم می‌شود.

همزمان، رسانه‌هایی مانند گاردین می‌کوشند تا حملات هوایی امروز در شهرستانی از توابع «لویو» واقع در غرب اوکراین و در ۷۰ کیلومتری مرز لهستان را از تبعات هشدار ریابکوف تلقی کنند.

گفته می‌شود که طی این حمله، هشت موشک به مرکز صلح و امنیت بین‌المللی شهرستان مرزی «یاووریو» اصابت کرده است.

اغلب محموله‌های تسلیحاتی از مرز لهستان وارد اوکراین می‌شوند. این محموله‌ها مادامی که در خاک لهستان هستند در امان می‌مانند چرا که این کشور عضو ناتو است. اما به محض ورود به خاک اوکراین، مصونیت محموله‌های تسلیحاتی دست کم برای نیروی هوایی روسیه به پایان می‌رسد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    بازیگری که بجای اسکار؛ جایزه صلح نوبل می گیرد ؛ جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس