نيروهاي امنيتي رژيم آل‌سعود، در پي سخنراني آتشين آيت‌الله شيخ "نمر النمر" در نماز جمعه "العواميه" عربستان، وي را ترور کرده و با مجروح‌کردن او، پيکر نيمه‌جانش را به مکان نامعلومي منتقل کردند؛ اقدامی که به شعله‌ور شدن آتش قیام مردم انقلابی "الشرقية" و شهادت و جراحت بسیاري از آنان انجامید و به بحرين نيز کشيده شد. دادگاه عربستان، امروز برای او که مدت‌هاست دربند است، حکم اعدام صادر کرد.

گروه بين الملل مشرق- شيخ "نمر باقر النمر" ‌روحاني شيعي برجسته عربستاني، در سال 1379 هجري قمري مصادف با 1968 ميلادي، در شهر "العواميه" در استان القطيف در شرق عربستان در خانواده‌‌اي اهل علم و دين، به دنيا آمد که از آن علمايي چون "آيت‌الله شيخ محمد بن ناصر آل نمر" (قدس سره) و خطباي حسيني چون جدش حاج "علي بن ناصر آل نمر" سر بر آورده بودند.


تحصيلات مقدماتي و هجرت براي تحصيل علوم ديني
تحصيلات مقدماتي خود را در همان شهر العواميه به پايان رساند و در سال 1400 هجري قمری مصادف با 1989 ميلادي، براي آشنايي نزديک‌تر با انقلاب اسلامي ايران و تحصيلات حوزوي ابتدا به ايران مهاجرت کرد تا در تهران در حوزه علميه حضرت قائم(عج) حضور پيدا کند که در همان سال توسط آيت‌الله سيد محمدتقي مدرسي در تهران تأسيس شده بود.



شيخ نمر پس از 10 سال تحصيل در حوزه علميه حضرت قائم(عج)، عازم سوريه شد و در حوزه علميه حضرت زينب(ع) براي ادامه تحصيلات حوزوي و علوم ديني نام نوشت و در حضور اساتيد اين حوزه به تحصيل پرداخت.

وي دوره کتاب‌هاي اصولي از جمله "اصول" المظفر، "رسائل" شيخ انصاري و "كفاية" آخوند خراساني را گذراند و در علم فقه نيز "اللمعة الدمشقية" نوشته شهيد اول، "جامع المدارك" خوانساري، "مكاسب" شيخ انصاري و "مستمسك العروة الوثقى" سيد حكيم و ديگر کتاب‌هاي فقهي را مطالعه کرد.

وي در طول مدت تحصيل علوم حوزوي خود در تهران و سوريه در محضر اساتيدي حضور يافت، از جمله:
- بحث خارج نزد آيت الله سيد محمدتقي مدرسي در تهران
- بحث خارج نزد آيت الله سيد عباس مدرسي در سوريه
- بحث خارج نزد آيت الله خاقاني در سوريه
- دروس عالية نزد علامة شيخ صاحب الصادق در تهران
- درس "لمعة" نزد علامة شيخ وحيد افغاني

همچنين اخلاق را نزد آيت‌الله شيرازي در شهر مقدس قم فراگرفت و به اين ترتيب به درجات بسيار بالايي در اجتهاد است دست يافت و اجازه تدريس در مراکز علوم ديني و مذهبي را پيدا کرد.

وي اکنون از جمله معروف‌ترين و شايسته‌ترين مدرسان علوم مذهبي و ديني در حوزه‌هاي علميه به شمار مي‌آيد که حتي در حوزه‌هاي علميه ايران و سوريه به تدريس کتاب‌هايي همچون كتاب "اللمعة الدمشقية" و كتاب "جامع المدارك" و "مستمسك عروة الوثقى" و "الحلقات" شهيد سيد محمدباقر صدر پرداخته است.

شيخ نمر سال‌ها اداره حوزه علميه حضرت قائم(عج) در تهران و سوريه را برعهده داشت و تلاش بسياري براي توسعه و پيشرفت اين مراکز انجام داد.



پس از بازگشت به عربستان مرکز مذهبي "الإمام القائم(عج)" را نيز در العواميه تأسيس کرد که در واقع سنگ‌بناي "مرکز اسلامي" در سال 1422 هجري قمري مصادف با 2011 میلادی بود.


خصوصيات اخلاقي آيت‌الله
از جمله خصوصيات اخلاقي وي را بايد بلندمنشي و وسواس او در مراعات و حفظ اصول و مبادي و ارزش‌هاي ديني ملاحظه کرد که بازتاب آن به‌خوبي در خط مشي فکري و جهادي‌اش آشکار است.
 

آيت‌الله نمر النمر، تسلط شگرفي بر روند تحولات جاري منطقه‌اي دارد

همچنين شيخ، از ديدي باز و آگاه نسبت به حوادث جاري پيرامون خود چه در عربستان و چه در منطقه برخوردار است و همين موجب شده تا داراي ديد تحليلي دقيقي از جريان امور در عرصه‌هاي اجتماعي و سياسي باشد که يکي از دلايل آن بنا به گفته وي ارتباط عميق وي با قرآن و اهل بيت عليهم‌السلام است که همواره روشنگر راه وي در زندگي بوده‌اند.


فعاليت‌هاي سياسي و بازداشت‌ها توسط رژيم سعودي
رژيم عربستان سعودي در حالي شيخ نمر باقر النمر را در سال 2012 بازداشت کرد که پيش از اين نيز دو بار و طي سال‌هاي 2006 و 2008 ميلادي، شيخ را بازداشت کرده بود.

نخستين بازداشت شيخ نمر به مي 2006 ميلادي بازمي‌گردد، هنگامي که شيخ به محض بازگشت از سفر کوتاه‌مدتش به بحرين و بازگشت به عربستان، به دليل مشارکت در همايشي بين‌المللي قرآن کريم از سوي نيروهاي امنيتي رژيم سعودي بازداشت شد.

اتهام شيخ اين بود که در اين همايش، در عريضه‌‌اي، از رژيم سعودي خواسته بود به "قبرستان بقيع" رسيدگي کرده، مذهب "تشيع" را به رسميت شناخته و شيوه‌‌هاي آموزشي و درسي کنوني حاکم بر عربستان را تغيير داده يا لغو کند؛ همين.

اما بازداشت مجدد شيخ نمر، به 23 آگوست 2008 ميلادي بازمي‌‌گردد که در شهر "القطيف" به دست نيروهاي امنيتي رژيم سعودي بازداشت شد. اين بار اتهام شيخ براي بازداشت بنابر ادعاي رژيم سعودي درخواست از شيعيان مناطق شرقي عربستان براي آماده‌شدن به منظور دفاع از خود و جامعه خويش بود که رژيم ادعا مي‌‌کرد، اين سخنان نمر به معني تحريک شيعيان عربستاني براي جدايي از حکومت مرکزي بود.

رژيم سعودي از بيم قيام مردمي و خشم و غضب شيعيان مناطق شرقي عربستان شيخ نمر را 24 ساعت پس از بازداشت آزاد کرد.


اقامه نماز جمعه در العواميه از برنامه‌هاي هر هفته آيت‌الله نمر النمر است

اين روحاني برجسته عربستاني يک بار ديگر در مارس 2009 ميلادي در معرض بازداشت قرار گرفت.


ديدگاه هاي نمر در قبال آل‌سعود
شيخ نمر همواره در خطابه‌‌هايش رژيم سعودي را به اعمال "سياست‌‌هاي تبعيض‌آميز طايفه‌اي سازمان‌يافته و منظم به‌ويژه در مناطق شرقي عربستان و به‌خصوص در دو منطقه "الاحساء" و "القطيف" متهم مي‌کرد که حدود يک قرن است، بر اين مناطق حاکميت دارد.

وي همواره و بارها تأکيد داشته که از گفتن کلام حق، بيم و واهمه‌اي ندارد حتي اگر در اين راه بازداشت شده، وارد زندان شود و تحت شديدترين شکنجه‌ها و آزارها و اذيت ها تا سرحد شهادت قرار گيرد.

شيخ نمر توهين به کرامت شهروندان عربستاني به‌ويژه شهروندان شيعي عربستان که از ديد رژيم سعودي شهروندان درجه دو اين کشور به شمار مي‌آيند و فاقد هرگونه حق و حقوق شهروندي هستند، رد و تأکيد مي‌کند که از کرامت و حقوق شهروندان شيعي عربستاني حمايت خواهد کرد.

وي بارها در اين ارتباط تأکيد کرده است که در خط اول رويارويي با ظلم و جور رژيم سعودي قرار مي‌گيرد چون اعتقاد دارد بدون مبارزه و تلاش نمي‌‌توان به حقوق مورد نظر خود دست يافت و عدالتي در کشور برقرار نخواهد شد و شهروندان نمي‌توانند آزاد زندگي کنند.

شيخ نمر در اين‌باره در سخنان خود با استناد به خطبه "جهاد" اميرالمؤمنين علي(ع) تأکيد دارد که به عدالت جز از طريق جهاد دست نخواهيم يافت و حق جز با از خود گذشتگي و جهاد و شجاعت به دست نخواهد آمد.

وي در خطبه‌هاي نماز جمعه خود نيز بارها گفته است که شيعيان عربستان، ديگر در برابر توهين‌ها و تعدي‌ها و تجاوزات آل‌سعود سکوت نخواهند کرد و در اين باره خطاب به آل‌سعود گفت که "ما ساکت نمي‌مانيم که هر آنچه بخواهيد بر سر ما بياوريد؛ هر آنچه بخواهيد انجام دهيد و کرامت و شخصيت ما را که با ارزش ترين چيز در زندگي ماست، زير پا بگذاريد".

شيخ نمر همچنين از مطبوعات و رسانه‌هاي سعودي به دليل وابستگي و تبعيت آنها از رژيم سعودي و تبديل‌شدن آنها به بوق تبليغاتي آل‌سعود به‌شدت انتقاد مي‌کند.

وي تصريح مي‌کند که مفتي‌هاي وهابي، ساخته و پرداخته آل‌سعود هستند. به گفته شيخ نمر، آل سعود به مفتي‌هاي وهابي پول مي‌دهند تا با دامن‌زدن به اختلافات طايفه‌اي و مذهبي و ايجاد اختلاف بين شيعيان و اهل سنت، آنها را به خود مشغول کنند و با ايجاد تفرقه مذهبي و طايفه‌اي و قبيله‌اي به حاکميت خود بر عربستان و غارت و چپاول ثروت‌هاي آن ادامه دهند.

شيخ نمر النمر در يکي از خطبه‌هايش به خاطر مواضع و ديدگاه‌هاي تندش در قبال رژيم سعودي گفت که "مي‌دانم فردا براي بازداشت من به سراغ خواهيد آمد. خوش مي‌آييد! اين منطق و راه و روش شماست: "بازداشت" و "شکنجه" و "کشتار"؛ ما از قتل و کشتار نمي‌هراسيم. ما از هيچ چيز نمي‌ترسيم."

وي در قبال سرکوبگري هاي رژيم سعودي و مخالفت اين رژيم با برگزاري تظاهرات‌ مسالمت‌آميز و تجمع‌هاي اعتراض‌آميز تأکيد مي‌کرد که "همواره به دنبال راه‌هاي ديگري براي ادامه اعتراضات خود و احقاق حقوق‌مان خواهيم بود و تظاهرات، يکي از اين راهکارهاست".

اين روحاني عربستاني را بايد از جمله دشمنان سرسخت "نايف بن عبدالعزيز" ولي‌عهد سابق رژيم سعودي برشمرد. شيخ نمر، همواره انتقادات شديدي را به وي وارد مي‌کرد.

وي در يکي از خطابه‌هايش شاهزاده نايف بن عبدالعزيز را به علت شدت خشونت و قساوت و ظلمش عليه مردم عربستان به طور اعم و شيعيان به طور اخص، طاغوت و ستمگري خواند که در قبرش شکنجه خواهد شد و آتش او را خواهد سوزاند و کرم‌ها او را خواهند خورد. او در همين خطبه تأکيد کرد که از مرگ نايف خوشحال خواهد شد.

وي همواره در خطبه‌هاي نمازجمعه و خطابه هايش نه تنها از آل سعود انتقاد مي‌کند بلکه از منتقدان سرسخت برخي از رژيم‌هاي عربي حوزه خليج فارس از جمله آل خليفه بوده است.


گلوله های برجامانده از عمليات تروريستي  عليه آيت الله نمر النمر



خون ريخته شده شيخ انقلابي بر زمين پس از ترور


پيکر خون آلود آيت الله پس از ترور

اکنون سؤال همه ناظران بين‌المللي و تحليلگران منطقه‌اي اين است که آيا صدور حکم اعدام آيت‌الله نمر النمر، مي‌تواند جرقه‌اي بر بشکه باروت خشم ملت عربستان از استبداد و ستمگري روزافزون رژيم خونخوار سعودي و پاياني بر تاريخ سياه حاکميت وهابيت بر حجاز و خاستگاه اسلام باشد؟


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 129
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 52
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    1 1
    خداکنه خون شیخ جرقه ای بر انبار باروت این مدعیان از خدا بی خبر باشه
  • علی ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 1
    خون مظلوم همیشه عامل تسریع انقلاب هاست. خدا سلسله و شجره خبیثه وهابیت را به زودی ریشه کن می کند. یقین داشته باشید. درود بر مشرق و روشنگری هایش و ممنون از این گزارش جالب و مفيد.
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 0
    حالشون چطوره؟
  • هاشم زاده از بوشهر ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 0
    مرگ آل سعود نزدیکتر شد
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 0
    انشالله
  • ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 0
    به عنایت بی بی حضرت زهرا (س) به امید حق بچه شیعه های سرزمین وحی همیشه در کنف حمایت آقامون بقیة الله الاعظم (عج) و ارواحنا فداه باشن. خدایی این چهره زیبا و نورانی بچه شیعه که آدم میبینه حظ میکنه....اونوقت خدا وکیلی آدم ریخت اون سگ وهابی های ملحد رو که میبینه باید کفاره بده چون اصلا بشره آدمیزادی از روشون برگشته..... بخدا نور محبت و ولایت مولا و اهل بیت(ع) بالاترین نعمت و محبت خدای سبحان به بندگانش بوده و هست...باید قدردان بود.....
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 0
    چهره ایشان بدون اغراق بسیار نورانیست و سرّ درونشان کاملاً از ظاهرشان هویداست اللهم عجل لولیک الفرج
  • به بنده خدا ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 0
    مرگبر ال سعود
  • seyed ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    0 0
    مرگ بر وهابیت
  • وحيد ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    0 0
    مرگ بر آل سعود خائن اندكي صبر مرگشان نزديك است
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    0 0
    خداوندا مولای ما را برسان
  • میترا ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    1 0
    مشرق جون ! 2نفر منفی زدن پس 2تا جوجه وهابی تو خواننده هات هست.مرگ بر وهابی وهابی پرست وههابی دوست و......
  • مقدم ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
    0 0
    یا صاحب الزمان الغوث الغوث الغوث آقا جان صبر ما به بسر رسید. برس بداد شیعیانت در عربستان وبحرین یا ابا صالح المهدی ادرکنا
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    من هیچ کاری به سیاست ندارم اما معتقدم اگر آل سعود جرات کنه که حکم اعدام شیخ نمر رو اجرایی کنه باید دولت ایران پاسخی قاطع و دندان شکن بهشون بده
  • مازندرانی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    تو رو خدا ببینید اینها برادران ما رو در بحرین و یمن و عریستان و سوریه و ......به خاک و خون میکشن مسئولین ما نفرین میکنن یا مححححححححححکوم خخخخخخخ
  • اهوازی ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    آل سعود خبیث جرات کشتن شیخ نمر را ندارد.نمر به معنای پلنگ است و شیخ پلنگ صحراست و شغالهای آل سعود جرات کشتن پلنگ را ندارد.
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 1
    لعنت بر آل سعود
  • mohtaj ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    چیه خدا کنه و انشاءالله راه انداختین شما دونفر برید دعا کنید ایشون با سلامتی کامل از زندان رژیم منحوس سعودی به جمع شیعیان بازگردند و با رهبری خودشون این رژیم سفاک را از بین ببرند بنده خدا هنوز زنده هستش اونوقت شما از خون و شهادت ایشون صحبت میکنید واقعا که!!!
  • محمد علی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    ای پرچمدار نهضت حسینی که غریبانه و با مظلومیت در قلب تبنده ی نفاق بین المللی (عربستان) صلای توحیدی مبارزه با آل سعود را سر دادی؛امید است که فرج و عافیت شما انصار حزب الله بزودی زود محقق شود و آرمانهای والای شما فرزندان کوثر زلال عاشورا به منصه ی ظهور برسد.اللهم فک کل اسیر
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    دیگر نوبتی هم باشد نوبت به هم ریختن عربستان است.
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام. ضمن آرزوی خلاصی جمیع اسیران در بندو فرج درکار شیعیان بحرین و عربستان و خصوصا آیت الله النمر . نکته ای خطاب به مشرق سال 1400 ه ق برابربا سال 1979 میلادی است که اشتباه 1989درج گردیده در صورت امکان اصلاح شود.
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    خواهش میکنم با فعالیت خودتان در فضای مجازی مانع از این کار شوید
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    منفی دهندگان این نظر همشون عربهای جاهل هستند اگر عربستان بیل زن بود واسه 30 درصد زیر خط فقرش بیل میزد نه واسه شما جاهلهای تجزیه طلب
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    شیخ نمر عجب جذبه ای داره قیافه اش به خدا از نگاه کردن به این طور قیافه ها هراس دارم چون احساس میکنم در ابعاد دیگر هستند با نگاه تو صورت شیخ به یاد نگاه آیت الله بهجت می افتم نگاه در صورت ایشون مسیر زندگی خیلی ها رو عوض کرده بود
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    میخوان اعدامش کنن میگی حالش چطوره؟
  • رضواني ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    درود بر علامه سيد تقي مدرسي بخاط تربيت شاگرداني نظير نمر و سامبي و صفار و ساير علماي انقلابي
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    شبیه حوادث زمان پهلوی و قاجار است که تعداد زیادی از روحانیون انقلابی ، مردمی و مبارز به شهادت رسیدند . مثل ایت الله شیخ فضل الله نوری . شهادت ایت الله نمر مساوی خواهد بود با تسریع فروپاشی آل سقوط .
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    مثلا چه کار کنه؟
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 1
    راه حل مشخصه کافی ایرانم یکم جیگر داشته باشه مولوی عبدالحمید رو که سالی دوبار میره عربستان بازداشت کنه اونوفت این سعودی های کثافت حساب کار دستشون میاد
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    هیچ اتفاقی نمیفته خیلی هم راحت اعدامش میکنن
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    اکنون سؤال همه ناظران بين‌المللي و تحليلگران منطقه‌اي اين است که آيا صدور حکم اعدام آيت‌الله نمر النمر، مي‌تواند جرقه‌اي بر بشکه باروت خشم ملت عربستان از استبداد و ستمگري روزافزون رژيم خونخوار سعودي و پاياني بر تاريخ سياه حاکميت وهابيت بر حجاز و خاستگاه اسلام باشد؟ انشاالله
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    دولت خودش میدونه باید چه کنه شما بهتر بسپاری این کارها را به کاردانان
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    اعدام شیخنا یودی الی انهیار و ازاله الحکومه السعودیه الجزاره المتوحشه .... الیس الصبح بقریب.......
  • ali ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    بهتر است در امور داخلی دیگر کشورها دخالت نکنیم
  • حسن زائري اميراني ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    از همه علماء تشيع انتظار داريم تمام ميكانيسمهاي بازدانده را بكار بگيرند، تا فاجعه شهادت شيخ فضل الله نوري،نواب صفوي ومحمد باقر صدر براي شيخ النمر تكرار نشود.
  • سارا ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    انشاالله زنده و سلامت باشند و رهبری انقلابی بزرگ را در عربستان بدست بگیرند.
  • reza ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    نه بابا،بعید میدانم بخاری از شیعیان عربستانی بلند بشه..عراق و سوریه را هم ایران نجات داد و الا الان منطقه کاملا در دست وهابی های کثیف بود..داعش و تکفیری همه نام جعلی است که در جدل وهابیت است...
  • مهدی ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    زنده باد شیعه ان شاءالله در همه جا شیعه پیروز خواهد بود
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    انشاالله اين پيرو راستين امام خميني به سر نوشت شهدائ كربلا دچار شود
  • نیکتا ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    اللهم فُکّ کل اسیر الموت لآمریکا
  • نیکتا ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    خب ناشناس 1:20 فقط می خواد بدونه الان حالا آیت الله چطوره و در زندان به ایشون چی گذشته
  • نیکتا ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    اللهم فُکّ کل اسیر الموت لآمریکا
  • ali ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    وقتی از چیزی خبر نداری، بد نیست در اون مورد صحبت نکنی!
  • سعيد چوكامي ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    به رژيم آل سعود بگوييد ؛ اگه شيخ نمر اعدام بشه،توعربستان غوغاميشه
  • ناشناس ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    اره ديگه تمام كشوزهاي عربي رو الحق ك ايران بلا رو سرشون اورده
  • aivhl ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    هرجا که نفت باشد کشتار خواهندکرد
  • بی نام ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    پرچمت بالاست ... به امید نابودی رژیم سفاک و پلید سعودی
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    با اختلاف افكني ميان شيعه و سني تنها تصوير اسلام براي ساير اديان الهي مورد خدشه و بي احترامي قرار مي گيرد.
  • امیر ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    ما گر زسر بریده میترسیدیم درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم
  • جواد ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    شيخ نمر النمر در يکي از خطبه‌هايش به خاطر مواضع و ديدگاه‌هاي تندش در قبال رژيم سعودي گفت که "مي‌دانم فردا براي بازداشت من به سراغم خواهيد آمد. خوش مي‌آييد! اين منطق و راه و روش شماست: "بازداشت" و "شکنجه" و "کشتار"؛ ما از قتل و کشتار نمي‌هراسيم. ما از هيچ چيز نمي‌ترسيم." الله اکبر/الله اکبر/الله اکبر/خامنه ای رهبر
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    فوری فوری فوری نظرسنجی سایبری درباره اعدام شیخ النمر لطفا برید تو این سایت و گزینه لا را بزنید خیلی فوری !!!!!!!! m.alhurra.com
  • مرتضی ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 1
    شاید ایشان همان نفس زکیه هستند
  • بلوچ ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    چرا دوس داريد ال سعود سقوط كنه دوستان؟؟؟ به نظرتون اگه ال سعود بره كي بجاش مياد يكي بهتر از اون؟ از كجا معلوم يكي بدتر نباشه؟ تا بوده همين بوده ....
  • فرهاد ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    مرگ بر تمامی وهابی های بی ایمان
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    امیدواریم تمامی مظلومان از حصر و زندان آزاد بشوند.
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    مرگ بر ال سقوط!!!!!!!!!!!!!
  • سید لفته فردزاده ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ali ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    بابا یکم عقلانیت....خدا یه پیامبر رونی هم به همه ما داده....تا کی میخوایم اینجور جنگ و بحثای مسخ ه رو داشته باشیم...کی ا ما رو واسه کشتن هم دیگه میبره بهشت؟؟؟؟؟؟ همه ی این اختلافا ریشه ی انگایسی و استعماری داره....بابا ما همه مون ادمیم....کی میخوایم ادم بشیم..مرگ...مرگ..مرگ....تا کی؟
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    آفرین بر شجاعت شیخ نمرانمر
  • امیرمهدی ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط یک کلام ختم کلام الهم عجل لولیک الفرج نامه شد تمامممم برای ظهرورش دعا کنیم
  • کریم ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    اگه سواد داشته باشیم وخداوند فهمشو بهمون داده باشه خداانسان رو آفرید تا به واسطه اعمالش ازمایشش کنه،خدا تسبیح گو نمیخواست چون فرشته هایی داره که صبح وشب در حال رکوع وسجودندخدا در قرآن فرمودند که زمین وآسمان را در شش روزافریدتا شما رابیازماید که کدام یک عملتان بهتر است(هود آیه 7)وباز فرمده اند به بندگانم بگو سخن نیکو بگویند که شیطان به واسطه آن میان انهافتنه وفسادمیکند(اسرا53)عزیزان بیاید از خودمون واطرافیانمون شروع کنیم شیعه وسنی همه برادریم وبنده خدا بااعمالمون
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    مرگ بر آل سعود وهابی
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    مرگ بر آل سعود وهابی
  • ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • ایران پر افتخار ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    فقط اسم ایران که بیاد وسط کل جهان به لرزه در می آید چه برسه سعودی های ملعون بخواهند شیخ النمر رو اعدام کنن اگه جرات داشتن که خیلی وقت اعدامش میکردن میدونن اگر دست به اینکار بزنن تمام ملتهای جهان با خاک یکسانشون میکنن مخصوصا ملت ایران غیور پرور .لبیک یاحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسین
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    درود برشیعیان ومجبان ائمه اطهار وننگ بر رژیم آل سعود
  • سید حمید ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمرالنمرمحکوم است و این جنایتکار تاوان سنگینی که تصورش را نمی پرداخت خواهند نمود
  • kazino ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    سرتمام وهابیون روکه ازسگ کمترن باید برید
  • سعیدی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    شهادت مظلومانه شیخ نمر را محکوم میکنیم . مرگ بر آل سعود و طرفدارانش
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    چه نوری...چه هیبتی...خدا رحمتش کنه
  • ایرانی ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    ال سعود روزی را می بینم که بلایی به سرت بیاید که مرغان اسمان به حالت بگریند. کدام ظالم خوش عاقبت شد که تو دومی باشی.بالاخره با همین دستانمان خفه ات خواهیم کرد درود بر شیخ نمر و شهدای منا مرگ بر ال سعود مزدور امریکا
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    هنوز داغ شهات شهیدان منا روی دلمون سنگینی می کرد که امروز با شنیدن خبر شهادت شیخ نمر عزیزمانسخت بر اشفتم و از ته دل نفرینشان کردم مرگ بر ال سعود مهمان کش
  • کازرون روستای ابوعلی ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    انا للله و انا علیه راجعون....وا اسفا وا مصیبتا......شهادت مضلومانه سرباز فداکار امام عصر عج شیخ نمر را به پیشگاه حضرت امام مهدی عج و نائب بر حقش و تمتم شیعیان جان بر کف تبریک و تسلیت عرض مینمایم.......مرررررررگ بر ال سعود یا بهتره بگم ال یهود......به والله قسم با این کار خبیثشون گور خودشان راکندند.....و اینک شمارش معکوس نابودی ال سقوط شروع میشود انشاالله
  • توکلیان ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    خوشا آنانکه با عزت زکیتی بساط خویش بر چیدند و رفتند شهادت شیخ نمر این سرباز و حافظ وفادار مکتب تشیع را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید غفران واسعه الهی را از حضرت حق مسئلت می دارم و امیدوارم نتیجه این شهادت نابودی قریب الوقوع وهابیت و آل سعود ملعون باشد
  • حسن بهجت ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    سلام به ارواح مطهرشهیدان راه فضیلت وآزادی خصوصاشهید مظلوم شیعه شیخ نمرمجاهدفی سبیل الله بدست مستکبران آل سعود انهم یرونه بعیداونراه قریبا به بازماندگان این شهیدوالامقام تبریک وتسلیت میگوییم
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    ان شاالله زمینه ظهور شود و امام زمان انتقام این شهید مظلوم و همه مظلومان را بگیرد
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    لعنت برآل سعود خائن به اسلام و نوکر اسرائیل.
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    همه بايد بدانند که هر شيعه اي در جهان يک شيخ نمر است و او زنده است مرگ بر دشمنان جهان اسلام و تشيع امين اللهم عجل لوليک الفرج با ظهور امام زمان انتقام خون همه شيخ نمر ها را خواهيم گرفت
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    خدایا به حق محمد وال محمد ال سعود رو نابود کنه
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    لعنت بر آل سعود
  • ناشناس ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    مرگ بر آل ابلیس جنایتکار
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    ال سعود با این کار گور خود را کندند
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    شیخ نمر شهید شد اما در باغ شهادت هنوز باز است
  • رضا ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    لعنت الله علی آل سعود
  • امین ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    ناشناس کشورهای اسلامی رو آمریکا و اسرائیل ملعون بلا به سرشون آورده نه ایران! ایران از ملت های آزاده دفاع کرده و میکنه اینقدر چشم دلت کوره که نمیتونی ببینی؟؟ مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر نوکر آمریکا
  • امین ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم باید منفی میدادم بهتر است در امور دیگر کشورها دخالت نکنیییم؟؟؟؟ حیف اون اسم که رو تو گذاشتن شیعه بی غیرت فرق تو با گلابی تو چیه؟؟؟ ناموس شیعه چه عرب چه فارس چه ترک ناموس همه ما هست و دوره این مرز بندی های مزحک تمام شد یه روز نزدیک میاد همه مرزای مزخرف دنیا برداشته میشه و حکومت عدل مهدوی رو میبینیم
  • امین ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    مرگ مرگ تا وقتی که آمریکای جهانخوار با صهیونیسم بین المللی به دست امام زمان ارواحنا فدا به درک اسفل السافلین واصل بشوند کم کشتند؟؟؟ کم بردند؟؟ کم به ناموستون تجاوز کردن؟؟؟ اون وقت میگی مرگ مرگ تا کی؟؟؟ تا وقتی که صهیونیسم و نوکران صهیونیسم به درک واصل بشوند
  • امین ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    آقای بلوچ مثل اینکه از جنایات این آل سعود گور به گور هیچ خبری نداری!! اینهمه خون تو منطقه از گور آل سعوده اون وقت فکر میکنی از آل سعود تو آدم کشی بدتر میاد؟؟؟ میدونی اوضاع سیاسی تو عربستان الان چه وضعیه؟؟ مردمشون دیگه بریدن چه شیعه 8 میلیونی چه برادران اهل سنت بجز وهابیان گور به گور
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    آل سعود با اینکار دردمنشانه غیر انسانی واسلامی انسان را به یاد سخن گوارای امام عزیزمان می اندازد گفته اگه ما از امریکابگذاریم از آل سعود نمی گذاریم .السعود بدانند با اینکارها تیشه به ریشه باریک تر از موی خودشان می زنند بدانند اگه فرزند خلف فاطمه لب مبارکشان تر کنند دودمان کثیفشان را زودتر از زمین پاک میکنیم. انزجار از ال سعود یک وظیفه دینی و شرعی است و دخالت در امور آنها نیست بعضی مانند کپک سر خودشان را زیر برف کرده یا نمی بینند ویا خوابندو یا خائند که ال سعود چه بر سر مردم بیچاره سوریه و عراق و یمن وبحرین عزیز این روزها چه می آورند...
  • مسلمان ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    باسلام دوستان چرا اینقدر فضای سایت رو شلوغ میکنند؟ این نظرهای +و- اصلا ملاک قضاوت نیست. دیدم در یکی از نظرها نوشته بودند: رأی منفی دهندگان به شعار مرگ بر آل سعود ، حامی آنها اند... گاهی پیش میاد به دلیل عدم آشنایی کاربران با سایت های خبری، افراد اشتباها و یا جهت امتحان و کوشش و خطا روی گزینه ها کلیک میکنند... من و شمای مسلمانی ک در فضای مجازی صبر مون اینقدر کمه، چطور میخوایم عمار ولی باشیم؟؟
  • علی ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام شهادت شیخ نمر را به تمامی شیعیان جهان تسلیت و تهنیت عرض می نمایم. ان شاالله اعتراضات شدیدتر شیعیان رو در عربستان پیش رو داره و باعث سرنگونی این رژيم شود .مرگ بر آل سعود
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    خدا لعنت کنه آل سعود
  • اعظم ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    امیدوارم که آل سعود هرچه زودسقوط کنندوسنگهایی به مثابه آتش مثل شهاب سنگ خاکسترشون کنه به حق علی.آدم کشهای رذل.
  • حسون ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    با سلام و صلوات برنبی پاک و اولیاء الهی سلام علیکم شهادت یکی دیگر از بزرگان را تسلیت میگویم. بدانید حقانیت ما در مظلومیت ماست. و اینکه خون به نا حق رخته این عزیزان یک روزی موجب نابودی ال سعود می گردد. این نانجیبانی که خود را خادم حرمین می دانند اما باید خائن حرمین نامید. ریشه آل سقوط بی حیا را میکند لشکر بی باک حیدر با پلاک شیخ نمر شادی روحش صلوات
  • ناشناس ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    خدا تمام شهيدان در تمام دنيا بيامرزد
  • هادی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    حالت خوش نیست
  • بسیجی ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    سکوت دیگر بس است ، ازخود جسارت نشان دهید ،سگ هار اگر درمقابلش دست به سنگ نشوی تیکه پاره تان خواهد کرد.
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    امیدوارم به حق اباعبدالله (ع)این شهیدمبارزباشهدای کربلامحشورورژیم خبیث ال سعودراریشه کن بشه فقط این رابدانیم باریختن خون ایشان نهال اسلام قویترخواهد شدانساالله
  • فدايان اسلام ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    شهادت آيت‌الله شيخ "نمر النمر" به محضرحضرت بقيه اله اعظم (عج) ومقام معظم رهبري مسلمين جهان بخصوص شيعيان تسيلت عرض نموده وجهت شادي روحش حمدوسوره قرائت فرمائيد.
  • مسلمان ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اللهم اشغل الظالمين بالظالمين. اللهم العن آل السعود بقريب انشاءالله. آمين يا رب العالمين.
  • قل هل تربصوا بنا احدی الحسنیین ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    شهادتت مبارک مرد خدا هر هرقطره آن خون لاله ای خواهد رویید به بلندای همت های انقلابی
  • سید علی موسوی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    به نام خدا وبه نام تمام شهدای قهرمان و مدافع حق و مدافعان اهل بیت از صدر اسلام گرفته تا الان . انشالله قبر تاریک آل سعود به همین زودی کنده شود و نام کثیف و ملعون این شجره حبیثه برای همیشه از صفحه تاریخ محو شود. و دل حضرت فاطمه ( علیه السلام ) را شاد کنیم . بنده مسلمانم و اهوازی هستم وحاضرم برای نابودی آل سعود جان خود را فدای تمام شیعیان و محبان اهل بیت فدا کنم .... عزیزانم برای فرج آقا امام زمان ( عج ) از ته دل دعا کنید ..
  • سید علی موسوی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    الموت ل آل سعود . مرگ بر شجره خبیثه و ملعون آل سعود . خدایا بمن عمری بده تا شاهد نابودی آل سعود و وهابیها و اسرائیل و آمریکا و شاهد نابودی تمام دشمنان اهل البیت علیهم السلام و دشمنان شیعیان و محبین آل رسول ( ص ) باشم .... آمین یا رب العالمین
  • ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    نظر من السعود ملعون رفتنی است بسلامتی رهبر بادرایتمان خدا حفطش کند ا..ال
  • علی امامی پناه ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    دوستان عزیز شهادت این بزرگوار هم بعد از چند روز به باد فراموشی گرفته میشود همینجور که در مورد کشته های منا صورت گرفت و از یاد ها رفت.اگر اقتدار ایران مجدد احیا نشود باید شاهد اینگونه جسارت ها و کشتارها از سوی آل سعود باشیم....التماس تفکر فراوان و السلام
  • ناشناس ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 1
    حيف شد
  • سعید ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    انشاا... ذوالفقارامام علی ریشه همتونو قطع کنه امام علی اون زمان چقدرخون دل شدازدست این قوم کثیف وکودن الان هم بعدازهزارسال با امام علی واهل شیعه دشمنن لعنت خدابر آل سعودنجس آشغال شهوت پرست یاعلی یاعلی یاعلی .
  • وحید ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    لطفا وهابیون را با سگ قیاس نکنید که جفایی بزرگ است نسبت به سگ. وهابیون فرزندان ابلیس اند. لعنت خدا و رسول خدا بر ال سقوط.
  • جواد الهی ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    ان شالله ان شالله! اللهم عجل لولیک الفرج و سهله مخرجه, العجل العجل العجل
  • جواد الهی ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    زنده باد شیعه ان شالله ! اللهم عجل لولیک الفرج ..یا حجت بن الحسن عسگری
  • محمد عبدی ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    امید ما فقط به خداست که از اول خلقت بشر تا کنون هیچ ظالمی را نگذاشته دوام بیاورد وانشاالله خواهیم دید که چگونه وهابییت وخاندانال سعود را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت مثلی است که میگویند اگر خدا دیر گیر است ولی شیر گیرست
  • بند خدا ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    مرگ بر السعود
  • احمد ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    حکومت ال وحشی ،کفتارهای شکم باره خون خوار بزودی سرنگون می شود.انشاالله یامهدی ادرکنا
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    * خداوند به شما بشارت خیر میدهد.* شهید باقر النمر اللهم عجل لولیک الفرج
  • آذر بایجانی ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 1
    شیخ نمر به خیل سرتاسر نور شهدا پیوست و راه ورسم او زنده است فریاد گر توحید بود صدای او دادگر مظلومان بود خدای رحمتش کند و قاتلانش را به زودی نابود فرماید مرگ بر آل سعود یهودی تبار مرگ بر وهابیت خبیث و نادان
  • ممد ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    میخوای جنگ راه بیفته که چی بشه؟ جون هزاران جوون به خاطر این بابا از دست بره. تو دوستداری میتونی بری عربستان و تنها بجنگی الکی به مردم جو نده
  • منوچهر ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    رحم الله علی الشهبد الشبخ نمر و لعن الله علی آل سعود وآل ابی سفیان
  • رعدعلي ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 1
    في نظري ان نهاية ال اليهود خونت الحجاز والحرمين الشريفين قريبه بعد ان لطغت ايديهم بدماء الشهيد النمر وشهداء اليمن ويجب تعرية اصولهم والتي هي انهم من احفاد بني قنيقاع وانهم باعوا فلسطين ليحصلوا على دعم اهلهم من اليهود البريطانيين في قتل ال السعيد والهاشميين وتشكيل دوله يهوديه تكون عوننا لدولة اسرائيل
  • امیر ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    یه سوال این ایت الله شیرازی كه نوشتید كدوم ایت الله هست؟؟تو ویكی پدیا زده صادق!!!!!
  • سرباز ولایت ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    او هم شهید مدافع حرم بود. مدافع حرمین شریفین در مکه و مدینه و بقیع . خداوند او را غریق رحمت کند و بر درجاتش بیفزاید و همین ساعت در رسوایی و هلاک دشمنان و قاتلینش تعجیل فرماید انشاءالله. البته قطعا صدور حکم اعدام این عالم برجسته و فقیه مجاهد , توسط شیطان بزرگ و دقیقا شخص رئیس جمهور آمریکا بعنی اوبامای کثیف تایید شده است. مرگ بر امریکا و مرگ بر آل سعود
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    البته شهادت آیت الله شیخ نمر باعث موجی از بیداری اسلامی در همه کشورهای اسلامی و مسلمانان و آزادگان جهان شد و امیدواریم که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی قائم (عج) باشد. مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود
  • لعنت بر آل شقی ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    البته شهادت آیت الله شیخ نمر باعث موجی از بیداری اسلامی در همه کشورهای اسلامی و در بین مسلمانان و آزادگان جهان شد و امیدواریم که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی قائم (عج) باشد. مرگ بر آمریکا مرگ بر آل سعود
  • نرگس ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    شهادت شون تسلیت لعنت بر آل سعود
  • یوسف ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    مرگ بر ادم کشانال یهودو ال سعود
  • عبدالرضا ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    انشا الله با حرکت زیبای شیخ شهید آیت الله نمر با سرنگونی آل سعود برای بقیع وامامان مظلوم ومعصومش ضریح میسازیم که این یکی از آرزوهای ایشان بود
  • حسن ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 0
    به نام خداوندی که منتقم است... سلام شهادت شیخ نمر مبارکباد...روحش قرین رحمت ایزدی باشد ان شاءالله... شیعه همیشه در طول تاریخ با اهدای خون زنده مونده. ان شاءالله با ظهور آقامون عجل الله تعالی فرجه الشریف این خونها خواهد جوشید و گل خواهد کرد و بیش از پیش به ثمر خواهد نشست ان شاءالله . . .
  • ناشناس ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    ماباید با عربستان و دشمنان بجنگیم. مایه ی ننگه که یه شیعه رو مظلومانه شهید کنن و ما سکوت کنیم مرگ بر عربستان
  • رضا IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    0 0
    عربستان فکرکرده بااعدام نمرکار تمام شده.مانمرها برایشان میسازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس