کد خبر 1336771
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
قتل

خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند.

به گزارش مشرق، حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز و انتشار فیلم آن امنیت روانی جامعه را نشانه گرفت و در گفت‌وگو با خانواده قاتل ابعاد تازه‌ای از ماجرا بیان می‌شود.

به راننده تاکسی که گفتم من را فلکه کسایی پیاده کند سرش را ۱۸۰ درجه سمت عقب ماشین چرخاند و گفت: فلکه کسایی چکار داری؟ گفتم: چطور مگه؟ و راننده با کلماتی شمرده که گویا احتیاط می‌کرد چگونه آن‌ها را به کار ببرد گفت: اگر بابت اتفاق دیروز می‌خواهی آنجا بروی به نظرم اگر نروید خیلی بهتر است، به هر حال حالا خانواده هر دو عصبی هستند و احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

سعی کردم با صحبت‌های راننده مخالفتی نکنم و بیشتر شنونده باشم، وی نیز روایت خود را از اتفاقی که روز گذشته افتاد و همه را شوکه کرد بازگو کرد و گفت: به دروغ شایعه کردند دختری که به قتل رسید ترکیه فرار نکرده بود، این را اطرافیان قاتل می‌گویند که قاتل را تبرئه کنند، من  احساس می‌کنم یک هفته پیش آن را در خیابان اصلی خشایار دیدم، اما چقدر شهر ما به حال خود رها شده است که هر کسی هر چه بخواهد توی روز روشن انجام می‌دهد هیچ کسی هم جوابگو نیست! 

به دنبال خانواده‌ قاتل و مقتول

راننده هنوز داشت داستان‌های مرتبط دیگری را تحویل گوش‌های بدهکار من می‌داد که به محل رسیدم؛ هنوز روبان زرد پلیس که محل جسد در فلکه کسایی را با آن احاطه کرده بودند به چشم می‌خورد؛ برای اینکه وقت را تلف نکنم سراغ چند خانم در فضای سبز اطراف فلکه رفتم و آدرس خانواده قاتل و مقتول را گرفتم.

در حال صحبت کردن با آن‌ها بودم که آقایی که به نظر می‌رسید پدر خانواده‌ است از راه رسید و متوجه علت حضورم شد بلافاصله صحبت ما را قطع کرد و خطاب به من گفت: به ما ربطی ندارد خانم! بعید هم می‌دانم مراسم فاتحه‌خوانی گرفته باشند، صحبت وی را قطع کردم و گفتم: برای مراسم نیامدم، خبرنگار هستم و بابت گرفتن گزارشی آمده‌ام.

دلیل حضورم را که متوجه شد دستش را با حالت تاسف در هوا چرخاند و با  لحن ملایم‌تری گفت: چه گزارشی خواهر من؟ روسیاهی نوشتن دارد یا وحشیگری که تن همه ما را لرزاند؟ و گویی که بخواهد سریع از شر من راحت شود با اشاره دست مسیری را که باید طی کنم تا به آدرس برسم را نشان داد،  با این حال برای اینکه زودتر به محل برسم در حین گذر از خیابان اصلی و چند فرعی چند بار سراغ آدرس را رهگذران گرفتم و هر کسی یک طور ترس و وحشت خود را  از اتفاقی روز گذشته ابراز می‌کرد.

هیچ کس در خانه مقتول نیست

هدف من ابتدا مصاحبه با خانواده مقتول (دختر ۱۷ ساله) بود اما به اذعان اطرافیان  مادر خانواده بعد از قتل دخترش خانه را ترک می‌کند و به منزل پدری می‌رود، از طرفی بعد از اتفاقی که افتاد معلوم نیست کجا رفته‌اند و در خانه بسته است.

به همین دلیل مسیرم را تغییر دادم و سراغ آدرس قاتل را گرفتم، زیاد با خانواده مقتول فاصله‌ای نداشت وارد خیابان محل زندگی قاتل که شدم، چند بچه قد و نیم قد با فاصله کوتاهی حرف‌هایی را با هم رد و بدل می‌کردند که صحبت‌ آن‌ها را قطع کردم و سراغ منزل سجاد (قاتل) را گرفتم، بلافاصله بدون اینکه پاسخ سوال من را بدهند به کودک دیگری که کنارشان بود گفتند: با شما کار دارد و آن کودک بدون اینکه علت آمدنم را بپرسد مثل برق وارد خانه شد و من که چیزی از این فعل و انفعالات متوجه نشدم یاد صحبت راننده تاکسی افتادم که من را به احتیاط کردن در این شرایط نصیحت کرد.

به همین دلیل فاصله خودم را با منزل مقتول حفظ کردم اما بعد از چند لحظه کوتاه خانمی جوان به همراه دو دختر جوان‌تر از خودش دم در خانه ظاهر شدند و خطاب به من گفتند: خانم با کی کار دارید؟ و من برای اینکه اعتماد آن‌ها را جلب کنم با لهجه محلی احوالپرسی کردم و بعد از آن با نشان دادن کارت خبرنگاری آن‌ها را دعوت به مصاحبه کردم.

اگر چه با همان رسم و رسوم عربی و محلی بنده را به داخل خانه دعوت کردند اما ترجیح دادم در کنار در منزل، ایستاده صحبت‌های آن‌ها را گوش دهم.

دوستان غزل ترکیه رفتنش را خبر دادند

مادر سجاد اینگونه داستان را شروع می‌کند: حدود چهار ماه گذشته غزل از منزل خارج شد، مثل همیشه که به خانواده پدرش و یا دوستانش سر می‌زد، هیچ کس به رفت و آمدش نه حساس بود و نه شک می‌کرد اما آن روز به خانه بازنگشت، نگران که شدیم سراغش را از خانواده‌اش گرفتیم آنجا هم نرفته بود، به دوستان، آشنایان و هر کسی که احتمال می‌دادیم ممکن است غزل  آنجا رفته باشد گرفتیم اما خبری از غزل نبود، تا اینکه بعد از یک هفته به دوستان خودش اطلاع داد که در ترکیه است.

وی ادامه می‌دهد: نمی‌دانم کی و چطوری پای غزل  به ترکیه رسیده است، تمام اطلاعاتی که از غزل  دریافت می‌کردیم از طریق دوستانش است و هر بار که خبری می‌رسید پسرم می‌مرد و زنده می‌شد، خیلی تلاش کردیم کسی متوجه این قضیه نشود اما هر چه از نبودن غزل  می‌گذشت اطرافیان بیشتر کنجکاو می‌شدند که عروس خانواده کجاست و چرا از آن خبری نیست.

مادر سجاد می‌گوید:غزل در زمان آشنایی با یک مرد سوریه‌ای باردار بود و چند روز قبل از اینکه خانه رو ترک کنه بچه سقط شد، وقتی من و  مادرش گفتم چرا و چطور این بچه سقط شد جواب میداد دبه آب را بلند کردم و سقط شد.

از مادر سجاد سوال می‌کنم غزل با شوهرش مشکلی داشت؟ یا مثلاً به اجبار با هم ازدواج کرده بودند؟ وی پاسخ می‌دهد: اتفاقاً غزل و شوهرش خیلی همدیگر را دوست داشتند، نباید از حق بگذرم ارتباط غزل با ما هم خیلی خوب بود و با هم عروسش مثل خواهر بودند و هیچ اجباری در ازدواجشان وجود نداشت، ما هم برایش کم نگذاشتیم، برای دو پسرم یک شب عروسی گرفتم، با اشاره دست عروس دومش که هرازگاهی صحبت‌های مادرشوهر را تایید می‌کرد را نشانم داد.

غزل با مرد غریبه عقد کرد

مادر سجاد می‌گوید: خانه ما بزرگ است، بالای خانه دو واحد ساختم یکی برای سجاد و دومی برای آن یکی پسرم، مادرسجاد از من میخواهد وارد خانه بشوم و زندگی که برای غزل درست کردند را نشانم بدهد، می‌خواهد بگوید که به لحاظ زندگی همه چی را برای عروس‌ها فراهم کردیم.

جریان ترکیه رفتن غزل را می‌پرسم و وی توضیح می‌دهد: طبق صحبت‌هایی که غزل برای دوستانش کرده و به ما منتقل می‌کنند، با شخصی از طریق اینستاگرام آشنا می‌شود که این شخص اهل سوریه است، این مرد به غزل ابراز علاقه زیادی می‌کند این دختر را وابسته خود می‌کند تا آنجایی که غزل بابت این مرد زندگی خودش را رها کرد، به محض اینکه غزل به ترکیه می‌رود این مرد غزل  را به عقد خودش در می‌آورد و زندگی جدیدی را شروع می‌کنند.

غزل که همه جوره به این مردسوری اعتماد کرده بود کم کم شروع به ارسال عکس‌های خود با آن مرد می‌کند، دوستانش که ما را در جریان تمام جزییات می‌گذاشتند پسرم هر روز بیشتر از دیروز کنترل خود را از دست می‌داد و نمی‌توانست بر اعصاب خود مسلط شود مخصوصاً که بازاری بود و اطرافیان چپ و راست غیرت و مردانگی وی را تحریک می‌کردند.

 طعنه اطرافیان پسرم رو غیرتی کرد

وی ادامه می‌دهد: در محله و خیابان کمترین بحثی که بین بچه‌ها اتفاق می‌افتاد مستقیم و غیر مستقیم با طعنه، آبرو ریزی غزل  را به رخ ما می‌کشیدند و بابت این مسأله بحث و دعوا کرده بودیم این در حالی است که همسایه‌ها کاملاً از شرایطی که اتفاق افتاده اطلاع داشتند اما به جای دلداری احساسات پسرم را تحریک می‌کردند.

خواهر سجاد صحبت‌های مادر را قطع می‌کند و می‌گوید: به نظرم ۱۷ سال سنی نیست که کسی بتواند درست تصمیم بگیرد، غزل گول خورده و تحت تاثیر صحبت‌های مرد سوری قرار گرفته وگرنه چه کسی زندگی خودش را ول کند و سراغ کسی دیگر می‌رود، تازه این مرد همه طلاهای غزل را برده بود.

از مادر سجاد سوال می‌کنم با چه ترفندی غزل را به ایران برگرداندند؟ می‌گوید: ما از طریق پلیس بین الملل اقدام کرده بودیم که فردی دختر ما را دزدیده و... اما خودِ غزل هم ظاهراً پشیمان شده بود و این اواخر خودش به پدرش گفت: بیایید من را به ایران بیاورید که بعد از آن پدر غزل و شوهرم تا ترکیه دنبالش رفتند و روز جمعه ظهر اهواز رسیدند.

پسرم به مرد سوری(همسر جدید غزل) ویس تهدیدآمیز فرستاده بود و او در جواب عکس‌های عروسی رو می‌فرستد و برای اینکه سجاد را عصبی کند گفته بود خودم به غزل گفتم بچه را سقط کند.

 پسرم تهدید کرده  بود  غزل  را می‌کشم برای همین  پدر  غزل و پدر سجاد در صدد مخفی کردن غزل تا تحویل آن به کلانتری بودند چرا که از تهدیدهای سجاد می‌ترسیدند و زمانی که غزل  را تحویل شوهرش ندادند عصبانیت و تهدید سجاد دو چندان شد، برای همین روز یکشنبه غزل  را سوار ماشین کردند تا ببرند و تحویل کلانتری بدهند اما از آنجایی که سجاد حرکات پدر و عمویش را زیر نظر داشت به اتفاق برادرش جلوی ماشین را می‌گیرند و غزل  را از انها می‌گیرد که ظهر همان روز آن اتفاق افتاد و سجاد غزل  را با قمه کشت.

به او گفتم خب سرش را با قمه زد! چرا سرش را محله به محله نشان این و آن داد؟ مادر سجاد پاسخ داد: در هر محله‌ و خیابانی که به سجاد انگ بی‌غیرت زده بودند سر غزل را گَرداند تا مثلاً به همه گوید: من آدم  بی‌غیرتی نیستم.

غزل  یک پسر دارد

از مادر سجاد می‌پرسم غزل یک فرزند پسر دارد؟ و مادر با اشاره دست پسر بچه زیبا و دوست داشتنی را نشان می‌دهد که بلوز قرمز و شلوار یشمی بر تن داشت و می‌گوید: بله این پسرش است و من که با دیدنش قلبم مچاله شد ناخودآگاه وای ممتدی را زمزمه کردم اما زن عموی پسربچه با جمله «این پسرم است و من آن را بزرگ کردم» توجه‌ام را جلب کرد.

وی ادامه داد: من بچه دار نشدم، برای همین پسر غزل که به دنیا آمد همه جوره تروخشکش کردم، غزل  هم کاری به کارم نداشت و بیشتر اوقات پسرش پیشم بود، این چند ماهی هم که مادرش نبود اصلاً دلتنگی نکرد و من از آن نگهداری کردم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 183
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 75
  • mehdi IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    لعنت ب این خیانت لعنت ب هرچی خائن لعنت اصلا ب فضای مجازی و اینستا که تا وقتی خودش اومد و فرهنگش نیومد همه چیز رو بهم ریخت
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      73 65
      سی سال پیش یادمه یه زن تو فامیل که مادر چهار تا بچه کوچک بود، خیانت کرد و با همدستی مرد غریبه شوهرش را کشت. آن موقع هم تقصیر اینستاگرام بود حتما
    • محمدرضا IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      60 30
      متاسفانه خیانت زن وشوهربه همدیگه زیادشده.چرااین جنایت روکردخیلی راحت طلاقش میدادومیرفت دنبال زندگی خودش اگرهم اون زن پشیمون شده وبعدازچندماه زندگی بامردسوری که خدالعنتش کنه برگشته چراپدروخانواده دختراجازه دادن شوهرش اونو باخودش ببره اون سگ کثیف سوری که باعث این جنایت وپاشیدن یک خانواده ازهم وریختن خون این زن شده بایدپیگردقانونی بشه ومجازات بشه دراصل عامل اصلی قتل همین کثافت مردسوری بوده حالا جوونای مارو بفرستن ازکشوراونادربرابردشمناشون دفاع کنن جوانان خودمونو ول کردن چسبیدن به دفاع ازکشورهای دیگه که همچین کثافتهایی داره
    • روزبه IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      49 23
      توی غرب بخصوص تو آمریکا این همه قتل اتفاق میافته یه عکس بیرون نمیاد ولی اینجا توی فضای مجازی رها شده...
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      9 2
      اره دقیقا ۳۰ سال پیش زن همسایه مارو کشتن گفتن دوست‌پسرش کشته البته شوهر و بچه اش هم کشته شد
    • به ۱۷:۴۴ - DK ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      28 3
      آن زمان این چیزها بسیار نادر بود. خیانت همیشه بوده. اما هیچ گاه اینقدر علنی نبوده که خود زن برود خیانتش را جار بزند.
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      33 14
      خطاب به محمدرضا. حالا اگر اون نامرد سوریه ای نبود فرانسوی بود براش شمع روشن میکردند جلوی سفارت فرانسه!
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      21 3
      دوستان باید واقع بین باشیم معضل خیانت در ایران زیاد شده بخشی اس بخاطر وجود همین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مجازی مانند اینستاگرام و، بخش اش هم وجود شبکه های ماهواره ای که از صبح تا شام در حال تبلیغ خیانت و نابودی بنیان خانواده هری ایرانی هستند، بله خیانت از قدیم بوده ولی نه در این حد و ابعاد امروز جامعه ما !!! دین و مذهب اخلاق کمرنگ شده .. ارزش های اجتماعی سست و ضعیف
    • ali IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      14 5
      "خواهر سجاد صحبت‌های مادر را قطع می‌کند و می‌گوید: به نظرم ۱۷ سال سنی نیست که کسی بتواند درست تصمیم بگیرد" 12 سال چی؟؟؟
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      4 11
      همین قدر بس که مادر قاتل حرف از نشان دادن غیرت پسرش با بریدن سر عروش میزند... این نوع تربیت که ذره ای دین و ایمان در آن جایی هم نداشته را حتما باید مورد بررسی قرار داد چون این موارد کم نیستند
    • آدم IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      2 3
      تنها چاره برای اصلاح قوانین این است 4 بار زنان سر مردان خیانتکارشان را ببرند و در شهر بگردانند.تا دیگر دادستانها مفت نگویند.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    80 5
    پناه بر خدا. محیط های کوچیک یا هنوز در قید اداب غلط مانده، خیلی به روان آدم فشار میاد. همه کساتی که قاتل رو تحریک کردن و بهش انگ زدن و تیکه پروندن، در این خون سهیم هستن فردای قیامت. خب زیپ دهانتون رو بکشید.
    • SE ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      45 43
      کدام آداب غلط؟ باید ریلکس و روشنفکر وار می نشست و تماشا می کرد چطور آن زن بی حیا فقط به زنای محصنه هم اکتفا نکرده و عکسهایش با آن مرد غریبه را پخش کرده تا شوهرش را نابود کند؟
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      29 21
      در اینکه چقدر کار اون زن زشت و پلید بوده فقط خدا میدونه که حکم زنای زن شوهردار را تعیین کرده اما اینکه شوهر با عملی زشت‌تر، چنین جنایتی کرده و خودش را به جای خدا قرار داده هم بسیار فجیع است فرهنگ غیردینی و درگیر شدن با فضای مجازی و منجلابی دجال‌صفت به نام اینستاگرام و مشابه‌های اون چنین عواقبی هم در پی دارد.
    • DK ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      63 23
      به جای سرزنش آن مرد، کمی خود را به جای او بگذارید. همسر شما با داشتن فرزند، به شما خیانت می کند آنهم به مرد خارجی و بعد می رود تازه تصاویرش را پخش می کند که شما را هر چه بیشتر لجنمال و نابود کند. ژست روشنفکری نگیرید. اگر شما هم باشید ممکن است در آن شدت خهشم به اینکار و یا مشابه آن دست بزنید. برای همین خدا حکم زنای زن شوهر دار را رجم قرار داده است.
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      12 13
      خدا این حکم رو قرار داذه اما شرایط اثباتش رو هم ذکر کرده که تقریبا غیرممکنه این عمل رو اثبات کرد پس خدا نشون داده باید مدارا بشه، جناب ۱۸۰۰، عمل فجیع و شنیع و غیرشرعی و غیر انسانی اون قاتل از خدا بیخبر رو اینطوری توجیه نکن
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      5 2
      گناه و زندگی دور از خدا در نهایت باعث کارها وحشتناکی میشود ..دین باعث تعادل در زندگی میشود،که نه تفریطی بشود(لائیک،سکولار، بی رگ!بی شرف) نه افراطی ! (جوشش و عصبانت،تعصب ! تک بعدی شدن ! پیرو جوء اجتماع چه خوب و چه بد شدن). جالب که افراطی و تفریطی هردو اهل جهنم هستن! و هردو از شیطان دستور میگیرن! (یک روح در یک بدن! ولو ظاهر متفاوت باشه) .. امیدوارم هرگز شاهد هیچ اتفاق مشابه که در خبر امده نباشیم در کل جهان ..
    • به ۰۶:۲۸ - IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      3 1
      اثباتش خیلی هم سخت نیست فقط خودش عکس و فیلمهایش در خانه آن مرد را فرستاده. خانواده خودش هم اعتراف دارند و برای هم رضایت داده اند.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    47 16
    امان از پلشتی اینستا گرام. امان....
    • DE ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      19 21
      باز قتل و گردن زدنو ول کردید رفتید سراغ اینستا‌. اینستا بد ولی کسی غلط می کنه قتل کنه و گردن بزنه.
    • ناشناس IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      31 8
      عزیز من این داستان خیانت و حماقتهای اینچنینی را 60 سال پیش هم داشته اند . یک زمانی میگفتند رادیو باعثش هست چون مثل خر دجال است یک زمانی تلویزیون یک زمانی سینما یک زمانی ویدیو یک زمانی ماهواره و ... آدم باید ذاتش درست باشد و گرنه بقول سعدی : اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است !!!! تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است !!!
    • به ۱۹:۳۵ IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      8 5
      بله شکی نیست که رادیو و تلویزیون وقتی به ایران آمد یک جهش بزرگ در فحشا و خیانت رخ داد چون فرهنگ غربی را در ایران عرضه کرد. اما جهش بسیار بزرگتر بعدی توسط فضای مجازی ایجاد شد. والا کجا مثلا صد سال قبل ممکن بود زنی از ایران یرود یا مردی در ترکیه رفاقت کند و عکس هایش را هم پخش کند!؟
    • ایرانی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      3 4
      دوبار که زنان سر شوهران خیانت کارشان را ببرند دیگر هیچ دادگاهی از سربریدن طرفداری نمیکند.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    41 33
    طبق صحبت‌هایی که غزل برای دوستانش کرده و به ما منتقل می‌کنند، با شخصی از طریق اینستاگرام آشنا می‌شود که.../// تو این مملکت یه مرد پیدا نمیشه در این دوتا کثافت خونه لجنزار رو ببنده (تلگرام و اینستا) ؟؟
    • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      10 10
      والله همه میگن اینستا رو ببندید منم میگم. اما مردک تلگرام که بسته است و تازه تلگرام بسته نه قبلا و نه الان ربطی به غزل و سجاد و سر بریدن و خیانت نداشته و به تو هم گه خوریش نیومده
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    48 19
    تقصیر خانواده هاست، بچه رو زن و شوهر می کنید همین میشه/ دختر می خای بری واسه خودت بچرخی برو طلاق بگیر، پسر زنت باب میلت نیست طلاق بگیر / بعضی ها حتی تا اخر عمر نباید دائم ازدواج کنند بس که زبون نفهم هستند
    • SE ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      36 30
      یعنی اگر سنش بالاتر بود این اتفاق نمی افتاده یا نیفتاده؟ چرا آدرس دروغ می دهید؟ همه می دانیم نتیجه رها کردن فضای مجازی از یکسو و تعطیل کردن حد الهی سنگسار همین است.
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      21 8
      سلام تو عربها دختر ها وپسرها زود به بلوغ می رسن. ازدواج همچین دختری خیلی هم زود نبوده.خیانت هم سن وسال نمی شناسه. خیلی بده تا یه اتفاقی می افته بعضی هارو جو می گیره.یکی به لغت ناموس فحش می ده.یکی به مردم سوریه فحش می ده .شما هم می گی طرف کودک همسر بوده. لطفا ساکت باشید.سکوت خیلی مواقع هنر بزرگیه.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    30 42
    واقعا باید یه کلاسی برای آقایون بذارن و معنای درست غیرت رو بهشون تفهیم کنن
    • SE ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      31 16
      معنایش این است که خیلی ریلکس و روشنفکرانه با این موضوع کنار بیایند! مگه نه؟
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      51 6
      و همینطور کلاس زن بودن برای کسی که شوهر داره
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      19 10
      دختره خیانت کرده می فهمی؟
    • امیر IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      26 7
      آقا خب راه داشت ، نه اینکه عین داعش سر زن رو ببره و بعد توی خیابون بچرخونه ! تازه این همه مردا خیانت میکنن ، زنا باید بگیرن با چاقو شوهراشونو جر وا جر کنن ؟ پناه بر خدا
    • SE ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      23 23
      سجاد بهترین کلاس را با بهترین تاثیر گذاشت تا وبگردان هر هوسی را پیگر نشوند
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      16 6
      جناب 17:46 کلا صفر و صدی نباشید.کسی نگفته بشینید نگاه کنید و از طرفی هم قطعا برخورد مناسب بریدن سر همسر خیانت کار نیست. حضرت علی فرمودن جاهل را نمی بینی مگر به افراط و تفریط
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      15 7
      ویک کلاس برارای زنهای بلهوس و افسار گسیخته
    • حمید IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      1 1
      مگه نمیگی سکوت پس اول خودت سکوت کن
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    27 17
    یکی از علل اين اتفاق تلخ رها بودن فضای مجازی کشور(ومار هفت سری به نام اینستاگرام است‌
  • علی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    32 13
    امان از این اینستا لعنت بر این اینستا
    • شیوا IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      25 26
      حالا یه نفر توی هشتاد میلیون جمعیت ایران ، گول اینستا را خورده ، نمیشه که کل اینستاگرام را مورد امان و فغان قرار بدی . اینستا هزار تا حسن هم دارد مثل اینهمه زنان سرپرست خانوار که هنرهای دستی و تولیداتشان را از همین اینستاگرام به خانمها می فروشند
    • DK ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      17 11
      اینستا چه حسنی دارد؟ تقریبا هیچ. بدیهایش صدها برابر خوبی هایش است.
    • DK ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      7 4
      یعنی آن ازدواجهای خیابانی به این جا نمی کشد و یا مادربزرگهای ما که همه در نوجوانی ازدواج کردند اصلا به این چیزها فکر می کردند؟
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    30 27
    به هر حال مقصر خود قوه قضاییه است که برای تامین نظر حقوق بشری ها حکم سنگسار را برداشت. نتیجه اش افزایش بی سابقه زنای محصنه و خیانتهای ناموسی شد. حالا خودتان باید نتیجه کارتان را ببینید. من اصلا به مردی که از شدت خشم و غیرت مرتکب آن عمل شده ایرادی نمی گیرم الا اینکه باید به جای سربریدن، با دستور فقیه جامعه الشرایط محلی آن زن را سنگسار می کرد.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    20 6
    دو نفر از طرف ما برند ترکیه اون مردتیکه سوری را بکشند.این خسچیلی مهمه
    • ........ IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 1
      خودتی.
  • محمدرضا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    45 3
    حضرت علی می‌فرماید: در هنگام خشم نه تصمیم بگیرید و نه تنبیه کنید و نه دستور دهید
    • دانشجو IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      11 2
      احسن.
    • به دانشجو IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      4 2
      اولا احسنت درست است و ثانیا خود امام علی علیه السلام زن شوهردار زناکار را سنگسار می کرد
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      0 0
      11:27 در تاریخ غیر از یک مورد که چهار بار اعتراف خودش موجب حد شد. مورد دیگه ای از سنگشار اشاره نشده. تازه با هر بار اعتراف حضرت علی ع اون فرد رو به توبه رهنمون کردن و جلوی اعترافش رو میگرفتن. زنای محصنه حکم سنگین فقهی است و به این سادگی ها اثبات و اجرا نمیشه. شما به چه دینی هستید؟ تعصبات جاهلی مرد سالارانه؟
  • مجید IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    45 22
    خوب غلط کرده گول خورده رفته خارج کشور عشق و حال کنه به شوهر خودش خیانت کنه؟ چرا کسی طرف پسر رو نمیگیره؟ پسر چه گناهی داره بره جون بکنه بعد زنش بره خیانت کنه؟
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      3 17
      خفه شو داعشی. سر یه انسان رو بریده اونوقت دفاع میکنی؟ کم روانی نداریم تو جامعه با شمر و یزید محشور بشن الاهی
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      4 6
      بیخرد . طلاق حلاله ولی قتل بزرگترین گنه کبیره ایه که خدا نمی بخشه. در اسلام فقط خدا مالک است. وانسان حتی مالک خودش هم نیست بنابراین خودکشی گناهیه که هرگز بخشیده نمیشه. یعنی در ردیف شرکه. وقتی انسان اجازه کشتن خود را ندارد چگونه فکر میکنی اجازه داره دیگری را مال خود بداند و یک انسان آنهم از نوع یک زن را که مظلومتر است بکشد؟
  • کیایی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    24 11
    ان شاالله این فضای مجازی یه سر و سامونی بگیره
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    23 5
    چه مردم بیشعوری و چه زن بی عقلی که تا ترکیه فریب خورده
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    14 6
    فقط افسوس و افسوس تاسف.پسره باید میزاشت دختر ببرن کلانتری.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    23 1
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
  • ناشناس IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    15 14
    ولی تمام این حرفا نمیتوته کار وحشیانه ی این عوضی رو توجیه کنه تا بتونه از مجازات فرار کنه البته اگه مجازات وقصاصی دز کار باشه
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      4 1
      معلومه که نمیتونه توجیه کنه ولی بهتره که حقایق با جزئیات روشن بشه
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    9 12
    فضای مجازی زندگی مردم رو نابود کرد قبل از اومدن اینترنت و شبکه های اجتماعی باید فرهنگ سازی میشد فضای بی در و پیکر مجازی فیلم های چرت و پرت ماهواره ای آهنگ های مبتذل و....... همه ی اینا بنیان خانواده کشوری که هزاران سال خانواده براش از اهمیت بالایی برخوردار بوده رو در مدت کوتاهی داره به نابودی میکشونه... از این اتفاقات خیلی زیاد میفته این مورد منجر به قتل شد و فیلمش پخش شد... من به شوهر این دختر حق میدم خدا شاهده منه کُرد کرمانشاهی که هفت پشتمم به این آقا نمیرسه دلم براش کباب شد.. اون دخترم قطعا فریب خورده زن یعنی احساس و عاطفه ای که خیلی وقت ها بر منطق و عقلانیت غلبه میکنه و با وجود جامعه ناپاک و فضای مجازی بی صاحب و بی در و پیکر ازش خیانت و بدبختی بیرون میزنه... این جوانی که این کار رو کرد از همه بیشتر آسیب دیده از همه بیشتر بهش ظلم شده از همه بیشتر عذاب کشیده و روح و روانش نابود شده... خدا به همه ما رحم کنه و همه مارو ببخشه .. از خدا میخوام هرچه زودتر امام زمان ظهور کنه
    • DK ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      9 17
      امام زمان بیاید که همه این زنان را سنگسار می کند کاری که جدش امیرالمومنین علی علیه السلام انجام می داد.
  • CA ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    26 21
    وقتی دختر ۱۲ ساله را مجبور به ازدواج میکنن و حق انتخاب برایش قائل نمیشن نتیجه این تراژدی میشه
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      17 5
      اینا که میگن مجبور نکردن و خودش خیلی شوهرشو دوست داشته خانواده شونم ظاهرا از اون خانواده هایی نبودن که دخترو به ازدواج اجبار کنن
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      8 4
      آیا اگر سن دختره بالاتر بود دیگر این اتفاقات رخ نمی داد؟ آیا برای دخترانی که در خیابانها دوست می شوند و ازدواج می کنند این اتفاقات رخ نمی دهد؟ آیا تمام زنانی که در گذشته و حال در نوجوانی ازدواج کردند کارشان به اینجا می کشد؟ آیا جز این است که شما می خواهید نقش فضای مجازی در دریده شدن زنان را انکار کنید؟
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      5 2
      میگه همدیگرو دوست داشتن.تو از کجا میدونی مجبورشدن خیلی از زن و شوهرایی هم که تو سنین بالا به هم خیانت می کنن از اول همو دوست داشتن حالا اگه دوست پسر دوست دختر بودن نایس بودن
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      5 5
      چرا بی ربط میگی میگه همدیگه رو دوست داشتن سر و تهتون رو میزنن نشخوار حرفای بی‌بی‌سی و من و تو شدین
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 4
    در اینکه چقدر کار اون زن زشت و پلید بوده فقط خدا میدونه که حکم زنای زن شوهردار را تعیین کرده اما اینکه شوهر با عملی زشت‌تر، چنین جنایتی کرده و خودش را به جای خدا قرار داده هم بسیار فجیع است فرهنگ غیردینی و درگیر شدن با فضای مجازی و منجلابی دجال‌صفت به نام اینستاگرام و مشابه‌های اون چنین عواقبی هم در پی دارد.
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    23 5
    هر چند کار سجاد درست نبود و باید به قانون مراجعه میکرد ولی هرکس جای این بنده خدا بود به جنون میرسید وقتی همه تو محل بهت انگ بی غیرتی و بی ناموسی بزنن از اون طرف اون هم اون عکسها از رابطه بهش ارسال شده دیگه کنترل از اختیارش خارج شده
  • احمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    20 18
    اگه مرد به زنش محبت کنه و از نظر مسایل جنسی قوی باشه و زنش رو تامین کنه هیچگاه یه زن به شوهرش خیانت نمیکنه
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      20 2
      زن بوالهوس زیاد داریم، ایضا مرد بوالهوس، عادت کردن با صد نفر رابطه داشته باشن و بعد بگن از همسر محبت ندیدیم یا هزار دلیل دروغ
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      7 3
      خوش خیالی طرف تو فضای مجازی هزارن کثافت کاری میکنی هوش بازی و تنوع طلبی این چیزا سرش نمیشه
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      12 2
      انگار شما خیلی محبت می کنی و قوی هستی!!! همه که مثل شما از نظر جنسی قوی نیستن، باید زنشون بهشون خیانت کنه؟ لابد زنهایی که قوی نیستن هم باید از طرف مرد مورد خیانت قرار بگیرن!!!!!!!
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      3 2
      چرا. رخ می دهد. شبیه داستان آناکارنینا. همیشه مرغ همسایه غاز است.
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      1 4
      موافقم
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    6 6
    داستان زندگی رو ناقص نقل کرده، چراهای زیادی تو ذهن آدم میاد.
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      9 4
      من دانش آموز عربی داشتم که در سن ۱۴ سالگی به عقد پسر عمویش در آمده بود و خانواده ی عمو قول های زیادی از جمله درس خواندن بهش داده بودن که بعد از عروسی نذاشتن هیچ کاری انجام بدهد و بالاخره با دعوا و کتک کاری با دو بچه طلاق گرفت که ادامه تحصیل بدهد
    • به ۱۸:۲۵ - GB ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      5 4
      خانواده را رها کرد برای یک مدرک پوچ؟ خاک بر سرش
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 13
    تشکر متوجه شدیم اون در رفته بوده و گول فضای مجازی رو خورده اینجا آسایش داشته اومده شوهرش عصبانی بوده سرشو بریده معنی غیرت اینه خیلی ناراحت شدی بکشی چقدر دیگه کشته بشن تا معنی و واژه ها درست بشن
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      15 3
      لطفا به صفت غیرت توهین نکن غیرت یعنی علی لندی ، یعنی شهادت پنج نفر تکاور ارتش برای اینکه جسد زن را از دید بعثی ها بیاورن پایین یعنی کاری که شهدا انجام دادند البته باید شرایط را سنجید اگر خودت به جای سجاد بودی چکار می کردی البته روش سجاد هم داعشی وار بوده و می توانست اقدام تنبیهی جایگزین و متناسب داشته باشد و مسولان هم باید هرچه سریع تر طرح صیانت فجازی را اجرا کنند
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 8
    اینستاگرام بی دروپیکر
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 1
    لطفا قضاوت نکنید خداشیاطین جنی وانسی رو از همه دور کند ان شاءالله حضرت یوسف فرمود"و ما ابرئ نفسی ، ان النفس لاماره بالسوء الا ما رحم ربی." من از نفس خود بدی نیستم همانا نفسم مرا به بدی ها دعوت می کند مگر اینکه خدای من رحم کند خواهم برهمه ی ما ترحم نماید آن شاءالله و لحظه ای ما را به خود وانگذارد
  • هرمز GB ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    9 18
    دستش درد نکنه - احسنت به غیرتش - زن خیانتکار که زنای محصنه می کنه را باید کشت -
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      2 5
      خدا مرگت بده داعشی کثافت
  • هادی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    11 3
    بازم خیانت کرده باشه حقش بریدن سرش نیست مگه اسلام داعشی تعصب دانشی تو این مملکت حکم فرماست ،خدا از دوستان همسایه هاش نگذره که شوهرشو تحت فشار گذاشته بودن
    • GB ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      4 1
      آری. سنگسار بهتر بود شاید.
  • US ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 1
    ای خاک بر سر مرد سوریه ای انسانیت ندارند
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    8 10
    وقتی دختر ۱۱ ۱۲ ساله را بزور شوهر میدن آخرش همینه،اون اقایون و خانمهایی که موافق عروسک همسری هستند اگه دختر خودتون باشه حاضرین تو سنین شوهرش بدید یا فقط این نسخه را برای دیگران میپیچین
  • سارا IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    7 0
    پس چرا ما تو اینستا با کسی آشنا نمیشیم چرا زنای شوهردار حتی اگه زشتم باشند اینقدر طرفدار دارن؟
    • زینب IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      4 0
      چون شما درست استفاده می کنید دنبال این چیزا نیستی وگرنه کسی که بخواد از زیر سنگم پیدا می کنه فضایی مجازی چاقو دو لبه است هم می تونی باهاش خودتو بکشی هم می تونی باهاش کار مفید انجام بدی
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 3
    ازدواج آنها در سنین پایین هیچ مورد نداشت و اشتباه نبوده، اول، خیانت دختر است که انجام شده و کار بسیار اشتباهی کرد، دوم کنترل نشدن رفتارهای (قاتل) از طرف خانواده است که منجر به همکاری دو برادر در قتل دختر عمویشان است. در هر صورت دو طرف مورد نظر تقصیر دارند و اشتباهات فراوانی انجام دادند و سوم اینکه بزرگترین بلای این روزهای از هم پاشیدگی خانواده ها شبکه های کنترل نشده ی اجتماعی نظیر اینستاگرام است که وظیفه دولت است که چنین شبکه هایی را کنترل کند.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    7 3
    اگه همین مرد میرفت با ده نفر میومد زنش سرشو از تنش جدا می‌کرد چی میگفتید اونم میشد ناموس کشی زنانه ؟ یا حق نداشت مرد رو بکشه
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    3 1
    متن را خوب بخوانید که راننده تاکسی میگه اینکه گفتن به ترکیه فرار کرده خانواده قاتل این شایعه را درست کرده
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 2
    متن را خوب بخوانید که راننده تاکسی میگه اینکه گفتن به ترکیه فرار کرده خانواده قاتل این شایعه را درست کرده
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    9 1
    حالا بر فرض حرفهای سجاد و مادرش درست باشه ولی فکر کنم برا توجیه قتل هر اتهامی میزنند ولی وحشیگری پسر عوضی را نمیشه انکار کرد هنوز در عقب افتادگی دوران حجر هستیم مگه نمیگه غیرت میتونست طلاقش بده ایشاله خودشم اعدامش کنند چون خوی حیوان صفتی داره وقتی عقل نباشه بمیره بهتره قتلهای ناموسی هنوز ادامه داره هست نباید به خاطر گول خوردن سریع یک نفر کشت انم سن کم
    • GB ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      6 1
      نه. نمی خواست چند میلیارد هم به عنوان مهریه به این زن جایزه بدهد.
  • شراره صدر IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 0
    زود قضاوت نميكنم اخه چجوري ميشه يك زن انقدر از همسرش دور باشه يا اصلا دوسش نداشته باشه كارش واقعا جاي سؤال داره واي نبايد اينطوري كشته ميشد
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 4
    خاک بر سرتون که بدون صحت‌سنجی ادعاهای چه‌بسا دروغ خانواده قاتل را منتشر می‌کنید؛ خیلی پستید؛ تفکرات طالبانی‌تون انتها نداره.
  • اسماعیل IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    6 0
    به نظر من قاتل اون دختر اون ادم هایی هستن که با زخم زبان و حرف های صد تا یه غاز اون پسر جوان رو عصبی کردند و اون نتونست توی اون لحظه واکنش درست از خودش نشون بده لعنت به اون ادم هایی که با حرف ها شون اتش به جون اون جون زدن باعث این جنایت شدن
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 7
    اگر راست می گفت طلاق میداد
    • GB ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      8 1
      مهریه اش را هم می داد!
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    6 0
    فضای مجازی ایراد نداره اشکال از فرد استفاده کننده است تمام مراجع هم درفضای مجازی فعال میباشند اولا خیانت خانم مرحومه باید درمرجع قضایی اثبات شود نه ادعای خانواده قات ثانیا درصورت خیانت باید در مرجع قضایی مراجعه می‌شد با مدارک حتی تا سنگسار پیش می‌رود لذا حرف خانواده قاتل در مورد غیرتی شدن وکشتن دختر سوال برانگیز است ثالثا قتل صورت گرفته وعمد بوده رابعا نشر تصاویر درفضای مجازی وتشویش اذهان حکم خود را دارد
  • مریم IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    15 8
    دختر ۱۲ ساله رو مجبور به ازدواج با کسی می کنند که دوستش نداره وبعد در ۱۷ سالگی که هنوز حق رأی دادن نداره ( یعنی عقلش کامل نشده) سرش رو می ب برند
    • GB ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      5 4
      چطور عقل داشته که پاسپورت بگیره برود ترکیه؟
  • همشهری IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    8 3
    بنظر من نیروی انتظامی هم مقصره.. چرا باید این مساله ای که ناموسی بود و شوهرش تهدید به قتل هم کرده بود را به خانواده (پدر و پدرشوهر) واگذار کند؟ چرا از همان فرودگاه یا نمیدونم ترمینال ، یک مامور اعزام نکرده که مجرم (زن فراری) رو به کلانتری اعزام کنه؟!!!!
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    6 8
    اگه فضای مجازی نبود این وحشی‌گری بر ملا نمیشد
  • سینا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    14 2
    ترکیه و امارات صدماتی به جوانان ما زده اند که یک جنگ چندساله نزده! تمام یوتیوبرها، خوانندگان مستهجن و منحرفان جنسی اکثرا توی ترکیه و کمی در امارات مستقر شدند، مسئولین باید کاری کنند وگرنه نسل آینده در بسیاری از زمینه ها دچار مشکلات اساسی میشن.
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      4 3
      همیشه مشکلات از دیگران است ما پاک و درست هستیم و نیاز به فرهنگ و آموزش نداریم
  • DE ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 5
    خب اين هم دستمزد برادران سوري به مردم عرب اهواز! امة العربيه الواحدة!
  • ۱۲ IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    11 8
    خوب با آبروی مردم بازی می کنید ،چرا فارس یک طرفه صحبتهای خانواده قاتل رو گذاشته ،گیرم خانواده مقتول نبودن خب در اینچنین پرونده ای یا صحبتهای دو طرف را می گذارند یا اصلا نمی گذارند فکر می کنم دستانی پشت ماجرا قصد مظلوم نمایی برای قاتل وحشی رو دارند
    • GB ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      4 1
      خانواده مقتول رضایت داد. از هر مصاحبه ای بیشتر معنی دارد.
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    3 0
    حالا هی تیتر بزنید که مشرق را در اینستاگرام دنبال کنید
  • نازنین IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    8 10
    ۱۷سال واقعا سنی نیست خیلیا هنوز تو سن ۳۰ به بالا هم گول میخورن .دحتری که بدون عشق ازدواج کنه سن ۱۲سالگی ازدواج کنه بایدم گول بخوره عشق و تجربه نکرده مادر سجاد میگه همدیگ رو دپست داشتن اخه دختر ۱۲ساله از دوست داشتن چه میفهمه به نظرم جای بخشش داشت نهایتش باید طلاقش میداد حقش مرگ نبود
    • GB ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      9 1
      در همین 17 سالگی هم بچه اش را سقظ کرده و هم زنای محصنه! تازه با افتخار عکسهایش را فرستاده شوهره ببیند.
    • ممول IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      4 1
      لعنت به خیانت لعنت به بی اعتمادی و هوس بازی و دروغ و ننگ و بی باوری. لعنت به زن و مرد خائن. اگر راست میگن خوبش کرده. تا خیانت نبینی نمیشه بگی چرا قتل... خیانت مرگ روح و روان و عشق و باور و اعتماد و تعهد یک انسانه. خیلی سخته خیلی... درود بر دست انتقام گیرندش
  • NL ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 4
    لعنت برتعصب کور
  • رسول IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    11 5
    اعدام اعدام اعدام از قوه محترم قضاییه درخواست قاطعیت بیشترداریم
  • mohamad IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    6 1
    نمیشه به حرف اینا اعتماد کرد یک طرفه قضاوت نکنین از کجا معلوم اینا دارن راستش رو میگن
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 3
    دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.قاتلان بالفطره ظاهرا بسیارند...
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    11 5
    از کی تا حالا مادر قاتل شده قاضی و کسی که حرف راست رو ازش بشنویم!!!
    • Me IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      2 1
      دقیقا
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    9 6
    خوب اینم از تطهیر قاتل با این خبر میخواید حقو‌به قاتل بدید متاسفم براتون
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 1
    لا حول ولا قوة الا باللّه العلی العظیم
  • نادر NL ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    2 1
    با عرض تاسف واقعا نمی دونم چی بگم ؟هرکسی برمبنای عقل و احساس خودش قضاوتی می کنه ..نه کار غزل درست بود نه کار سجاد ..غزل دیگه نمی تونست یک زن خوب برای شوهرش و یک مادر شایسته برای فرزندش باشه ..با این حال خیلی بیرحمانه کشته شد .اوباید به نوعی بازداشت می شد و حالا عرف و شرع چه مجازاتی دراین موارد در نظر گرفته اند باز هم قضاوت نمی کنم .فقط این سوال برایم پیش آمده که مگر غزل از سجاد جدا شده بود که دوباره عقد کرده بود ؟ اگر عقد دوم درست باشد پس در زمان مرگ یا کشته شدن سجاد شوهرش نبوده ..به امید اصلاح جامعه درهمه ابعادش .پاینده باشید : نادر
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    19 1
    کودکی در ۱۲ سالگی ازدواج می کند.در ۱۳ سالگی مادر می شود. در ۱۷ سالگی سر بریده می شود. قاتل؛ جوانکی شور بخت، جنون زده،خشمگین از حیثیت لکه دار شده اش،و محتاج به باز تعریف کردن خود میان جمعی که مردانگی اش را نشانه گرفته اند؛ گرفتار در بن بست قتل؛ سر بریده را در برابر چشمها می چرخاند تا از سوی آنها که بی ناموسش خوانده اند و طردش کرده اند پذیرفته شود.شاید اگر این اجبار جمعی نبود زن را طلاق می داد و به قانون می سپرد..... روایت مادر سجاد؛ روایت راننده تاکسی؛ روایت خبرنگار؛ و روایتهای دیگران....در این نبرد روایت ها آنچه تباه شد غزل و سجاد تربیت نشده و آسیب پذیر بودند و پسری سه ساله که اکنون پدرش قاتل است و مادرش مقتول. و این تاج خار را باید تا پایان عمر با خود حمل کند. در جامعه ای که نامهربانی هایش بیشتر از مهربانی هایش است.....
  • سیامک DE ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 2
    متاسفانه رفتار بسیار زننده ای که بسیاری از خانم ها مکرر مرتکب آن می شوند و هیچوقت هم از حوادث ناگوار دیگر زنان درس نمی آموزند همین از روی حماقت و نفهمی تحریک کردن های مردان می باشد.و همین تحریک کردن های احماقانه شان بلای جان شان در جهان شده و میشود بطوریکه این چنین قتل هایی در جهان هر سال رو به افزایش است. تحریک کردن انسانی به هر شکلی هزینه بسیار سنگین و دردناکی برای هر دو شخص خواهد داشت
  • ناشناس IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    8 1
    اين دختره چجوری قبل از اینکه از شوهرش طلاق بگیره تونسته با یکی دیگه ازدواج کنه
    • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      1 2
      چه جوری درسته نه چجوری.
  • کوزت IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    10 6
    قبلا هم گفتم این خانم افسردگی بعد از زایمان داشته. بی تفاوتی نسبت به بچه اش نشونه افسردگی است.
    • GB ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      2 1
      خودش همان اول برای رسیدن به عشق بچه اش را سقط کرده بود! ریطی به بعد از زایمان نداشت.
    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      2 1
      و قبلا هم جواب گرفتی اصلا هنوز زایمان نگکرده بود و برای رسیدن به عشقش جنینش را سقط کرد.
  • آرمان IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 1
    مطمئن هستم دروغ میگن،حالا دختره هرکاری کرده بود،اینجور که اینا میگن نبود و تازه اگر هم بود،دلیلی بر کشتن یک انسان نیست اونم اینجور داعشی وار.
  • باغبان پیر FR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    3 0
    بعضی ها جهالت را با غیرت اشتباه میگیرند. خدا و دین و قانون هم نمیشناسند و دست به هر عملی میزنند اگر قرار باشد هر کسی با خود کامگی و تعصب دست به هر جنایتی بزند پس چرا دین آمده است و چرا قانون نوشته شده است این عمل محکوم است و با واژه های غیرت و غیره هم توجیه پذیر نیست
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 4
    دختر بد کاری بدون طلاق رفت خارج برای عیاشی. باید طلاق میگرفت بعد میرفت. خیانت کرده بود. در ضمن به دلیل شرایط بد اقتصادی احتمالا رفته بود. اینکه برجام و اتم و موشک همه چیز مردم را نابود کند کار خوبی نیست. برای مبارزه با دشمن میشود بی سر و صدا عوامل کلیدی را ترور کرد و بمب گذاری کرد توسط هنرمند و زن و بچه های فراری و دو تابعیتی خودتان.
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      3 0
      سلام. چی زده ای؟ به خارج رفته کار کند یا زنا؟ از مرد سوریه ای پول می خواسته؟ و حالا قصرش برجام است؟و حالا مثلا دختران رومانی و لهستان و اوکراین را برای اینکارها به انگلیس و اسراییل نمی برند؟
  • یاس IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 0
    سلام.با توجه به تجربه کاری در مسائل خانواده مهمترین عامل رو سن پائین ازدواج وعدم اموزش فلسفه ازدواج وتشکیل خانواده ورفتار زوجین در زندگی مشترک,که در سیستم اموزشی باید اموزش داده بشه و بشدت جامعه نیاز داره ,رو میبینم
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    قاتل بجای این جنایت فجیع و داعشی باید پا میشد میرفت ترکیه حساب اون حروم لقمه سوریه ای رو میرسید که قاپ یک زن متاهل و بچه دار رو دزدیده بوده و منحرفش کرده بوده . کثافت
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    چطور رفته ترکیه از همه عجیب تره
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 0
    هیچکس اجازه نداره جان فردی رابگیرد همین مردا هزارتا کارمیکنن اما چون مردن اشکال ندارد دقیقا همسایه ما زن وبچه اش رو رها کرد تمام وسایل روبدون خبر فروخت رفت زن هم مجبورشد طلاق غیابی بگیره تابتونه زیرپوشش بره این مجازات نداره چون مردهست یاخیانت فقط مال زنهاست
  • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 2
    ازمردها خائن ترنیست باید همینطورشون کنن تابفهمن مال مرد غیرته مال زن اسمش حسادته اینم ازاون حرفاست خوب غیرتش نشون داد قانون هم باید غیرتش نشون بده تا بفهمه
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 0
    اگر مرده اینکارو میکرد چی میشد زن میتونست چکارکنه دقیقا بگین
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    فقط شریک زندگیش بود نه خدا که بتونه بکشش اونم داعش وار
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 2
    خدا لعنت کنه هم ان مرد سوری هم قاتلین
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 0
    به اینیستا چه ربطی داره همه جا دیگه هم پخش شده بود..
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 0
    دوبار بارداری تا 17 سالگی وا مصیبتا!
    • س ح IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 2
      دم شوهرش گرم باید اون رو زنده زنده قطعه قطعه میکرد تا به جزای خیانتش برسه
  • محمد IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    سلام کاش به مردم بگوییم و بفهمانیم برای مشکلات و مسائلشان سراغ مشاورین و روانشناسان خوب و سالم و باسواد بروند تا گرفتاریهایشان کمتر بشود. تا چنین حادثه های پیش نیاد. جامعه ما پر از خشم شده.
  • حمید IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 0
    چندی پیش دختری نوجوان وسط پدرش به طرز وحشیانه ای توسط داس سر بریده شد و اخرش هیچی به هیچ چی و در ترحیم دخترک اسم مدر قاتلش در سرلوحه قرار داشت.تا وقتی که قانونی برای فرزند کشی و پدر ومادر کشی و خواهر و برادر کشی قاطع و سریع و اشد مجازات وجود نداشته باشد نتیجه اش همین خواهد شد.ناموس پرستی دلیلی برای کشتار نیست.
  • زهرا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 2
    اینقدر قضاوت نکنیم ، اون دختر بیچاره هم خدایی داره ما که از همه چی خبر نداریم ، همه همه چی میگن دست اخر اون خود خدا هست که میدونه حقیقت ماجرا چی بود اگر این بنده خدا هم خیانت کرده باشه تاوانش را تو همون دنیا میده ، خدا از باعث و بانی اش نگذره یک دختر ۱۷ ساله چطور میتونه درست و منطقی تصمیم بگیره که چی براش خوب هست چی بد
  • sepehr IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 1
    .لعنت به فضای مجازی
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 3
    به نظر من اصلا فضای مجازی مقصر نیست چون هم معایب داره و هم سود فضای مجازی این ذهن آدما هست که تعیین می‌کنه چه استفاده ای کنه و این سنی که خانم توش بوده یه سن حساس من خودم یه نوجوان هجده ساله دارم سنش سنه بدی بوده توی این سن بچه ها خیلی اشتباه میکنن نباید قافل شد و باید حواست زیاد باشه بهشون
  • سید یوسف هاشمی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    5 1
    بنده تا این مصاحبه و گزارش را نخوانده بودم کلاً سجاد را محکوم می کردم دوستان سجاد ( نقش دوست اینجا خیلی بهتر از پدر و مادر و برادر و خواهر است ) می توانستند او را از حالت عصبانی خارج کنند که کار سرانجام به طلاق ختم شود چه لزومی دارد حتی در صورت خیانت طرف با این کارها اعصاب و روان خودش را به هم بریزد محکوم هم گردد خداوند در قران طلاق را برای چه قرارداده خوب برای همین کارها که متاسفانه فرهنگ سازی نشده .
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 2
    بعضی ها جوری از اینستا دفاع میکنن که آدم فکر میکنه خانوداه یارعه!!؟چرا نمیهواین باور کنید که اینستا باعث اشاعه فحشا شده 80درصد علت این فاجعه اینستاس عکسها رو با چی فرستاده انتشارش با چی بوده آشنایی این زن با چی بوده بابا سرتون رو از برف بیرون بیارین!!؟بابا چین با اون همه جمعیت وآزادی سکس اینستا رو فیلتر کرده چرا نمیخواین قبول کنید فرهنگ استفاده از فضای مجازی دربین ما نیست!؟ کی میگه قبلآ خیانت نبوده ولی وجدآ دراین حد بوده که کل یه کشور بفهمن که یک زن توی یکی از محله های اهواز به شوهرش خیانت کرده!!؟ این فضای مجازی اگر درست استفاده نشه از طاعون بدتره!!؟
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      2 6
      نبود تربیت درست در مدارس و خانواده ها باعث این همه بدبختی... نبود رابطه و سکس بین جوونا باعث ازدواج از روی شهوته... نبود عقل باعث شوهر دادن بچه تو 12 سالگیه... نبود محبت و احترام و علاقه و رفاقت بین دو نفر باعث خیانته.... سکس،جوونی کردن،دوستی با جنس مخالف،خطا کردن،انتخاب راه و دین و شیوه زندگی تو همهههههههههههههه دنیا ازاده... چرا ایران نباید ازادی باشه که هر کس هر جور دوست داشت راهشو انتخاب کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا خانواده باید بچه رو تا قیام قیامت جزئی از خودش بدونه و اگر بچه خطایی کرد خانواده حس کنه ابروش رفته؟؟؟؟؟؟ در همه کشورها بچه از نوجوانی جدا شده و دیگه هر کاری کنه به خودش ربط داره و خانواده کاری به کارش نداره و تاوان اشتباهشو خودش میده... بابا خنده داره غیرت...ناموس... ر....یدم تو این کلمات... جمع کنید خودتون رو بابا 100 سال از همه دنیا عقبیم خاک بر سر این کشور کنن خاک بر سر این مملکت کنن که فقط پیشرفتشون تو اختلاس و دزدیشون رو ما دیدیم نه چیز دیگه
  • ف_ س IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    6 1
    این آقا از داعش هم بدتره حداقل داعشیا با دختر عموشون اینکارو نمیکنن واقعا قساوت قلب اونم از یه ایرانی بعیده . همین مردایی که کار اون ددمنش رو توجیه میکنن میتونن سر همسره خیانتکارشونو ببرن؟؟؟؟ اگه بتونن یعنی ایران پر از داعشی هست و ما خبر نداریم. اگه امام زمان( عج) ظهور کنه اول داعش صفتها رو نابود میکنه اگه این آقا از همه نظر به همسرش محبت میکرد و نیازهاشو برطرف میکرد هیچوقت کار به اینجا نمیکشید ولی متاسفانه تو شهرهای مثل اهواز کرمان کرمانشاه و ... به اسم غیرت خودشون خودشون حکم صادر و اجرا میکنن.
  • مجد IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    3 5
    سخته ولی از نظر دینی بخای حساب کنی مجازات زنای محسنه همونه که سجاد انجام داد دین اسلام در این چیزا شوخی نداره اگرم میبینید که همه شکه شدن چون خیلی وقته احکام دین رو به هر دلیلی اجرا نمیکنن
    • Mera IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      2 2
      همچین کار وحشتناکیو باید با عقل و منطق جواب بدن نه با چیزی که شما می فرمایید آقا، کمی بزرگتر فکر کنید هرچیزی جا و مکانی دارد جواب کار آن دختر هم در کلانتری بود با قانون نه در خیابان جلوی عموم و اینکه کشته شود توجه کنید در چه قرنی هستیم و در گذشته زندگی نمی‌کنیم که تصمیم گیرنده اشتباهات بقیه تو یا اون پسر سجاد باشد
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      1 2
      عزيز من بيخود به اسلام نسبت ندين ، اسلام ميگه درصورتى كه شوهر همسرشو در حين زنا ببينه اونو ميتونه به قتل برسونه در حالى كه اين زن به صورت قطعى معلوم نيس مرتكب زنا شده؟ آقا هم معلوم نيس كه زنشو تو اين حالت ديده باشه؟
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 4
    بنظرم حرف خانواد قاتل دورغ هست
  • یک فارغ التحصیل روشن فکر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    3 2
    سزای زن خیانتکار اینه درود بر غیرتش درود اگه ما مردای ایرانی مثل این اقای محترم غیرت میداشتیم خانمهامون به لحاظ رعایت حجاب و حیا تمکین میکردند من دست این مرد بزرگوارو میبوسم
  • فهیمه IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 1
    دوستان زود قضاوت نکنید اینها صحبتهای خانواده قاتله به هر حال خانواده قاتل باید چیزی بگن که تبریه بشن ولی باید دید حقیقت چیه؟ آیا اینها راست می گن؟
  • داود IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 1
    خدا همه مارو هدایت کنه و عاقبت هر انسانی ختم به خیر کنه
  • مریم ایلبیگی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    5 5
    سلام. ای کاش در نظام جمهوری اسلامی ایران، زن با غیرتی مثل سجاد پیدا میشد تا سر مردان خیانتکار را با قمه ببرد و بعد سر نیزه بگذارد و خیابان به خیابان بگرداند.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 3
    کلا ایران غلطه... روش و قانون و زور و همه این ها غلطه... چرا باید ما با بقیه کشورها فرق داشته باشیم؟؟؟؟؟ چرا مثل تمام کشورهای دنیا نباشیم؟؟؟؟ کجای دنیا دیدی غیرت و ناموس معنای خاصی داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟ زن و مرد هر دو ادم هستن و زندگی میکنن و روزگار میگذرونن و تفاوتی هم با هم ندارن... درستش هم همینه... وقتی تفاوت جنسیتی تعریف کردیم و فکر میکنید زن مال و اموالتونه نتیجه میشه این... مرد و زن هر کار دوست دارن بکنن و زندگی کنن مثل تمام دنیا... خواستن با هم باشن نخواستن جدا بشن... تمام دنیا طلاق پایان یک رابطس... تو ایران طلاق شروع قتل و دعوا و تهدید... خاک بر سرمون ک همه چیزمون با یک جهان فرق داره
  • بیتا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    اینا حرفای یه طرفه است بنظرم تا حرفای خانواده خودش زده نشه نمیشه قضاوت کرد ، هیچ مادری نمیاد مصاحبه کنه که فرزندش مقصره
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 1
    همه چیز از ورود همین فضای مجازی به ویژه اینستا شروع شد که هر روز بیشتر از دیروز تاثیر منفی خودش رو به روی جوانان و متاسفانه افراد کم خرد می گذاره
  • مهدی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 0
    احتمالا خانواده مقتول رضایت میدن مرده هم به خوبی خوشیو میمنت آزاد میشه.فقط موندم بعدش کی جرات میکنه زن این مرد به اصطلاح قیرتی بشه!
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      2 0
      اصلا کی جرات میکنه با همچین موجودی در ارتباط باشه! حتی پدر و مادرش هم گمون نکنم دیگه جرات کنن بپذیرنش این جانی رو فقط باید دار زد واقعا جای این موجود در جامعه نیست
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 1
    مقصر تمام قضایایی که برای زنان جامعه میفتد اقایون گرامی هستند .مثلا خیر سرشون قوامون النسا هستند .....بد اخلاقی میکنند به راحتی عصبانی میشن .دست رو زن بلند میکنند. به راحتی خودشون خیانت میکنن وبه شیوه های حقه با زانه پنهان میکنن . سر زن داد میزنن طوری که شسشه های خونه به لرزه در میاد ......وبد رفتاریهای دیگه ....زن بد بخت .با جسم ضعیف و نحیف .و روحیه ضعیف .وقتی کانون خانه براش ارامش نداشته باشه .ممکنه سرخورده بشه خیلی از این مادران و زنان محجوب سرزمین ما البته با این شرایط میسوزن ومیسازن . من خدا وکیلی ماندن این جنس نر ها رو خدا جرا این جوری افریده ..
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 0
    سلام به نظر من ریشه همه مشکلات فرهنگ و طرز تفکر کثیف و شیطانی جهان غرب است.اینستاگرام و تلگرام و فضای مجازی و تلوزیون و همه و همه مولود تمدن مادی و حیوانی غرب است.این فرهنگ بلای جان مردم دنیا خصوصا جوامع اسلامی شده و تنها راه پیروی از سبک زندگی معنوی است.ممکنه در کشورهای غربی خیانت تبدیل به یک امر بدیهی و روزمره شده ولی در کشور ما هنوز بحث غیرت و حجب و حیا زنده است.تعصب خیلی بده ولی غیرت نشان دهنده اوصاف انسانی و الهی است.پس نباید قضاوت نابجا کرد باید ریشه های مسئله کاملا تبیین بشه تا فهمید اصل قضیه چی بوده
  • امیر IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 2
    اولا زن بالغ هم که بخواد ازکشور خارج بشه با اجازه محضری پدر اگر شوهر داشت اجازه کتبی شوهر لازم هست هم برای گرفتن پاسپورت هم برای خروج از کشور حالا این مقتول زیر سن قانونی هم بوده پس به هیچ عنوان قوانین اجازه خروج و گرفتن پاسپورت رو بدون مجوز کتبی و محضری بهش نمیده پس چطوری رفته ترکیه به نظر من ترکیه رفتنش دروغه
  • بهبود IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 2
    با عرض سلام خدمت هموطنان عزیز هیچ کس نمی تواند از سجاد ایراد بگیرد چون دچار جنون انی شده در شرایط عادی می گوییم طلاق ولی شرایط سجاد عادی نبود هرثانیه برای انتقام می شمرده االبته هرکسی نظری داره بهتربوداون نامردی هم که باعث انحراف غزل شدهم بکشت بخصوص اون متجاوزاکه درتهران به غزل تجاوزکرده بودند هرکس هم که خودش جای سجاد بزاره اگر غیرت داشته باشه همین کار میکنه چون غزل هم بچه اش رو کشته هم ابروش رو برده بود خدا کنه این گرفتاریها شامل هیچ هموطنی نشود
  • رضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 3
    باید مراقب نفس بود.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    6 3
    کامنتا رو که میخونم حیرت می کنم!!! چطور عده ای همچین جنایت وحشیانه ای رو تایید می کنند و میگن خوب کرد که کشت و سر زن رو برید!!! شماها واقعا انسانید؟ خدا لعنت کنه کسایی رو که همچین جنایتی رو تایید میکنند اینا خود شیطانند فقط اعدام این انسان نمای کثافت و اون برادرشوهر حروم لقمه که پاهای دختر بیچاره رو گرفت تا برادر حرومزادش سر دختر رو ببره فقط اعدام اینها دل مردم رو اروم میکنه والسلام
  • NL ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 3
    طرف هالو بوده بخاطر حرف مردم یا هرچی؛ بچه هاش رو یتیم کرده
  • NL ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 3
    خدا نکنه زبانم لال حکومت مرکزی در ایران در ایران از بین بره چون مردم هم رو میخورند. -- این آقا از داعش هم بدتره حداقل داعشیا با دختر عموشون اینکارو نمیکنن. -- خدا نکنه زبانم لال حکومت مرکزی در ایران در ایران از بین بره چون مردم هم رو میخورند.
  • NL ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 2
    وقتی حاکم شرع در تهران نشسته تو بیجا میکنی دلبخواه میایی سر میبری- خیانت آن دختر نفس شیطانی(شهوت و ...) بوده و کار شوهرش هم نفس شیطانی (خشم دهن بینی و ...) بوده. وقتی حاکم شرع در تهران نشسته تو بیجا میکنی دلبخواه میایی سر میبری
  • نا‌آگاه GB ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 9
    خبرنگار سوالاتش پوچ و از سر. وظیفه بود بلد نبوده سوال کنه اگر با عشق ازدواج کردن همدیگر را دوست داشتن چرا بچه را هم عروس بزرگ کرده ؟چرا این دختر فرار کرده اگر با شوهرش مشکلی نداشته ؟ چگونه پاسپورت گرفته ؟ چگونه از کشور خارج شده ؟ چرا فرار کرد؟چگونه پلیس دختری که جرم انجام داده را تحویل افراد عادی داده ؟ مگر پلیس بین الملل خونه خاله هست؟چگونه در ترکیه با مرد سوری ازدواج کرده درحالی که هنوز شوهر داشته ؟چرا مادری که هیچ مشکلی نداره فرزندش را سقط میکند ؟اگر قاچاقی رفته این خانم و عامل اصلی را فضای مجازی میدانید چگونه این دختر در همین فضای مجازی در مورد قاچاق انسان و خطرات ان اگاهی کسب نکرده ؟این قاتل شوهر است یا شوهر سابق یا پسر عمو ؟ و در نهایت پدر چگونه با اطلاع از عقاید و باورهای عشیره بدون اینکه یک در صد احتمال دهد دخترش مورد خشم و تعصب عشیره قرار میگیرد و ممکن است بمیرد و به قتل برسد او را برگردانده ؟سناریو نوشته شده ضعف زیاد داره . بیچاره این دختر که نیست از خود دفاع کنه
    • تامل IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      1 1
      دقیقا .بله جای تامل دارد .کاشکی کمی فکر می کردیم وقَضاوت را به قاضی واگذار می کردیم . امان از دهن های باز وذهن های بسته.
    • Nda IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      1 1
      کاااملا موافقم یه چـرتی نوشته فکر کرده ما بی خردیم و چیزی سرمان نمیشود
  • تامل. IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 2
    حواستون باشه مصاحبه فقط با خانواده قاتل صورت گرفته.... ! مقتول هم که زبان نداره از خود دفاع کنه..... .!
  • اسما NL ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 2
    به نظرمقصر غزله..ولی شوهرش طلاقش میداد والان این بچه بی پدر مادررنمیشد
  • محمد متين IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 2
    در دين مقدس اسلام حكم زن شوهردارى كه رابطه جنسى با غير از همسرش برقرار كنه اعدامه و اگر اون زن به دست شوهرش هم كشته نميشد قوه قضائيه بايد اعدامش ميكرد زناى محصنه قابل بخشش نيست و مردى هم كه غيرت نداشته باشه مرد نيست
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      2 0
      اگر هر کسی به تشخیص خودش بخواد حکم اجرا کنه که بگید وسط جنگلیم دادگاه پاسگاه رو هم تعطیل کنیم اینقدر هزینه نشه. میگید گناه کاره قبول. شکایت کنید دادگاه صالح در صورت اثبات حکم لازم رو میده. تا کی این طوایف جنوب کشور میخوان به رسم و آیین خودسرانه و غیر قانونی خودشون عمل کنن و هزینه ش رو نظام بده؟ یک بار برای همیشه باید با این خودسری ها ی جاهلانه و بدوی برخورد بشه. مملکت قانون داره
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 0
    غزل اشتباه کرد بدون طلاق ازدواج کرد. حکمش سنگسار بود. برای پول نباید این کار را میکرد. فرهنگ و ارشاد هم مقصره که چرا فرهنگ مردم را نتوانسته بالا ببرد با بهزیستی که بودجه میگیرند و میخورند و بی مسوولیت هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس