حملات جدید ائتلاف متجاوز سعودی به نقاط مختلف یمن

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی ساعاتی پیش در جدیدترین حملات خود برخی از استان های یمن را بمباران کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، سلسله جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های متجاوز سعودی امروز جمعه مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، مناطقی از استان تعز هدف حملات جنگنده‌های سعودی قرار گرفت. منابع یمنی اعلام کردند که در جریان حملات مذکور، عمدتاً مناطق مسکونی توسط سعودی‌ها بمباران شدند. در همین حال، جنگنده‌های سعودی استان‌های الذمار و صعده را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید:

ترس از عملیات‌های یمن، فرانسه را هم به کمک امارات کشاند

این حملات درحالی انجام شد که یمنی‌ها به تازگی عملیات گسترده‌ای را علیه متجاوزان ترتیب دادند. روز سه شنبه هفته جاری، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در عملیات «طوفان یمن ۳» عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم. ارتش یمن در عملیات مذکور، اهداف استراتژیک در ابوظبی را به وسیله موشک‌های ذوالفقار هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یادآور شد: همچنین اهداف حساس و حیاتی در شهر دبی امارات نیز بمباران شدند. بمباران دبی به وسیله پهپادهای صماد ۳ انجام شد. یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که امارات تا زمانی که در تجاوز علیه یمن مشارکت دارد، نا امن باقی خواهد ماند.

وی افزود: از آنجایی که تأسیسات حیاتی و راهبردی امارات همواره در معرض حملات ما قرار دارند، به شهروندان اماراتی و نیز اتباع خارجی مقیم این کشور هشدار می‌دهیم که در نزدیکی این تأسیسات حضور نداشته باشند.

یحیی سریع عنوان کرد: نیروهای مسلح یمن در قبال تداوم تجاوز و محاصره‌ای که علیه یمنی‌ها اعمال می‌شود، دست بسته نمی‌ایستند. ما تا زمانی که محاصره و تجاوز متوقف نشود، به دفاع مشروع از خود ادامه می‌دهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    بای دمناطق حساس عربستان را بشدت بمباران کرد طوری که نتواند شش ماه نفت بفروشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس