حملات گسترده جنگنده‌های متجاوز سعودی به «صنعاء» یمن

جنگنده های متجاوز سعودی امروز یکشنبه مناطق مختلف استان «صنعاء» پایتخت یمن را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، سلسله جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. سعودی‌ها امروز نیز مناطقی از یمن را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که مناطقی از استان «صنعاء» یمن امروز یکشنبه هدف شدیدترین حملات هوایی توسط سعودی‌ها قرار گرفت. این درحالی است که پیشتر سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیاتی با نام کسر الحصار الثانیه (شکست محاصره) خبر داد که در آن از انواع موشک‌های بالستیک و پهپادها استفاده شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: این عملیات در عمق عربستان با موشک‌های بالستیک و بالدار و پهپادها در واکنش به ادامه محاصره ظالمانه ملت ما انجام شد. در این عملیات برخی مراکز و تأسیسات حیاتی دشمن سعودی شامل آرامکو در ریاض و برخی مناطق دیگر هدف قرار گرفتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    ایران به هر طریقی شده باید پدافند موثری رو براشون بفرسته تا چنین کاری نکنه باید شاهد چنین فجایع انسانی باشیم وقتی براشون تونسته موشک و پهپاد بفرسته پس اینکارم میتونه بکنه فقط باید ارادش باشه
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    قاعدتا عربستان با پاسخ یمنی ها به صنعت نفتشان و ضررهای بوحود امده باید به خواسته های یمنی ها تمکین کنند و حداقل از شدت بمباران ها بکاهند ولی جرا بر عکس عمل میکنند 7الی 8 علت داره که قبلا نوشتم و فکر میکنند موقتا به نفعشان است یمنی ها باید مراقب توطئه عربستانی ها باشندو هزینه عربستان را در حوزه های دیگر بالا ببرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس