کد خبر 1355632
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
«صنعاء» توسط ائتلاف متجاوز سعودی بمباران شد

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی امروز شنبه مناطق مختلف «صنعاء» پایتخت یمن را به شدت بمباران کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، سلسله جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. سعودی‌ها امروز نیز مناطقی از یمن را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که مناطقی از استان «صنعاء» یمن امروز شنبه هدف شدیدترین حملات هوایی توسط سعودی‌ها قرار گرفت. این درحالی است که شب گذشته «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تأسیسات آرامکو در جده و تأسیسات حیاتی عربستان در ریاض پایتخت این کشور را هدف قرار دادیم و نام این عملیات، عملیات سوم شکست محاصره علیه عربستان است.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات در پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی و آغاز هشتمین سال ایستادگی در برابر جنایات ائتلاف سعودی- اماراتی است. نیروهای یمنی در جریان عملیات مذکور، پالایشگاه‌های رأس تنوره و رابغ هدف چند حمله پهپادی قرار گرفت. همچنین جیزان و نجران نیز هدف قرار گرفتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    اینا دیگه چه احمقی هستن! خوب انصارالله پاسخ شما رو داد! انوقت شما دوباره میاد پاسخ به پاسخ اونا میدیدی! مشخصا که کاملا بی اراده هستی! و فقط دستورات رو انجام میدی و اگر کشورت(!) از هم بین بره ظاهرا برات مهم نیست! (دزدان و غارتگران در دل سرزمین ها عربستان!)
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    لعنت الله آل سعود لعنت الله آل یهود حاکم بر حجاز ، درود بر ملت بزرگ و مقاوم یمن ، درود بر محور مقاومت انصارالله یمن ، قبیله آل وحوش عرعرستان گاوهای شیرده آمریکا و یهود باید تاوان این جنایات را بدهند ضربات و سیلی های انصارالله یمن طی این چند روز خصوصا دیروز بسیار محکم و درد ناک بوده باید ضربات بعدی به آل سعود و امارات قدرتمندتر از قبل هم صورت بگیرد متجاوزین به یمن دیگر نباید در امنیت و آرامش به سر ببرند ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس