پاریس هیلتون - نمایه

منطقه‌ی «شارلوت-مکلنبورگ» در ایالت کارولینای شمالی از سال‌ها قبل به این خاطر سر زبان‌ها افتاده که در آن مقامات آموزشی، دخترانی را که از تجاوز جنسی در مدارسشان شکایت کنند، تهدید و اخراج می‌کنند.

سرویس جهان مشرق - بر خلاف این تصور که «آزادی‌های جنسی» در کشورهایی مانند آمریکا موجب حل‌وفصل معضل اجتماعی آزار و تجاوز جنسی شده، اتفاقاً به نظر می‌آید این پدیده‌ی شوم در همه‌ی شئون زندگی اجتماعی آمریکایی‌ها کاملاً مشهود و ملموس است؛ از گزارش‌های آزار جنسی در کلیساهای کاتولیک آمریکا[۱] که سال ۲۰۱۹ سه برابر شد[۲]، تا آزار جنسی چندین زن به دست «اندرو کوئومو» فرماندار ایالت نیویورک [جزئیات بیش‌تر]، و از استفاده‌ی «رابرت کلی» خواننده‌ی سرشناس آمریکایی از شهرت و قدرتش برای آزار و قاچاق جنسی دختران و زنان[۳]، تا افشاگری «پاریس هیلتون» مدل، خواننده و بازیگر آمریکایی درباره‌ی این‌که چگونه در کانون اصلاح و تربیت «من را خفه می‌کردند؛ به من سیلی می‌زدند؛ مأمورانِ مرد، دوش گرفتنم را تماشا می‌کردند؛ و با اسم‌های رکیک من را صدا می‌زدند[۴]

منطقه‌ای در آمریکا که تجاوز به دانش‌آموزان دختر در آن آزاد است! + عکس و فیلم

«پاریس هیلتون» (راست) مدل، خواننده و بازیگر آمریکایی می‌گوید در نوجوانی او را به یک کانون اصلاح و تربیت فرستاده‌اند، اما آن‌جا «مأمورانِ مرد، دوش گرفتنم را تماشا می‌کردند؛ و با اسم‌های رکیک من را صدا می‌زدند» (+)

«اندرو کوئومو» فرماندار وقت ایالت نیویورک به‌رغم اثبات اتهامات آزار جنسی علیه خود، می‌گوید «هیچ‌کس را به شکل نامناسبی لمس نکرده‌ام» [دانلود]

در همین‌باره بخوانید:

›› فرماندار نیویورک بعد از آزار جنسی چندین زن: این که چیزی نیست!

 

بحران تجاوز جنسی در محیط‌های آموزشی آمریکا

از جمله مکان‌هایی که آزار و تجاوز جنسی در آن‌ها شایع است، محیط‌های آموزشی آمریکا هستند. جالب است بدانید یکی از فیلم‌های شاخص در مراسم اسکار سال ۲۰۲۱، فیلمی به نام «زنِ جوانِ آینده‌دار[۵]» بود که به همین مسئله می‌پرداخت. این فیلم که نامزد دریافت پنج اسکار (از جمله برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول زن) بود و در یکی از آن‌ها (بهترین فیلم‌نامه‌ی غیراقتباسی) نیز موفق به دریافت این جایزه شد، ماجرای دختر جوانی را روایت می‌کند که به دنبال گرفتنِ انتقامِ بهترین دوستش است که چندین سال قبل در دانشکده‌ی پزشکی مورد تجاوز قرار گرفت، اما هیچ‌کس، از جمله مسئولین دانشکده و مقامات قضایی، حاضر نشدند پرونده‌ی این تجاوز را بررسی کنند.

منطقه‌ای در آمریکا که تجاوز به دانش‌آموزان دختر در آن آزاد است! + عکس و فیلم

فیلم «زن جوان آینده‌دار» به مسئله‌ی تجاوز جنسی در محیط‌های آموزشی آمریکا و بی‌تفاوتی مقامات نهادهای آموزشی این کشور به گزارش‌های دختران و زنان درباره‌ی مواجهه با تجاوز جنسی می‌پردازد (+)

در همین‌باره بخوانید:

›› موردِ عجیبِ وزیر بهداشت انگلیس/ از رسوایی جنسی تا عذرخواهی بدتر از گناه

اگرچه این فیلم بر اساس یک فیلم‌نامه‌ی ابداعی نوشته شده، اما بیانگر واقعیتی است که در بسیاری از محیط‌های آموزشی آمریکا در جریان است: گزارش‌های مختلفی درباره‌ی تجاوز جنسی، به‌ویژه علیه دختران، که هرگز جدی گرفته و بررسی نمی‌شوند. در بسیاری از این موارد، به جای تلاش برای پی بردن به حقیقت و دفاع از قربانی، عملاً شکایت قربانی به نفع تجاوزکار نادیده گرفته می‌شود و حتی قربانی مجازات می‌شود. این در حالی است که «بند نُهم[۶]» قانون «اصلاحات آموزشی» سال ۱۹۷۲، ناظر بر ممنوعیت تبعیض بر اساس جنسیت در محیط‌های آموزشی، قربانیان تجاوز جنسی را تشویق به گزارش دادن در این‌باره می‌کنند.

منطقه‌ای در آمریکا که تجاوز به دانش‌آموزان دختر در آن آزاد است! + عکس و فیلم

بی‌توجهی مقامات مدارس آمریکا به گزارش‌های دختران دانش‌آموز درباره‌ی تجاوز و آزار جنسی در حالی است که قانون، روی کاغذ، دانش‌آموزان را به گزارش دادنِ این اتفاقات تشویق می‌کند (+)

اخیراً پایگاه اینترنتی آمریکایی «وایس» طی گزارشی تحت عنوان «این منطقه‌ی آموزشی ظاهراً دختران را به خاطرِ گزارش کردنِ تجاوز تهدید کرده[۷]» به همین مسئله پرداخته است. آن‌چه در ادامه می‌خوانید، خلاصه‌ای از گزارش این پایگاه آمریکایی است.

در همین‌باره بخوانید:

›› ماجرای تجاوز سربازان آمریکایی به «دختر بلوز مشکی» در ویتنام چه بود؟

 

تهدید و اخراج؛ مقامات مدارس علیه قربانیان تجاوز جنسی

«نیکی ووموِل» آرزو داشت در یک دانشگاه خوب پذیرش شود. خاطرش هست که همیشه نمره‌اش بیست بود و از این‌که سابقه‌ی تعلیق از مدرسه در پرونده‌اش ثبت شود، وحشت داشت. تا این‌که سال ۲۰۱۴، وقتی ۱۵ سالش بود، مجبور شد گزارش کند که یکی از هم‌کلاسی‌هایش در میان درختان اطراف مدرسه‌یشان، مدرسه‌ی «مایرز پارک» در شهر «شارلوت» در ایالت کارولینای شمالی، به او تجاوز کرده است. این در حالی است که، طبق مصاحبه‌های وومول و شکایتی که وی سال ۲۰۱۹ ثبت کرده، مدیر مدرسه در پاسخ به او گفت اگر گزارشی که می‌دهد صحت نداشته باشد [یا صحت آن اثبات نشود]، ممکن است به جرم برقراری رابطه‌ی جنسی در محوطه‌ی مدرسه، او را تعلیق کنند. و به این ترتیب، وومول، که اکنون ۲۲ سال دارد، آن زمان از پیگیری شکایتش منصرف شد.

معضل تجاوز جنسی در دبیرستان «مایرز پارک» در منطقه‌ی «شارلوت-مکلنبورگ» در آمریکا [توصیفات این ویدیو برای همه‌ی سنین مناسب نیست] [دانلود]

وومول یکی از زنان متعددی است که می‌گوید سعی کرده‌اند تجاوز جنسی را به مقامات مدارس منطقه‌ی «شارلوت-مکلنبورگ» [دومین منطقه‌ی آموزشی بزرگ ایالت کارولینای شمالی و هجدهمین منطقه در تمام آمریکا با ۱۴۷,۰۰۰ دانش‌آموز] گزارش دهند، اما با بی‌تفاوتی یا حتی پرخاشگری مواجه شده‌اند. «سرینا ایوانز» یکی دیگر از این زنان است که می‌گوید پس از آن‌که سال ۲۰۱۶ در دست‌شویی‌های مدرسه‌ی مایرز پارک به او تجاوز شد و این اتفاق را گزارش داد، او را نیز تهدید به تعلیق کرده‌اند. یکی دیگر از دانش‌آموزان سابق همین مدرسه نیز می‌گوید اواخر سال ۲۰۱۴ وقتی به مقامات مایرز پارک گزارش داده که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته، ظاهراً حرفش را باور کرده‌اند، اما به او گفته‌اند عملاً نه خودش و نه آن‌ها هیچ کاری در این مورد از دستشان برنمی‌آید[۸].

منطقه‌ای در آمریکا که تجاوز به دانش‌آموزان دختر در آن آزاد است! + عکس و فیلم

دبیرستان «مایرز پارک» یکی از دبیرستان‌های منطقه‌ی آموزشی «شارلوت-مکلنبورگ» است که مقامات آن دانش‌آموزان دختر را تهدید کرده‌اند تا موارد تجاوز جنسی را گزارش نکنند (+)

در همین‌باره بخوانید:

›› برای پیشرفت در پارلمان انگلیس باید به نماینده‌ها خدمات جنسی بدهید

منطقه‌ی شارلوت-مکلنبورگ در حال حاضر در بحبوحه‌ی یک رسوایی دیگر با موضوع برخورد با اتهامات تجاوز جنسی در یکی دیگر از مدارسش قرار دارد. اوایل ماه جاری میلادی [نوامبر ۲۰۲۱]، یک دانش‌آموز ۱۵ ساله‌ی دختر در دبیرستان «آکادمی علوم سلامت هاثورن»، این دبیرستان را متهم کرد که پس از ارائه‌ی گزارش درباره‌ی تجاوز جنسی یکی از هم‌کلاسی‌های پسرش به او، از مدرسه تعلیق شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که نه‌تنها این دانش‌آموز را تعلیق کرده‌اند، بلکه به او گفته‌اند باید آخر هفته در کلاسی تحت این عنوان شرکت کند: «آزار جنسی قابل‌پیش‌گیری است»[۹].

معضل تجاوز جنسی در دبیرستان «آکادمی علوم سلامت هاثورن» در منطقه‌ی «شارلوت-مکلنبورگ» در آمریکا [توصیفات این ویدیو برای همه‌ی سنین مناسب نیست] [دانلود]

یکی از دانش‌آموزانی که در حال حاضر در یکی از مدارس منطقه‌ی شارلوت-مکلنبورگ تحصیل می‌کند، می‌گوید مدیران مدرسه‌اش اخیراً در جلسه‌ای که با او داشته‌اند، به او هشدار داده‌اند که اگر در شبکه‌های اجتماعی مطلبی درباره‌ی اتهامات مربوط به تجاوز جنسی در مدارس این منطقه منتشر کند، ممکن است «توانایی‌اش برای پذیرش در دانشگاه به خطر بیفتد.» پس از انتشار اخبار درباره‌ی دبیرستان هاثورن، مدیر و معاون این مدرسه [که هر دو زن هستند] موقتاً از کار تعلیق شده‌اند؛ البته ضمن دریافت حقوق[۱۰].

منطقه‌ای در آمریکا که تجاوز به دانش‌آموزان دختر در آن آزاد است! + عکس و فیلم

مقامات دبیرستان «آکادمی علوم سلامت هاثورن» در منطقه‌ی آموزشی «شارلوت-مکلنبورگ» یکی از دانش‌آموزان دختر خود را به خاطر گزارش تجاوز جنسی، یک روز از مدرسه اخراج کردند (+)

در همین‌باره بخوانید:

›› از نژادپرستی تا رسوایی جنسی «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس

مقامات دلیلی برای این تعلیق ارائه نکرده‌اند، اما این همان اتفاقی است که پس از طرح اتهامات توسط وومول و ایوانز علیه دبیرستان مایرز پارک برای مدیر آن افتاد؛ مدیری که بعداً در شغل دیگری در منطقه‌ی شارلوت-مکلنبورگ به خدمت گرفته شد؛ و اکنون همان حقوق شش رقمی را دریافت می‌کند[۱۱]. ایوانز می‌گوید: «به معنای واقعی کلمه داریم با دیوار حرف می‌زنیم. مسئله، فقط منحصر به شارلوت نیست؛ فقط مربوط به مدارس شارولت-مکلنبورگ نیست؛ یک مسئله‌ی ملی است.»

در همین‌باره بخوانید:

›› سابقه کلیسای کاتولیک فرانسه: هر ۲ ساعت تجاوز به یک کودک در ۷۰ سال

›› تجاوز جنسی و قتل‌عام، سرنوشت کودکان بومی در مدارس کاتولیک کانادا

 


[۱] Catholic Church sex abuse cases in the United States Link

[۲] US Catholic bishops: clergy sex abuse claims tripled in ۲۰۱۹ Link

[۳] R. Kelly Found Guilty in Sex Trafficking and Racketeering Trial Link

[۴] America’s ‘troubled teen industry’ needs reform so kids can avoid the abuse I endured Link

[۵] Promising Young Woman Link

[۶] Title IX Link

[۷] This School District Has Allegedly Threatened Girls for Reporting Rape Link

[۸] Myers Park HS students reported rape, sexual assault. Nothing happened. Link

[۹] A CMS student reported being sexually assaulted. Then she was suspended. Link

[۱۰] Principal, assistant principal suspended after accusations of mishandled sex assault report Link

[۱۱] Myers Park principal reassigned after Title IX complaints, investigation Link

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 34
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    92 4
    لعنت الله علی قوم ظالمین
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      5 1
      سلام بر همه مراد از «عَزم» در اينجا، يا عزم و اراده ى قطعى خداوند بر انجام اين امور است و يا لزوم عزم و تصميم جدّى انسان بر انجام آنها. با اين كه در قرآن، 28 مورد در كنار نماز از زكات ياد شده؛ امّا در اين جا كنار نماز امر به معروف ذكر شده است. شايد به خاطر آن كه در اين آيه مورد خطاب فرزند است وفرزندان معمولاً ثروتى ندارند كه زكات بپردازند. «أقم الصّلاة وامر بالمعروف» حضرت على عليه السلام مى فرمايد: در مشقت و سختى هايى كه در راه امر به معروف و نهى از منكر به تو مى رسد، صبر كن.(287) صبر، گاهى در برابر مصيبت است، «و .
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 2
      - ايمان، شرط پذيرش كارهاى نيك است. «ثم كان من الّذين آمنوا» - همه مسلمانان بايد يكديگر را به صبر و رحمت سفارش كنند. «آمنوا و تواصوا» - دانستن كافى نيست، گفتن و شنيدن نيز مؤثر است. «تواصوا» - بهترين معروف ها كه بايد به آن سفارش شود، صبر و رحمت است. «تواصوا بالصبر و تواصوا بالمرحمة» - بعد از خودسازى بايد ديگران را به كار خير دعوت كرد. «تواصوا بالمرحمة» - تشكر از نعمت چشم، ديدن آيات الهى و تشكر از نعمت زبان، سفارش به ديگران است. «تواصوا» - ايمان و صبر و محبّت، مايه بركت است. «اولئك اصحاب الميمنة» - كسى كه با كفر و بخل، روى حق و رحمت را بپوشاند در قيامت در آتشى سرپوشيده قرار خواهد گرفت. «عليهم نار مؤصدة» - مؤمنانى كه به سير كردن گرسنه و آزادى برده موفق شوند، هم براى جامعه، مايه خير و بركت هستند و هم آخرت خود را آباد كرده اند و چه ميمنت و بركتى بالاتر از اين؟ «اصحاب الميمنة» - هركارى با بردبارى و پايدار به نتيجه مى رسد و لذا سفارش به صبر، مقدّم بر هر امرى است. «تواصوا بالصبر» - منشأ هرگونه شوى و پليدى، به كفر و حق پوشى بازمى گردد. «والّذين كفروا... هم اصحاب المشئمة»
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      2 0
      وا خاک عالم مگه اینها چشم و دل سیر نیستن؟
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    39 9
    واای چقدر روشن فکر و نایس
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    36 18
    الان غربگداها میان میگن به شما چه ؟ یا چه خبر از روغن و تخم و مرغ و دلار ؟ یا به کشور خودتون برسید به بقیه کاری نداشته باشید ولی وقتی یک مورد تجاوز تو ایران علنی میشه یا باباهه دخترش رو بکشه زمین و زمان رو بهم میدوزن که اگه یک صدم این اتفاق تو غرب اتفاق میافتاد پدر متجاوز رو درمیارن و فلان و بهمان !
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      5 2
      احسنت
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      5 1
      احسنت، البته خودتون میگین غربگدا، خوب عقلش در همین حد میرسه دیگه!!!!
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    31 38
    یه سری هم به شهرهای مهاجرخیز مثل اطراف تهران و مشهد و قم بزنید تا بفهمید تجاوز یعنی چه
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      49 23
      اینجور سوختن و نظر دادن قابل درک است نان امثال شما در تقدیس و بزرگ‌نمایی شیطان بزرگ و خودتحقیری سیاه نمایی از ایران است
    • Armin IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      14 3
      اولا که تجاوز تو ایران خیلی کمتره نمیگیم نیست ولی خیلی کمتر ثانیا شما یه تجاوز تو ایران رو با امریکا برابر ندون امریکا طرف اراده کنه تو نایت کلوب ها کارشو میکنه از سایت ها برده سفارش میده با وجود این همه خدمات جنسی این تجاوز ها فاجعس برای امریکا ولی تو ایران این ها نیست
    • ایران IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      8 10
      تو دیگه چی میگی بنده خدا ؟؟؟ سیاه نمایی دیگه چه مرضیه خوب حرف حق زد بخدا مردم جرات نمی کنن از دست شماها مجازی نظر بدن تا یه نظر میدن برچسب .وطن فروش .آلبانی. جاسوس آل سقوط اسقاطیل می زنین دادگاه دو سه تا شهر بزرگ کشور برو تا متوجه بشی اوضاع کشور مسلمان ايران از USA کافر بدتر هست
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      7 0
      اینی که به اسم ایران پیام گذاشته دقيقأ همون منافقه هست که خودش میگه!! تکنیکش هم اینه، اسم ایران یا ایرانی یا وطن دوست و اینا ، دو تا کلمه مثل اسقاطیل یا مرگ بر آمریکا میگه بعد اون وسط هزیون میبافه، چند وقته کارش همینه حواستون باشه!!! در ضمن اصلا و ابدا نه تنها در ایران بلکه حتی در افغانستان، پاکستان، امارات و ترکیه و..... بقیهٔ کشورهای اطراف آمار تجاوز به در صد جمعیت یک هزارم آمریکا هم نیست!! امریکا یه باغ وحشیه که تا توش زندگی نکرده باشی نمیدونی چه خبره، بقیش تبلیغات هالیوودیه !!!
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      4 0
      شما یه سر به خونه همین دختران و پسرانی که میگین بزنین تا ببینین شب پای ماهواره هستن و روز توی گوشی و مشغول تربیت به سبک امریکایی. ولی چرا امار در ایران کمتره 1) بخاطر قانون حجاب تا چشم و روح پسران به گروگان گرفته نشه 2) به خاطر قانون منع خرید وفروش آزاد اسلحه تا روح و جسم دختران گروگان گرفته نشه
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    27 6
    باغ وحش منظم
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    12 6
    به نام خدا با تشکر از گزارش مستند و غم‌انگیزی که تهیه کردید و بر خلاف روال حاکم بر رسانه‌‌ها، به‌جای تصویری هالیوودی، بخشی از واقعیت‌ کف خیابان‌های غرب را بدون روتوش نشان دادید. وقتی حاکمان غربی خودشان اهل تجاوز و غارت دیگران هستند طبعاً تفکر لیبرالی و غیر الهی را بر جزئی‌ترین امور کشور خود حاکم می‌کنند. بنابراین خیلی عادی است که از متجاوز حمایت و حق کسی که به وی تجاوز شده را پایمال کنند. بیچاره کسانی که در غرب متولد می‌شوند خصوصاً آن‌هایی که از زیبایی خدادادی برخوردارند!! دعا کنیم خدا بیش‌ازپیش رحم کند چون خانه‌‌ی غربی‌ها به دلیل فرار از تعالیم انبیاء ع از پای‌بست در حال ویرانی است به همین دلیل رهبر انقلاب در مورد مظهر تفکر لیبرالیسم گفتند: آمریکا هم مانند کشتی تایتانیک غرق خواهد شد! سپاس
  • سید IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    30 13
    یک علت این است که لباس آموزشی دانش آموزان دختر در اکثر کشورهای غربی بی حیاست. محرک و نیمه عریان با یک دامن کوتاه است.
  • ایرانی واداده بیکار IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    9 11
    خوبه که در آمریکا منابع و پایگاه های مختلف و مستقل از حکومت و جود دارند که هرگونه داده و آمارگیری که لازم باشد می گیرند بدون هیچگونه حب و غرضی : بدون سانسور و بدون اینکه از جائی تحت فشار باشند . حالا تصور کنید که همین شرایط هم در کشور ما حکم فرما باشد ؛ به نظر شما آمار ها و داده هائی که استخراج می گردد چه خواهد بود ؟؟؟ فاجعه به بار خواهد آمد .!! کافی است که به صفحات حوادث و اتفاقات جراید و پایگاه های خبری از جمله آرشیو همین مشرق نیوز خود مان رجوع کنیم . تازه اونها که مسلمان هم نیستند . و قانون و حکومت شان هم اسلامی نیست . !!!چرا ما عادت کردیم که خار داخل چشم دیگران را ببینیم ولی درخت داخل چشم خودمان را نمی بینیم . !!!چرا؟؟؟؟
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      4 5
      عزیزم بحث سر قبله آمال شماست و گرنه همه خانه ها توالت هم دارد منتهی قطعا این اتفاقات در مدارس ما نمی افتد
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    22 1
    شهوت ، مرد ایرانی ، مرد چینی ، مرد استرالیایی ، مرد روسی ، مرد کانادایی ، مرد آمریکایی ، مرد اروپایی یا مرد آفریقایی نمی شناسد چیزیه که ذاتا هست و مردان به شکل کلی کنترل کمتری هم دارند فقط می مونه فعال شدنش ، پوشیدن لباس های تنگ و چسبان و برهنه و رفتارهای باز و آزاد هر مردی هر کجای زمین باشد را تحریک می کند بقیه چیزهایی که گفته می شه از جمله تفاوت مرد ایرانی با مرد اونوری اراجیف محضه هر کجای دنیا که باشد زنان و دختران بفهمند چه جوری لباس می پوشند چه لباسی برای کجا مناسب است چه میزان آرایش برای کجا اندازه است چه رفتاری داشته باشند کجا برن کجا نرن و چه ساعت هایی خانه باشند طبیعتا امنیت بیشتری دارند بیشترین موارد تجاوز ، قتل و سایر مشکلات کش دار چه در ایران خودمان چه شرقش چه غربش مربوط به همین زنان و دخترانیه که نمی فهمن چه کار می کنند کسانی که اکثرا به تفکرات خطرناکی مثل فمنیسم هم آلوده شدن یا می دونن فمنیسم چیه آگاهانه ادامه می دن یا نمی دونن چیه رفتارهای اطرافیان را کپی کردند !
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    12 10
    سلام، من خودم ده سال غرب زندگی کردم. و با فرهنگ آنها آشنا هستم. به نظرم برخی از این دختران و زنها که به گفته شما افشاگری کرده اند، فراموش می کنند که اگر به آنها تجاوز شد، در عوض چه چیزی بدست آوردند. مثلا همین خانم هیلتون در گزارش شما چرا معروف شد؟ همش اینطور نیست که تجاوز با نارضایتی همراه بوده، زنها و دخترها یکبار تجاوز را قبول می کنند و در عوض شغل، شهرت و ... بدست می آورند. الان هم که دست به افشاگری می زنند شاید چیزهایی بوده که بخاطرش حاضر شده اند افشاگری کنند. این عمل که از لحاظ ما تجاوز است در فرهنگ غرب چیز خوبی است و بسیاری از مشکلات را حل می کند. این فرهنگ است و در آنجا پذیرفته شده است و در مدارس از مهد کودک آموزش داده میشود. اما ضابطه و قوانین خود را دارد.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      2 2
      شما چی به دست آوردی؟
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 3
      از مهدکودک به دختران آموزش داده میشود که موافق تجاوز باشید... آموزش داده میشود که این سرزمین باغ وحش هست و انسانها از حیوانات پست تر؟ عجب استدلالی ...
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    10 2
    در صورت امکان آدرس این محل را برای دونالد ترامپ و بیل کلینتون هر چه زودتر " اس.ام.اس " کنید تا خودشان را در اسرع وقت به انجا برسانند!
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    6 4
    و اذا الموئدة سئلت. باي ذنب قتلت
    • SE ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 2
      به گناه برهنگی و تن نمایی و پوشش های بشدت محرک
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 2
    ایران جقدر خوبه چقدر امنیت داریم که نمیدانستیم
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    5 6
    چسب روی دهان یعنی زن ایرانی حق اعتراض ندارد
  • US ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    7 7
    همچنین ادعای دروغ محض هست، قوانین آمریکا در این مورد سفت و سخت هست.
    • SE ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      5 4
      احتمالا کل جنبش Me Too هم افسانه است.
  • Me too IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    5 3
    ولله تو ایرانم متجاوز هست و مردم از ترس آبرو چیزی نمیگن تازه اگه بگن متجاوز رو فقط ۱۰ سال میذارن زندان...نه غرامتی نه فایده ای با کلی آبروریزی و افسردگی خدا متجاوزین رو لعنت کنه
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 2
      کسی نگفت تو ایران نیست، ولی یک هزارم یانکی استان شما هم نیست!!
  • CA ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    9 5
    در کنار اخبار شیطان بزرگ، از ایالتهای کشور دزد و برادر خرپوست کن چین که اعضای حزب کمونیست آن به ورزشکاران دختر تجاوز میکنند هم کمی خبر بزنید.
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 3
      فعلا اخبار تروریست‌های آمریکایی رو که اونها هم تقریبأ به همهٔ ورزشکاران دختر تیم ژیمناستیکشون تجاوز شده رو میزاریم تا دود بنفش از شما غربگداها بلند بشه بعد میریم سراغ انگلیس که مجری برنامه کودک شون به دویست بچه تجاوز کرده بود، بعد میریم کانادا...... اگه وقت شد یه سری هم به چین خواهیم زد، خوبه؟؟!!
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    6 5
    این چرندیات را مطرح نکنید. نگارش چنین مطالبی نشان دهند این است که هیج اطلاعی از جامعه امریکا نداشته
  • ناشناس IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    4 0
    بعد از رحلت رسول خدا جبرئیل دیگه بر زمین پای ننهاد در زمانی که اغا رسول الله بودند اینقدر نعمت و کمکبود همه چیز نبود رحمت بود نعمت فراوان بود باران فراوان بود با دلهایی الهی بعد از فوتشون جبرئیل نیامد و رحمت و منعمت و برکات کم شد . تا انسانها اسیر شیطان هستند تا قبل از ظهور ولی عصر اوضاع کره زمین با مردمش از این بدتر خواهد شد زمانی فرا خواهد رسید که قطره ای باران زمین را فرا نگیرد و هر چه دعا کنید فایده ای نخواهد داشت . دوستان من . کره زمین و همه کهکشانها را و همه انسانها را خدایی خلق کرده که منظوری داشته . این خدای خوب و مهربان گفته گناه و معصیت نکنید و گرنه کیفر میبینید و روزگار بر شما تنگ خواهد شد حالا ممکن است در امریکا باشد یا سوئیس یا اوگاندا یا ایران فرقی ندارد پس بخاطر اعمال انسانها در سراسر عالم باید منتظر عواقب آن خواهیم بود چون خدا ظلم و گناه را نمی تواند تحمل کند پس قبل از اینکه دنیا از این بدتر بشود تا می توانید دعا کنید تا خدا شما جان شما را بگیرد تا هم گناه نکنید و هم گناههان و بدیهای آدم را نبینید
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    3 0
    مرگ بر آمریکا.
  • تفکر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    وقتی در امریکا وغرب برای تجاوز جنسی قانون مجازات هست یعنی یک نوع درمان یعنی با درمان از تجاوز جنسی به دیگران جلو گیری کردامادرایران هم برای پیشگیری ودرمان قانون دارند غرب زدها تحمل پیشگیری ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس