رییس شورای شهر تهران مهدی چمران نمایه

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به گفته آقای زاکانی ان‌شاءالله انتصابات شهرداری تا پایان آبان به اتمام می‌رسد، گفت: برنامه‌ریزی داریم جلسه‌ای با آیت‌الله رئیسی، داشته باشیم.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، درباره سرانجام انتصابات در شهرداری تهران گفت:‌ انتصابات همچنان ادامه دارد و ابتدا قرار بوده که شهرداران مناطق، معاونین و مدیران منصوب شوند.

بیشتر بخوانید:

برنامه شورای ششم برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی

وی گفت: انتصاب مدیران، معاونان و شهرداران مناطق به گفته آقای زاکانی ان‌شاءالله تا پایان آبان به اتمام می‌رسد و ما هم فکر می‌کنیم به زودی این موضوع به اتمام برسد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسات هم‌اندیشی شورای شهری‌ها با شهردار به صورت مداوم برگزار شده و ادامه خواهد داشت همچنین برنامه‌ریزی داریم جلسه‌ای با آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور داشته باشیم.

چمران گفت:‌ البته در حال حاضر منتظر مانده‌ایم اندکی برنامه‌ها به پیش رود و پس از آن درخواست جلسه با آیـت‌الله رئیسی داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    2 0
    دولت کی می خوادشروع کنه ؟
  • صبا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 2
    سلام بنده در حسن نیت دکتر زاکانی در انتصابات هیچ شکی ندارم. چون ایشان را فردی انقلابی و اصیل می دانم. ولی ایشان باید در انتصاب ها دقت و ایثار کند تا خدای ناکرده شائبه ایی پیش نیاید و خوراک رسانه ایی برای لیبرال ها و رسانه ای معاند فراهم نیاید.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 2
    دکتر زاکانی بسیار انسان متدین و قابل اعتمادیست لکن برخی انتصابات ایشان در شهرداری تعمل برانگیز بوده و باعث دلسر شدن شده است به فرض مثال انتصاب فردی با مدرک فقه و اصول برای منصب شهردار منطقه ... شایسته سالاری را زیر سوال میبرد با احترام به همه عزیزان فارغ التحصیل در رشته فقه و اصول ، کار مدیریت بر ارکان عمرانی شهرداری نیازمند شخصی با این مدر ک است طوری نشود که بعداز چند سال دوباره درجا بزنیم که البته اینطور هم هست
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 0
      شهردار شهر ما معلم بازنشسته ی قرآن بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس