تاکید چمران درخصوص اینکه انتصابات حق قانونی شهردار است و شورا دخالتی نمی‌کند

رئیس شورای شهر تهران با تاکید مجدد بر اینکه شورا در انتصابات دخالتی نمی‌کند، گفت: این موضوع حق شهردار است و شورا وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با جلسه هم‌اندیشی، اظهار کرد: این جلسه صبح امروز با حضور اعضا برگزار شد و در این جلسات عموماً ما برنامه‌های خود را تنظیم می‌کنیم و مسائل و موضوعات مختلف را مطرح و مشورت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

چمران بر مدار افشاگری

وی تصریح کرد: جلسه صبح امروز نیز بدون حضور شهردار تهران برگزار شد که در این جلسات عموماً رای‌گیری وجود ندارد و در واقع این جلسات به صورت مشورتی و بررسی برنامه‌ها و تنظیم آن است.

رئیس شورای شهر در رابطه با جلسه اخیر شهردار تهران و معاونینش با رئیس جمهور و عدم حضور اعضای شورای شهر تهران در این جلسه، اضافه کرد: در این زمینه نیز شورا اطلاعی نداشته و بهتر است موضوع را از طریق شهردار پیگیری کنید.

چمران همچنین در رابطه با انتصابات شهرداری تهران نیز گفت: شورا در انتصابات دخالتی نمی‌کند و همانطور که قبلا نیز گفته شده بود انتصابات حق شهردار است و برهمین اساس نیزباید پاسخگوی انتخابات خود باشد و شورا نیز ازحوزه نظارتی بر انتصابات نظارت دارد و در هر کجایی که نیاز باشد محکم و استوار می‌ایستد و تذکر می‌دهد و در واقع وظیفه شورایی خود را اجرا می‌کند.

وی درپاسخ به این پرسش که عنوان شده است که شهردار تهران قرار است با سران قوا دیدار کند، آیا شما از این موضوع مطلع هستید و در این جلسه شرکت خواهید کرد یا خیر، گفت: در جریان نیستم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس