مرحبا

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ مطالبه جدی ما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصلاح ساختار اقتصادی و بنگاه‌های ذیل این وزارتخانه است.

به گزارش مشرق، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نشست عصر امروز (سه شنبه ۲۴ شهریورماه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در جلسه امروز آقای حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به همراه برخی معاونان‌شان حضور داشت و در خصوص برخی مشکلات و نارسایی ها بحث و گفتگو شد.

وی افزود: در مورد بیمه های تامین اجتماعی، سازمان‌های اقتصادی وزارت کار از جمله شستا و ... بحث و گفتگو شد و در ادامه نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی از اصناف و تعاونی‌ها به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

مرحبا با بیان اینکه مطالبه جدی ما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصلاح ساختار اقتصادی و بنگاه‌های ذیل این وزارتخانه است، تصریح کرد:‌ این مطالبه از سال‌های قبل مطرح بوده است و امروز خدمت مردم عرض می‌کنم که بسیار خوشحالیم که وزیر جوان و اقتصادی ما خبرهای خوبی از آمادگی جهت اصلاح ساختار اقتصادی را بیان کردند.

این نشست ها در کمیسیون اقتصادی ادامه سلسه نشست های این کمیسوین با وزرای دولت سیزدهم است و تاکنون وزرای اقتصاد، صمت و کار در این کمیسیون حضور یافته اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس