کد خبر 1333418
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
گزارش رئیس سازمان بازرسی به کمیسیون اقتصادی مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گزارشی از اقدامات و برنامه‌های نظارتی این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه ذبیح الله خدایان رئیس سازمان بازرسی کل کشور به همراه معاونانش در جلسه امروز کمیسیون حضور پیدا کردند، اظهار داشت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گزارشی از اقدامات و برنامه های نظارتی این سازمان در مورد مسائل اقتصادی کشور اعم از بورس، فرارهای مالیاتی، صنایع خودروسازی و بانک مطرح کرده و سپس در زمینه آسیب شناسی آنها مواردی را ارائه کرد.

وی  ادامه داد: ادامه جلسه رییس مجتمع قضایی رسیدگی به دعاوی تجاری نیز در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور پیدا کرده و گزارشی از اهداف و برنامه های این مجتمع قضایی که به صورت تخصصی به حوزه تجاری و بازرگانی می پردازند ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه از آغاز فعالیت مجتمع قضایی حدود یک سال می‌گذرد و به نوعی نوپا است، اقدامات خوب و مثبتی را انجام داده شده. از طرفی با توجه به اطمینانی که اینگونه رسیدگی مجتمع می‌تواند به سرمایه‌گذاران خارجی دهد، تشویق خوبی برای سرمایه‌گذاران نیز خواهد بود.

مرحبا تصریح کرد: در این نشست نمایندگان در جریان عملکرد مجتمع رسیدگی به دعاوی تجاری قرار گرفتند و سپس مقرر شد، بازدیدهایی با هدف آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این مجموعه توسط نمایندگان صورت بگیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: همچنین برخی از مسئولان مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در کمیسیون حضور یافتند و هماهنگی‌های برای رسیدگی به مسائل کارشناسی انجام شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس