کد خبر 1266556
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
اعتراضات دامنه‌دار فلسطینیان در مرز غزه

نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در اعتراض به محاصره غزه در پنجمین شب متوالی حمله کرده و به شماری از آنها آسیب زدند.

به گزارش مشرق، حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان در شرق استان رفح در جنوب نوار غزه شماری زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید:

حماس: تهدیدهای اسرائیل فقط مصرف رسانه‌ای دارد

به نوشته خبرگزاری فلسطینی وفا، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله پلاستیکی نظامیان صهیونیست که به ناحیه سینه او اصابت کرد مجروح شد و دو جوان دیگر هم بر اثر اصابت ترکش گلوله گازی به پایشان آسیب دیدند.

ده‌ها نفر دیگر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار تنگی نفس شدند که کادر درمان حاضر در محل تظاهرات آنها را سرپایی درمان کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان و تک تیراندازان رژیم اشغالگر در حالی که در پایگاه‌های نظامی خود و پشت خاکریزهای واقع در شرق نوار غزه مستقر بودند، به روی فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات نزدیک نوار مرزی شرق استان رفح تیر یا گاز اشک آور شلیک می‌کردند.

در همین حال پهپادهای رژیم صهیونیستی نیز در آسمان منطقه گشت‌زنی می‌کردند.

این پنجمین روز از برپایی تظاهرات اهالی غزه در اعتراض به ادامه محاصره این منطقه توسط رژیم صهیونیستی است که در نزدیکی نوار مرزی در شرق شهر غزه، شهرک جبالیا و استان‌های خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه برگزار می‌شود و تاکنون به شهادت یک کودک و یک جوان و  زخمی شدن ۸۰ نفر دیگر منجر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس