کد خبر 1265713
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
حماس نمایه

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پاسخ به تهدیدهای رژیم صهیونیستی درباره تجاوز جدید به غزه گفت که این تهدیدها فقط مصرف رسانه‌ای داردو ملت فلسطین همچنان به مبارزه ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس گفت که تهدیدهای «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر درباره آمادگی ارتش این رژیم برای عملیات نظامی در غزه مصرف رسانه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

شهادت ۹ کودک فلسطینی در کمتر از دو ماه

به گزارش المسیره، القانوع  تاکید کرد: این تهدیدها هرگز مردم ما را نخواهد ترساند و مردم ما به مبارزه خود با روش‌های مختلف ادامه می‌دهند تا تمام خواسته‌های خود را برآورده کنند.

این مقام حماس با اشاره به اینکه شمشیر نبرد سیف القدس غلاف نشده است، گفت: انعکاس نبردی که مقاومت انجام داد، هنوز در میان ارتش متزلزل دشمن صهیونیستی طنین انداز است و  از عواقب آن رنج می‌برد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پنج روز پیش به نقل از کوخاوی بیان کرد که ارتش پس از نبرد شمشیر قدس در حال آماده‌سازی خود برای عملیات نظامی دیگری علیه غزه است.

کوخاوی با اشاره به اینکه ارتش صهیونیستی هیچ‌گونه حمله‌ای را به اراضی اشغالی از سوی هر طرفی که باشد، نخواهد پذیرفت، تاکید کرد که این رژیم، حماس را مسؤول هرگونه حادثه و رخدادی در غزه می‌داند.

وی گفت که تنش‌های اخیر در مرز غزه موجب شد تا ارتش به حالت آماده‌باش کامل درآید و شکی نیست که ادامه ارسال بالون‌های آتش‌زا و تظاهرات‌ها در نواحی مرزی ممکن است در آینده به اتفاقات بزرگی منجر شود.

مردم نوار غزه در شب‌های گذشته با راهپیمایی در مرز با سرزمین‌های اشغالی انجام عملیات خشم شبانه که با ارسال بالن‌های آتشزا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین یا فریاد برآوردن بر سر آنهاست، اعتراض خود را به عمل نکردن رژیم صهیونیستی به تعهداتش در خصوص آتش‌بس با غزه و رفع محاصره این منطقه نشان می‌دهند که با حمله نظامیان صهیونیست روبه‌رو می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس