فلسطین

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت فلسطینیان تا تحقق کامل اهداف آنها ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «طارق سلمی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی تظاهرات فلسطینیان در اعتراض به ادامه محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که با اقدامات متجاوزانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان همراه بود اظهار داشت که ما به همه اهالی منطقه خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه که برای روشن نگه داشتن شعله‌های مقاومت در برابر دشمن و برای پس گرفتن حقوق خود و شکستن محاصره ظالمانه به پا خواسته‌اند درود می‌فرستیم.

سخنگوی جهاد اسلامی در یک بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد، امروز پیام مردم فلسطین این است که تروریسمِ محاصره مانع پیشرفت فلسطینیان برای رسیدن به آزادی و کرامتشان نخواهد شد.

وی گفت که ملت فلسطین هرگز رویکرد مقاومتی خود را رها نخواهند کرد حتی اگر هر بهایی داشته باشد.

طارق سلمی تصریح کرد، محاصره به پایان می‌رسد و رژیم اشغالگر نابود خواهد شد و به امید خداوند مقاومت فلسطینیان تا تحقق اهداف کامل ملت این سرزمین ادامه خواهد داشت.

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی چهارشنبه در تظاهرات گسترده مخالفت با ادامه محاصره در شرق خانیونس شرکت کردند.

این تظاهرات در اعتراض به تداوم محاصره غزه و تعلل رژیم صهیونیستی در بازسازی این باریکه و نیز سیاست یهودی سازی قدس و در حمایت از مسجدالاقصی برگزار شد.

نظامیان صهیونیست تظاهرات شهروندان فلسطینی را سرکوب کردند و ۲۱ تن از جوانان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین پیش از این در فراخوان‌هایی از شهروندان فلسطینی خواسته بودند که در تظاهرات عصر چهارشنبه مشارکت پرشوری داشته باشند.

از زمان پایان عملیات «شمشیر قدس» در نوار غزه بیش از ۳ ماه گذشته است اما هیچ اثری از توافق بین گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی در عرصه میدانی وجود ندارد، چرا که صهیونیست‌ها همچون گذشته با مذاکره به‌دنبال خرید فرصت و دستیابی به تمام منافع خود و عدم دستیابی مقاومت به هیچ دستاوردی هستند، بهانه‌جویی‌های رژیم صهیونیستی به‌خوبی این مسئله را اثبات می‌کند.

دیروز همزمان با فراخوان گروه‌های فلسطینی برای برگزاری تظاهرات مردمی خودروهای زرهی و تک‌تیراندازن صهیونیست در مرز غزه مستقر شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس