غزه

همزمان با آغاز فعالیت‌های مردمی در جنوب نوار غزه در اعتراض به محاصره این باریکه، منابع فلسطینی خبر دادند که نظامیان صهیونیست، تظاهرات‌کنندگان را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی، عصر امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که نظامیان صهیونیست تظاهرات فلسطینیان در شرق «خانیونس» (جنوب نوار غزه) را سرکوب کرده‌اند.

صدها تن تن از اهالی نوار غزه، عصر امروز، در اعتراض به تداوم محاصره این باریکه و همچنین یهودی‌سازی قدس اشغالی در جنوب این نوار تظاهرات کردند.

طبق گزارش منابع فلسطینی، در پی این تظاهرات، نظامیان صهیونیست به گاز اشک‌آور و گلوله تظاهرات‌کنندگان فلسطینی را هدف قرار دادند.

تیراندازی نظامیان اسرائیل به تظاهرات‌کنندگان در نوار غزه +عکس

برخی خبر دادند که به دنبال تیرندازی نظامیان صهیونیست، سه فلسطینی مجروح شده‌اند و تعدادی دیگر نیز دچار حالت خفگی شده‌اند.

تیراندازی نظامیان اسرائیل به تظاهرات‌کنندگان در نوار غزه +عکس


همزمان با سرکوب این تظاهرات، پایگاه خبری «نیوپرس» گزارش داد که «محمد الهندی» سخنگوی گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه در واکنش به این اقدام اظهار داشته: «مانع ورود غذا و دارو به غزه می‌شوید؛ اما غزه آزاد است و زیر بار اراده شما نخواهد رفت و این ذلت را نخواهد پذیرفت».

وی ادامه داد: «دشمن باید هر گونه تعلل و تعویق را متوقف کند. ابو ابراهیم السنوار این پیام را به برادران مصری منتقل کرده است».

این اقدام مردم غزه پس از تعلل تل‌آویو در عمل به وعده‌هایش صورت گرفته است.

گروه‌های فلسطینی اخیرا در این خصوص اعلام کرده بودند که بدون تردید یا عقب‌نشینی به فعالیت‌های مردمی در مرز غزه ادامه می‌دهیم تا رژیم اشغالگر از قدس و ملت ما دست بکشد، محاصره غزه را بشکند، مسؤولیت‌های قانونی و انسانی خود را بپذیرد، از سنگ اندازی در بازسازی غزه و نیز محروم کردن این منطقه از ارتباط با جهان دست بردارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 1
    حماس غرور آفرین بعد از پیروزی برابر ارتش صهیونیست ملعون یه مشت پیرمرد و جوون فرستاده لب مرز تظاهرات!!!!
  • مشرق منتشر کن IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 0
    اگر اینجا ایران بود رسانه های معاند ۵۰۰ تا شهید الکی درست می کردن که فردا صبح تک تک زنده می شدن رادیو فردا هم با بزرگنمایی یک جوری نشون میداد انگار جمعیت چین و هند با هم تو خیابونا هستن اینتر نشنال و رفقا هم بیکار نمی نشستند و شروع می کردند به ساخت اخبار چرت و پرت برای عصبی و استرسی کردن ملت و طبق معمول همیشه در طول اعتراض و قبل و بعد و اپل و آخرش رهبر فحش همه چیز را می خورد در حالیکه اختیارات دست یکی دیگه بود و رسانه های درپیت نوکر اجنبی تا سالها با این اخبار مزخرف سازی و دروغ سازی می کردن و نون تو روغن میزدن مریم رجوی هم بیانیه میداد و ضمن فحش دادن به رهبر و جمهوری اسلامی اعلام می کرد که مجاهدین خلق ( قاتل ۱۷۰۰۰ ایرانی) همدردی می کند⁦:\⁩

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس