زاکانی

نماینده مجلس گفت: در ادبیات سیاسی برخی عناصر هستند که رنگ عوض کرده و نان به نرخ روز خور هستند؛ اما باید در دولت جدید دقت شود افرادی انتخاب شوند که هم کارنامه موفق و هم برنامه داشته باشند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی ظهر امروز در دومین روز از سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیئت در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) طی سخنانی با موضوع" روابط متقابل هیئت و دولت" اظهار داشت: بعد از 42 سال برای اولین بار باتدبیر مقام معظم رهبری و فراخوان مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دولت انقلابی شکل‌گرفته است.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: ‌دیگر خبری از«باندبازی، رفیق‌بازی و فامیل‌بازی» در دولت رئیسی نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: دیگرکسی از ما نمی‌پذیرد که بگوییم نگذاشتند و یا نتوانستیم، در اوج فشارهای اقتصادی، بی‌تدبیری‌های دولت و مشکلات ناشی از کرونا  مردم پای صندوق رأی آمدند و دیگر پذیرفته نیست که دولت، مجلس و نهادهای حاکمیتی خدمت شایسته را به مردم نکنند؛ بنابراین نیاز است این تهدیدات را بشناسیم.

وی بابیان اینکه تهدیدات خارجی اندک بوده و دشمن هر چه تیر داشته شلیک کرده است، ادامه داد: دیگر دشمن نمی‌تواند فشار قابل‌توجهی را به مردم و ملت وارد کند؛ راه‌های نرفته زیادی داریم که باید برویم حتی در منطقه هم هنوز در نقطه شایسته نایستاده‌ایم و باید اثرگذاری خود را بالاتر ببریم.

زاکانی بر ناچیز بودن اثر تحریم آمریکا بر مردم تأکید و تصریح کرد: در داخل کشور وضعیت متفاوت بوده و تهدیدات جدی داریم ؛ این تهدیدات شامل از درون بچه‌های حزب‌اللهی،از درون نهادهای حاکمیتی، درون دولت و متن جامعه می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تهدیدات از درون بچه‌های حزب‌اللهی را موردتوجه قرارداد و گفت: بچه‌های حزب‌اللهی باید در عرصه بوده و تأثیرگذار باشند و نگویند که کار تمام‌شده و دیگر نیاز نیست درصحنه باشیم.

وی با اشاره به تهدیداتی که از درون نهادهای حاکمیتی باید موردتوجه قرار گیرد، تأکید کرد: اگر ما در این زمینه دقت نکنیم این موهبت الهی و یکدست شدن عناصر انقلابی با یکدیگر خود یک نوع تهدید خواهد شد.

زاکانی ابراز کرد: کسی که حفظ نظام را اوجب واجبات دید انقلابی است و در غیر این صورت به درد مسئول بودن نمی‌خورد و یا اگر نظر رهبری را واجب دانست و پیرو او بود به درد مردم می‌خورد در غیر این صورت نمی‌توان او را مسئول جمهوری اسلامی  دانست و به درد مسئولیت‌پذیری نمی‌خورد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مسئول نظام جمهوری اسلامی انقلاب را مقدمه ظهور نداند به درد نظام اسلامی نمی‌خورد؛ درواقع مسئولی که درد نداشت و دغدغه مند نبود به درد کشور نمی‌خورد.

به گفته زاکانی اگر خواستار انسجام اجزای حکومت، پاسخگویی مسئولان در مقابل شعارها و اهداف انقلاب نشویم عملاً همین دولت و مجلس و عناصر مردم را زمین بزنند؛ خداوند یک فرصتی به ما داده که در زمانی در دنیا باشیم که مقدمه‌ساز ظهور امام عصر(عج) باشیم و اگر این‌گونه فکر نکنیم خطرناک است.

وی سومین تهدید و خطر انقلاب اسلامی از درون را خود دولت دانست و تصریح کرد: این وظیفه ما است که به کمک دولت آمده و آسیب‌ها و فرصت‌ها را مورد توجه قرار دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیامدن 70 درصد مردم تهران پای صندوق‌های رأی را مورد توجه قرار داد و گفت: این موضوع یک فاجعه بوده و پای انقلاب و نظام اسلامی نوشته می‌شود و کسی نمی‌گوید که مقصر این قضیه دولت است و نه نظام اسلامی.

زاکانی بیان کرد: قبل از انتخابات کار آسان بود اما بعد از انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کار سخت‌تر شده چراکه تازه‌کار شروع‌شده  و اگر آرام بنشینیم ضرر کرده‌ایم؛ امروز که به لطف خدا دست نیروهای انقلاب است دیگر قصور و کوتاهی مسئولان پذیرفتنی نیست.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیکاری، تورم، مشکل ازدواج جوانان، پایین آمدن نرخ باروری و کاهش نرخ رشد جمعیت  در کشور ازجمله مشکلاتی هستند که علت بروز این مشکلات آن است که کسانی مسئول شده‌اند که سر سفره انقلاب بنشینند مصرف کنند و خدمتی برای مردم ارائه ندهند.

وی اظهار کرد: در دوره دفاع مقدس سهم بانوان در خط مقدم سهم اصلی نبود؛ در پشت جبهه سهم اصلی را نداشتند اما در خط مقدم جنگ با دشمن اندک بود؛ امروز در دوره‌ای که جنگ هشت سال در مقابل آن هیچ است سهم اصلی را بانوان بر عهده دارند و سهم آنان به‌شدت ضریب گرفته و نقش محوری در خانواده به عهده دارند.

زاکانی هیأتی شدن بانوان را مورد توجه قرار داد و گفت: بانوان نمی‌توانند مسئولیت‌های خود در دوران  دولت جدید را نپذیرند، باید بپذیریم که کار انقلابی و ادامه راه یک نوع تکلیف است و نباید با نتیجه کاری داشته باشیم؛ باید زحمت خود را بکشیم و در انجام تکلیف بانوان هم بایستی مسئولیت خود را برعهده‌ داشته باشند و هم آقایان را به میدان عمل بیاورند؛ بنابراین نسبت به تهدیداتی که در جامعه انقلابی، متن جامعه، حاکمیت و دولت است باید حساس بوده و بار مسئولیت را برعهده‌گرفته و ادامه‌دهنده مسیر باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در ادبیات سیاسی برخی عناصر هستند که رنگ عوض کرده و نان به نرخ روز خور هستند؛ اما باید در دولت جدید دقت شود که هم کارنامه موفق و هم برنامه داشته باشند؛ الحمدالله امروز ظرفیت‌های مهمی در کشور وجود دارند که می‌توان با کمک آنان دولت جوان انقلابی شکل بگیرد.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی باید برخی مسئولان ممنوع‌الخروج شوند و جوابگوی عملکرد خود در دولت قبل باشند؛ همچنین اگر یک نفر هم خائن به مردم و نظام بوده باید مجازات شود.

زاکانی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دیگرکسی شعار از دولت‌مردان قبول نمی‌کند و باید عمل‌گرا بود و فقط عمل و حضور درصحنه مدنظر است؛ ان شالله با حضور مردم و رهبری نظام این پرچم را به دستان صاحب حقیقی‌اش حضرت صاحبت عصر(عج) بسپاریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    38 12
    احسنت به جناب آقای زاکانی عزیز به والا مردانقلاب شمایی
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      19 2
      بلای خانمان سوزی که گریبان کشور را از همان ابتدای انقلاب گرفته همین قشر نان به نرخ روز خورها هستند که در هر دولتی و هر سازمانی و هر نهادی یافت میشوند و هر لحظه رنگ عوض میکنند و از خائنی و هر جاسوسی بیشترین هزینه را برای کشور تحمیل میکنند.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    29 9
    تکیه کلامهایت عجب به درد میخورد این روزها دکتر عزیز واقعا با پرروهای نجومی مواجهیم این روزها
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      13 7
      خبر افزایش حقوق مستر ۴۲۰۰ برای مدیران دولتی اونم وقتی این دولت داره تموم میشه( که البته مجلس باهاش مخالفت کرد) یعنی چی؟ یعنی جریان اصلاحات امریکایی هزاران مدیر در رده ی میانی داره که تلاش اصلاح طلب ها برای عقب نگه داشتن ایران رو ادامه خواهند داد. جهانگیری با این کار میخواست بگه ما هواتون رو داریم به کارشکنی ادامه بدید. یک تسویه حساب تمدنی با این جریان که الحق ضد ایرانی ترین جریان ۳۰۰ سال اخیر هست لازم داریم.
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      4 3
      سندرم پست بیقرار
  • NL ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    32 7
    24 ساعته باید کار کرد، تا این 8 سال جبران بشه. این 4 سال رو با کار زیاد تبدیل به 8 سال بکنید یعنی در 4 سال باید کار 8 سال رو انجام بدیم خیره انشااله
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      2 2
      تو این 8 سال 25 ساعته کار شد تا اون 8 سال جبران شد
    • محمد IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      5 3
      در جواب ۲۰:۳۹ راست میگه در اون 8 سال در صنعت هسته ای پیشرفت کردیم خانه های مهر ساخته شد وهر کسی با پول کارگری میتوانست صاحب خانه شود از نظر علمی 13 جهان شدیم تو رشد علمی اول شدیم تو صنعت فضایی پیشرفت کردیم تو اقتصاد تا 25 دنیا پیش آمدیم که دولت روحانی موفق شد در همه را قفل کند و به عقب برگرداند
  • علی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    22 30
    چوب لای چرخ دولت گذاشتید و بلا سر اقتصاد آوردید و رای کسب کردید،الآن توپ در میدان شماست ببینیم شما چه بر سر مردم می آورید .
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      20 16
      به معنای واقعی كلمهحرف رایگان زدی! لابد باند مدلل هم با رئیسی هماهنگ بوده نه رو....!!
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      14 1
      ساکت شو
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      12 3
      چیزی که جیره خورهای بنفش زیاد دارن پرویی نجومیه مثل اربابشون ۸ سال مفت خوردید مردم بدبخت کردید
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      18 8
      این چند روز رو هم حرف رایگان بزنید
    • ایرانی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      19 4
      با رای امثال شما ها بود که این دولت بی تدبیر به مملکت گند زد و رفت
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      23 5
      دولت شما مگه چرخی داشت که کسی چوب لاش بذاره ؟ چرخدنده خرد کردن دهکهای پایین جامعه داشت اسم این چرخ نیست آقازاده ! ۸ سال ادعای وارد کردن چرخ از کدخداش بود . اول بی کفایتی هاش میگفت فلانی و فلانی مقصره ته دره بی کفایتی هم گفت ترامپ مقصر بود .
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      9 1
      البانی هوا چطوره؟!
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      5 19
      قبل از دولت روحانی آقای احمدی نژاد دست پرورده شما بود با آن درآمد بالا در ۶ سال اول ،مملکت را به چه روزی انداختید فکر نکنم با وضعیت الان بتوانید کاری انجام دهید به قول خود آقای زاکانی نون به نرخ روز خور با شما هم هستند و کارشان را بلدند.
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      3 0
      21:55 احمدی نژاد هر چه بود شرفش از مفت خورهای جیره خور بیشتر بود لااقل مردم صاحب خونه کرد شما همینم نتونستید ۸ سال مردم بیچاره کردید این چند روز مشغول باش همراه دولت محبوبت قراره برید سطل زباله
    • DE ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      3 0
      بله انگار اقای زاکانی حکم وزارت اقای اخوندی رو امضاء کرد تا ترک فعل کنه و افتخارش این باشه حتی یک خانه نساخته و ارقام خانه ها شده نجومی ! بله انگار اقای زاکانی بود که وزیر نفت رو نصب کرد تا نفت به کشورهای دیگه که خریدار بودند نفروشه ! بله انگار اقای زاکانی بود که وزیر نیرو رو تعیین کرد تا نیروگاه مورد نیاز کشور رو با افزایش برق 10 درصدی صنایع رو تاسیس نکنه! بله انگار این اقای زاکانی بودند که بازار پروتئین مرغ و دام رو مدیریت نکرد و به این صورت دراورد تا قیمت گوشت نجومی بشه ! بله انگار اقای زاکانی بودند که اقای سیف و همتی رو نصب کردند اقای همتی کتبا قصد داشت قیمت بنزین رو 5000 هزار تومان بکنه!وبازار ارز ، خودرو رو به این شکل فعلی نجومی دربیارن! برعکس این انقلابیون جهادی هر وقت هرجا بحران سیل ، زلزله ، کرونا، درد و مرض جوانمردانه به میدان و پای کارامدند.برای رفع مشکلات دولت و مردم جانفشانی کردند و بعضی هاشون در ایام کرونا درراه خدمت به شهادت رسیدند. پررویی نجومی! یعنی این که یک عده بی انصاف های نجومی ! به عاملین تورم و گرانی و تحریم کنندگان داخلی ، بیان روی همه این اقدامات نابجاماله بکشن! عمو جان ! دوره ماله کشی و فریبکاری دیگه تموم شد. حالا وظیفه این دولت جدید انقلابی که بیاد بشیوه جهادی این خرابکاری و کارشکنی ها رو رفع کنه تا مردم نفسی بکشن. حساب شما بی انصافان نجومی ! ان شاالله به قیامت!
    • DE ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      4 0
      برجام قراردادی بود که در تاریخ بشریت قراردادی به این زرشکی منظور به این زرنگی ها ننوشته بودند. دستان آمریکا و اروپاییان را قل و زنجیر زد وآتها را تسلیم کرد .در برجام یک بندی دارد که بنام ام البندون یعنی مادر بندها معروف است که طبق این بند اگر گروه ۶ یعنی همون ۱+۵ کوچکترین تعهدی را انجام ندهد هرچه تحریم است را علیه غربیها بکار می ان دازد. هَزاران بار شیخ البرجام گفت به تایید دنیا ما همه تعهدات برجام را فراتر و چرب تر هم انجام دادیم و کاپ اخلاق گرفتیم.خب پس این چوب لای چرخ دولت گذاشتن را از کجات درآوردی؟؟؟ همه تعهدات برجامی حتی بیشتر انجام شد.؟؟ الان چندین سال است که تمام تحریمها بالمره یه هوکی و قلمبه ای بایستی لق میشدند . آهان احتمالا منظورت از چوب لای چرخ دولت انتصاب این همه مدیر رانتخوار و فشل و ندانم کار است خب اینها را که دولت روحانی سر کار گذاشت. پس در اولین فرصت یک دفتر هزار برگ بامداد منظور از بامداد صبح نیست منظور مداد و مداد رنگی است بردار و تا میتونی خجالت بکش .
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    19 3
    اخه یکی دو تا نیستن که و لاجرم این قشر در دستگاها نفوذ خواهند کرد
  • ناشناس IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    13 8
    درود بر دکتر زاکانی انقلابی و پر تلاش عزیز همان گونه که فرمودند باید نیروهای انقلابی متخصص در هر کاری پای کار بیایند و کارها را پیش ببرند تا یکسری غربگراها بفهمند که باید روی پای خود ایستاد و به ظرفیتهای داخلی تکیه کرد و فقط مشغول برجام نشویم البته مذارکره هم جای خود دارد باید برجام را هم به نتیجه رساند بطوریکه در شان مردم هم باشد نه اینکه فقط باج داد و نتیجه نگرفت اگر این همه جوانهای نخبه وکار بلد که در کشورمان داریم از اینها بطور صحیح استفاده کنیم و باند بازی ورات خواری واختلاسهای کلان که مملکت را به خاک سیاه نشانده است جمع کنیم خیلی از مشکلات انشاالله حل خواهد شد وشاهد این همه گرانی افسار گسیخته که هرروز شاهد آن هستیم نخواهیم شد انشاالله بکمک مولایما حضرت ولی عصر عجل الله تعالی علیه یک کشور منسجم و نمونه در منطقه خواهیم شد بکوری چشم دشمنان اسلام و ایران اسلامی در ضمن باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری هم با تمام کمال گوش فرا دهیم
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    5 1
    لطفاً شفاف سازی کن ؟
    • US ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      3 0
      در ۴۰ سال گذشته و بخصوص در ۸ سال گذشته تمام بدنه اداری کشور را لیبرالها و غرب گراها و غرب پرستها پر کرده اند. حتی اگر مدیران عزل شوند بازهم هیچ فایده ای ندارد. بخدا قسم من آبدارچی لیبرال و غرب گرا دیده ام. اینها هیچ امید و اعتقادی به توانمندیهای داخلی ندارند.
  • احمد IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    11 6
    احسنت مرد میدان یعنی زاکانی. حق است که جناب رئیسی آقای زاکانی را به معاون اولی و جلیلی را به وزارت خارجه منصوب کند. واقعا مردانه در مناظرات ایستاد و یکسره دفاع می کرد.
    • ناشناس IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      5 16
      اگر به گفته شما جلیلی وزاکانی یکی معاون اول ودومی وزیر خارجه بشه باید دیگه فاتحه این انقلاب وکشورخونده بشه
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      5 0
      چرافاتحش خوندس؟چون دست شماکوتاه شده؟الآن که هردم وبرای هرچیزی درحال فاتحه خونی هستیم مگه ایناسرکاربودن؟اشتغال:الفاتحه.آبرسانی:الفاتحه.قیمت دلار:الفاتحه.تولیدملی:الفاتحه.کنترل تورم:الفاتحه.قیمت مسکن واجاره بها:الفاتحه.بسه یاهنوزم بشمارم.همه ایناتودولت تدبیرشمااتفاق افتاد.شانس آوردین ترامپ ازبرجام خارج شدبی خاصیت بودنشوگردن گرفت
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    25 5
    با سلام در لابه لایه اخبار بد و حیرت انگیز ، سخنان این مرد انقلابی و امین نوید بخش است و عزیمت انسان را برای تحمل بیشتر و سربرگ جمیل دو چندان می کند.
  • مهدی مختاری IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    30 3
    درود
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    14 25
    حالا ببینیم شما چ میکنی.همتون فقط حرف میزنید
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      10 4
      به کوری چشم تو مملکت رو آباد میکنیم
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      1 27
      مثل اون 8 سال که اباد کردید؟
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      3 0
      21:37 نه پس تو جیره خور و شیخ کشور اباد کردید دوران مفت خورین تمامه باید تنت به کاری بکشی قراره ۸ سال بی جیره بمونی
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    25 1
    مواظب کسانی که با اتمام دولت روحانی با تغییر ۱۸۰ درجه ای از حزبی به حزب دیگر کوچ کردند باشید مخصوصا مسئولین اهل شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی
    • سیف الاسلام IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      1 0
      متأسفانه مسئولان ما اندیمشکی ها هم همینطورن. بخصوص اون فردی که الآن هم توی دستگاه قانونگذاری هستش استاد این کاره. ایشون همزمان با دولت خاتمی، آزادیخواه و مترقی شده بود!! بعدش در زمان احمدی نژاد، انقلابی دو آتیشه شد و چفیه از گردنش جدا نمی شد و ....!!!.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 15
    دنبال وحدت باشید کشورما امروز نیاز به وحدت دارد
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    10 2
    باید دیدگاه عوض شود وگرنه همان اش است وهمان کاسه.خرابتر هم خواهدشد.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 29
    آقای زاکانی سخت برای پست وزارت تلاش می کند و نگران این است که نکند پستی به او نرسد
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 1
      قطعا نخواهد رسید
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 0
      ....هم از دولت و دولتمردان روحانی بهتر عمل می کنه. جناب زاکانی که جای خود دارند.
  • علی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    24 0
    سفره چپاول ملت ایران برای اصلاح طلب ها جمع میشود
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    3 27
    تاببینیم شما نان رو به چه قیمتی میخورین
  • ع IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    5 32
    آقای زاکانی‌دوران شما‌هم‌تمام‌میشه
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      23 1
      تا کور شی
  • اکبر IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 26
    خبری از پست و وزارت نیست،یه کم کوتاه بیا
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    22 0
    مردودیهادندان تیزکرده اندتاباتبحردرجوسازی باعث کندکردن ویاناکارآمدى دولت جدیدشوندلذادولت جدید نبایدباساده انگاری معطل آزمایش کردن مردودهاشود.
  • علی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    10 1
    آفرین زاکانی پیش بینی وبصیرت واخلاص ودلسوز وکارامد دارد و تراز مسئولان جمهوری اسلامی واقعی این بایدباشد
  • فرهنگ IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 3
    اقای زاکانی تودیگه...
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    7 2
    نوبل شیمی - کاندیدای روکشی - پررویی نجومی
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    9 0
    ادارات و سازمانها باید ازاصلاح طلبان پاکسازیبشه تا کشور و مردم دیگر شاهد این همه تبعیض و بیتدبیری اقتصادینباشند
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    7 0
    اخلاق و ادب اسلامی نباشد هیچ چیز فایده ندارد.نه عدالت نه اقتصاد نه انقلابی گری . ادب و اخلاق هم به تعادل و توازن روحی افراد ربط دارد . کرامت و احترام انسان باید حفظ بماند .
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    5 1
    واقعا مردانه در مناظرات ایستاد و یکسره ..../جواب/جامع السادات مرحوم نراقی رابخوان بعد در باره زاکانی قضاوت کن.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 0
    واقعا مردانه در مناظرات ایستاد و یکسره ../جواب/جامع السعادات مرحوم نراقی رابخوان بعد در باره زاکانی قضاوت کن.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 3
    اگر انقلابی گری این است که مثل قاضی زاده است .من یک انقلابی هستم .
  • کریم IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    6 3
    آقای زاکانی به گفته شما بعد از ۴۲ سال دولت انقلابی سر کار آمده. پس تا حالا کشور در دست کی بوده؟
    • علی حقجو IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      6 1
      دست غربزذه ها و بعد ها دست لیبرال ها
  • عبدا.. IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 0
    نگارنده تلقی اش اینستکه واقعاامثال آقای زاکانی بهترست درقوه مجریه فعالیت کنندتادردیگرجاهاواوبرای شهردارتهران شدن تناسب داردوبااستعدادموثرفسادستیزی اش میتواندشهرداری تهران راخانه تکانی وتعالی بخشدومردم ازدرامدنجومی این کلانشهروپایتخت نظام الهی مان بنحواحسن درتوسعه ورفاه بهره مندشوند. 25/4/1400
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 26
    این خاطرات رو دوره احمدی نژاد هم به خورد ملت دادید مردم یادشون هست
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      21 1
      تا میتونید این چند روز حرف بزنید کارتون تمومه جیره خورهای بنفش
    • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      3 0
      چی رویادشونه؟۸سال بامردم کاری کردین که اسمشونم به زوریادشون میادچه برسه به حرفهای قبل این ۸سال رو.الآن تنهاچیزی که درخاطرمردمه ی کلیدبی خاصیته و ی خرابه اقتصادی که دنبال آبادگربراش گشتن وبهش رای دادن
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 0
    درود خدا بر آقای زاکانی که هیچ وقت عقیده اش از انقلاب و خدمت به ایران کاسته نشد و روز به روز با حرارت بیشتر در راه خدمت به کشور و انقلاب قدم بر می دارد خطاب به کسانی که فکر می کنند دوران زاکانی تمام شده ین را باید بدانند که دوران موئمنان به خدا و ائمه (ع) هر گز تمام نخواهد شد همانطور که دوران شهدا و جانبازان در راه حق از صدر اسلام تا کنون تمام نشده گر چه تا صدها سال به حاشیه رفتند اما آیا جز آثار جنایان حکام جور چیز دیگری در تاریخ می بینید چه کسانی جاوید شدند شهدای کربلا به رهبری سالار شهیدان امام حسین (ع) یا بنی امیه که 132 سال در دنیا حکومت کردند دوران باطل است که تمام می شود نه حق
  • امیرو IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    4 0
    مسئولان منافق دارای سابقه مدیریتی بد هستند پس باید به سابقه آنها توجه کرد . بدها باید به درک بروند.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    2 0
    یک وزارت مبارزه با شیطان راه بیندازید واقای زاکانی را وزیر ان کنید ما همان مقدار که به معرفی خدا وپیروی از ان نیاز مندیم همان مقدار به شناخت شیطان ودوری از ان نیاز است
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    2 0
    یکی ازصفات منافق رنگ عوض کردن است که اکثر این بنفش ها این صفات رادارا میباشند
  • احمدخواجوند IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 1
    این خصوصیان سیاست مداران هست یک روزی شما وروز دیگر دیگران مااین سیاسی بازی خیلی سال هست دیدیم
  • ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    زاکانی تو بولدوز انقلابی. با مفسدا مباررزه کن بازم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس