کد خبر 1245625
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
شلیک گنبدآهنین به جنگنده خودی در جنگ اخیر غزه - کراپ‌شده

منابع عبری‌زبان فاش کردند که گنبد آهنین در جنگ اخیر به اشتباه به سمت یک جنگنده این رژیم موشک شلیک کرده است.

به گزارش مشرق، منابع عبری‌زبان، شامگاه امروز (چهارشنبه) گزارش دادند در جریان جنگ اخیر غزه سامانه گنبد آهنین به اشتباه به یک جنگنده خودی شلیک کرده است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش داد که گنبد آهنین در جریان جنگ اخیر با نوار غزه به سمت یک جنگنده ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه موشک شلیک کرده است.

این شبکه صهیونیستی با خطرناک خواندن واکنش گنبد آهنین، خبر داد که ترکش‌های موشک با جنگنده مذکور برخورد داشته‌اند.

منابع فلسطینی نیز به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که جنگنده مذکور از نوع اف-۱۵ بوده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» نیز پیشتر در جریان جنگ اخیر با نوار غزه گزارش داده بود که سامانه‌ گنبد آهنین یک پهپاد این رژیم را پس از شناسایی آن به عنوان یک پرنده متخاصم، رهگیری کرده است.

عملکرد سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی علی‌رغم هزینه‌های گزافی که بابت تولید آن پرداخت شده، اخیرا در فلسطین اشغالی جنجال‌برانگیز بوده است.

رسانه‌های خبری طی ماه‌های گذشته از عملکرد ناموفق این سامانه در رهگیری موشک‌های مقاومت فلسطین و همچنین اقدام ناموفق این سامانه در رهگیری یک موشک شلیک‌شده از خاک سوریه به نزدیکی تأسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی گزارش‌هایی منتشر کردند.

  ارتش رژیم صهیونیستی، در ارتباط با موشک شلیک شده است خاک سوریه به سمت سرزمین‌های اشغالی رسما اعلام کرده بود که پدافند هوایی این رژیم در رهگیری موشکی که از خاک سوریه شلیک شده بود، ناموفق عمل کرده است.

خبرنگار شبکه «العربیه» در فلسطین اشغالی نیز در این خصوص گزارش داده بود که گنبد آهنین دو بار در رهگیری موشک یادشده ناموفق عمل کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 1
    هههههههه خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس