کد خبر 1256304
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
وضعیت شکننده رژیم صهیونیستی و قدرت راکتی گروه‎های مقاومت

رژیم صهیونیستی به دلیل فرو افتادن در مشکلات متعدد، قادر به نشان دادن واکنش به عملیات راکتی از خاک لبنان نیست.

به گزارش مشرق، تاکید صریح رژیم صهیونیستی بر اجتناب از رویارویی با گروه‎های مقاومت در پی عملیات راکتی علیه اراضی اشغالی، دلایل متعددی دارد.

به گزارش «اسپوتنیک»، رژیم صهیونیستی به دلیل مواجهه و ابتلا به دشواری‌ها و مشکلات متعدد، ناچار به اعلام عدم تمایل به درگیری شده است.

از مهم‌ترین دلایلی که رژیم صهیونیستی را مجبور به اتخاذ این موضع کرده، عبارتند از:

- اختلاف در ائتلاف منجر به کابینه بنت: «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شاهد بروز انشعاب‌های جدی در کابینه ائتلافی خود است.

اختلاف میان ۸ حزب ائتلافی سبب شده تا «بنت» ورود به جنگ تمام عیار را دشوار ارزیابی کند.

- ناتوانی گنبد آهنین از رهگیری موشک ها: رهگیری تنها شماری از راکت‌های شلیک شده حزب الله توسط «گنبد آهنین»، نگرانی‌های رژیم صهیونیستی در مورد ورود به یک جنگ را افزایش داده است.

- وضعیت ناامن مرزهای جنوبی اراضی اشغالی: تشدید درگیری‌های رژیم صهیونیستی با نوار غزه سبب ناامنی در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی شده و این رژیم را از درگیری در چند جبهه برحذر می‌دارد.

- مشکلات روانی ساکنان اراضی اشغالی: ابراز نگرانی ساکنان اراضی اشغالی و مشکلات روانی آن‌ها از بروز جنگی دیگر، یکی دیگر از عوامل اجتنال رژیم صهیونیستی از ورود به جنگ است.

- مواجهه رژیم صهیونیستی با موج چهارم شیوع کرونا: کابینه رژیم صهیونیستی در روزها و هفته‌های اخیر با موج جدید شیوع «کرونا» مواجه شده است.

موج چهارم شیوع کرونا، سبب شده روزانه بیش از ۳ هزار مورد ابتلا را ثبت کند که بالاترین میزان در ماه‌های اخیر است.

- مشکلات اجتماعی و بیکاری شدید ناشی از شیوع کرونا از دیگر دلایل مهم اجتناب رژیم صهیونیستی از عملیات است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    2 1
    حضرت آقا چند سال پیش فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید ، وقتش شده است که دنیا به این جمله فکر کند. البته ما راحت می فهمیم ولی برای دیگران فهمیدن و هضمش سخت است. نکته دیگر اینکه معنای سخن آقا این نیست که حتما 25 سال باید بگذرد بعد نابود شود ، شاید همین امسال یا سال دیگر اتفاق میمون و مبارک نابودی صهیونیسم اتفاق بیافتد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس