کد خبر 1370217
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
اذعان صهیونیست‌ها به ناکارآمدی گنبد آهنین

منابع صهیونیست به ناکارآمدی گنبد آهنین در رهگیری موشک‌های شلیک شده از سوی مقاومت فلسطین اذعان کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به شکست سامانه گنبد آهنین این رژیم در رهگیری موشکهای شلیک شده از غزه و لبنان اذعان کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی به تحقیق انجام شده درباره شکست گنبد آهنین در مقابله با گلوله های ۱۴.۵ میلی متری شلیک شده از غزه اشاره کرد که بیست موشک از سوی گنبد آهنین برای رهگیری این گلوله ها شلیک کرد.

این رسانه صهیونیستی گزارش داد: علت شکست در رهگیری موشکها اختلال فنی گنبد آهنین است.

۱۵ خبرنگار فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی

همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، ۱۵ خبرنگار فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند.

باشگاه اسیر فلسطین در گزارشی در این باره تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به تعقیب و بازداشت خبرنگاران فلسطینی و سلب آزادی عمل آنان در اراضی اشغالی ادامه می‌دهد.

این مرکز حقوقی اشاره کرد که ۱۵ خبرنگار فلسطینی همچنان در بند اسارت هستند که یکی از آن‌ها اسیر بشری طویل است که در بازداشت موقت به سر می‌برد.

باشگاه اسیر فلسطین تاکید کرد که خبرنگاران اسیر فلسطینی همانند دیگر اسرا وضعیت بسیار نامناسبی در زندان‌ها دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    1 0
    الان غربگداها میریزن اینجا میگن اسرائیلی ها غلط کردن گفتن ناکارآمده، خیلی عم عالیه مو لا درزش نمیره، اونا حالیشون نیست!! خخخخخخخ
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 1
      نه برادر. از اونجا که شرقگدا ها با تجهیزات پیشرفته فرقی بین موشک کروزی که شلیک نشده با هواپیمای مسافری نمیدونن اما از گنبد آهنین دم میزنن ملت فقط با یه پوزخند از کنارتون رد میشن
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 0
      نه عزیزم اون غربگداهان که کلا که از خودشون عقل ندارن باید وایستن ببینن بی بی سی و سعودی چه زر مفتی میزنن اونها هم همونو مثل طوطی تکرار کنن!! خدارو شکر نه اهل جبهه بودن و نه جنگ و فرق بین کلاشو با پارو نمیدونن، موشک کروز و گنبد آهنین که پیشکش!! آخر استعدادشونم اینه که با یه دلاری و هزاری تو خیابون قر بدن ملت هم به این حماقتشون بخندن!!! خخخخخخخ
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 0
      واقعا کاسه داغتر از اش که میگن تویی..خیلی لفط غربکدا تو نظر اون عزیز اتیشت زد و معلومه که لایق این حرفی..شما دشمن ایران و مردم خودتونید متاسفانه..وگرنه چه شرق و چه غرب اگه ضد منافع ایران عمل کنه ما ضدشیم ولی به جرات میگم امثال شما اگه غربیا ننه و خواهرتونم عروس کنن به پر قباتون برنمیخوره و برعکس افتخارم میکنید و میگید اب حیات بهمون دادن..
  • کامران IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    0 0
    مگه چنین چیزی ممکنه!؟ یه سامانه پدافندی بتونه گلوله تفنگ حتی با کالیبر بالا رو رهگیری کنه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس