کد خبر 1227348
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
اعتراف رسانه عبری به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار ده‌ها کودک بیگناه

گروه مهندسی نوار غزه حدود ۱۲۰۰ بمب و خمپاره منفجر نشده که توسط رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه به غزه شلیک شده بود را خنثی سازی کرده است.

به گزارش مشرق، گروه مهندسی مواد منفجره در نوار غزه روز شنبه اعلام کرد که ۱۲۰۰ بمب منفجر نشده که توسط رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه به نوار غزه شلیک شده بود را خنثی کرده است.

بر اساس اعلام «محمود مقداد» از مسئولان بخش مهندسی مواد منفجره در نوار غزه، گروه‌های مهندسی مواد منفجره ۱۲۰۰ بمب و خمپاره‌ منفجر نشده را در مناطق مختلف خنثی سازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

هزینه‌های جنگ غزه برای اسرائیل؛ چرا دوست و دشمن حماس را پیروز جنگ می‌دانند؟ + تصاویر

گروه خنثی سازی بمب در غزه در حالی به خنثی سازی این بمب‌ها می‌پردازند که با کمبود تجهیزات در این زمینه مواجه هستند.

این گروه از نهادهای بین‌المللی درخواست کرده که اجازه ورود تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای فعالیت این گروه به نوار غزه صادر شود.

درگیری گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌ که تا بامداد روز جمعه (۳۱ اردیبهشت) در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

تعداد موشک های شلیک شده از سوی نواز غزه طی این ۱۲ روز به حدود ۳۸۰۰ موشک رسیده است، در حالی که تعداد موشک‌های شلیک شده طی جنگ ۵۱ روزه در سال ۲۰۱۴ حدود ۴۶۰۰ موشک بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس