ویژه ها

اعضای ارشد ستادهای موسوی و کروبی در سال ۸۸ جنبه شکست در انتخابات را نداشتند و در سال ۹۲ نیز ظرفیت پیروزی در انتخابات را نداشتند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

******

** لیدرهای فتنه ۸۸: به همتی رأی می دهیم

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «مهدی کروبی: به همتی رأی می دهم» نوشت: «حسین کروبی...در پاسخ به اینکه آیا پدرش نظری در خصوص حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ دارد یا خیر، اظهار کرد: "با پدرم در این خصوص صحبت کردم و ایشان گفتند، ما در آستانه انتخاباتی قرار گرفته‌ایم که با ردصلاحیت‌های بی‌سابقه مواجه شده و این تصور را پرورانده است که جریانی کوچک که هیچ مقبولیتی در مردم ندارد، قصد دارد اندک باقیمانده جمهوریت نظام را از بین ببرد. آنها در این صحنه‌آرایی به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا جشن نابودی جمهوریت را در ۲۹ خرداد برپاکنند."».

این روزنامه اصلاح طلب در اداممه نوشت: «فرزند مهدی کروبی از حمایت صریح پدرش از همتی خبر داد و از تصمیم مهدی کروبی نسبت به انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم سخن گفت. آن‌طور که حسین کروبی در این رابطه به اعتمادآنلاین توضیح داده، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی کروبی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کند و به عبدالناصر همتی رای خواهد داد».

اعتماد در ادامه نوشت: «آقای کروبی از عملکرد آقای عبدالناصر همتی در جریان مناظرات انتخاباتی و دفاع ایشان از جمهوریت و نهاد ریاست‌جمهوری قدردانی و همچنین تاکید کرد که با توجه اهمیت صندوق رای به عنوان تنها محل تجلی اراده ملت برای تعیین سرنوشت کشور در شرایط کنونی، نباید صحنه انتخابات را ترک کرد».

لیدرهای فتنه ۸۸: به همتی رأی می‌دهیم/ حامیان «نجفی» در زنگ انتخابات حامی حقوق زنان شدند

«مهدی کروبی» کاندیدای شکست خورده انتخابات ۸۸ (با ۳۳۸ هزار رای در کل کشور) و از سران فتنه است که در سال ۸۸ با دروغ تقلب، جشن مشارکت ۸۵ درصدی مردم را به آشوب و التهاب خیاباتی بدل کرد.

روزها و ماهها سپری شد. سال ۹۲ فرا رسید و در انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی پیروز شد.  روحانی کابینه خود را انتخاب کرد. عباس آخوندی، بیژن زنگنه، محمدرضا نعمت زاده، حسین فریدون، اکبر ترکان، علی ربیعی، معصومه ابتکار، اسحاق جهانگیری، محمدباقر نوبخت، محمدعلی نجفی، محمد شریعتمداری و...از جمله افرادی بودند که در ستادهای انتخاباتی میرحسین و کروبی در سال ۸۸ حضور فعال داشتند.

به عبارت دیگر، اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین و کروبی در سال ۹۲ در دولت روحانی در پست های ارشد مشغول به کار شدند. در حقیقت کابینه آقای روحانی، نمونه ای از کابینه میرحسین موسوی و کروبی با ۴ سال تاخیر بود.

لیدرهای فتنه ۸۸: به همتی رأی می‌دهیم/ حامیان «نجفی» در زنگ انتخابات حامی حقوق زنان شدند

اعضای ارشد ستادهای موسوی و کروبی در سال ۸۸ جنبه شکست در انتخابات را نداشتند و در سال ۹۲ نیز ظرفیت پیروزی در انتخابات. این طیف یکبار با دروغ تقلب و بار دیگر با دروغ اختیارات محدود، به جمهوریت دهن کجی کرد.

حالا این جماعت که ید طولایی در شورش علیه جمهوریت و لگدمال کردن رأی مردم دارد، ژست دفاع از جمهوریت به خود گرفته است. رویکردی توهین آمیز و منافقانه.

کروبی و همقطاران وی باید هم درباره گناه نابخشودنی فتنه ۸۸ و هم درباره کارنامه غیرقابل دفاع دولت روحانی در ۸ سال اخیر به افکارعمومی پاسخگو باشند.

اما نکته قابل تأمل حمایت لیدرهای فتنه از همتی است. همتی نماینده تام و تمام همان طیفی است که در سال ۸۸ در ستادهای موسوی و کروبی حضور داشت و در سال ۹۲ نیز در ستاد روحانی فعال بود.                           

**حامیان «زن کشیِ نجفی» در زنگ انتخابات حامی حقوق زنان شدند

«پروانه مافی» نماینده فراکسیون امید در مجلس دهم در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «تاکنون این اصلاح‌طلبان بودند که در خصوص وزیر زن، حقوق زنان در مدیریت یا حق ۳۰ درصدی آنان در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی سخن می‌گفتند اما در این مناظره‌ها ما دیدیم که تمام نامزدهای اصولگرا هم بر این موضوع تکیه داشتند و می‌توانیم بگوییم که جای خرسندی است که این ایده‌ها برای اصولگرایان هم به عنوان مسئله مطرح شده است و ان‌شاءا... می‌خواهند برایش برنامه داشته باشند. به باور من همین که بتوانیم فکر و ایده درستی را در بخش دیگر جامعه که به آن شاید کمتر اعتقاد داشته باشند نهادینه کنیم، می‌تواند یک پیروزی بزرگی برای ما باشد».

مافی در ادامه گفت: «مطالبه گری زنان باید همچنان وجود داشته باشد و تعطیل نشود. تا زمانی که مطالبه‌گری، حق خواهی و پیگیری حقوق همه زنان و بانوان در کشور وجود داشته باشد، مطمئنا به مطالباتشان هم در هر دولتی دست خواهند یافت. اگرچه در بعضی دولت‌ها پیگیری این مهم سهل‌تر و در بعضی دولت‌ها دشوارتر است اما معتقدم که باید این مطالبه‌گری باشد تا زنان بتوانند به حقوق‌شان دست پیدا کنند».

لیدرهای فتنه ۸۸: به همتی رأی می‌دهیم/ حامیان «نجفی» در زنگ انتخابات حامی حقوق زنان شدند

اصلاح طلبان باز هم در زنگ انتخابات خود را حامی حقوق زنان جا زدند. این در حالی است که وقتی «محمدعلی نجفی» سیاستمدار مشهور اصلاح طلب و شهردار سابق تهران و مقام ارشد در دولت های روحانی و خاتمی، همسر دوم خود(که ۳۰ سال از او جوانتر بود) با سلاح گرم غیرمجاز به طرز فجیعی به قتل رساند، «قاتلِ یک زن» را تا حد یک «قهرمان» بالا بردند!

اصلاح طلبان در آن مقطع مدعی شدند که نجفی یک نخبه و جنتلمن و فرد خوشنامی است. طیف اصلاح طلب در اقدامی ناجوانمردانه و غیراخلاقی،  مقتول را آماج توهین و تهمت قرار دادند و اینگونه وانمود کردند که نجفی حق داشته که همسر دومش را با سلاح گرم به قتل برساند و به هیچکس هم ربطی ندارد!

فعالین اصلاح طلب پیش از این پیشنهاد داده بودند که  «باید زنان کارتن خواب را عقیم کرد»!  و  «اگر زنان به تماشای بازی مردان نروند دچار بیماری های روحی و روانی می شوند»!  و «زنان باید به عنوان تماشاچی به استادیوم بروند تا هم فحش بخورند و هم فحش بدهند»!

به دلایل متعدد، جریان اصلاح طلب اصلا در جایگاهی نیست که بخواهد درباره حقوق زنان اظهارنظر کند.

**اصرار حامیان دولت بر انکار کارنامه ضعیف

روزنامه شرق در مطلبی نوشت: «در دولت روحانی...تحمیل بزرگ‌ترین تحریم‌های تاریخ بشر به قصد فروپاشی اقتصاد ایران صورت گرفت و به آن معنا بود که همه مجاری فعالیت‌های بازرگانی و تولیدی ایران با بیرون را ببندد تا نه ارزی دست ایرانیان برسد و نه نهاده‌های تولید و کالاهای سرمایه‌ای و ایرانیان بتوانند کالا و خدماتی به جهان عرضه کنند. هدف این تحریم‌ها و پیامد منطقی آن می‌باید سقوط ارزش پول ملی و رکود و تورم و نهایتا ورشکستگی کشور می‌بود».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «شگفتا که اگر امروز اقتصاد ایران پس از آن حمله‌های مهلک، هنوز آن‌قدری سر پا هست که برخی نامزدهای انتخاباتی در اظهارات شگفت‌انگیز آثار تحریم‌ها را منکر شوند و وعده ادامه زندگی زیر بار تحریم‌های فجیع را بدهند... می‌توان از عملکرد دولت به هر اندازه انتقاد کرد، اما نباید این شرایط استثنائی سه، چهار سال اخیر را نادیده گرفت».

لیدرهای فتنه ۸۸: به همتی رأی می‌دهیم/ حامیان «نجفی» در زنگ انتخابات حامی حقوق زنان شدند

برخلاف تبلیغات رسانه ای اصلاح طلبان با هدف کارنامه سازی برای دولت، متاسفانه دولت روحانی در قریب به ۸ سال اخیر نتوانست کارنامه قابل قبولی به افکارعمومی ارائه دهد.

چندی پیش روزنامه ایران-ارگان رسانه ای دولت- در مطلبی نوشته بود: «دولت گذشته سیاست هایی را اتخاذ کرده و منابع مالی بردوش دولت جدید گذاشته است که برای اصلاح آن باید حداقل ۸ سال کار کرد».

پیش از آن «شهربانو امانی»  عضو شورای شهر اصلاح طلب تهران گفته بود: «دست‌کم ۱۶ سال زمان لازم است تا کشور به وضعیتی بازگردد که وقتی احمدی‌نژاد دولت را از خاتمی تحویل گرفت، حاکم بود».

اصلاح طلبان و برخی دولتمردان هر زمان که مطالبه افکارعمومی بابت کارنامه و گزارش عملکرد افزایش می یابد، قصور و تقصیرهای خود را به گردن دولت قبل، دولت ترامپ و دولت پنهان می اندازند.

این قبیل موضعگیری ها در حالی است که تصمیم دلار ۴۲۰۰ تومانی، عباس آخوندی، بیژن زنگنه، نعمت زاده، ربیعی، حسین فریدون، دلار ۳۲ هزارتومانی، پراید ۱۶۰ میلیونی، سکه ۱۶ میلیونی، فساد صندوق ذخیره فرهنگیان، حقوق های نجومی، برجام، توتال، تبعات خسارات کرسنت و...همگی در دولت آقای روحانی بوده و خسارات زیادی به کشور وارد کرد.

یکی از نقاط ضعف جدی دولت روحانی، عدم ارتباط موثر با کارشناسان و صاحبنظران و توهین های مستمر خطاب به منتقدان است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 90
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • نادر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    5 0
    فتنه گران واقعی کسانی هستند که انتخابات 88 را مهندسی کردند . ومهندسی انتخابات روش نخ نما شده ی آنان است.
  • Hamed IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    64 17
    چه جالب کروبی هنوز زنده است؟
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      35 9
      ایشاالله میره استخر درمانی خوب میشه.
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      30 6
      چرا نباشه وقتی از بیت المال کشوری که برعلیهش فتنه گری کرده داره مفت میخوره میخوابه سفر میره دکتر هم که بهش مرتب سر میزنه
    • محمود IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      44 97
      سلام بر کروبی و میرحسین
    • سوهان روح اصلاحات IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      38 2
      ان شاءالله با کروبی و میرحسین محشور بشی
    • دانشمند US ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      21 5
      ✔️ در نظر سنجی های #ایسپا و #ایران_پل و #دانشگاه_مریلند رئیسی با فاصله زیاد اوله . ✍️ هفته نامه نیوزویک نیویورک_ آمریکا از احتمال بالای پیروزی رئیسی سخن گفته . ➖ برای دیدن نظر سنجی های انتخابات ۱۴۰۰ می توانیذ به ویکیپیدیای نظر سنجی های انتخابات ۱۴۰۰ مراجعه کنین‌‌... .
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      30 7
      کسی که روز عاشورا آتش در خیمه عزای حسینی زد سلام دارد؟ باید حواله اش داد به آتش جهنم و همنشینی با یزید
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      19 3
      بی عرضه ترین و فشل ترین دولت تاریخ ایران به ویژه از مشروطه به بعد که روی کار آمدن آن نتیجه یک عوام فریبی برنامه ریزی شده از سوی معاندین داخلی مثل اصلاح طلبان تهوع آور و معاندین خارجی مثل سلطنت طلبان و آمدنیوز و صهیون ها و منافقین و آمریکا بود دولت شیخ حسن بود که خسارات آن برای کشور ما نه فقط هشت سال زمامداری بلکه ده ها سال عقب افتادگی در همه زمینه ها خواهد بود!
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      12 6
      اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و هیچ شانسی برای انتخابات پیش رو ندارند.
    • محمدایوب IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      2 0
      محمود علیک موقع رای دادن کجا بودی من کروبی رای باطله ها بیشتر بود. حالا بیا کف دور دهنم پاک کن.
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      9 2
      هر روز تو خونه ی یکی قرار داره از همه هم زنده تر و چاق تر شده منم اون طوری ببرید حصر ، اینچنین حصرم آرزوست
    • حجت MD ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      3 1
      هشدار- نیاید 4 نفر نامبرده انصراف دهند چون با توجه به انصراف مهرعلی زاده در صورت انصراف این 4 نفر ممکن است که همتی برای ضربه زدن کنار برود انوقت رای گیری مخدوش می شود
    • ناشناس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      2 0
      پول های کثیف، خیلی ها رو هار کرد، همان هایی که از مردم رای گرفتند و برای کسب قدرت به همان مردم خیانت کردند، و صبح نزدیک است.
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    17 5
    لیدرهای فتنه رای می دهند، اما احمدی نژاد رای نمیده،
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      7 4
      میرحسین موسوی فتنه گر خواهان تحریم انتخاب شده است.
    • سید حسن رضازاده IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      10 5
      با آل علی هر در افتاد ور افتاد ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
  • انرژی هسته ای IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    7 0
    تَکرار دوباره ؟
  • غلامرضا IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    11 39
    بنده هم رای ام همتی است .
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      16 5
      همتی ؛ روحانی دیگر است / رای به او فاجعه ای بدتر است
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      6 2
      همتی از روحانی ام بدتره همتی به روحانی گفته بوده بنزین رو 5 هزار تومان کنه
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      5 1
      با رقص و قرکمر ؟
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    8 19
    مشرق بیسلام وسلامتی همیشه کثیف وافتاب پرست بودی
    • DE ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      0 0
      یکی یه سطل آب بده به این کاربر ... بدجوری داره میسوزه دودش همه اینترنت و آنترنت و اونترنت را گرفته.
  • DE ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    18 2
    قاضی زاده:روحانی از دفتر کارش بیرون بیاید...// تازه اگه بیرون بیاد اول بایستی راه رفتن یاد بگیره 8 ساله نشسته ...دستم بگرفت و پابه پا برد ...
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    17 3
    عههههه،خیلی خوبه،حمایت کنید ولی یه چیزی بگم در شهر و روستا همتی حامی نداره،زور بیشتر از این نزنید،رای نا هم به رئیسی است
  • سبحان IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    14 3
    تاحالا میگفتن توحصره ونمیتوته نفس بکشه حالا ریییس جمهورتعیین میکنه!!
  • روح الله IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    19 3
    امان از دست شما کاسبان فتنه
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    13 3
    من نمیدونم این کروبی چه اعتباری دارد بین مردم؟این پیرمرد مردنی بدرد نخور چرافکرمیکنه کسی به حرفش گوش میده؟
  • رحمان IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    4 12
    بالاخره شورای نگهبان ایشون رو تایید کرده یا نکرده .اگه تایید کرده پس چرا اگه کسی بخواد بهش رای بده انگار گناه کرده؟ پس راست میگن که نتیجه انتخابات از قبل معلومه
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    11 2
    کروبی که مرده بابا، جان به جان آفرین تسلیم کرده، سالهاست!
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 10
    اگر لیدرهای فتنه همتی را تایید کنند خیلی از روشنفکران و دانشگاهیان و جوانان که تصمیم به رای نداشتند در ری گیری شرکت خواهند کرد که در چنین شرایطی حتی انتخاب همتی در مرجله اول هم دور از انتظار نیست.
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      7 1
      همتی همانند کروبی رقیب آراء باطله خواهد شد.
  • امیرو IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    13 3
    این اصلاح طلبها چه جوری دارن جون میکنن تا همتی رو ببرن بالا.خدا به همه ملت مظلوم ایران رحم کنه که با یک گروه ضاله برخورد کرده.
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    10 2
    شما جماعت فتنه بودید که از امریکا درخواست کردید و نوشتید که تحریم ها را بر ملت ایران بیشتر و بیشتر کنید . ما یادمان نرفته . ما از شما و دولتتان در این ۸ سال بیزار و خسته شدیم . دست از سر ما مردم بردارید .
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    13 2
    خداوندااین نامردحیله گررابااشعث دردوزخ همنشین فرما
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 2
    عجب بقیه مشکلات رو برای مردم کامل میکنن
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    22 42
    من به عنوان یه اصلاح طلب تا موقعی که اقای خاتمی دستوری صادر نکنه و چیزی نگه شرکت نمیکنم
    • مهدی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      14 3
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پررو های نجومی
    • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      11 2
      ممنون ک اجازه می دی من ب جات تصمیم بگیرم
    • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      9 4
      خدا رو شکر که هنوزم امثال شماها هستنو نفس میکشن من فک میکردم بعد از این همه ضربه خوردن از اصلاح طلبان دیگه آدم نادونی وجود نداشته باشه که یکیشون رو شناسایی کردم
    • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      14 2
      ان شاءالله با خاتمی و رفسنجانی و روحانی محشور بشی
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      10 1
      یعنی خودت هیچ اختیاری برا فکر کردن و تشخیص و تصمیم نداری؟ این که میشه برگ در مسیر باد!
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      12 1
      چه خوب! هرچه امثال تو کنار بکشند مملکت آرامش بیشتری خواهد داشت!
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      10 2
      زیباکلام: خاتمی هم بیاید رای نمی آورد.
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      7 0
      به قول حاج علی :پر رویی نجومی اوه اوه اوه پرو رویی نجومی
  • سید IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    80 25
    همه ملت مقاوم و سرسخت و ولایت مدار ایران به جناب آقای دکتر سید آیت الله العظمی رئیسی مد ظله العالی رای خواهند داد.
    • US ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      1 5
      عجب
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      10 0
      به امیدخدا
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    12 2
    مرگ بر اسرائیل و آمریکا وایادی داخلی
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    16 3
    فقط رییسی
  • محمد IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 17
    رای من همتی
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      8 2
      با همتی دلار 150 هزار تومانی و بنزین 30 هزار تومانی دور از دسترس نیست.
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    8 2
    بدبخت اونایی که به حرفهای این کروبی گوش می کننداون بیشرف به اسم حصاروباپول بیت المال داره عیش میکنه اونوقت یک عده بدبخت باحرفهای گرگ زاده اون دارندخوشحالی می کننداونادیگه چه بدبختهایی هستندنمی دونندریشه فسادراهمین کروبی ملعون با۳۰۰سکه گرفتن از شهرام جزایری پایه گذاری کردوبعدگفت به فقرادادم بعدتوی عروسی بالای سرشان بجای نقل سکه بهارآزادی پخش می کرد!
  • محمد IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    7 1
    من تا آقای کروبی از خواب بیدار نشه هیچکاری نمیکنم چون خودم عقل ندارم نمیتونم تصمیم بگیرم
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    18 5
    من به رئیسی رای می دم.
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    5 28
    رای ما همتی همتی
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      11 4
      همتی همان روحانی است آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    4 1
    عجب
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    6 2
    از حمایت آقای کروبی تشکر میکنیم... قطعا حامیان این بزرگوار که کمتر از آراء باطله بودند چشم وگوش بسته اینبار هم از ایشان حمایت خواهند کرد...
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    5 3
    اب رو بریز اونجا که میسوزه از فرمایشات گهر بار معجزه هزاره سوم مورد حمایت همین طیف اصولگرایان و بچه حزب اللهی های سال ۸۸ بود
  • سید حسینی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    5 1
    قاضی خداست نا شما....
  • سید حسینی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    5 5
    فتنه گر خودشمایید که جای خدا قضاوت می کنید
  • سید حسینی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 3
    سلام
  • مجید IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    4 0
    اصلاح طالبان مرموز و پیچیده هستند و تشکلاتی عمل می کنند خیلی ماهرانه و بیرحمانه عمل میکنند مردم باید مواظب باشند همتی خطرناک است
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    6 4
    جریان انقلاب
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    5 5
    به هر کس میخواهید رای بدهید ... اول از مردم بخاطر فتنه ۸۸ عذرخواهی کنید .. و خون ها ریخته شده گردن بگیرید و ..دوم. فتنه ایجدید بر پا نکنید چون همتی مثل خودتان. برانداز است ..سالم نیست
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 4
    کروبی و موسوی و خاتمی و .... سرمایه حکومت هستند. اینها هم جنگه زرگریه. خوش به حاله هر کی رفت از این کشور
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      3 1
      احتمال درست بودن این حرف هست شاید خاتمی بختیار جمهوری اسلامی باشد تاریخ ثابت کرده شاید.....
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      3 1
      سرمایه که هستند ولی سرمایه های صهیونیست
  • محمدایوب IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    4 1
    بچه های کروبی. وقتی زاکانی میگه روی نجومی. مصداقش شما هستید. بچه بابات. رای های باطله. از رای اون بیشتر بود. خودتون راقاطی آدمها کردین. شایدم انقلابیون بهتون گفتن حمایت کنین از همتی. که فضله بندازین تو رای هاش.
  • كريم IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 0
    يك پير پوسيده بي سواد كه عامل دست موساد است و تمام آراي او در سال 88 كمتر از آراي باطله بود مي خواهد راي بدهد. كسي كه از ابتداي زندگي حامي پولداران و ثروتمندان و به ولخرجي هاي بيهوده معروف و مشهور است. تو براي آخرتت مي خواهي بازهم فساد بيشتري باقي بگذاري.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 3
    عکس جدید رفسنجانی از کجا آوردند!!!!!!! ؟؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    6 2
    مرگ بر سه نوکر اجنبی
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    15 2
    دلار ۵۰ تومنی یا الله
  • پری IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 0
    فتنه را باید از بیخ خشکاند
  • مهدی مختاری IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    4 1
    رای من #رئیسی
  • وطنم IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 1
    سایت های خارجی با وقاحت تمام تیتر کرده اند "قاتل رئیس جمهور میشود" ... بنا به گفته شهید همت، مطمئن هستم که داریم راه رو درست میریم که دشمن اینقدر به تکاپو افتاده. #رئیسی
  • حجت MD ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 1
    هشدار- نیاید 4 نفر نامبرده انصراف دهند چون با توجه به انصراف مهرعلی زاده در صورت انصراف این 4 نفر ممکن است که همتی برای ضربه زدن کنار برود انوقت رای گیری مخدوش می شود
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 1
    الان رای دادن مهم هست در وهله اول
  • حسام IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    4 1
    به آقای رییسی رای میدهیم
  • ... IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    ایشون نمیشناسم چون سن من کمه. ولی خدا بکشه هرچی فتنه گر هست...
  • دهاتی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    من حای همتی بودم وقتی کروبی ازم حمایت می کرد اتصراف نی دادم در غیر اینصورت باید با آراء باطله رقابت می کزدن
  • حیدر صالح IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 2
    باید اجماع رای برای سید کنیم و از تشتت آرای جلوگیری شود همه عزیزان رای واحد رئیسی باشد
  • امیرو IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 0
    لیدرهای همتی هم کثیف هستند. به چه دلیل همتی از امکانات دولتی استفاده میکنه و برای مردم اس ام اس انتخاباتی می فرسته که بزنید زیر میز و به من رای دهید! واقعاً کسی در این دوره به همتی که عامل از هم پاشیدن اقتصاد مملکت بود رای بده گاگول صد در صد گاگول است.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 0
    حامیان همتی ( هر چند اقلیت هستن ) در ذات و سلوک و نقشه دقیقا مطابق حامیان میرحسین موسوی در فتنه 88 هستن با همون اغراض . بهوش باشید
  • ر ضا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    هر که ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته و آزاد فروخته آماده دستان عدالت باشه
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 1
    همتی
  • . IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    ... اصلاح طلب ایندفعه جارو واوت به سطل زباله
  • سارا35 IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    امید همه ی مردم مستضعف، آیت الله رئیسی است. ما تنها با امید ریشه کنی فساد به ایشان رای دادیم و تا حصول نتیجه پای آرمان ها هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس