کروبی

این روزها که مردم به واسطه سیاستگذاری های نادرست «دولتِ اصلاح طلبان» با مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، اصلاح طلبان مشغول کاسبی با حصر هستند!

سرویس سیاست مشرق - «حسین کروبی:پدرم در حمام زمین خوردند و به دلیل عوارض ناشی از این ضربه امروز به بیمارستان منتقل شدند...خوشبختانه عمل فردا به صورت موضعی انجام می شود».

در روزهای گذشته خبرگزاری دولتی ایرنا این خبر را منتشر کرد و سایت ها و کانال های تلگرامی اصلاح طلب نیز این خبر را به صورت ویژه بازنشر داده و به آن پرداختند.

در هفته های اخیر رسانه های دولتی و اصلاح طلب به دفعات و به بهانه های مختلف به انتشار تصویر و خبر درباره کروبی اقدام کرده اند.

یکروز کروبی در «روف گاردن یک خانه در منطقه اعیان نشین ولنجک» مشغول خوش و بش و صرف میوه و شیرینی است، روز دیگر با کرباسچی و قوچانی- مشاور رسانه ای رئیس جمهور- عکس یادگاری می گیرد و دیگر روز خبر عمل جراحی موضعی وی در صدر اخبار رسانه های دولتی و اصلاح طلب قرار می گیرد.

در این سو، التهاب بازار دلار و افزایش سرسام آور قیمت سکه و خودرو و مسکن و مرغ و تخم مرغ و نرخ های عجیب و غریب اجاره بهای مسکن و بازار ملتهب لوازم خانگی بسیاری از خانوارها و از جمله جوانانی که در تدارک ازدواج هستند را به شدت نگران و دلواپس کرده است.

قیمت دلار در این روزها به حدود ۲۸ هزارتومان رسیده است. قیمت سکه نیز از ۱۳ میلیون تومان نیز فراتر رفته است. به عبارت دیگر در دولت روحانی، قیمت دلار حدود ۹ برابر و قیمت سکه نیز حدود ۱۳ برابر افزایش یافت!

این وضع نتیجه مدیریت امثال «عباس آخوندی»، و «بیژن زنگنه» است. افرادی که در سال ۸۸ جزو اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین و کروبی بودند.

علاوه بر این، شیوع ویروس کرونا تعداد قابل توجهی از مشاغل را دچار خسارت کرده است.

اما هیچکدام از موارد مذکور در صدر اخبار رسانه های دولتی و اصلاح طلب قرار ندارد. از نظر این طیف «عمل جراحی موضعی کروبی» مهمتر از پرواز قیمت دلار و سکه و خودرو و مسکن است!

خاتمی کجاست؟!

این روزها از «محمد خاتمی» نیز هیچ خبری نیست. وی در سالهای ۹۲ و ۹۶ با «تَکرار می کنم»، مردم را به رای دادن به روحانی تشویق کرد و تاکید کرد که با روحانی در میانه راه هستیم و باید «تا ۱۴۰۰ با روحانی» پیش برویم و اگر اینکار را انجام دهیم، هیچوقت «به عقب برنمی گردیم».

حالا این روزها که مردم به واسطه سیاستگذاری های نادرست «دولتِ اصلاح طلبان» با مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، از خاتمی خبری نیست.

خاتمی وقتی به میدان می آید که دغدغه های قبیله ای و حزبی و باندی در میان باشد. برای نمونه وقتی «محمدعلی نجفی» سیاستمدار مشهور اصلاح طلب با سلاح غیرمجاز همسر دومش را به ضرب گلوله به طرز فجیعی به قتل رساند، خاتمی به سرعت به موضوع ورود کرد.

در آن مقطع فعالین اصلاح طلب با محوریت «محمد خاتمی» به صورت تشکیلاتی و با استفاده ازپتانسیل مهره‌های استانی اصلاح طلب جهت اخذ رضایت از خانواده مقتول فعال شدند.

در اردیبهشت سالجاری نماینده دادستان گفت: «نجفی با پرداخت وجه المصالحه گزاف رضایت اولیا دم را اخذ کرده است و براساس آنچه شنیده ایم، با این مبلغ می توان نیمی از محکومان به قصاص در زندان رجایی شهر را که بخاطر خشم آنی مرتکب قتل شدند، آزاد کرد».

لیدر جریان اصلاحات، نقش تعیین کننده ای در جمع آوری این پول برای نجات «قاتلِ یک زن» ایفا کرد و در نهایت اصلاح طلبان حدود ۱۰ میلیارد تومان برای نجات نجفی هزینه کردند.

دهن کجی به مشکلات مردم!

فضاسازی اصلاح طلبان درباره اخبار مربوط به محصورین نقش «بمب صوتی» و به عبارتی «نارنجک دودزا» را ایفا می کند.

کاربرد بمب‌های صوتی و نارنجک‌های دودزا ایجاد صحنه مصنوعی با هدف دور کردن ذهن و نگاه افکارعمومی از مسائل و مشکلات اصلی و سرگرم کردن آنان به مسائل کم اهمیت و دست چندم است.

«عبدالله نوری» وزیر کشور دولت اصلاحات پیش از این گفته بود:«برای مردمی که نان شب ندارند، دغدغه‌هایی حتی مانند رفع ‌حصر ‌کمتر مطرح ‌است، هیچ کس انتظار ندارد کسی که چند جوان بیکار در ‌خانه دارد، اولویت ‌اولش ‌رفع حصر باشد».

«عبدالله رمضان‌زاده» سخنگوی دولت اصلاحات نیز چندی پیش گفته بود:«اگر از هزار خانواده اولویت‌هایش را بپرسیم، قطعاً بین رفع حصر و رفع بیکاری به رفع مشکل بیکاری تأکید می‌کند».

«محمود صادقی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مقطعی که نماینده مردم در مجلس بود در اظهارنظری عجیب گفت:«در اهواز، زاهدان، کرمانشاه، ملایر، همدان، اصفهان و...منتظر بودم مردم از ریزگردها، فقر، بیکاری و...شِکوه کنند، اما رفع حصر خواسته اصلی بود»!

«صادق زیباکلام» در توصیف بیگانه بودن همقطاران خود با مطالبات عموم مردم، گفت:«انتخابات دوم اسفند ۹۸ نقطه پایان رسمی اصلاح‌طلبان بود. نه‌به‌واسطه آن که بخش قابل‌توجهی از نامزدهای اصلاح‌طلب تایید صلاحیت نشدند، بلکه بیشتر به‌واسطه آنکه حتی اگر نامزدهای این جریان تاییدصلاحیت هم شده بودند، آنان بخت و اقبالی در آن انتخابات نداشتند. چراکه مشکل اصلی اصلاح‌طلبان آن بود که بیش از دو سال می‌شد بدنه اجتماعی‌شان را از دست داده بودند، اما نمی‌خواستند این واقعیت تلخ را بپذیرند. افول جریان اصلاح‌طلب از بعد از مجلس دهم و تشکیل فراکسیون امید آغاز شد. انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ و نحوه عملکرد آقای روحانی در دولت دومش، روند فروپاشی جریان اصلاحات را سرعت بخشید».

با اینحال رسانه های دولتی و اصلاح طلب همچنان اصرار دارند که به مشکلات و مطالبات مردم دهن کجی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 26
  • علی GB ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    113 7
    کثیف تر از ترامپ این اصلاح طلبان پررو و .... هستنذ .
    • اصلاحات تنها راه نجات IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      کروبی کوروش کبیر عصر ما و امپراتور ایران معاصر .
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      49 1
      کدوم کروبی رو میگی همین که سال ۸۸ برعلیه مردم و کشور فتنه کرد؟؟!!
    • اصلاحات ته چاه IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      39 3
      کروبی و دار و دستش هیچ چی نیستن!!!
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      14 1
      در پی مناظره تلویزیونی آقایان کروبی و احمدی نژاد و انتقاد آقای کروبی به آقای احمدی نژاد که چرا در اجلاس سران کشورهای عربی خلیج فارس در سالنی که تابلوی «دول الخلیج العربیه» نصب شده بود، حضور یافته است؟ در صورتی معنی اون میشه کشورهای عربی خلیج، کروبی به عنوان یک روحانی معنی یه جمله عربی رو هم بلد نیست، و در حین مناظره گفت کاش کارشناسهایی که کنارمون هستن بیان مناظره کنن، که احمدی نژاد اینطور جوابش رو داد، خب بگید همونها هم بیان رئیس جمهور بشن، نمیدونم چطور طرفدار، البته از کاغذ باطله ها کمتر بودن
    • SE ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      14 0
      مردم دیگر کاه هم بار اصحالات نمیکنند
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      19 0
      مرگ بر فتنه گر،چه در قصر،چه در حصر
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      2 0
      پاسخ به 12:24 نه همون کروبی که بین چهار نفر پنجم شد...حتی کمتر از رای های باطله....
    • میثم IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      1 0
      اونی که تو رقابت بین ۴ نفر پنجم شد را میگی؟ رقیب آرای باطله ...
    • ماریه IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      2 0
      چه امپراتوری هست که آرای باطله بیشتر از آرای کروبی بود
  • AE ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    69 4
    این جناب اگر حصر نبود و 24 ساعته اینطور مواظبش نبودن تا امروز 10 بار مرده بود .
    • احمد IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      20 0
      این کرونای بی خاصیت هم نتونست یکی از این پیرمردهای اصلاحات رو بندازه.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      12 0
      13:58 خخخخخخخخخخخخ خیلی باحالی منم اولش که کرونا اوج گرفت امید وار شدم ولی کرونا هم سمت این ها نمیره بس که چندش هستند
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    51 6
    اصلاحات = کثافات
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      18 0
      همه افساد طلبان مثل هم هستند
    • US ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      8 3
      لعنت ویژه خدا، پیامبر ، و امیرالمؤمنین علی، بر خاتمی و اصلاحطلبان
    • رضا IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      2 21
      شما چه مى فهميد كه كروبى و خاتمى چه كسانى هستند ؟! در ميان آخوندها و البته بعد از امام خمينى اگه دنبال يه مرد باشيد مطمئن باشيد كه اون يك نفر فقط كروبيست ! و اما خاتمى سيد شريف و محبوب خلائق ؛ كه اگه نبود و هشت سال رياست نميكرد الآن هيچ اثرى از اين تندروهاى بى كله نبود ! او فرزند معنوى خمينى كبير و محبوب قلوب مردم اين سرزمينه ، سلامتى هردوشون صلوات
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      3 0
      کروبی اجازه ویژه داشت که از امثال ش ج پول بگیره، خاتمی هم که با کرسنت و استات اویل و دوتا تکرارش که مردم رو به خاک سیاه نشوند در ذهنها متبادر میشه
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      1 0
      دولت خاتمی ( اصلاح طلبان) کلا الت شیفت شدن تو دولت کلیدکه کلا کمر مردم رو بریدن
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      3 0
      خاتمی فرزند معنوی جرج سوروس است که سابقه ننگینی در فتنه‌گری و ایجاد کودتای رنگین و مخملی به نفع آمریکا در کشورهای مستقل را دارد با این تحریف های روان پریشانه هم ننگ فتنه گری از پیشانی این افراد پاک نخواهد شد
    • SE ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      4 0
      او فرزند معیوب اصلاحات و محبوب قلوب سوروس و دوستان است
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      2 0
      18.49. آه بله راست گفتی. ما با گوشای خودمون میشنیدم که این مرد بزرگ شما چقدر بد دهن و بی تربیت و بی نزاکت بود. جلسات مجلس شورای اسلامی آغشته به فحش این مرد بزرگ شما بود!!!!!!!!!!!! حالا حالا ها مونده تا دامنه وسیع لغات زیبای ایشان فاش بشه!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حسين DE ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    30 3
    عجب حصرى كروبى.
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      14 0
      مبل و دم و دستگاه و بساط پلو چلو خوری و میهمانی و ملاقات پشت ملاقات و دیگه زحمت رفتن به بیرون نمیکشه دیگران میان هر روز دیدنش. پول هم که الی ماشا الله میرسه. منم باشم این مدلی حصر میخوام !!!!!!!!!!!!!!!!
  • مجید IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    17 0
    از اول قرار نبود مشکلات مردم حل شود گشایش برای خودشان بود که شد .ما را فریب دادند
  • کسری IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    15 1
    این افسادطلبا ریشه بهائی و یهودی دارن. شیوه عملکردشون مثل شایعه پراکنی و بولد کردن مسائل سطحی و مزخرف برای انحراف ذهن مردم از مسائل اصلی کاملا روش بهائی و صهیونیستیه. تا وقتی اینا هستن ایران روی خوش نخواهد دید.
  • madman IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    16 0
    طوری پسرش گفته حصر تموم بشه اینگار بیرون از حصر احتمال زمین خوردن و شکستگی وجود نداره.بذار تو حصر بمونه جاش خوبه.
  • عبادیان IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    8 0
    بهای مبارزه با غرب و همراهان ترامپ احمق صبر و تحمل است مرگ بر امریکا
  • ایرانی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 0
    دولت به عمد مردم را به بورس دعوت کرد تا باز هم فشاری به مردم بیاورد . عمدی بودن رفتارهای دولت در فشار به مردم واضح است ، چرا کسی (مجلس و قوه قضاییه ) کاری نمی کنند . #ما این دولت را نمی خواهیم #نه به ... تا 1400 ... همین الان برو # تَکرار بی تَکرار
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 1
    خواب اگه دولت کنونی بده چرا استیضاح نمیشه .اصلا استعفا بده بره یک دولت جهادی بیاد سر کار بهتره که ده ماه دیگه مردم سختی بکشند.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    9 0
    خطاب به محسن رفسنجانی : ای کاش به اندازه ی زمین خوردن کروبی و رفع حصر به ارزش ریال هم توجه داشته باشیم !!
  • رضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    7 2
    سلام مشرق عزیز فتنه گر و گناهکار بودن کروبی و هر مجرم دیگر یک بحثی است که مربوط به قوه قضائیه و اجرای عدالت است و وظیفه حاکمیت در برابر انسانهایی که در زیر پرچمش زندگی می کنند بحث دیگری است که حتی با جرم مجرم از دوش حاکمیت سلب نمی شود و طبق فرمایش مولای متقیان اگر انسان بخاطر غارت خلخال زنی غیر مسلمان که به تارج رفته بمیرد روا است بنابر این حکومت اسلامی همواره وظیفه تامین آسایش و سلامتی شهروندانش را دارد حتی اگر فتنه گر هم باشد همانطوریکه اگر دادگاه محکوم کند وظیفه اجرای حکم را دارد اگر چه اعدام باشد حتی در مورد فرزندان مسئولین باشد
  • جوادی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    14 2
    چرا مرده و زنده این موجود حقیر برایتان اهمیت دارد ؟ آوردن نام این ها کفاره دارد . همینقدر که نفرینشان نمی کنید بزرگترین لطف در حقشان است . بگذارید تا چند روز دیگر از سفره نظام متنعم باشند و بخورند و بیاشامند . پاسخگویی در محضر خدا نزدیک است . همه ملت ستمدیده از جهل این آقایان ، پرونده شکایتشان را به آخرت منتقل کنند .
    • ناشناس IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      7 1
      هدف مشغول ساختن ذهن من و شماست وگرنه این موجودات هیچ فایده ای برای مملکت نداشتند و ندارند کمی بیشتر فکر کن رفیق
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 1
    خدا لعنت کنه همه اصلاح طلب ها رو . مگه کروبی کدوم گوری هست . این که دورهمیش برپاست . هر روزی یک عکس جدید میذاره . بی شرفها ما ملت رو داغون کردند . پول هایی که دزدیدند رو بگیرید مستقیم بدین به ملت . اگر مشکلات مردم بهتر حل نشد . بعد نیازی نیست بریم منت بانکهای ... رو بکشیم
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 4
    واقعیت اینست که اقتصاد کشور الان توسط امریکا اداره میشود و از دسترس ایران خارج شده است. امریکاست که درامد ما را تعیین میکند اجازه یا تحریم نفت را صادر میکند قیمت دلار و به تبع آن قیمت همه اجناس را تعیین میکند ما هم نظاره گریم و تاب میاوریم بلکه امریکا از این اعمال فشار دست بردارد تا نفس بکشیم
  • کمال IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    6 1
    زمین خوردن هم آدابی داره شیخ . کار هرکسی نیست
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 0
    جناب اصلاحات تنها راه نجات : اولا آبروی بیچاره کورش کبیر را بردی . دوما معلوم است که شما دنبال استقلال و آزادی نیستی و برایت امپراتوری مهم است . پس معلوم شد که سلطنت طلبی . سوما راه نجات از چه چیز ؟ از استقلال و آزادی ؟ یا از اسلام ؟ پس معلوم می شود مسلمان هم نیستی . چهارما اگر مسلمان بودی می دانستی که اسلام مصلح پرور و دین اصلاح است . اما نه با کنسرت و جشن های مختلط و نه با مسکرات . کلمه مناسبی در حد خاموش باش در شان خودت پیدا کن .
  • avdt IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 0
    راستش رو بگو هولش دادی بخور زمین تا دوباره سر زبانها بیفته!.ای ناقلا!.
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    4 0
    کدام دولت دولتی که جز منت برای مردم حرفی بلد نیست جز وعدهای خالی کاری انجام نمیدهد کاری از دستشان بر نمی آید و دولتی که کاخ سفید را نشان میدهد
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 1
    کروبی بی عرضه ترین و بی خاصیت ترین مسول در 40 اخیر است.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    6 0
    چکار کنم که مریضه
  • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    6 0
    لعنت خدا و مرگ بر خائنین و خیانت کار به این ملت و مملکت باد
  • يحيا IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    7 0
    ان شاء الله دفعه بعد اين هم در استخر زمين بخورد...
  • عزت FI ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    8 0
    اصلأ معلوم نیست که این گران شدن دلار براثر تحریم ها باشد؟شاید کار کسانی باشد مثل نیروهای ستون پنجمی یا همین اصلاح طلب ها در داخل؟! اینها هم صاحب ثروت و سرمایه کلان هستند سالها در دولت ها همه کاره بودند؟ اینطوری فشار می آورند که نظام اسلامی ایران را دوباره وادار به نرمش در مقابل آمریکا کنند و ایران را پای میز مذاکرات برجامی دو سه بکشانند!ستون پنجمی از دشمن روبرویت هم خطرناکتر است چون مخفیانه کار میکنند.
    • محمد جواد IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      3 0
      تاجزاده خطاب به رهبر عزيزمان گفته بود كه دلار تا چقدر بياد نظام كوتاه خواهد آمد غافل از اينكه ما ملت امام حسينيم و اين تفاله هاي نظام را دور خواهيم انداخت به ياري خداوند و رهنمودهاي ولي فقيهمان.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    11 1
    حصر غیر قانونی؟ پدرت باید بارها اعدام میشد
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 1
    دروغ گفتن،کروبی هموروئید عمل کرده!
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    7 0
    خداوند شفایش ندهد انشاالله . خداوند در قران هم عالمان یهودی را لعنت کرده که دنیا بر بر اخرت ترجیح داند.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    9 0
    یک جا دیدم نوشته بود حصر غیرقانونی!!!! واقعا گفته حصر غیرقانونی؟!! باید میزدن این فتنه گرها رو قلع و قم میکردند تا به این جا نرسه. این مدل حصر که خیلی عالی هم هست.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    8 1
    کروبی زیر تابلوی عصر عاشورا نشسته همون عاشورایی که طرفداراش در اون روز پرچمهای امام حسین علیه السلام رو آتش زدن
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 0
      خداوند روز به بر در دهای این خیانت کاران وفتنه کران بیفزاید انشالا هر چند نفس کشیدن این افراد در این جامه اسلامی ننگ بیش نیست
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    6 0
    لعنت خدا برهمه یشان منظورم کروبی و تمامی خائنین هست
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    6 0
    سران فتنه باید به اشد مجازات برسند
  • رضا RO ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 1
    امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . ولی دلار چه ، تورم چه ، فساد و بی دینی چه ، نفرین هایتان را برای عفریت ها بفرستید . و‌برای سلامتی رهبر معظم دعا کنید و طول عمر باعزت از خدا برای روحانی و رهبری بخواهید،
  • یوسف IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    4 3
    کروبی انسان خوبی است وخدا بهش طول عم باخیر وعزت عطا بفرماید انشاءالله که تمامی اصلاح طلبان درخیر وخوشی زندگی کنند وهمیشه خنده از چهره شان نَیُفتَد بِحَقِ محمد وآل محمد
    • دکتر اراد IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 0
      نوکر اجانب
  • عزت‌الله محقق IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 2
    کاش همه مثل کروبی و میرحسین درحصر بودن آقای تاج‌زاده،،،،،،،،
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 0
    رهبری فقط دارن مدارا میکنند. والا هیچکس باندازه رهبری دلشون خون نیست از این اوضاع اقتصادی ملت و کشور. اما خوب میدونند این حرامخورهای سیاسی براحتی حاضرند کشور رو به آشوب و ویرانی بکشونند برای مطامع کثیف خودشون.ولی به رهبری جانمون اعلام میکنیم آقاجان شما فرمان بدید ملت ایران خود گوش اینا رو با انبر میگیرند و از کشور پرت میکنند بیرون(با انبر میگم تا دستشون نجس نشه)!
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    عشاق قدرت
  • بصير IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    نیویسنده این مقال ظاهرا هنوز نفهمیده که تمام مشکلات این کشور وبخاک سیاه نشادن این ملت تنها مراد این روزنامهای اصلاحطلب وحزبشان. وتوقع داره که بفکر کرانی دولار ومردم باشند الا این اوضاع که کشور گریبان گیر انها نهایت آرزوی انهاست.
  • اواره IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    انشاالله خرما رو افتادیم با یه شام مفصل
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    همه انچه را که در مورد این آقایان فرمودید درست است.
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    روزهایی که پرسنل جدید، حضرت عزائیل به هوس افتاده اند!!!!!!!!
  • محسن IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    لعنت خدا بر افساد طلبان
  • DE ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    هووووووووو.... چغذر غیر قابل انتظار: 26 چه خبره
  • DE ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    «حسین کروبی:پدرم در حمام زمین خوردند و به دلیل عوارض ناشی از این ضربه امروز به بیمارستان منتقل شدند../گِلی درحمام روزی- رسید از نزد محبوبی بدستش- بدو گفتش که مشدی تو اسیری؟ که از حسرتِ حصرت! مستِ مستم/ بگفتش من خُلی ناچیز بودم - ولی من مدتی با جورج نشستم/ جمال همنشین در من اثر کرد- وگرنه من همون کروبی هستم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس