مهرعلیزاده نمایه

محسن مهرعلیزاده در بخش پنجم از دومین مناظره انتخاباتی در بخش پاسخ به سوالاتگفت: باید فضا را برای فعالیت جوانان در عرصه فضای مجازی باز کنیم.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه اش برای حل مشکلات فضای مجازی گفت: امروز اقتصاد، مسائل اجتماعی و فرهنگی راه حل های معمولی ندارند. اقتصاد، حکمرانی و همه سیستم مدیریتی هوشمند شده است.

مهرعلیزاده افزود: امروز برخی از شرکت‌ها مانند هوآوی شاید ۱۰ برابر کشوری مانند ایران درآمد دارند که ما باید فضا را برای فعالیت جوانان در عرصه فضای مجازی باز کنیم تا آنها بدون هیچ گونه ممانعتی در جهت پیشرفت بتوانند کار خود را جلو ببرند.

وی اظهار داشت: متأسفم که ما همچنان درگیر اینترنت و فیلترینگ آن هستیم. البته وزیر جوان در دولت روحانی خوب کار کرده و زیرساخت‌ها را درست کرده است اما همچنان در سهمیه گذاری و فیلترینگ سخت گیری می‌کنیم. آقای رئیسی در خصوص اقتصاد فضای مجازی مطالبی را مطرح کردند، درست است فعالیت و معیشت یک میلیون نفر در فضای مجازی است، همچنین بخش قابل توجهی از تجار و صنعتگران در برخی شلوغی‌ها و قطعی اینترنت ضررهای فراوانی کردند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آقای زاکانی گفتند ۳۰ سال پیش منافع عده‌ای در اقتصاد مدنظر قرار گرفت، باید بگویم نباید مسائل را به این میزان سیاه ببینید. از سال ۷۰ به این طرف دولتی داشتیم که دولت اصلاحات و آقای خاتمی بود که عدالت محوری، پاک دستی و عدالت اقتصادی در جامعه ایجاد کرد که شهره خاص و عام بود، حتی در دولت آقای احمدی نژاد نیز اقداماتی داشتیم که قابل توجه است، مثلاً در حوزه مسکن، طرح مسکن مهر را داشتیم که بعداً معیوب شد اما به هر حال طرحی بود که با پنج میلیون تومان فرد را صاحب خانه می‌کرد.

مهرعلیزاده تصریح کرد: در خصوص بانوان یاد سال ۸۶ افتادم که بانوان در ورزشگاه حضور داشتند و ما به جام جهانی راه یافتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    تواین ۸سال گذشته حسابی جوانها را پسرکزدید دیگه جوانی نمونده
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    منظورت احتمالا جوانان فامیل نیست که!یا فامیلهای دوستان هم قبیله ای؟!
  • دانشمند IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 2
    نه که الآن فضا بسته است (: (:
  • دانشمند IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 1
    امروز در مناظره مسئله ی : گشت ارشاد ، فیلترینگ ، حقوق بانوان و... . مطرح شد !!! اولاً : من بیست سالمه و با احترام با نظام اختلاف نظرهای زیادی دارم.... . دوماً : الآن مشکل کشور گشت ارشاده ؟! فیلترینگه ؟! یا نبود وزیر بانو است یا.... . ؟! امروز مشکل اکثر مردم مسکن وکالاهای اساسیه ( گوشت ومرغ وتخم مرغ وحبوبات ومیوه و.... ) است تا کی میخواهین از احساسات جوانان برای رسیدن به قدرت استفاده کنین ؟!
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    جناب اقای یاسر علیزاده پسر خلف جناب مهرعلیزاده در مصاحبه انتخاباتی پدر با صدا و سیما رشته تحصیلی خواهرشان خانم سعیده مهر علیزاده را به جای طراحی خیاطی" طراحی صنعتی" اعلام کردند. واقعا چقدر صداقت دارند‌...
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    شما در فضای حقیقی بیا از دکترای نداشته ات در دانشگاه هلند دفاع کن .دروغ زن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس