کد خبر 1228691
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
مهرعلیزاده نمایه

مهرعلیزاده در بخش سوم از دومین مناظره انتخاباتی در دفاع از برنامه‌های خود گفت: دولت در زمینه کرونا کوتاهی کرد.

به گزارش مشرق، مهرعلیزاده در بخش سوم از دومین مناظره انتخاباتی در دفاع از برنامه‌های خود در مورد سن ازدواج جوانان، تصریح کرد: ده میلیون نفر جوان در سن ازدواج داریم که بلا تکلیف هستند و وضعیتشان مشخص نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید جوانان را بیشتر تحویل بگیریم و در نظر داشته باشیم، این گروه واقعیت امروز جامعه و آینده کشور هستند. ما باید سبک زندگی جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ را بپذیریم و نباید اگر دختر خانمی مویش بیرون باشد به او پیامک بدهیم و به او وحشت بدهیم. توقع من از آقای رئیسی که قاضی هستند این است که به این مسائل تذکر بدهند.

مهرعلیزاده تاکید کرد: عده‌ای در جامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کنند و مردم و جوانان را نگران می‌کنند و مثلاً اگر جوانان بروند در یک پارک آب بازی کنند آنها را دستگیر و گرفتار می‌کنند، این کار باعث از دست دادن نیروهای ارزشمند کشور می‌شود.

وی در خصوص شرایط ویژه کرنا، تصریح کرد: متأسفانه دولت در زمینه کرونا کوتاهی کرد. وزیر بهداشت اگر به موقع عمل کرده بود، به موقع واکسن را وارد می‌کرد و بخش خصوصی را به درستی فعال کرده بود امروز وضعیت کرونا این نبود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: صدها شرکت در بخش خصوصی داریم که می‌توانند در زمینه واکسیناسیون کار را پیش ببرند. قیمت واکسن کرونا حداکثر ۱۰ دلار است که با قیمت آزاد، دویست هزار تومان هزینه دارد. بارها گفته ام اگر وزارت بهداشت دست از مافیابازی برمی داشت و اجازه وارد کردن واکسن حتی به قیمت آزاد را می‌داد امروز گروه زیادی از مردم واکسینه شده بودند.

مهرعلیزاده وعده واکسیناسیون سه ماهه کل کشور را داد و گفت: اینطور نمی‌شود که وزیر بهداشت بخواهد با شعر و شعار مسئله را حل کند، اینطور بحث پا برجا خواهد بود و حل نخواهد شد. کرونا این طور تمام نمی‌شود. برنامه من این است که به عنوان رئیس جمهور در عرض سه ماه همه مردم را واکسینه خواهم کرد و این قول را به مردم می‌دهم.

وی بیان کرد: همچنین در مورد مهارت افزایی جوانان برنامه دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    1 0
    تنها وزیر کارآمد روحانی رو نشونه گرفتن بخدا که خیلی مونده مردم شماها رو بشناسن دعا کنین اون روز تو کشور نباشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس