کد خبر 1228760
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
زاکانی نمایه

علیرضا زاکانی در بخش جمع بندی پایانی در دومین مناظره انتخاباتی گفت: جیب پدرها را خالی، صورت آنها را سرخ کردند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در بخش جمع بندی پایانی در دومین مناظره انتخاباتی گفت: بنده متعجبم کسانی که مسبب وضع موجود هستند خودشان امروز مدعی هستند و مظلوم نمایی می‌کنند من دلم برای جوانان وطنم می سوزد زیرا بیش از دوستان عزیز از ابتدا تا کنون در متن جوانان بوده ام.

وی ادامه داد: درد جوانان نخبه را می دانم. جوانان امروز از فساد، تبعیض، تحقیر خسته اند. امکانات کشور را به سه برادر داده اند و ۲۵۰ هزار میلیارد تومان فساد کردند. در حالی که کل حقوق بگیر ان در سال ۵۰۰ هزار میلیارد تومان دریافتی دارند این ظلم بزرگی است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه همه اموری که موجب اضطراب جوانان است باید حذف شود: کنکور، موانع مسکن و ازدواج باید حذف شود. برنامه مدونی برای حل این مشکلات داریم.

حریم خصوصی خط قرمز ماست

زاکانی ادامه داد: اینجا بحث از تهدید دختران و پسران می‌کنند. حریم خصوصی خط قرمز ماست. به هیچ وجه کسی نباید وارد حریم خصوصی افراد شود این از مبانی اسلامی است. حریم عمومی را هم پاس خواهیم داشت.

هیچ فرقی بین معلمان با کارمندان وزارت نفت و بانک‌ها نباید وجود داشته باشد

وی تصریح کرد: در مورد حفظ کرامت و معیشت و مشارکت فرهنگیان به عنوان محور تحول برنامه‌هایی داریم. هیچ فرقی بین معلمان با کارمندان وزارت نفت و بانک‌ها نباید وجود داشته باشد این تبعیض آشکار است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم از دروغ ناراحت هستند، گفت: مجموع دوستان آقای همتی تورم ۲۵ درصدی و ۵۲ درصدی را ایجاد کردند. آقای همتی ۷ خرداد ۹۹ گفتند که ۲۲ درصد تورم خواهیم داشت امروز ۵۲ درصد تورم نقطه به نقطه را شاهد هستیم.

زاکانی گفت: دانشگاهیان ما از این ناراحت هستند که علم و دانش آنها به کار گرفته نمی‌شود. این امر محور تلاش برای تحول در کشور قرار خواهد گرفت. ۱۴ میلیون تحصیل کرده دانشگاه‌ها امروز مترصد این هستند که دولت بتواند برای آنها امکان تلاش و کوشش را فراهم کند. دولت فقط دولت کارمندان نیست بلکه دولت همه ملت است.

وی ادامه داد: برخی نامزدها بحث از نشاط می‌کنند نشاط زمانی است که جیب پدرها پر باشد، جیب پدرها را خالی کردند صورت آنها را سرخ کردند دنبال نشاط می‌کردند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بحث پیامک را مطرح می‌کنند بدترین پیامک‌ها پیامک‌هایی است که اقساط معوق بانکی، موجودی شما کافی نیست را به مردم اعلام می‌کند. پدر مردم درآمده است چرا به داد مردم نمی‌رسید.

۲۶ جاسوس در امنیتی‌ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی دستگیرشدند

زاکانی افزود: ۲۶ جاسوس در امنیتی ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی دستگیرشدند. اگر بخواهیم ورزش را نجات دهیم باید آن را از دست دولت خارج کنیم.

وی ادامه داد: با فیلترینگ مخالف هستم به دنبال اینترنت پرسرعت و امن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    4 0
    به داد بیکاران برسید
  • مرضیه ک IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    7 1
    خسته نباشی خدا قوت از دیدن مناظرتون هم غصه خوردم از دیدن اینهمه بی شرمی دو کاندید اصلاحات هم افتخار کردم به داشتن قهرمانانی چون شما وآقای رییسی به امید روزی که دشمنان اسلام نابود بشن مخصوصا داخلیها یا علی
  • محمد نصیب IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 1
    زاکانی شیر انقلاب نعره بکش ، بر سر کفتار ها خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس