زاکانی نمایه

علیرضا زاکانی در بخش پنجم از دومین مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوالات گفت: دولت روحانی برای مردم حوصله ورزش باقی نگذاشته است.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات در بخش پنجم از دومین مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوالات  در مورد ورزش همگانی گفت: ورزش امر حیاتی است. در حال حاضر ۷۰ درصد مردم ایران ورزش نمی‌کنند و به دنبال ورزش همگانی و یا قهرمانی نیستند.

وی گفت: شرایط اینقدر سخت شده است که به گفته رئیس فدراسیون کشتی، سال‌های قبل یک میلیون نفر از ابعاد مختلف درگیر کشتی بودند اما امروز حدود ۴۰ هزار نفر درگیر این ورزش هستند. این یک فاجعه بزرگ است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت آقای روحانی حوصله برای مردم باقی نگذاشته که به ورزش بپردازند گفت: دولت برای مردم فرصتی باقی نگذاشته که به فراغت و یا ورزش بیاندیشند. عملاً ۳ دلار خرج ورزش کنیم ۱۶ دلار در حوزه سلامت برای ما صرفه جویی می‌شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات گفت: ورزش با ایجاد نشاط موجب جهش کشور می‌شود.

زاکانی با بیان اینکه امروز متأسفانه مردم ما درگیر تأمین نیازهای اولیه برای خود هستند، گفت: آقای همتی درباره کدام قشر از زنان و جوانان صحبت می‌کنند.

آقای همتی! اگر ما نامزد پوششی هستیم، شما نامزد روکشی هستند

وی ادامه داد: خیلی شیک می‌گویند که این ۵ نامزد یکی هستند. آقای همتی من در مناظره قبلی به شما توضیح دادم این بار دیگر توضیحی نمی‌دهم اگر ما نامزد پوششی هستیم شما نامزد روکشی هستید که آمده‌اید ۸ سال فاجعه‌ای که بر سر ملت آورده‌اید را روکش کنید.

همتی جرأت مناظره با من را ندارد

زاکانی تاکید کرد: شما جرأت مناظره با من را ندارید و به آن کسانی که به شما یاد داده‌اند که این حرف‌ها را بزنید بگویید که شما نمی‌خواهید مشت کسی را باز کنید، ما مشت آنها را باز خواهیم کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات گفت: اجرای یک سرانه بالا برای ورزش همگانی و توسعه باشگاهداری و فعالیت در عرصه ورزش در کف هرم اجتماعی این امکان را ایجاد می‌کند که بسیاری از مشکلات کاهش یابد.

زاکانی ادامه داد: ورزش برای جوانان، زنان و افراد مسن بسیار مهم است. پنجره جمعیت به سمت میانسالان است. لذا پرداختن به ورزش همگانی برای کشور ما امری حیاتی است. به ورزش قهرمانی، همگانی و پهلوانی می‌اندیشیم و برنامه داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دانشمند IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 0
    یک عده از کاندیداها مسئله : گشت ارشاد ، فیلترینگ ، حقوق زنان و... . مطرح کردند!!! آخه... امروز مشکل کشور گشت ارشاده ، فیلترینگه یا حقوق زنانه یا .... . ؟! امروز مشکل اکثر مردم : مسکن وکالاهای اساسیه ( گوشت ومرغ وتخم مرغ وحبوبات ومیوه و.... ) است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس