جنایات اسرائیل

عضو مجلس شورای پاکستان گفت: نام اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین را تنها می‌توان جنایت جنگی یا قصابی و کشتار گذاشت.

به گزارش مشرق، نوید قمر عضو مجلس شورای پاکستان در چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که عصر امروز (دوشنبه، ۳ خرداد ماه) با حضور هیأت‌های پارلمانی و مجامع بین‌المللی پارلمانی ۱۵ کشور اسلامی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: مجالس کشورهای اسلامی در این نشست گرد هم آمده‌اند تا تعهد خود را نسبت به فلسطین و ابتکارات خود را برای همکاری امت اسلام نشان دهند.  

وی افزود: امت اسلام در شرایط کنونی باید علیه تبعیض قدرت‌های جهانی متحد شوند به ویژه آن که رژیم صهیونیستی، فلسطین را در محاصره خود درآورده و به کشتار مردم مظلوم آن ادامه می‌دهد که این موضوع قابل پذیرش نیست.

عضو مجلس شورای پاکستان با بیان اینکه اتحاد امت اسلامی در شرایط کنونی بسیار مهم و اثرگذار است، اظهار کرد: خواهران و برادران فلسطینی ما روزانه کشته می‌شوند و این اتحاد در شرایط کنونی لازم است، سکوت جهان در مقابل تهاجمات رژیم صهیونیستی موضوع جدیدی نیست اما در حال حاضر اقدامات این رژیم به صورت گستاخانه و وقیحانه ادامه پیدا کرده و دیگر هیچ حد و مرزی برای آن قائل نیست.

نوید قمر تأکید کرد: نام اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین را تنها می‌توان جنایت جنگی یا قصابی و کشتار گذاشت و دنیا باید نسبت به این موضوع بیدار شده و پاسخ درخور به این رژیم داده و آن را تنبیه کند. حملات هوایی رژیم صهیونیستی مسئول کشته شدن کودکان و مظلومان فلسطینی است.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر از گذشته فناوری‌های پیشرفته علیه مردم بی‌دفاع فلسطین استفاده می‌کند البته فلسطین به ویژه حماس با پرتاب موشک به سرزمین‌های رژیم صهیونیستی پاسخ نامتوازن و محدود را به کشتار این رژیم داد.  

عضو مجلس شورای پاکستان بیان کرد: ما شاهد اتخاذ قطعنامه‌های مختلف OIC در دوران کرونا بودیم، پاکستان در کنار ترکیه و فلسطین این موضوع را به مجمع عمومی سازمان ملل برد تا جلوی اقدامات رژیم صهیونیستی گرفته شود اما هنوز هیچ اقدام خاصی نشده است. ما به عنوان نمایندگان مردم خود باید با استفاده از اختیاراتمان و حمایت‌های بین‌المللی به مجلس فلسطین کمک کنیم و رژیم صهیونیستی را مقصر تمامی اقدامات بدانیم.

نوید قمر گفت: نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی را باید به گوش تمام جهانیان رسانده و قطعنامه‌های علیه این رژیم را توسط سازمان حقوق بشر و سازمان ملل پیگیری کرده و اجرا شود تا امروز همه دنیا به جنایات و نسل کشی این رژیم و واقف شوند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی رسانه‌ها را در کنار خود دارد و با استفاده از آن چهره گمراه کننده از خود به دنیا نشان داده که باید این موضوع را پیگیری کنیم. سازمان ملل باید اقدامات جدی برای حمایت از فلسطین انجام داده و مجمع قضایی بین‌المللی باید برای پیگیری جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی فعال شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس