کشورهای عربی

نایب رئیس مجلس لبنان با اشاره به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی گفت: اگر سکوت کشورهای عربی و اسلامی نبود چنین جنایاتی هم در فلسطین امکانپذیر نبود.

به گزارش مشرق، قاسم الهاشم نایب رئیس مجلس لبنان بعدازظهر امروز در چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی که در تهران برگزار شد با بیان اینکه خیزش مردم فلسطین همواره یادآور موضوع دشمن و اشغالگری است، اظهار داشت: در طول دوران ۷۳ سال اشغال فلسطین تاکنون، همواره تازیانه‌های دشمن بر پیکر ملت فلسطین فرود آمده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز پرچم قدس را برافراشته و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بشارت‌های پیروزی را به همه داده است.

نایب رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه تاریخ فلسطین با خون شهیدان نوشته شده است، گفت: اگر سکوت کشورهای عربی و اسلامی نبود چنین جنایاتی در فلسطین امکان‌پذیر نبود.

الهاشم تصریح کرد: امروز همه گروه‌های فلسطینی اثبات کرده‌اند که فلسطین یکپارچه است و سنگ‌های مردان مقاومت همه توطئه اشغالگران را بر باد داده استم.

وی گفت: تجربه مبارزه لبنان در مبارزه با رژیم صهیونیستی که در آستانه بیست و یکمین سالگرد پیروزی آن قرار داریم پیش روی همه ما است و آنچه امروز باعث اطمینان خاطر می‌شود این است که ثابت قدم هستیم و آرمان فلسطین همچنان زنده است.

نایب رئیس مجلس لبنان در پایان با تأکید براینکه وحدت و مقاومت راه حل نهایی مسئله فلسطین است، خاطرنشان کرد: حمایت مستقیم از ملت فلسطین مهم‌ترین وظیفه ما است که نباید متوقف شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    2 0
    ..... و بدون کمک ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس