انتخابات

سخنگوی شورای ائتلاف گفته است باید تلاش کنیم که شورای شهر را سیاسی و سیاست زده نکنیم. عملکرد شورای شهر فعلی را مردم شاهد بوده‌اند؛ از نحوه مدیریت شهری تا انتخاب شهردار.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

بزرگترین اشتباه رئیسی از نگاه سایت حامی دولت

سایت خبرآنلاین- که از حامیان عملکرد دولت روحانی است و به «علی لاریجانی» نیز نزدیک است- در مطلبی با عنوان «بزرگترین اشتباه ابراهیم رئیسی رقم خورد» نوشت:«ابراهیم رئیسی در دومین حضورش در انتخابات ریاست جمهوری، بازهم علی نیکزاد را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اش تعیین کرد. حضور وزرای احمدی نژاد در کنار رئیسی اما با واکنش های زیادی روبرو شده است».

این سایت خبری اصلاح طلب در ادامه نوشت:«آقای رئیسی براساس نظرسنجی‌ها ۲۹درصد رای دارد، علتش هم در این است که دو اشتباه انجام دادند، در ابتدا گفتند که نامزد مستقل هستند و دوم این که آقای نیکزاد را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود انتخاب کرد. محکم می‌گویم که آقای رئیسی به هیچ عنوان رای نمی‌آورند».

حمله فائزه هاشمی به رئیسی/ ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

حامیان دولت روحانی- که اکنون تمام قد از لاریجانی حمایت می کنند- از یکسو به صورت ویژه از «عباس آخوندی»- عضو ارشد ستاد موسوی در سال ۸۸ و وزیر مستعفی و ناکارآمد راه و شهرسازی دولت روحانی- حمایت کرده و او را لایق ریاست جمهوری معرفی کرده و به تعریف و تمجید از وی می پردازند و از سوی دیگر حضور «علی نیکزاد» در ستاد رئیسی را صرفا به این دلیل که در دولت احمدی نژاد حضور داشته، بزرگترین اشتباه جا می زنند. این در حالی است که نیکزاد در دوره وزارت راه و شهرسازی کارنامه بسیار خوبی ارائه کرده است.

حمله فائزه هاشمی به رئیسی/ ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

سقوط ۴۰ درصدی اشتغال خالص، یکی از فاکتورهای منفی کارنامه دولت روحانی است. دولت روحانی کشور را با شاخص فلاکت ۴۶درصدی به دولت بعدی تحویل می‌دهد. این یعنی در ۴۰ سال اخیر، دولت روحانی، کشور را با بدترین وضعیت شاخص فلاکت به دولت آینده تحویل خواهد داد.

بر اساس گزارش مرکز آمار، نرخ تورم سال ۱۳۹۹ در مناطق شهری کشور به ۳۶٫۲ درصد رسید. این نرخ دومین تورم بالای ایران پس از انقلاب محسوب می‌شودبالاترین نرخ تورم مربوط به دولت هاشمی است. قیمت مسکن نیز در دولت روحانی حدود ۶۰۰ درصد افزایش یافت.

قیمت اقلام خوراکی در دوره ۸ ساله دولت روحانی حدود ۷ برابر افزایش یافت. قیمت دلار در دولت روحانی ۷۸۰ درصد گران شد و خودرو حدود ۷۰۰ درصد گران شد.

حمله فائزه هاشمی به رئیسی/ ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

با اینحال افرادی همچون «اسحاق جهانگیری» و «محمد شریعتمداری» که در ۸ سال دولت روحانی در پست های ارشد حضور داشته اند، در انتخابات کاندیدا شده اند و اصلاح طلبان از ائتلاف «لاریجانی و ظریف» سخن می گویند.

رسانه های حامی دولت بجای این «کشفیات بدیع»! درباره ستاد رقبا بهتر است درباره حمایت تمام قد خود از جهانگیری و ظریف و شریعتمداری و لاریجانی پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که «محمدصادق جوادی حصار» عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی- نزدیکان مهدی کروبی- گفت: «اگر بگوییم لاریجانی برای یک مدیریت خوب، از صد در صد امکانات مورد نیاز در کشور، مثلاً ۴۰ درصد را داشته باشد، ۶۰ درصد دیگری که باید به میدان بیاید حتماً باید از جبهه اصلاح طلبان وارد شود».

ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

حجت الاسلام «نصرالله پژمانفر» رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: ‏اسناد تخلفات اسحاق جهانگیری که منجر به رأی دادگاه شده است، جهت بررسی در تأیید صلاحیت‌ها به شورای محترم نگهبان ارسال کردم.

پژمانفر ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری نمی‌توانند در تاریکی تخلف کنند و در برابر مردم نسبت به وضعیت فعلی، بُغض نمایشی داشته باشند.

تخلفات اسحاق جهانگیری یک روی سکه است و واکنش های وی به محاکمه برادرش نیز روی دیگر سکه است. «مهدی جهانگیری» به دلیل «قاچاق حرفه ای ارز» محکوم شده است.

حمله فائزه هاشمی به رئیسی/ ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

۱۳ مهرماه ۹۶ بود که خبر دستگیری مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری و نایب رییس اتاق بازرگانی منتشر شد و همین واکنش برادر بزرگترش اسحاق جهانگیری را در پی داشت.

او بلافاصله پس از این اقدام قوه قضائیه سعی کرد جلوه سیاسی به این اقدام قضایی بدهد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «اطلاع دقیقی از دلیل، چگونگی دستگیری، اتهام، ضابط و شاکی برادرم ندارم، البته وی هیچگونه مسئولیت و فعالیت دولتی ندارد. مساله قابل پیش بینی بود و باید صبر کرد. امیدوارم سوءاستفاده سیاسی نباشد و عدالت، مبارزه بافساد و حاکمیت قانون برای همه یکسان اجرا شود».

جهانگیری همچنین- ۱۵ مهر ۱۳۹۶- طی سخنانی در چهارمین همایش روز ملی توسعه روستا و عشایر سعی کرد با عمومی و سازمان یافته دانستن فساد به نوعی برادر خود را تطهیر کرده و دستگیری برادر خود را سیاسی و غیر قانونی جلوه دهد. او گفت: «هیچ خط قرمزی برای مقابله با فساد نیست و هیچکس در این زمینه مصونیت ندارد، اما هیچ فردی هم حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد تسویه حساب سیاسی کند و نهادهای حاکمیتی باید در چارچوب قانون حرکت کنند».

فائزه هاشمی: رئیسی اهل شعار است تا اقدام و عمل

«فائزه هاشمی» از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در مصاحبه با رسانه «سعودی-انگلیسی» ایندیپندنت فارسی گفت:« در مورد انتخابات سخت است پیش بینی شود که چه کسی می‌ماند و چه کسی رد صلاحیت می‌شود که در نهایت بدانیم رئیس جمهور آینده کیست. ۵۲ نفر از مقامات فعلی ثبت نام کرده‌اند. البته شورای نگهبان یک سری شرایط را تعریف کرد به صورت غیر قانونی که کسانی می‌توانند کاندیدای ریاست جمهوری باشند که وزیر بوده باشند استاندار بوده باشند، شهردار تهران یا کلان شهرها بوده باشند و از این شرایط گذاشت، خوب ممکن است بعضی از مقامات که این شرایط را نداشته‌اند رد صلاحیت بشوند».

حمله فائزه هاشمی به رئیسی/ ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

هاشمی در ادامه در پاسخ به سوال «کاملیا انتخابی فر» سردبیر ایندیپندنت فارسی- که از او به عنوان واسطه رساندن کمک‌های مالی آل سعود از طریق بن سلمان به رضا پهلوی نام می برند- افزود:«با شرایط فعلی آقای لاریجانی تازه آمده‌اند، اما آقای رئیسی دو سال است که رئیس قوه قضائیه شده‌اند و در این مدت دارند برای انتخابات ریاست جمهوری کار می‌کند. اینقدر که آقای رئیسی سفر رفت، گفتگو کرد و حرف زد و حرف‌هایی زد که عمدتاً هم عملی نشد و بیشتر شعار بود تا واقعیت که برای ریاست جمهوری کار می‌کرد. تا اینجا طبق نظر سنجی‌ها به نظر می‌آید آقای رئیسی بالاتر است. البته آقای احمدی‌نژاد هم آرا خوبی دارد ولی احتمال می‌دهیم آقای احمدی‌نژاد هم تایید نشود...آقای رئیسی سوابقشان مشخص است و در قوه قضائیه هم در این دوسالی که بودند عملاً حرف زیاد بوده اما عمل نبوده و بیشتر شعار و نمایش بوده تا عمل».

وی گفت:«سیاست حمایت از مردم فلسطین یا غصب سرزمین فلسطین خیلی به دل من نمی‌نشیند زیرا اگر ما بخواهیم با ظلم و جنایت مقابله کنیم، باید خودمان عملکرد خوبی داشته باشیم که بتوانیم آنجا حرفی برای گفتن داشته باشیم. ما خودمان عملکردمان خراب است. ما خودمان اوضاعمان خرابتر از اسرائیل است؛ در اتهاماتی که به ما وارد است در همراهی با کشته شدن سوری‌ها یا اتفاقاتی که در یمن افتاده است...اگر واقعا دل ما برای مردم فلسطین می‌سوزد، باید به سمت دو کشور(فلسطین و اسرائیل) رفت».

فائزه هاشمی در این مصاحبه از لاریجانی با عنوان «اصولگرای عاقل» نام برد و از کاندیداتوری او استقبال کرد.

به عنوان یار کمکی آمدید تا ضعف‌های کاندیدای اصلی را بپوشانید

«سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توییتی نوشته بود:«اخیرا گفتند اقتصاد کشور، پادگان و دادگاه نیست! درست یا غلط! شما کارنامه کار خودتان را ارایه بدهید! ۱۲ سال رییس مجلس بودید!!».

حمله فائزه هاشمی به رئیسی/ ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

علی لاریجانی در پاسخ به توییت سعید جلیلی نوشت:«احتراماً باید عرض کنم مهم‌ترین دستاوردمان این بود که با اجماع ملی اجازه ندادیم اقلیت بی‌منطقی، ایران را با تندروی به لبۀ پرتگاه ببرند. شما سرنوشت مردم را به شوخی گرفتید که به عنوان یار کمکی آمدید تا ضعف‌های کاندیدای اصلی را بپوشانید؛ البته اگر «مواضع خطرناک» شما را گردن بگیرند».

 لازم به ذکر است که در دولت اصلاحات، ۷ قطعنامه شورای حکام علیه ایران توسط اروپایی ها صادر شد. در مقطعی که «علی لاریجانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است نیز سه قطعنامه علیه ایران تصویب شد.

حمله فائزه هاشمی به رئیسی/ ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

در دولت روحانی نیز قطعنامه ۲۲۳۱ صادر شد که هم تحریمهای موشکی، هم‌ تحریمهای تسلیحاتی، هم تحریمهای غنی سازی و تمام‌ مفاد اصلی قطعنامه های قبلی در این قطعنامه تجمیع شد.  

الگوی انتخاباتی لاریجانی، روحانی است

«اسماعیل گرامی‌مقدم» فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:«آقای روحانی در سال۹۲ و ۹۶ سبد رأی خود را اصلاح‌طلبی انتخاب کرد. الگوی انتخاباتی لاریجانی هم، روحانی است اما فضا نسبت به هشت سال پیش متفاوت است و اکنون نامزدهای شش‌دنگ اصلاح‌طلبی حضور دارند و چنین امکانی وجود ندارد که اصلاح‌طلبان از همه آنها عبور کنند و پشت لاریجانی بایستند».

همچنین «سید حسین نقوی حسینی» نماینده سابق مجلس گفت:«این که آقای لاریجانی گفته دولت او با دولت روحانی نسبتی ندارد، تعارف است».

باید تلاش کنیم که شورای شهر را سیاسی و سیاست زده نکنیم

«امیرابراهیم رسولی» سخنگوی شورای ائتلاف در نشست خبری که با محوریت انتخابات شوراها برگزار شد به تشریح فرآیند فهرست نهایی شورای شهر تهران پرداخت و گفت:«تلاش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بر این بوده که تمام رویه‌های قبلی که برای رسیدن به لیست نهایی اتفاق می افتاد تغییر کند و عدالت و کارآمدی در اولویت قرار گیرد».

حمله فائزه هاشمی به رئیسی/ ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

رسولی افزود:«در فهرست ۲۱ نفره حداقل ۵۰ درصد زیر ۴۵ سال خواهند بود و ۳ خانم و یک روحانی خواهیم داشت و ۵ نفر باید بالای ۴۵ سال باشند...نگاه ما رو به جلو است و باید تلاش کنیم که شورای شهر را سیاسی و سیاست زده نکنیم. عملکرد شورای شهر فعلی را مردم شاهد بوده‌اند؛ از نحوه مدیریت شهری تا انتخاب شهردار عدم توانمندی این شورا شفاف است».

وی در ادامه گفت:«نیمه خرداد لیست ما آماده خواهد بود از از نیمه خرداد باید به سمت چگونگی تبلیغات و معرفی این ۲۱ نفر برویم».

خودم را اصلح و واجد شرایط ریاست‌جمهوری می‌دانم

«مصطفی کواکبیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس دهم که در انتخابات مجلس یازدهم علیرغم تبلیغات بسیار گسترده و پرحجم با حدود ۶۱ هزار رأی از راهیابی به مجلس بازماند، گفت:«بنده بر اساس اصل ۱۱۵ قانون اساسی خودم را حتما واجد شرایط می دانم که آمده ام و اصلا خیانت می دانم که کسی خودش را واجد شرایط نداند و بیاید یا حتی خودش را نسبت به دیگران اصلح نداند؛ یک زمانی شما می گویید مصلحت این است که بنده نمی آیم اما یک زمانی برای خودش تکلیف تعیین نکرده که بیاید، اما یک کسی که می آید حتما خودش را بالاتر دیده که آمده است، اگر بالاتر نبیند که به رسول خدا و مسلمانان خیانت کرده است. اینکه می بیند یک کسی از او بالاتر است اما می خواهد خودش را جلو اندازد».

حمله فائزه هاشمی به رئیسی/ ارسال پرونده تخلفات جهانگیری به شورای نگهبان

کواکبیان افزود:«دکتر ظریف یک لطفی داشتند و یک حکم مشاورتی دادند اما اینکه من در دولت سمتی داشته باشم، اینطور نیست. این دولتی که ما برای آن به ۴۳ شهر رفتیم و سخنرانی کردیم این است پس چه انتظاری از یک دولت اصولگرا داشته باشم؟ البته اگر آنها دعوت کنند ما بررسی می کنیم ولی اصلا یک چنین توقع و انتظاری نباید داشته باشیم ولی برعکس آن هست، بنده حتما از تمام نیروهای توانمند استفاده خواهم کرد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 138
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 77
  • حقدوست IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    اصلاح طلبان دیگر هرچقدر دروغگویی و تحریف کنند و وعده های بزرگ بدهند فایده ندارد و کل گفتمانشان شکست خورده و بیراهه بوده و همه منتظر پاسخگو کردن و عذرخاهی انها هستند اما مبلغانشان با پرویی صابون را محکم تر به دل میکشند و بازهم به دنبال تحریف و وارونه سازی و وعده های کلان هستند اما چون امید ندارند و نمیتوانند مانند مجلس انتخابات را تحریم کنند اما در سکوت و پشت پرده به خاطر شکست زودهنگام در حال تحریم انتخابات و تضعیف حداکثری دولت بعدی به تمام روشها هستند تا بعد هم بگویند این دولت اقلیت است مهندسی شده و فلان قد رای دادند و امروز تمام امیدشان و دلخوشی شان این است که امریکایی ها برای کمک به انها وارد میدان شوند زیرا اینها بهترین حافظان منافع غرب هستند
    • ایرانی GB ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      این جماعت مثلا" اصلاح طلب چیزی نیستند جز یک مشت دزد و قاچاقچی و دجال در لباس تقوی و دینداری ! همه جور دله دزدی میکنند سر آخر خودشون رو پشت افراد دلسوز جامعه مخفی میکنند اونهم با یک متر ریش و چند تا دونه انگشتر عقیق به انگشتانشون ! حرف از خدا میزنند اما از هر کافری کثیف تر و دزدتر هستند , حرف از دینداری میزنند اما کافرها شرف دارند به این جماعت مثلا" اصلاح طلب ! خدا به داد مردم ایران برسه اگر این دزدهای مثلا" اصلاح طلب دوباره هشت سال دیگه قدرت رو بدست بگیرند !
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      درود بیکران بر خانم هاشمی. رئیسی اینهمه مدت که تو قوه قضائیه رئیس و معاون و مدیر ودادستان بوده دقیقا چی کار کرده؟
    • ح س IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      47 78
      کلا" این کسایی که ثبت نام کردن واسه ریاست جمهوری رو اگه بگیرن مستقیم ببرن زندان خودبخود مشکلات مملکت حل میشه البته بجز یکی دو تاشون
    • ح IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      31 83
      حتما" رئیسی قرمز پوشیده بوده اینم به قرمز حساسه
    • حجت MD ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      یکی باید دهن این زن را گل بگیرد
    • حجت MD ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      51 18
      کسانی که از رئیسی اتقاد می کنند حتما از جرائم خود و قوه قضائیه می ترسند
    • سعید IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      42 13
      خب آقایی که میگی رییسی چکار کرده خود فائزه چه کرده برا مردم ؟ باباش چه کار کرده؟ هیچی خاندان هاشمی دست از سر مردم بر دارند درود بر رئیسی
    • ایرانی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      6 7
      تا قیامت منتظر بمان
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      24 11
      کسانی که از شدت کینه و حسد چشم دیدن و موفقیت و پیروزی آیت اللّه رئیسی را ندارند از جمله جمل سوار زمانه (دوچرخه سوار)، و می گویند وی تاکنون چه کرده است، فقط کافی است اگر می توانند چشم کورشان را باز کنند و ببینند تاکنون چند کارخانه تعطیل شده ی در دولت عشقِ برجام به همت او مجدداً راه اندازی شده است و هزاران بیکار شده بار دیگر به کار خود بازگشته اند! یا این که چند آقازاده مفت خورِ ویژه خوارِ اختلاس گر و دزد دستشان از بیت المال کوتاه شده است!!
    • سوخته IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      22 8
      این فائزه هاشمی قیافه اش از جهنمی ها هم رد کرده . در این داغ بمان و بسوز که رئیسی خواهد آمد و امثال شما دزدان دستتان از بیت المال کوتاه میشود
    • محمدایوب IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      3 4
      بعد از بابا فائزه گفته بود که میرود رفسنجان . تعجبه چرانرفته. اون کسی که فائزه را تحسین کرده منم میگم. قهرمان. فائزه قهرمان گمشو بروبهرمان روستای بابا بمان
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    یکی نیست دهان نجس این فایزه هاشمی ببنده؟؟ یزمانی باباش ریس جمهوربوده تموم شدرفت اینهمه اراجیف گفتنش برای چیه! ملیاردهااختلاس وفسادکردندباندهاشمی فکرمیکنندپادشاه ایران بوده باباش.. ایاکسی فرزندان احمدی نژادهم میشناسه حداقل شعورداشته باش اسم بابات خرابترازاین نکن گماشته ی اسراییل و وهابیونه. بدبخت عقده کرده ازروزی ک باباش باخت به احمدی دیگه باندهاشمی تمام شد
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    67 12
    "بیشتر شعار بود تا واقعیت" معلوم است که آقای رئیسی اصلا به روش بابا عمل نکرده که فایزه انقدر ناراحت است
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      23 0
      دقیقا
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    50 10
    یک مملکت، یک مالک آنهم خانواده بهرمانی نوقی
  • GB ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    62 12
    این دارو دسته هاشمی و شرکا ۳۶ سال مملکت رو غارت کردند و طلبکار هم هستند، جای اینها زندان هست.
  • رضا IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    21 98
    خدائيش اين فائزه خانوم يه شيرزن به تمام معناست ، قشنگ جرات و جسارت و صراحتش به مرحوم آيه الله هاشمى رفته . به اين ميگن سياستمدار ، نه اينكه پرده پوشى كنى
    • رضا IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      67 10
      خیلی چیزای دیگه اش هم به باباش رفته، دو دوزه بازی، زدن زیر میز، فرصت طلبی، وقاحت، بی شرمی و ... فهرستش طولانیه بعضی هاش هم غیر قابل ذکر
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      56 12
      کی این شیر زن! و خانواده شون و سایه پدرشون! از سر مردم ایران کم میشه راحت شیم؟!
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      46 6
      در مرام اصلاح طلبی هر کس بیشتر حرف ضد من یه غاز و چرت و پرت و ناحق بزنه میشه شیر؟
    • کامران IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      42 5
      از یه مزدور رژیم صهیونیستید بیشتر از این انتظاری نمیره.
    • DE ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      9 0
      آخه این خانوم چی داره که وما به افتخارش دست بزیم
  • سید فروزان CH ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    53 5
    از هند جگر خوار در احادیث و روایات مفصل شنیده ایم ، با دیدن قیافه فائزه هاشمی هند جگر خوار را مبینیم ، نفرت و تنفر و عقده و شرارت در صورتش کاملا مشخص است و البته از نظر شخصیتی هم بی شباهت به اشرف پهلوی معلون نیست اگر این شخص زبانم لال به قدرتی میرسید ، مریم رجوی منافق جلوی او باید لنگ میانداخت
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    37 4
    اصلاح طلب ها با طرح این مباحث که "رییسی رای نمی آورد"! سعی در امید بخشیدن و تحریک جامعه رای خود برای شرکت کردن و رای دادن به آنها دارن. وگرنه واقعیت رو دیروز زیبا کلام گفت. "با وجود رییسی شانسی برای اصلاح طلبان وجود ندارد"
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    41 4
    فقط خداوند می داند که چه موقع ملت از کابوس خانواده هاشمی راحت می شود
    • ........... IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      9 0
      فقط خانواده هاشمی نیست چندین خانواده هست
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    9 38
    وجدانن. حرفهای. خانم. فائز ه. از. همه. منطقیتره.بقیه.هم.چون.نمیتونند.جواب.منطقی بدهند. دست. به کار. هو. وجنجال. وتهمت. میشوند. البته. که. من. شخصا. امروز. هیچکدام. از مسئولان را بدلیل. چهل. سال. عملکرد. ضعیفشون. در پستهای مختلف را قبول ندارم.وبهشون.اعتماد.ندارم.هرکسی.هم.که.امروز.در.متن.جامعه.زندگی.میکنه.همین.حس.روداره.
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      12 10
      با شما موافقم دقیقا یک نفر و ندیدم که از فائزه هاشمی انتقاد درستی داشته باشه فقط فحاشی و هوچی گری و دهن پارگی دیدم متاسفم که این افراد دم از مسلمانی هم میزند
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      11 2
      تامنطق ازنظرشماچی باشه؟خانم هاشمی زبان گویای اتاق فکربهائیت مستقردرلندن هستن.اگرفکرمیکنی منطقیه که پس اشکال کارتون ی جای دیگس.من تاییدنمیکنم فحاشی رو،ولی ی کم فکرکنیداین جماعت تاحلق سیر،چی برسرسفره مردم اوردن که نتجش شدفحاشی
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      30 0
      خطاب به 06:30 و 14:02، شما عزیزانی که با بی منطقی تمام از خانمی که حتی خانواده اش و حتی پدر مرحومش هم ازش دل خوشی نداشتن و ندارند و ناچارنآ تحملش میکنند چه رسد به ملت، دارید حمایت میکنید، چه جوابی منطقی برای ملت دارید مردمی که هیچ خیری از این خانم و بعضی از خانواده اش ندیدن جز فسادو خیانت و توهین به مقدساتشون و فقط حرفهای عوام فریبانه، ضمنآ این هشت سال بدبختی و بیچارگی مردم نجیب در دولت تدبیر،حاصل حمایت همین خاندان از روی کار آوردن دولت اقای روحانی است، پس هرچند که توهین و فحاشی چیز خوبی نیست اما به عصبانیت مردم توهین کننده حق بدهید، پس لطفآ سعی نکنید با مظلوم نمایی و الفاظ قشنگ حق وباطل را جابجا کنید،که البته اگه به پاش بیوفته خود شماعزیزان بدترین فحاشی رو نثار طرف مقابل تان میکنید،پس عوام فریبی نکنید لطفآ.
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      1 1
      علت اینکه هیچکس حتی پاسخ این خانم رو هم نمیده اینه که حتی بدیهیات روهم نمیفهمه و در برابرش دهن کجی میکنه. اومده میگه مبارزه قاسم سلیمانی چه سودی برای کشور داشت!:/ یکی نیس بهش بگه سلیمانی تهدید بالفعل و بالقوه ایران رو در خارج از مرز های ایران رفع کرد یعنی با بیشتربن راندمان ممکن.
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      1 1
      علت اینکه هیچکس حتی پاسخ این خانم رو هم نمیده اینه که حتی بدیهیات روهم نمیفهمه و در برابرش دهن کجی میکنه. اومده میگه مبارزه قاسم سلیمانی چه سودی برای کشور داشت!:/ یکی نیس بهش بگه سلیمانی تهدید بالفعل و بالقوه ایران رو در خارج از مرز های ایران رفع کرد یعنی با بیشتربن راندمان ممکن.
  • SE ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    31 13
    لاریجانی مسئو تصویب خائنانه 20 دقیق ای هم مدعی نجات کشور شده است و دخترک بهایی دوست ساندویچ فتنه خوار در یک رده قرار گرفته است
  • محمد ضا حمیدی IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    32 11
    به فائزه خانم یاداوری میکنم که علی نیکزاد نه با بهائیان حشرونشر داشته نه با مهدی هاشمی و مهدی جانگیری وحسن فریدون زدوبند داشته نه از ترامپ درخواست تحریم حداکثری ایران را کرده!!! درضمن هیچیک از اقوام نسبی و سببی نیکزاد نسبتی با معاندین و منافقین ندارد نه اختلاس کرده نه با شیاطین سبزوبنفش قرابتی داشته نیکزاد برای کشورخدمتگزاری دست پاک بوده
  • آدریان دریا IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    23 7
    یعنی از نظر لاریجانی،امام با انقلابی که علیه آمریکا و شوروی و... کرد کشور رو به لبه پرتگاه برد؟
  • محمد ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    29 4
    به فاِئزه بفرماید که رئیسی یک فرد نیست. رییسی جریانی است که اکنون کشور را در حوزه بازدارندگی از هر گونه تهاجم کوچک و بزرگ به نقطه ای رسانده که آبروی ابرقدرتی چون آمریکا به فنا رفته. رئیسی جریانی است در صورت رسیدن به قدرت اجرایی، همین عزت را در سایر مولفه های قدرت، تقدیم کشور خواهد نمود
  • محمدرضا حمیدی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    24 3
    جواب این خانم متوهم و خود شیفته که هم سفره گی بهائیان نجس ازبزرگترین افتخاراتش هست این دوبیت شعرمیباشد زاهدا بر من درویش میندیش و برو کشته ی ما و تو معلوم شود وقت درو
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      1 0
      سلام.جسارتاً آنچه آوردید دوصرع بود که یک بیت می شود نه دوبیت.اصل شعر هم مال مرحوم حسین دودی از روحانیون مردمی همزمان با آقانجفیه که خطاب به او خشک مغزی و جهل مذهبی رو مورد حمله قرارداده: جامه ی نو به می کهنه نهادیم گرو که مرا باده ی کهنه به از آن جامه ی نو زاهدا در من بیچاره میندیش و برو کشته ی ما و تو معلوم شود روز درو
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    5 22
    هیچکدام از کاندیداها چنگی به دل نمی زنند، قرار نیست بعد از چهل از انقلاب، اشتباهات قبلی رو دوباره تکرار کنیم. ما به انقلاب دیگری در درون انقلابمان نیاز داریم.
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      21 2
      برو آلبانیایی شما دیگه مردید خبر ندارید
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    23 2
    فائزه هاشمی بهتره بره اون گندی که باباش و دادشاش زدند پاک کنه نه اینکه به آقای رئیسی گیر بده
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    14 1
    اعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم
  • ،،، IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    15 1
    حرفایی که فائزه زده حرف تمام اصلاح طلبان است، حتی او در مجموع، خیلی رعایت کرده. در اصل آنها هیچ علاقه ای به تداوم این نظام ندارند و تعدادی از آنها شرایط برایشان محیا شود ممکن است در مقابل تمامیت نظام سلاح هم بدست بگیرند همانگونه که علاقه به سیاست های کشورهایی مانند اسرائیل و عربستان ... را دارند
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    9 2
    سخنرانی همراه با توهین و تمسخر این مردک رو تو سال 93 برا مجلس یادم نمیره. تمام صحبتش حول رفع حصر بود
  • سیدوحید IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    13 1
    سلام از مشرق می خوام چرندیات فائزه هاشمی رو تیتر نکنه واقعا چه لزومی داره نظرات ایشون چه ارزشی داره اگر این خانم دختر اون پدر نبود الان کجای این مملکت بود و با این افکار کینه توزانه کی بهش اهمیت می داد کاملا مشخصه که می خواد با اظهارنظر های تند و تهاجمی خودش رو مطرح کنه و مشرق هم متاسفانه مهملات بی ارزش این خانم رو انتشار می ده
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      5 0
      مشرق منتشر میکنه که مردم تحقیرش کنند.
  • احمدخواجوند IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    8 0
    بنده در این مدت انقلاب به نتیجه ای رسیدم که خودم را فدای دیگران نکنم ونردبان ترفپقی دیگران هم نشوم .
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    12 4
    رئیسی دریاست کی شود دریا زپوز سگ نجس!
  • مهرناز IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    14 1
    لاریجانی " شما چگونه کشور را ازلبه پرتگاه نجات دادید " با تصویب 20دقیقه ای برجام " از اصرار بر تصویب fatf "جهت دسترسی امریکا به تحرکات مالی ایران " از اینکه پول کشو.ر در زمان شما بی ارزش شد " از اینکه معیشت مردم سخت شد " از اینکه تفکر احیا سرمایه داری غربی را یدک کش 12 سال ریاست برمجلس کردید " از اینکه نگاهی به مردم نداشتید " کاش در تعریف معنای اقلیت کمی خویشتنداری می کردید " رئیسی 16 میلیون رای داشت.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    17 1
    انشا الله پایان کار اصلاح طلبان نزدیک است.
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      11 1
      ان شاءالله
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    11 5
    خاموشیهای دو یا چهار ساعته و خسارات سنگین خانواده ها در این شرایط سخت در دولت خاک برسر آغاز شد. اگر دین دارید اجازه بدید آقای احمدی نژاد بیآد، خدا شاهده تنها گزینه نجات مردم و کشور ایشان است.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    6 0
    اصلاح طلبها ...... و ول کردن ایندفعه برای پاچه گیری و حرف مفت زدن
  • محي الدين IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    9 10
    فقط احمدي نژاد
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      6 0
      صحبتهای آقای محمودقاسمی کارشناس سیاسی روپیداکن وبشنوایشون تحلیل درستی ازجریانی که احمدی نژادراه انداخته دارند.راه آقای احمدی نژادمتاسفانه شدکجراه
  • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    10 0
    استراتژی اصلاح طلبان راه اندازی جنگ روانی است که تا به حال موفق بوده اند.
  • حمید ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    11 0
    ه...=دزدی=خیانت به مردم=غارت بیت المال=مافیای سیاسی واقتصادی=تحریف نظام=ودر اخر این خانم آی داره میسوزه اونم از نوع خیلی سوزدارش.هرچی حرف میزنه سوزشش بیشتر معلوم میشه.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    11 0
    حمله فائزه هاشمی! عجیب نیست. کار ....حمله کردنه، طبیعیه
    • اشنا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      5 6
      خواهشا ااز شورای نگهبان درخواست داریم این بار اقای احمدی نژادرا رد صلاحیت نکنید حامی مردم ضعیف است اقتصاد کشور رو نجات میدهد ما که دیگه از این همه گرانی خسته شدیم به خدا نون شب نداریم بخوریم
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    12 0
    پیاز گفت منم میوه هستم، این فائزه چی میگه یه تیکه .... بیندازید جلویش بره
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    7 0
    این نظر شماست فائزه خانم. رئیسی محبوب ماست. البته تخریب و ایجاد جنگ روانی شیوه کار شما افساد طلبان میباشد
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    7 1
    فایزه خانم دیگه مرحوم بابات مرد وشما هیچ غلطی نمیتونی بکنی همسر منافقت هم منتظر شما در جهنم است گمشو برو
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 0
    ۸:۴۴ تنها جوابی که به امثال شما میشه داد: صبح برای آنها که دو چشم باز دارند روشن است
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    7 0
    اصولااصلاح طلبان از افراد پاک دست وکاری (امثال اقای نیکزاد)ناراحت هستند
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 0
    اینا دور های قبل با کاندید کمکی رای آوردن اما جلیلی گفتمان و برای هر مشکل کشور برنامه دارد و زرشک! معلوم نیست شما خودت کاندیدای پوششی برای جهانگیری و هاشمی نباشی!!
  • Amir IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    3 2
    برای چی هی این زن فمینیست را رسانه ای میکنید دارید ظلم به دیگر زنان جامعه میکنید مردن این زن زمانی هست که دیگر رسانه ها به او نپردازند ولش کنید بزارید از صفحه های رسانه حذف بشه
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    5 0
    در عراق آیت الله سیستانی فتوا داده بود سیاسیون و دولتمردانی که تاکنون بر مسند قدرت بوده اند و مسؤل وضعیت فعلی عراق هستند حق تصدی هیچ پستی در دولت عراق را ندارد و همینگونه هم شد در ایران مسؤلان ناکارآمد و ضعیف و فاسد که سالیان سال بر مسند قدرت بوده اند و کشور را به ویرانی کشانده اند با ریا و اشک تمساح وفریبکاری شعار آبادانی کشور را سر می دهند گویا مسؤل شرایط امروز ایران آنها نبوده اند و کسانی دیگر بوده است اگر مراجع در مورد خلع ید آنها فتوا نمی دهند لااقل شورای نگهبان بدون هیچ اغماضی طومار این مسؤلان فاسد را بپیچاند
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    در حالی که همه حواسها به سمت جهانگیری و لاریجانی است پزشکیان داره زیرزیرکی کارشوو می کنه. از فاصله گذاری با دولت و حتی اصلاحاتچی ها تا سفرها و دیدار با بزرگان اقوام و مذاهب و وعده وعیدها و ... . هیچ بعید نیست که لاریجانی و جهانگیری به نفع او کنار بروند.
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      2 0
      اتفاقا ایشون که رگه هایی از نژاد پرستی دارد با شعارهای ظاهری اقوام و برابری آنها و مهتر تفسیر غلط آموزش زبان مادری در ظاهر اصلاح طلبی بزرگترین ضربات را به کشور و اقوام میهن دوست خواهد زد. امیدوارم اصلاح طلبان از فریبکاری ایشون و نقشه های نابخردانه همراهان وی اگاه شوند.
  • محمود رضا IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 1
    خب الکی مثلا آقای رئیسی بد خودت چه غلطی کردی برا مملکت تو چی از مردم بیشتر داری که این جور می کنی فقط دختر هاشمی هستی همین حد خودت رو بدون و مواظب باش تو مسائلی که به مردم مربوط دخالت نکنید
  • بصیرت IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    3 0
    من نمیدونم چرا تا حالا هر کی میات برای ریاست جمهوری کاندید بسه از مردم و نظام و ........... طلبکار هست. انگار فقط خودشون همه چیز دانن و بقیه هیچی نمیفهمن.
  • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 29
    هم نام فرزند حضرت ابراهیم (ع) با شهرت آرش کاندیدای ریاست جمهوری " اسحاق جهانگیری" فرزند خصال میهن.
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      18 1
      کفگییییر
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      23 0
      خدایی خودت اینایی رو که گفتی باور کردی؟
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      2 0
      اسم ومعنیش به چه کارمملکت داری میاد؟درجریانی که خاندان پهلوی همه یارضابودن یا ترکیباتی ازرضا؟آخریشم محمدرضا.اونیکه بعداز۸سال عملکردغلط عامدانه دولتمردان کنونی بازگمان میکنه بایدبهشون رای بده،ی جای کارش میلنگه.اشتباه میکنه؟اینم عمدی داره؟میخوادایران بیشترازاین زمینگیربشه؟......الله اعلم
    • سعید IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      3 0
      خب صدام هم تو اسمش حسین داشت باراک اوباما سازنده داعش اسم کاملش حسین باراک اوباما هست علی محمد باب که در دین بدعت گذاشت اسم مذهبی داشت رضا قلدر همینطور شاهان بی لیاقت قجر همینطور
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    3 1
    فائزه هاشمی: رئیسی اهل شعار است تا اقدام و عمل فائزه خانوم : شما که اهل عمل هستی عزیزم چرا ثبت نام نکردی ، دیدی که مثل مور ملخ دارند اسم می نویسند شما هم یکی بلکه شما عمل کردی و ما....
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    3 2
    ازاین دختره هرچی بشنوی؛عادیست!بچه است!بلوغ سیاسی وانسانی روکه نمی شه ازش انتظارداست!بیخودبه این بهاندین!قصدش مطرح شدنه!حالاباهراراجیفی که بوی "وجود"بداد!
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    این انتخاب دقیقا همونی هست که انتظار داشتیم بهترینها در دولتهای مختلف مد نظر ایشون هست،من مطمئنم که از کاندیدها هم توی دولت ش استفاده میکنه.
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      46 0
      صد در صد فرمانده سعید محمد یکی از وزرای بعدی خواهد بود در دولت مردمی آیت الله رئیسی عزیز عشق است و سادات بت شکن «امام خامنه ای»، «آیت الله رئیسی»، «سید حسن نصرالله» اینها خار چشمان بر اندازان این نظام مقدس هستند؛ که به یاری پروردگار محبوبیتشان رو به افزایش است در جهان
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 0
    جالبه که بعد از اظهارات جو بایدن در مورد اینکه تا موجودیت اسراییل از طرف کشورهای منطقه یه رسمیت شناخته نشه ، صلحی در کار نخواهد بود ، و بهترین راه حل وجود دو کشور اسراییل و فلسطین است ، خانم فائزه هم این شعارو داره میده !انگار با ایشون کاملآ هماهنگه! دوران اکبر شاه بسر اومده خانم محترم.برو کشکتو بساب، با خانم کاملیا گل بگو وگل بشنو.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 0
    یه چیزی برای من عجیبه . اینا خیلی وضع مالیشون خوبه ولی اصلا به خودشون نمیرسند نه کرمی نه ارایشی ونه بوتاکسی و... همیشه هم روسری ومانتوهای ارزون تنشونه موندم این همه پولو کجا خرج میکنند .
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    13 1
    واقعا فایزه هاشمی و علی مطهری حال بهم زن هستند جماعتی پرادعا و مقاوم که به گذشته پدران خودشان آویزان هستند
  • ناشناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    6 1
    درودبرریسی مبارزه بااختلاس ورشوه
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 0
    دهن این زنگه راگل بگیرید زر نزن درودبرریسی بت شکن
  • محمدایوب IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 0
    فائزه چه زیبا گفت محسن که فرزندان هاشمی حرف بابا راهم گوش نمی کردند نتوانست تربیت کند. چند وقت پیش رسانه ملی فرزند شهید رجایی رانشان داد دریک مغازه مشغول کاسبی بود بسیار ساده نه طلبکار بود و نه مغرور. این نشان دهنده نان حلال وشیر پاک خورده اوست. حال با این مقایسه کنید خود حدیث مفصل بخوان اگر درخانه کس است
  • حمید IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 0
    بیخیال بابا! نظر ایشون چه اهمیتی داره که ما بایست بدونیم؟!!
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    8 0
    فائزه هاشمی اشرف پهلوی جمهوری اسلامی است و دیگر هیچ.
    • DE ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      2 0
      با این نقطه اشتراک که هر دو خیلی زشت تشریف دارند.اشرف با اون دهن گشاد و زشت اش و این یکی هم شکل و شمایل اش خیلی زشت وزمخته! ولی ادعاشون طبق طبق گویا از خرطوم فیل افتادن رو زمین!
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 0
    هرچی آدم بیسواده تو این دو دولت جمع بودن وچقدم افاده ای وپرمدعا هستن ..مخصوصا بیسوادترینشون جناب آخودنی وقیح
  • علی اصغر IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 0
    آدمی که شعور و درک داشته باشه، وقتی دروغ بهش بگن، باید بهش بر بخوره. اصلاح طلبان، حرفاشون توهین به مخاطب
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    باز هم اشرافیان و مساله دران به دفاع از اشرافیت و کاندیتوری انها پیش امدند. و جای مامان خود را در سال ۸۸ گرفته اند .. مردم باید کوته بین باشند ، که عدالت را رها کنند و اشرافیت که ۴۰ سال بر مصدر لیبرال نشسته اند و خود را فاتح. سرمایه داران از تند رو های مثلا بی منطق جلو گیری کرده اند اگر اسم عدالت برده میشود ، تند رو هستی. ...
  • هموطن IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    8 0
    اخیرا فائزه هاشمی حامی فرقه بهائیت نخود هر آشی میشه اصلا اظهار نظر ایشان قابل توجه ارادتنمندان جناب رئیسی نیست
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    سگ هار پاچه همه را میگیره
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    "اجازه ندادیم اقلیت بی‌منطقی، ایران را با تندروی به لبۀ پرتگاه ببرند" مقایسه شود با "برجام سایه جنگ و تهدید و تحریم ظالمانه را از کشور برداشت" این دو تن حتی چقدر تراوشات مغزیشان برابر است . گویی یک روحند در دو بدن !!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین.مکراین جماعت خیلیه.هیچی ازشون بعیدنیست دستکم نگیرمشون.باتوکل به خدا،مواظب باشیم تادوباره دردامشون نیفتیم
  • جواد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    چه لزومی دراد که فائزه هاشمی مطرح باشد و اسمش در یک خبرگزاری معتبر برده شود .چرا به اواهمیت میدهد ، او دنبال همین هست که مطرح شود
  • من IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    کسی هست نرخ بیکاری مملکت رو به حد معقول جهانی برساند؟ کسی هست تورم افسار گسیخته کشو را در حد کشورهای متوسط کاهش بده و قدرت خرید و رفاه مردم رو بالا ببره؟ کسی هست برای فقر را در کشور ما ریشه کن کنه؟ کسی هست که فساد اقتصادی و رانت رو از بین ببره یا لااقل کاهش بده؟ کسی هست ارزش معلم های ما در جامعه بالا ببره ؟ کسی هست برای منافع مردم پا به میدان گذاشته باشه؟ کسی هست با ارتباط منطقی با تمام دنیا برای ملت رفاه و اعتبار بدست بیاوره؟ کسی هست ارزش پول ملی را بالا ببره؟ کسی هست...................؟ اگر هست مهم نیست از چه طیفی باشه؟ و اگر اینها را نمی تونه انجام بده بهتره کلا بره کنارو وعده و وعید هم نده. حالا از هر طیفی که باشد
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    3 1
    ملکه فائزه خانم
  • DE ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    3 0
    این فائزه هاشمی نیست اشتباه نکنید این جایزه هاشمی است بخاطر خدمات ارزن ده مرحوم هاشمی این مزد دست و جایزه او بود جایزه هاشمی.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 1
    این اصلاح طلبان دهه ۶۰حجاب رو اجباری کردن به پیشانی بی حجاب ها مهر داغ می چسباندن و الان میخواهند بی حجابی در جامعه رواج پیدا کنید ، ابلیس را نمی یابی جز در حال افراط و تفریط
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    متاسفانه هنوز خیلیها رو میشناسم که مرجع خبریشون همین سایت خبرآنلاین هست و بدون تحقیق به خبرهاش استناد میکنند. مغز ملت رو دارند با اراجیفشون مسموم میکنند
  • ..... IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 0
    اینا از امثال رئیسی می ترسن چون ناکارآمدی هایشان نمایان خواهد شد
  • R037156 IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 1
    برو خانه بخواب نا معلوم افساد طلب هفت رنگ
  • رئیس‌نما IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 2
    راست گفتند تنها مرد خاندان هاشمی فقط فائزه هست
  • نارسیس الهی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 2
    کاش این فائزه لال بشه .یک آدم چقدر باید حقیر باشد.وطن فروش احمق
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 2
    از پاکی و حقانیت رییسی همین بس که فتنه و منحرفی مثل فائزه هاشمی علیه اوست.و وقتی از لاریجانی حمایت می‌کنه یعنی باهاش هم نظره.تویی که میگی رییسی کاری نکرده تو و پدرت و برادران چیکار کردید واسه این کشور بجز غارت و مال اندوزی .خانم هاشمی چرا فکر میکنید مملکت ارث پدرتونه؟
  • مرتضی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 1
    جهانگیری و لاریجانی در خواب ببینند که ملت به آنها رأی دهند. آخه با چه کارنامه ای، اینچنین توقعی از ملت دارید؟!
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 1
    خدا عذاب اکبر رو هر روز بیشتر بکند .
    • علی ازاهواز IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      1 3
      لطفاپشت سرکسیکه ازدنیارفته ودستش ازدنیاکوتاه شده بیخودی حرف نزنیدوتوهین نکنیدحاج آقاهاشمی رفسنجانی خیلی برگردن نظام جمهوری اسلامی ایران حق دارندوایشان ازدوستان بسیارنزدیک رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران هستندومقام معظم رهبری همیشه ازمرحوم آقای هاشمی رفسنجانی به نیکی یادکرده اندوخواهندکر
  • عبدالله ن. IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 1
    " محكم فرمودند آقاى رئيسى به هيچ عنوان راى نمياورند ". من كاربر عبدالله ، محكم تر عرض ميكنم راى مياورند و رئيس جمهور دوره سيزدهم ما هستند. وعده ما چند روزى بعد از ٢٨ خرداد وقتى كه آراء خوانده شد. اوايل تير ماه خواهيم ديد
    • كشيك شب IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      درسته كه همه تدارك هاى لازم ديده شده و اقاى رئيسى صد در صد حساب شده به ميدان انتخابات فرستاده شده اند در عين حال سياست معانى ديگرى هم دارد هر نوع اتفاقى در هر لحظه ممكنه تصميمات را عوض كند
  • GB ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم آیا کسی هست،که دلش،برای کشورش به واقعیت و حقیقت بسوزد و برای کشورش بخواهد کار کند؟! آیاکسی هست،که وطنفروش و جاسوسِ،آمریکا،رژیم صهیونیستی،غرب و شرق عالم نباشد؟! آیاکسی هست،که به شبکه های بهائییت من و تو و وهابییت کلمه و صدای آمریکا و بی بی سی لندن و ملکه، اینترنشنال وهابی سُعودی،پناهنده نشود و ازآنها پول نجس و حَرام دریافت نکند و برای آنها کار نکند؟!؟! آیا کسی هست،کاری را که نمی داند و در اموری که سررشته ندارد،درکشور،وارد نشود و قبول زحمت نکند؟!؟! آیاکسی هست،هراشتباهی در هرسمت و مقامی انجام داد،ازملت عذر خواهی نماید؟!؟! آیاکسی هست،پای کار کشور بایستد و جا نزد و مطیع امر امامت و ولایت نیز باشد؟!؟!؟! آیاکسی هست،که خود راتربیت کرده باشد،که هرجا قرارش دادند،رانتخواری،اختلاس،رباخواری،زمین خواری،رشوه خواری،ودیگرفسادها راانجام ندهد؟!!؟ آیاکسی هست،که اصلا بعد از این همه سوال،دقیقه و لحظه ای تفکر کند و این سوال رااز دیگران برای رضای خدابپرسد؟!؟! کشور و ملت ،دلسوز حقیقی و واقعی می خواهد!!!!!
  • اسدی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 10
    درود به این شیر زن که صدتا به اصطلاح مرد رو میزاره تو جیبش واقعا شیری که خوردی پاک بوده ونانی که پدرت داده از اون پاکتر !!! خیلی ها با کلی خدم وحشم و100سال سن یک صدم شجاعت ایشان را ندارند وبخاطر پست ومقام همیشه درحال مجیز گویی هستند !!!هزار احسن به این شجاعت
    • DE ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      10 1
      اره شیر زنی مدافع منافع صهیونیست های جنایتکار و رادیو اسرائیل وکدخدای موذی اش امریکا علیه ملت ایران و حق و حقوق ایرانیان ! به این شیرزنی نمیگن نفهم زنی میگن ، همصدایی با معیثیت پول نژاد خائن و رفقای بهایی اش میگن!
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      یکی این شیرزنه یکی ..... خخخخ
    • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      خدایاواقعآ مامردم با کیا شدیم هشتادوپنج میلیون نفر،منظورم با فهم وتفکرات جناب اسدی وهمفکرای ایشان است که نتیجه اش میشود انتخاب احساسی دولت ناکارآمد جناب روحانی و این همه بدبختی برای ملت بزرگ ایران که در این سالها بی سابقه بوده ...
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 2
    فائزه لال شو ... نزن داداشهای بی .... اگه یک ذره غیرت داشتند جلوی تو رو میگرفتند که اینقدر ... نزنی قیافت که شبیه شغال زرد میمونه (تو شیطانی فائزه ) رای ما فقط فقط فقط دکتر عزیزمان دکتر محمود احمدی نژاد
  • DE ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    فائزه خانم بلند گوی رادیو اسرائیل و امریکا و عربستان همصدا با مریم رجوی ملعون ایران ستیز بطور حتم از کارنامه ناکارامد و شعاری و سازشکارانه خودتون دارید حرف میزنی! اخه شما چیکاره هستید که برای بخش های دیگه نظام چنین دروغین ، غیر واقعی ، نظرات ذلیلانه و دروغینی و منافقانه ایی رو بدید؟دست منافقانه امثال شما در مقابل مدافعان حرم و مردم همدل و عزیز ما خوب رو شده . همان بهتر شما دو دستی به مال و منال دنیا بچسبید که کم نشه، ولی شهدای حرم و شهید بزرگوار سردار سلیمانی و رهروانش و مردم ایران دو دستی بخدا چسبیدند و برای ایران ابرو وعزت خریدندو افتخارشون همینقدر مجال ندادند داعشی ها به ایران حمله و امثال شما رو بعنوان برده دستگیر کرده و ببرن تو بازارهای شام و افریقا به چوب حراج زده و به چند دینار به هر بی سرو پابا بعنوان کنیز خانگی بفروشند! واقعا از دهان منافق و گناهکارتون و منافقانه تون بدرگاه خدا تا دیر نشده توبه کنید و ابروی مرحوم اقای رفسنجانی رو اینقدر نبرید! خیانت و نمک نشناسی تا این درجه؟ امثال شما ذلیلانه میخواهید با این لقله زبان ها و همصدایی با مریم رجوی ملعون ، معثیت پول نژاد ها از اسرائیل جنایتکار و ارباب کثیف امریکا ابرو بدست اورید اونم با این وقاحت و بنام میراث خوار طلبکار انقلاب! اینچنین نامردانه با این فتنه گری؟ همنشینی با رفقای بهایی معلومه خوب به اتون ساخته!حرفهای مبتذل شما عین حرفهای رئیس رادیو اسرائیل شیطان صفت هستش. اگر از مردم شرم ندارید ، حداقل اگر ذره ایی بخدا ایمان دارید از خدا شرم کنیدو از عواقب قیامت بترسید. اینقدر به اقای رئیسی حسادت نکنید. اقای رئیسی بعنوان خادم خدا برای مردم نوکری میکنه. چون گند و فساد دنیاخواران همقطاراتون رو جراحی میکنه دور میندازه تا مردم به امنیت و ارامش برسن به مزاج امثال شما نساخته ! حسود هرگز نیاسود! انکسی را که خداوند عظیم الشان مثل یوسف خردمند بزرگ مقام و عزیر کنه ،امثال شما نمی تونید از ارزش اش بکاهه. فقط دارید اتش هیزم جهنم خودتون رو دسته دسته بیشتر میکنید التبریکنا!
  • عبد الله IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 1
    بت شکن، شیر و سپه دار، چو یاران علی است این «رئیسی» است، که احیا گر ایران قویست بر خِرَد جمع و تو ‌انگار، «جلیلی» است خرد، `شور و عزم`است، «محمد»، و‌شعارش نبوی است فتنه و ظلم و فریب و بد و تسلیم بس است گل صد برگ، چو‌ما، هست به رفتار، یکی است!
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 1
    یه نفر پیدا نمیشه این فائزه خانم درستکارو فه میده .پاک ازهرجهتو جم کنه ازین ولگفتنها وولگردیهای جهانی. این خانواده ازمنابع ملت چقدر بالاکشیده که تمومی نداره .هرچه درمسافرتها میپاشن . تموم نمیشه.شایدم مشمول علی برکت ا... لهی شده. خدا رحمتش کنه باقیاتو صالحات گذاشته
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 2
    خدایا ما مردم کی از دست این خانواده رفسنجانی و این اشراف پر مدعا راحت می شویم .
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 1
    فائزه دختر بها فائزه دختر بابا #فتنه گر
  • میرزایی IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    2 1
    سرکار خانم فائزه هاشمی . شما بهتر است خفه خون بگیرید.حداکثر سوء استفاده را از کسی که به نوعی وابسته به اردوگاه انقلاب بود و به خاطر هرزه گویی و بد عملی افراد خانواده اش خصوصا شما بد عاقبت شد کردید.شما شان خودتان را هم یاد نگرفته اید رعایت کنید بعد ظاهر نظر مستبدانه صد من یک غاز میدهید. زمان شما سپری شده و افراد وابسته ای هم که به شما و دیگر منصوبان هاشمی تنفس مصنوعی می دهند آب در هاون می کوبند.
  • BE ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 1
    تا ۱۴۰۸ با سرکار خانم فائزه هاشمی
  • علی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 1
    باید به دختر هاشمی گفت آخر ضعیفه ( از نظر عقل) پدر تو که کارنامه سیاه استعمار را نوشت . این قدر شعور نداری که می گویی وضع ایران از اسراییل بدتر است . بدبخت فردا می میری در پیشگاه خدا چه جوابی برای این اراجیف خواهی داد
  • حمید IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 1
    با سلام شما ولاریجانی و جهانگیری و دیگر اصلاح طلبان ابتدا به مردم بگویید محل زندگی خودتان و فرزندانتان کجاست و این همه پول و ثروت را از کجا آورده اید
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 1
    فائزه =سرطان بدخیم که اندک حسنه پدر را نابود کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 1
    مشکلات خانوادگی باعث عقده هایی می شود که فرد سر جامعه سرریز می کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حسین IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام چرا فکر میکنید اصلاح طلبان( همفکر دولت) رای نمی آورند جمعیت ۸۵ میلیونی ایران ۵۵میلیون ایرانی با دولت تدبیر و امید بدبخت و به خاک سیاه کشیده شدند وبخش عمده ای هم به این طیف به این باور رسیدن رای دادن فایده ای ندارد شایدهم رای ندهند.اما ۳۰میلیون جمعیتی که در دولت تدبیر سوپر سرمایه دار شدن حتما به طیف اصلاح طلبان رای خواهند دادتا بشتر جیب طبقه ۵۵ میلیون را بیشتر خالی کنند.
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 1
    شورای نگهبان باید جهانگیری و هر وزیری که در کابینه روحانی بوده و لاریجانی و امثالهم رو رد کنه. اگر رد نکنه خود ضعف داره
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    4 1
    اقای لاریجانی بفرمایند فرزندانش کجا هستند در امریکا چه می کنند .
  • شامالا IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 1
    دعوت میکنم به فرهنگ واژگان و لغت نامه مراجعه کنید و معنی کلمه اصلاح طلب یا ریفرمیست رو در بیارید تا بفهمید که از محمد خاتمی تا الان، اصلاحات دروغ بزرگ به مردم بوده است.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    لعنت بر///// .
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 1
    ظاهرا شوهر نداره اينقدر دريده است!!!!
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    حيفه نون!!!٩٧٥٦
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    1 0
    نمی دونیم کدومتونو انتخاب کنیم از بس همتون خوبین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس