کدخدایی: برخی داوطلبان با اعضای شورای نگهبان ملاقات داشتند/ سه‌شنبه جلسه‌ نهایی بررسی صلاحیت‌ها

سخنگوی شورای نگهبان گفت: برخی از داوطلبان به شورا مراجعه کردند و برخی به‌صورت مکتوب اطلاعاتی را اضافه کردند و اگر نکته‌ای دارای ابهام است و یا مطلبی را خود فرد ثبت‌نام‌کننده لازم می‌داند که توضیح دهد.

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین اخبار از روند بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: روز گذشته در نوبت صبح و بعدازظهر جلسات‌مان را ادامه دادیم و بررسی‌های لازمه انجام می‌گیرد و امروز صبح نیز نشست برگزار شد ولی همچنان برخی نظرات کارشناسی باقیمانده و تحقیقات بیشتری باید بشود و احتمال می‌دهم که فردا یا روز سه‌شنبه که روز آخر مهلت است، جلسات دیگری داشته باشیم تا جمع‌بندی نهایی انجام بگیرد و نتایج را در موعد مقرر به وزارت کشور اعلام کنیم.

وی هم‌چنین در پاسخ به سؤالی درخصوص برخی گمانه‌زنی‌ها درباره نتایج بررسی صلاحیت‌ها و این‌که چقدر این مطالب قابل قبول است، تصریح کرد: هیچ؛ الآن که دو روز به پایان موعد قانونی باقی مانده است، من هم هنوز نتیجه نهایی را نمی‌دانم و از دوستان و دلسوزان می‌خواهیم که توجهی به شایعات نکنند و خودشان هم به آن دامن نزنند و هیچ یک از این مباحث صحت ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سؤال که "آیا گفت‌وگویی با کسانی که پرونده‌شان در حال بررسی است، داشته‌اید؟"، خاطرنشان کرد: بله؛ برخی از آقایان به شورای نگهبان مراجعه کردند و برخی به‌صورت مکتوب اطلاعات دیگری را اضافه کردند و اگر نکته‌ای دارای ابهام است و یا مطلبی را خود فردِ ثبت‌نام‌کننده لازم می‌داند که توضیح دهد، با اعضا صحبت می‌کند و در طول هفته گذشته هم ملاقات‌هایی بوده است و مطالبی را به‌صورت مکتوب دریافت کردیم.

کدخدایی در پایان در پاسخ به این پرسش که "چقدر برنامه‌مند بودن برای داوطلبان در فرایند تأیید صلاحیت مؤثر است؟"، گفت: در این دوره، با توجه به توضیحی که داده شده بود، عموماً برنامه‌ها را ارائه کرده بودند و به‌نظر من برنامه‌ها مؤثر بود و برنامه‌هایی که به اعضا داده شد، طبق آن هم اعلام نظر کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    بدا به حال این مملکت اگر امثال لاریجانی و جهانگیری دارای صلاحیت تشخیص داده بشن.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 0
    بدا به حال این مملکت اگر امثال لاریجانی و جهانگیری دارای صلاحیت تشخیص داده بشن.
    • محسن ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 2
      دوست محترم، اگر بنا بر این گونه حرف زدن باشد، دیگران هم می توانند بگویند وای به حال مملکتی که کاندیداهایش فلانی و فلانی (افرادِ مورد حمایت جنابعالی) باشند! آیا بهتر نیست همۀ ما از اینگونه اظهار نظرهای تفرقه افکنانه پرهیز کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس