کد خبر 1220072
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
خالد مشعل

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین گفت که آزادی فلسطین و بازگرداندن خاک این کشور به فلسطینی‌ها امری امکان‌پذیر است.

به گزارش مشرق، «خالد مشعل» رئیس حماس در خارج از فلسطین در مصاحبه‌ای گفت که اکنون امکان آزادی فلسطین بیش از پیش فراهم است.

او به شبکه الجزیره گفت که باید همگی از مقاومت حمایت کنیم و انتفاضه در تمامی اراضی فلسطینی آغاز شود.

خالد مشعل تأکید کرد که باید مرحله جدیدی در صحنه مبارزه فلسطینی‌ها آغاز شود و در این مرحله باید از توافق «اسلو» عبور کرد و هرکونه همکاری و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی متوقف شود.

این مقام حماس همچنین گفت که اشغالگر اسرائیلی در تلاش است که هر گونه پیروزی صوری به دست آورد، ولی موفق نخواهد شد و ارزش این جنگ این است که سرزمین، بیت‌المقدس، مقدسات، حق بازگشت، مقاومت و آزادی زندانیان به فلسطینی‌ها باز گردد.

مشعل همچنین گفت که مقاومت فلسطین توانایی دارد چندین ماه صبر کند، به تجاوزگری پاسخ دهد و رژیم صهیونیستی را بیرون براند.

تأکید خالد مشعل بر لزوم آغاز انتفاضه در شرایطی است که برای اولین بار و به شکل بی سابقه ساکنان فلسطینی مناطق ۱۹۴۸ به خیابان‌ها آمده و به شگفتی این روزهای فلسطین تبدیل شده‌اند.

یورش گسترده رژیم صهیونیستی به غزه امروز ده روزه شد و وزارت بهداشت نوار غزه شمار شهدای این منطقه از ابتدای آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون را ۲۲۷ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۳۸ زن و شمار زخمی‌ها را ۱۶۳۰ نفر اعلام کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    2 1
    ان شاءالله انتفاضه سراسری وبدون توقف آغاز وجبهه مقاومت نیز ازهمه طرف صهیونیست های نجس را آماج ضربات قاطع ومهلک وکاری خود قرار داده وکار را یکسره کنند.ایران ،عراق، سوریه،لبنان،یمن،مصر،اردن و....نیز بایدواردعمل شوند.ان شاءالله...
  • IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    1 0
    چشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس