کد خبر 1220076
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
بشار اسد

رئیس‌جمهور سوریه در استقبال از نمایندگان گروههای مقاومت فلسطینی گفت که وجود رژیم صهیونیستی بر مبنای تروریسم است.

به گزارش مشرق، نمایندگان گروههای فلسطینی در سوریه امروز (پنج‌شنبه) با بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور در دمشق دیدار و گفت‌وگو کردند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در این دیدار آخرین تحولات اراضی فلسطین و تجاوزات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به ویژه بیت‌المقدس در راستای تغییر بافت جمعیتی این شهر به نفع یهودیان بحث و تبادل نظر شد.

بشار اسد در این دیدار گفت که رژیم صهیونیستی زبان صلح و گفت‌وگو را نمی‌فهمد و وجود این رژیم در منطقه بر مبنای تروریسم و تجاوز به حقوق مردم منطقه است و موضع سوریه در این میان و در ارتباط با مسأله فلسطین ثابت و جزو اصول اصلی حکومت این کشور است.

رئیس‌جمهور سوریه تأکید کرد که این کشور همچنان به حمایت از مبارزه مردم فلسطین و مقاومتشان برای دفاع از خود و استیفای حقوقشان ادامه می‌دهد.

نمایندگان گروههای فلسطینی نیز گفتند که ایستادگی سوریه در مقابل گروههای تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی، سهم بالایی در تقویت ایستادگی مردم فلسطین دارد و از حمایت مستمر سوریه از مقاومت و وحدت مردم فلسطین قدردانی می‌کنند.

حاضرین همچنین تأکید کردند که حوادث این روزهای فلسطین و جنایات رژیم اسرائیل، نشان می‌دهد که گزینه مقاومت اصلی‌ترین گزینه برای بازگرداندن حقوق و اراضی غصب شده است.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، «طلال ناجی» معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، «فهد سلیمان» معاون دبیرکل «جبهه دموکراتیک» و «سمیر الرفاعی» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح از جمله حاضرین در این دیدار بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس