کد خبر 1220049
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
نتانیاهو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مسئولین اسرائیلی به طرف مصری خبر داده‌اند آمادگی دارد به طور یکجانبه اقدام به قطع حملات علیه نوار غزه کند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری زبان از جمله واللا نیوز در خبری فوری اعلام کردند اسرائیل به طرف مصری خبر داده است که قصد دارد عملیات نظامی در غزه را متوقف کند، این خبر در حالی اعلام شد که گفته می‌ شود مسئولین عالی‌رتبه اسرائیلی خود را برای حضور در نشست کابینه امنیتی آماده می کنند.

این در حالی است که به نوشته این پایگاه عبری زبان، حملات موشکی گروه‌های مبارز فلسطینی همچنان ادامه داشته و شهرک‌های اطراف غزه تا عسقلان و اشدود همچنان در معرض حملات پیاپی موشکی فلسطینیان قرار دارد.

بعد از رسانه‌ای شدن این خبر، شبکه هفت تلویزیون اسرائیل هم خبر داد، بنی گانتس وزیر جنگ با آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش پیش از نشست کابینه امنیتی با یکدیگر دیدار کرده و در حال رایزنی هستند.

به اعتقاد تحلیلگران، اسرائیل بعد از ناکامی در مقابله با موشک های مقاومت تلاش می کند تا با دستاویز قرار دادن فشارهای جهانی ادعای همراهی با این درخواست ها را داشته باشد.

یک رسانه عبری زبان در این رابطه مدعی شد فشارهای جهانی برای توقف درگیری بین اسرائیل و حماس به شدت افزایش پیدا کرده است حتی کاخ سفید هم اعلام کرد رئیس جمهور بایدن انتظار آرامش بیشتری را دارد، این در حالی است که تا به حال نتانیاهو نخست وزیر بر عزم خود برای ادامه عملیات تاکید می کرد، اما ظاهرا در آخرین دور از رایزنی های انجام شده با میانجی (مصری) به راه حل های میانه ای رسیده اند، گرچه تصور نمی شود این آتش بس کامل بلکه محدود خواهد بود. ‌

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م م IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    با سلام آدرس چند نفر از فرمانده ارتش اسرائیلی توسط مجاهدین ومحل سکونت نقشه رفت وآمد آنها و کمین و انگشت روی ماشه برای کشتن جنایتکاران آماده شلیک .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس