کد خبر 1219000
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
فوت عابر پیاده

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده به خاطر عبور از عرض بزرگراه آزادگان و در اثر برخورد وانت پیکان با وی خبر داد.

به گزارش مشرق، احسان مومنی در خصوص این خبر اعلام داشت: در ساعت ۲۲:۳۹ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف یکدستگاه وانت پیکان و فوت عابر پیاده در مسیر غرب به شرق آزادگان لاین کندرو بعداز پل ساوه به علت عدم توجه به جلو بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند.

ببینید:

عکس/ واژگونی وانت نیسان بر روی مزدا ٣

مومنی بیان داشت: عابر پیاده‌ای که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته بدون توجه به خطرات ناشی از این کار اقدام به عبور از عرض بزرگراه آزادگان می‌نماید و در این حین راننده وانت این عابر را ناگهان مقابل خود می‌بیند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت گفت: با حضور ناگهانی این عابر مقابل پژو راننده دیگر نتوانست خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و، چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد می‌نماید.

وی افزود: در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌کند.

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی حاصل از ایستادن و نگاه کردن به این حادثه و تنگی معبر بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.

این مقام انتظامی به عابرین توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها ننمایند و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده نمایند هرچند می‌بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند، ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است.

در انتها موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    6 0
    واقعا ماهم بارها شاهد عبور عابر پیاده در آزادگان حد فاصل شهرک و الیعصر به سمت عرب و شرق بوده و هستیم چرا فکری به حال این مشکل نمیشه اگر در این مکان عابر حق عبور داره چرا از پل عابر خبری نیست ؟! و اگر نداره یک تمهیداتی بشه
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 0
    متاسفانه در بزرگراه آزادگان در تمام ساعات شبانه روز شاهد عبور عابرین پیاده از عرض بزرگراه هستیم هیچکس هم پاسخگو نیست ...
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 0
    عابر پیاده بیچاره فکر کرده چون محدودیت تردد در شب هست، ماشینی تردد نخواهد کرد غافل از اینکه .......
    • US ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      3 3
      غلط کرد
  • یحیی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    بالاخره پژو یا وانت پیکان ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس