کد خبر 1222434
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
راننده از خودرو واژگون شده سالم بیرون آمد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری ۲۰۶ در بزرگراه امام علی (ع) و برخوردشدید با نیوجرسی‌های کناری این بزرگراه خبر داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل احسان پور رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع)، یکدستگاه سواری ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده از مسیر خارج شده و پس از واژگونی به شدت با نیوجرسی‌های کناری بزرگراه برخورد می‌نماید.

ببینید:

عکس/ واژگونی وانت نیسان بر روی مزدا ٣

وی ادامه داد: این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با نیوجرسی‌های کناری بزرگراه در همان محل متوقف می‌گردد.

وی گفت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه به کمک راننده وسیله نقلیه می‌شتابند و مشغول کمک رسانی و امداد به این راننده مشغول می‌گردند و قبل از بروز هر گونه حریق و اتفاق ناگوار می‌توانند وی و سرنشین را از وسیله نقلیه بیرون بیاورند.

احسان پور افزود: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب علل حادثه علل حادثه را مورد بررسی قرار داده علت این واژگونی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره اعلام می‌نمایند.

وی گفت: تیم اورژانس پس معاینه سراپایی سرنشین و راننده ۲۰۶ به مداوای آن‌ها در محل حادثه پرداختند.

احسان پور از رانندگان خودروها خواست از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن GB ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    جل الخالق نیوجرسی دیگه چیه؟
    • امیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      0 1
      حفاظ های سیمانی وسط یا کنار جاده را بهش میگن نیوجرسی
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      1 0
      به این بلوک های سیمانی که کنار جاده ها و اتوبانها نصب میشه ، jersey barrier گفته میشه . ولی نیوجرسی را از کجا آورده اند ، آدم شاخ درمیاره ! new jersey اسم یکی از ایالات امریکاست . فکر کنم پلیس ایران سوادش کم بوده ، همینجوری یه چیزی شنیده قاطی کرده !
  • سجاد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    اینکه پارسه
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      1 0
      توی شناسنامه اش پارس نوشته ولی توی خونه مامانش اینا ۲۰۶ صداش می زنن
  • DE ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    یکی یک پیشنهاد برای یک اسم قشنگ و معنی دار ایرانی بده که مجبور نباشیم بگیم نیوجرسی!!! پیشنهاد بنده شتابگیر هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس