کد خبر 1230782
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
عبور عابر پیاده از عرض بزرگراه منجر به مرگ شد

عبور یک عابر پیاده از عرض بزرگراه یادگار امام تهران، منجر به تصادف و مرگ وی شد.

به گزارش مشرق، یک دستگاه خودروی سواری حدود ساعت ۱۱:۳۰ روز گذشته بنابر اظهارات شاهدان عینی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره)، پل جلال آل احمد، به شدت  با عابر پیاده‌ای که در حال عبور از عرض بزرگراه بود، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید:

واژگونی مرگبار پراید در محور مرند – تبریز

پس از این حادثه  متاُسفانه عابر پیاده  بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت کرد.

بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند همچنین بنابر اظهارات شاهدان عینی از نحوه این حادثه، مشخصات خودروی متواری برای انعکاس به مراجع قضائی ثبت و ضبط شد.

سرهنگ احسان موُمنی؛ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب با اعلام این خبر اظهار کرد: راننده خودروی مذکور، اگر اندکی درنگ می‌کرد و با اورژانس تماس می‌گرفت، اکنون این عابر پیاده زنده و در کنار خانواده‌اش بود.

این مقام انتظامی از عابران پیاده خواست حین عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاه‌های عابر پیاده یا از پلهای هوایی عابر پیاده استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    12 3
    مقصر صد درصد عابره و باید خسارت وارد شده به خودرو از محل اموال وی مصادره و به راننده عودت بشه
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    8 3
    عابر مقصر بوده. چرا از پل هوایی استفاده نمی‌کنند؟ اون بیچاره هم ترسیده که توقف نکرده.
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      3 3
      از چی ترسیده که توقف نکرده ؟! ترسیده ماشین پشتی بهش بزنه ؟! یعنی صندوق عقب ماشینش ، عزیزتر از جانِ یک انسانه ؟! وقتی یک عابر میاد جلوی ماشین ، راننده موظف است شدیدترین ترمز را بگیرد که به عابر نزند حالا به هر قیمتی که می خواهد تمام شود
  • علی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    4 1
    اگر قانون اعمال شود عابر و راننده ندارد خیابان جای خودرو است یا عابر انهم بزرگراه مشکلات قانونی را بر طرف کنید تا کسی از کار خلافی که نکرده فرار نکند
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    محل خدمتم بوده این اتوبان(پلیس بزرگراه)متاسفانه محل عبور مرور معتادینه و اگرنه هیچ راه دسترسی به محل های مسکونی این بزرگراه نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس