کد خبر 1198368
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
ترافیک

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب دو محور هراز و فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و به مرور از بار ترافیکی این محورها کاسته می‌شود.

به گزارش مشرق، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها بدون گره ترافیک درحال عبور از این محور هستند.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان در جریان است و به مرور از حجم بار ترافیکی کاسته می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده است، افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده و تردد بدون گره ترافیکی در جریان است.

کشته شدن عابر پیاده در آزادراه تهران_پردیس

کهریزی بیان کرد: ظهر امروز مردی ۶۴ ساله که قصد عبور از عرض آزادراه تهران_پردیس را داشت با برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ به‌رغم حضور به موقع عوامل اورژانس و عوامل امدادی جان خود را از دست داد. با توجه به نزدیک شدن پایان تعطیلات نوروزی توصیه اکید داریم هموطنان مدیریت زمان سفر را جز اولیت اول بازگشت از سفر قرار بدهند و این موضوع را به روز پایانی تعطیلات موکول نکنند زیرا با ترافیک‌های فوق سنگین روبه‌رو خواهند شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: مسافران با صبر و شکیبایی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توجه کافی به جلو، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به جاده‌ها وارد شوند و با رعایت حقوق شهروندی مسیر را طی کنند.موج بازگشت نیمه دوم تعطیلات آغاز و محورهای شرق استان با بارترافیکی مواجه شده و رانندگان در این شرایط طول مسیر را جزئی از مسافرت خود بدانند و از ارتکاب تخلفاتی مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند.

وی اذعان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس