کد خبر 1198247
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
تصادف شدید پراید با تیر چراغ برق در اتوبان یاسینی

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران از برخورد شدید سواری پراید با تیر چراغ برق در محدوده اتوبان یاسینی و بر جای گذاشتن ۳ مجروح در این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق،  بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مقارن ساعت ۱ بامداد امروز، در مسیر بزرگراه جنوب به شمال یاسینی بالاتر از رسالت یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد ناگهان از مسیر خود خارج می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

ضرب و شتم تکنسین اورژانس تهران هنگام ماموریت

اکبری ادامه داد: این پراید پس از عبور و پرش از روی جوی آب کناری اتوبان و برخورد شدید با تیر چراغ برق در نهایت متوقف می‌گردد.

وی گفت: شدت این تصادف به حدی بوده که راننده را به سمت شیشه جلو پرتاب نموده و باعث می‌گردد شیشه از جای درآمده و راننده به سمت جلو پرتاب و به روی زمین می‌افتد.

اکبری افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید این حادثه به خاطر عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد می‌باشد.

وی افزود: با حضور تیم اورژانس در محل راننده پراید به همراه دو تن دیگر از سرنشینان این پراید به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردیدند.

وی ادامه داد: عوامل شرکت برق منطقه‌ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام نمودند.

اکبری از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نمایند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 4
    منظور "شهید یاسینی" بوده ان شا الله
    • GNS IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      3 0
      زده به تیرچراغ برق.بلد نبوده رانندگی کنه.کمربند نبسته که از ماشین بیرون افتاده.سرعت زژاذی داشته و... چرا ینفر که خودکشی کرده باید لقب شهید بگیره؟صرفا چون سوار پراید بوده.چرا بقیشون نمردن.پراید ماشین مزخرفیه.اما تفکرات شما از اون بدتره.
    • اصغر IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      2 0
      راننده حتمٱcnJزده. درضمن اگه کسی توشهرشماخودکشی بکنه اسم اتوبان را روش میزارند.اینکه پرایدمزخرفه درسته ولی به رانندهم بستگی داره که حالش خوبه یا بد
  • DE ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    2 0
    تصادف شدید پراید با تیر چراغ برق در اتوبان یاسینی. آخه توو اتوبان جای کاشتن چراغ برقه ؟ بیچاره پراید بوق زده چراغ برق نرفته کنار. جدا شاید در جمع میلونها خودرو از کنار این چراغ برق تا کنون رد شده اند و هیچ اتفاقی نیافتاده .حالا یک پراید ژست پورشه بخودش میگیره میره از جاده بیرون دقیقا همونجا که تیر چراغ برق هست صاف میزنه به تیر . همش تیر میزنند این به تیر زده .
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      2 0
      جناب 17:53تیربرق تواتوبا نبوده بلکه پرایدچندین مترپرت شده ارجاده بیرون. تیربرق اگه کنارخیابان نباشه پس چطورخیابانهارا روشن نگه دارندتاریک نباشه؟؟ اصلاتیربرق نه امدیم یه ادم نابینا کنارجاده باشه بایدبزنیمش باماشین؟ ببین چقدرسرعت داشته ک یپرش 50متری کرده ازجوب وپیاده رو ردکرده زده تیربرق مجبور بوده اینهمه تندبره!؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس