آخوندی

"عباس آخوندی" که قیمت مسکن در دوران وزارت او تا چند صد درصد افزایش یافت به تازگی در اظهاراتی گفت: برخی وزرای حاضر در کابینه کنونی آن‌قدر ناکارآمد هستند که منطقا نباید به ادامه تصدی آنها رضایت داد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

قصاب رؤیاهای مردم ثبت نام کرد

جهانگیری رکورددار کلاب‌هاوس است پس رأی می‌آورد! / قصاب رؤیاهای مردم ثبت نام کرد

«مصطفی تاج‌زاده» فعال اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸، صبح روز جمعه گذشته با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.[۱]

بر اساس آنچه که کانال تلگرامی امتداد منتشر کرد؛ تاجزاده همچنین یک بیانیه انتخاباتی نیز دارد که در قسمتی از آن با اشاره به رئوس آرمان‌های تاجزاده آمده است:

"می‌دانم که گروهی مطالبات فوق را رویاپردازانه تلقی می‌کنند. اما من هم تیم و برنامه برای اداره کشور دارم و هم رویاهای زیادی دارم! رویای رفع تبعیض و تحقق عدالت، رویای رفع فقر و فساد و بیماری و بیکاری، رویای رفع گرانی و تحریم، رویای دوستی و همکاری و همدلی، رویای ایرانی آباد و مستقل و توسعه‌یافته، رویای انتخابات آزاد، رویای حکومت قانون و رویای عدالت و آزادی. "

*نگاهی دقیقتر و از نزدیکتر به "رؤیاهای تاجزاده"! حقایق تلخی را برملا می‌کند...

_"رویای رفع تبعیض و تحقق عدالت" در حالی است که آقای تاجزاده و دوستان ایشان از ابتدای دهه ۷۰ تاکنون؛ جز در یک دولتِ ظاهرا ناهمسو! اما تماما در قدرت بوده‌اند و اکثریت آنچه از فقر و تبعیض و بی‌عدالتی در حافظه جامعه ایرانی وجود دارد دستپخت همین آقایان است.

جامعه ایرانی فراموش نکرده و نمی‌کند کسانی را در دهه ۷۰ که می‌گفتند قشر مستضعف زیر چرخ‌های توسعه له شد که شد! و یا مثلا باید بودجه تصویب کنیم برای تقویت پلیس ضد شورش تا اگر مردم تورم بالا را تاب نیاورند با گاز اشک‌آور و باتوم تنبیه‌شان کنیم!

چه کسانی می‌گفتند مردم همان "لشکر قابلمه بدست‌ها" هستند!؟

در بحث عدالت نیز مگر سیاه‌تر از کارنامه اصلاح‌طلبان وجود دارد!؟ که تنها در دولت سازندگی و اعتدال بیشترین گرانی و تورم را به مردم هدیه کردند و در دولت اصلاحات هم از این گفتند که راه ما نه از عدالت که از سیاست و جامعه مدنی می‌گذرد!

این کارنامه مشحون از تبعیض و بی‌تفاوتی محض به عدالت هرگز فراموش نمی‌شود و به مثابه یک داغ بر پیشانی امثال تاجزاده حک شده است.

_ "رویای رفع فقر و فساد و بیماری و بیکاری" نیز حقه‌ای است که نگاه به حضور ۲۴ ساله اصلاح‌طلبان در قدرت و خاصه قبضه دولت در ۸ سال اخیر، ملاک دروغ‌های نهفته در آن است... مردم قضات خوبی درباره این آرمان یا به عبارت بهتر این "کارنامه تاجزاده و دوستان تاجزاده" هستند...

_ "رویای رفع گرانی و تحریم" شاید خنده‌دارترین رؤیای تلخ تاجزاده باشد.

رفع تحریم از زبان کسی که خود و دوستانش در فتنه سال ۸۸ مسبب اعمال تحریم‌های بیشتر علیه دوستان ایران شدند و حتی به دشمن پیام دادند که ایران را تحریم کن!

و رفع گرانی از زبان کسی که طی ۸ سال اخیر و در دو انتخابات از رئیس‌جمهوری حمایت کرده است که تصمیم یک‌شبه و بدون پیوست گرانی بنزین در آبان ۹۸ را گرفت. رئیس‌جمهوری برآمده از حمایت امثال تاجزاده و تاجزاده ها که صراحتا به نظارت بر بازار معتقد نیست و با هر دستورش برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها؛ گرانی بیشتری مهمان سفره‌های مردم می‌شود! [۲]

_ "رویای انتخابات آزاد" البته برای تاجزاده بیش از هرکسی محقق شده است. چه اگر انتخابات در ایران آزاد نبود پس رفقای آقای تاجزاده طی ۳۰ سال گذشته بر مناصب آن چه می‌کرده‌اند!؟

_ و شنیدنی‌ترین رؤیای تاجزاده یعنی "حکومت قانون و آزادی"... رؤیایی که شنیدنش البته از زبان تاجزاده عبرت‌آموزتر خواهد بود. از زبان فردی که در سال ۸۸ علیه قانون کشور شمشمیر کشید و صراحتا نیز معارض قانون است.

یقینا اگر مردم و خواص ایرانی؛ تاریخ تاجزاده و تاجزاده‌ها را با مداقه هرچه تمامتر قرائت نکنند و به خاطر نسپرند؛ این ژن دیکتاتوری بناپارتیِ فاشیست مسلک؛ هیمنه خود را بر جان و جهان ایرانیان خواهد گسترد و کاری می‌کند که نه از تاک نشان ماند و نه از تاک‌نشان.

گفتنیست تئوری مصطفی تاجزاده و دوستان او در ستاد هسته سخت اصلاحات برای انتخابات آتی؛ بحث "تحریم خاموش انتخابات" و کاستن از میزان مشارکت مردم است.

مقوله‌ای که آنطور که باید و شاید مورد رصد و تدقیق خواص قرار نگرفت...

***

جهانگیری رکورددار کلاب‌هاوس است پس رأی می‌آورد!

جهانگیری رکورددار کلاب‌هاوس است پس رأی می‌آورد! / قصاب رؤیاهای مردم ثبت نام کرد

حمیدرضا جلایی‌پور، از فعالان اصلاح‌طلب در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا و در استقبال از کاندیداتوری "اسحاق جهانگیری" گفته است:

"جهانگیری از زمره معدود اصلاح‌طلبانی است که با تیم و برنامه اصلاح‌طلبان ارتباط ارگانیک دارد. جهانگیری به توسعه پایدار، همه جانبه و عادلانه اعتقاد دارد، با کیفی‌ترین نیروها کار کرده است. در مناظره و کمپین هم اولا در انتخابات ۹۶ امتحانش را پس داد. ثانیا در همین اتاق کلاب‌هاوس اخیر بدون اینکه حرف‌های غیر عملی بزند با ۲۳ هزار نفر ارتباط برقرار کرد. هنوز کسی این رکورد را در کلاب هاوس ندارد. به نظر من هفته آخر انتخابات مردم ایران خصوصا کسانی که قصد رای دادن دارند و به امور عمومی فکر می‌کنند تحت تاثیر برنامه‌ها و تیم جهانگیری قرار خواهند گرفت! "[۳]

*این سطح از ابتذال در فعالیت انتخاباتی فقط به اصلاح‌طلبان اختصاص دارد... که فردی که دستش تا مرفق به وضع موجود آغشته است را بعنوان یک گزینه مطلوب به مردم معرفی کنند و جالب آنکه مخاطبان او در یک میتینگ مجازی را عاملی برای جذب رأی بدانند!

ما قضاوت درباره آنچه که جلایی‌پور گفته است را بر عهده مخاطبان محترم وا می‌گذاریم.

پیش از این، عبدا... ناصری، از رجال ستادی جریان چپ طی سخنانی از این گفته بود که اسحاق جهانگیری یک اصلاح‌طلب غیر جامعه‌محور است و البته مصطفی تاجزاده چهره مطلوب‌تری به شمار می‌رود. [۴]

***

 

آخوندی:

برخی وزرای روحانی آن‌قدر ناکارآمد هستند که نباید به ادامه تصدی آنها رضایت داد

جهانگیری رکورددار کلاب‌هاوس است پس رأی می‌آورد! / قصاب رؤیاهای مردم ثبت نام کرد

عباس آخوندی، وزیر سابق مسکن و شهرسازی در دولت آقای روحانی که قیمت مسکن در دوران وزارت او تا چند صد درصد گران شد و مردم ایران به عسر و حرجی تاریخی افتادند؛ در یک مصاحبه با شماره چهارشنبه گذشته روزنامه شرق اظهار کرده است:

"برخی وزرای حاضر در کابینه کنونی آن‌قدر ناکارآمد هستند که منطقا نباید به ادامه تصدی آنها رضایت داد. منصرف از اینکه مجلس آنها را استیضاح نمی‌کند، رئیس‌جمهور هم به دلیل مسئله از حد نصاب افتادن دولت اقدامی برای ترمیم آنها نمی‌کند و فقط بحث مصلحت پیش می‌آید که فعلا دست نگه دارید..."

او می‌افزاید: از نظر من مصلحت هیچ‌گاه نمی‌تواند توجیه‌کننده عمل ضداخلاقی باشد. بحث من این است که اگر منِ وزیر به هر دلیلی دیدم نمی‌توانم طبق سیاست‌ها و فرضیاتم انجام‌وظیفه کنم، هیچ مصلحتی برتر از رعایت اخلاق عمومی نیست. من ۲۱ آذر ۱۳۹۶ استعفا دادم‌ که در سال ۹۷ پذیرفته شد. گفتم آقای رئیس‌جمهور اخلاقا ادامه کارم اشکال دارد؛ چون من سیاست‌های شما را قبول ندارم و نمی‌توانم سیاست خودم را اعمال کنم. وقتی در چنین دوراهی‌ای قرار دارم، من باید حذف شوم؛ چون شما رئیس‌جمهور هستید و گفتم می‌خواهم کناره‌گیری کنم، گفتند نمی‌شود. گفتم چرا نمی‌شود؟ من سیاست‌های شما را قبول ندارم. شما به اقتصاد رقابتی و اقتصاد بازار وفادار نیستند و در حوزه‌های اقتصادی مداخله می‌کنید که من قبول ندارم. نمی‌توانم به شما ایراد بگیرم اما می‌توانم خودم را حذف کنم.[۵]

*بایستی دقت داشت که طغیان علیه وضع موجود صرفا از جانب کسانی پذیرفته است که دستشان تا مرفق در شکل دادن به اوضاع آغشته نباشد.

و این گزینه البته شامل امثال آقایان آخوندی و جهانگیری نیز می‌شود.

فلذاست که اظهارات آخوندی علیه وزرای کابینه دولت آقای روحانی؛ ولو حتی در حالت صحت نیز فاقد اعتبار است.

مسئله دیگر که کارشناسان مباحث علمی مدیریت و البته مدیریت کلان به آن صحّه می‌گذارند اینست که یک مدیر ارشد به راحتی در ابتدای کار تشخیص می‌دهد که قادر به ادامه مدیریت و اعمال سیاست‌های خویش هست یا نیست!؟

فلذا ادعای آخوندی مبنی بر اینکه دیدم، نمی‌توانم طبق سیاست‌ها انجام وظیفه کنم یک ادعای پذیرفتنی نیست.

درک این نمایش‌ها از جانب امثال آخوندی که در سال ۸۸ و ایام حضور او در ستاد میرحسین موسوی نیز مسبوق به سابقه است؛ بصیرتی را طلب می‌کند که منجر به "رأی بد" و انتخاب‌های غلط از سوی مردم نشود.

از آخوندی بعنوان یکی از نامزدهای اصلاح‌طلب در انتخابات ۱۴۰۰ نیز نام برده می‌شود.

***

1_ mshrgh.ir/1216941

2_ mshrgh.ir/1095404

3_ https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1075888

4_ mshrgh.ir/1215755

5_ https://sharghdaily.com/fa/main/print/282142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 91
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 43
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    81 16
    باور کنید که همینطوریه. یعنی طرف کافیه راجع به آزاد سازی حجاب و از اینجور چیزها شعار بده رای میاره
    • SE ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      70 13
      این یعنی مشکلات اقتصادی و شکم برای مردم مطرح نیست. مشکل از زیر شکم است.
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      44 5
      اونوقت تا میای از مشکلات فرهنگی مثل حجاب و امر به معروف و نهی از منکر و ...حرف بزنی میگن این حرفا چیه مردم دارن از گشنگی میمیرن ،دلار فلانه،خونه فیساره ...
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      41 9
      وقتی محاکمه نشن دور بر میدارن.
    • SE ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 37
      رای ما دکتر آخوندی.
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 2
      دقیقاااااااا بعضیا طرز فکرشون کامل بند به جیبشونه.یادمه با یکی از همینا چندسال پیش حرف میزدم میگفتم مگه نمیبینی فلانی و پسراش چجوری حق مردمو میخورن؟گفت خب بخورن نوش جونشون.بعید میدونم اون ۱شبم از فقر سر گرسنه رو زمین گذاشته بود که فکرش این بود
    • hoseein IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 0
      حق میدم اصلاح طلبا سنگ امریکا رو به سینه بزنن شعار بریزد تو خیابون و میدن وقتی احمدی نژاد رد صلاحیت میشه و امثال حهانگیری و موسوی و این جدیدیا تایید میشن یعنی مستقل بودن کشکه
    • SE ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 0
      آخوندی زدم رفت فاضلاب الان داره بپر بپر میکنه سرش بیاره بالا خفه نشه ولی دیگه کارش تمومه تو فاظلاب
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    33 8
    حرف مفت زیاد می زنید
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      28 9
      جناب تاجزاده ملانصرالدین زمانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مصطفی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    77 30
    من منتظر نشستم ببینم کی تایید صلاحیت میشه . اگر ببینم امثال غرضی جهانگیری تاجزاده و ... تایید کردن اصلا رای نمیدم. به خدا ما از شورای نگهبان بابت ضربه این 8 سال نمی گذریم خدا ازشون نگذره
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      24 12
      8 سال چیه 40 سال بنی صدر هاشمی خاتمی احمدی نژاد و روحانی
    • رسول IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      11 5
      {دولت بی تدبیر و نا امید روحانی}کدخدایی که گمان کرده خدای ده ماست.
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 2
      احسنت
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 2
      خب تو رای ندهی که اون کسی میاد که که عامل این وضعیته
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 1
      عزیزم شما هارایدادی چه ربطی داره به شوارای نگهبان چطور دوره ی اول روحانی میگفتید این همون سبزیه کبود شده ولی در دوره ی دوم تاوقتی همچی گرون شد جازدنی
    • محمد IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      شما بهتره جای شورای نگهبان باشی شماهستید که همه چی درهم وبرهمه ازقانون وفقها هم جلوتر میروید هیچ فیلتری سخت ترازشورای نگهبان نیسن انوقت شما نمیبخشید دوستداری رای بده نداری هم نده چه میشود
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    39 11
    فصاب آرزوهای مردم عباس آخوندی است ...
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    36 18
    اگر امثال آخوندی تایید صلاحیت شده و محاکمه نشوند بخاطر کار نکردن و اهانت به مردم امیدی به شورای نگهبان و انتخابات نیست
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 17
    به نظرم شورای نگهبان باید یه شرطی می زاشت که میانگین سنی افراد از بیست تا چهل سال باشه نه از چهل تا هفتاد و پنج
  • احمدی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    20 10
    چرا ایشان را رسانه ای می کنید ایشان تعادل روانی ندارد
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 3
    مطلقا نمیشود دست کم گرفت. دور قبل خیلیها فکر نمیکردند رئیس جمهور مستقر بتونه دوباره رای بیاره.
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    14 8
    اینا فقط یکی مثل احمدی نژادرومیخوان که همشون روسنگ رویخ کنه
  • ناشناس IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 1
    اگر مخالف فردی و یا جریانی ثبت نام کرد نباید طرف مقابل جرزنی کند و مدام شایعه پراکنی کند .
  • ناشناس IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    11 11
    خیلی زور داره جهانگیری تائید صلاحیت بشه ولی احمدی نژاد رد بشه
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 1
      دوست عزیز فکر میکنی کسیکه فقط فکر دیده شدن خودشه و واسه انجلینا جولی و بن سلمان و ترامپ و....نامه مینویسه و تولد مایکل جکسونو تبریک میگه وقتیم بذای فکر کردن به ما و مشکلاتمون داره؟این احمدی‌نژاد همون احمدی‌نژاد ۴سال اولش نیست
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 9
    این اصلاح طلبها بنده خدا ها شاید خودشون نمیدونن که عضو یک جریانی هستند با تفکرات انها عدالت وکشورما مثل جن وبسم الله میشه.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 4
    یعنی باور کنید بااین اعتماد بنفسی که این جریان اصلاحاتچی وغربگدا داره که با این کارنامه افتضاح ۳۲ ساله که دولت دستشون بوده وباز میان کاندیدا میشن اگر هرکسی این اعتماد بنفس رو داشت با مگس کش یک شبه رژیم صهیونیست رو منهدم می کرد
  • پویا IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 28
    شاید واقعا اینجور که تاجزاده میگه درست باشه تغییرات در قانون اساسی ممکن است خیلی کارآمد باشد بطوریکه با دولت های نه خیلی کارآمد هم مشکلات مرتفع شود
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 8
    اینهاازهمه بیشتربایدقدررهبری رابدانندمرد باحترام رهبری کارندارندوالامیدانستن بااین خائنهاچطوررفتارکنند
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 1
    هیچ کس صلاحیت رئیس جمهوری را ندارد چون اکثریت رجل سیاسی در پستها ی مدیریتی نا کارمد بودند !.چون مدیران ما ترسو وبی سوادند وبسیار احساسیند !مدارک پولی اخرش میشه وضعیت الان.
  • ایرانی 1 IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 4
    قدیمیا میگن در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته ، حالا شده حکایت این آقایونی که چندین ساله به مردم دارن ظلم می کنند وجیب مردم رو خالی می کنند ودوباره اومدن دم از عدالت وتوسعه و.... می زنند اگر واقعا مردم درست فکر کنند ودرست انتخاب کنند دیگر نباید این افراد (امثال تاجزاده وجهانگیری وآخوندی و...) جرات ثبت نام هم داشته باشند تا چه رسد به بعدش
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    11 11
    یعنی وقیح تر و پررو تر از این اصلاح طلب ها فقط سنگ پای قزوینه......تمام جواسیس و خیانت کاران و دزدها و وطن فروش ها از کارخانه فکری همین جماعت بیرون میایند ، آنوقت با پررویی تمام قصد اداره این کشور را هم دارند...هشت سال که رحم اجاره ایشان بر دولت حکومت کرد از ایران یک ویرانه بجای گذاشت حالا میخواهند به بیابان تبدیلش کنند؟؟؟؟؟
  • میراث IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 6
    تاج زاده ولاریجانی و محسن هاشمی که برای ریاست جمهوری ثبت کردندوای خدایا به فریاد این کشور و مردم خوبش برس هر سه اینها واقعااز بد بدتر هستند خیلی پرو هستند
  • هانی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 12
    مشرق بشین تحلیل کن کاندیداهارو و بکوب همه رو . کسی هم به حرفت گوش نمیده
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      7 4
      بنده خدا برا روشن شدن من وشما میگن که بعد هشت سال به این وضعیت نیفتیم
  • کمال IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 3
    یادسریالهای پلیسی می افتم .یکی در نقش خوب ویکی در نقش بد .همه اش نقش است.فقط اسامی فرق میکند.هردو ازیک جا حقوق می گیرند
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 0
    بنده از اینهمه اعتماد بسقف جناب آخوندی و تاجزاده ...موندم کاش امثال این حضرات! قبل ثبت نام تأملی به کارنامه اعمال وسابقه کاریشون مینمودند بعدبرای ثبت نام تشریف می آوردند، البته که هدف جلب رضای خدا وفقط خدمت به خلق الله شایدمدیون بشید اگرفکردیگه ای کنید!
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 4
    مردم از این گروه و دار و دسته اصلاحاتی نا امید هستند. خیلی گند می زنند به همه چیز و کلا در کار فرافکنی هستند. کاش یه چند سالی نباشند مردم نفس راحت بکشند. فقط یه حزب الهی کار بلد بیاد و فقط کار کشور را جلو ببرد.
  • تهرانی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 3
    لحظه آخر چهار تا وعده آزادی حجاب و دوچرخه سواری و استادیوم میده یه ارزونی موقت دلار و سکه راه میندازن یه توافق صوری هم تو وین انجام میشه یه مشت ملت هم میریزن تو خیابون بزن و برقص دوباره هشت سال فلاکت بعدش هم مردم میگن همشون عین همند رییس جمهور کاره ای نیست!!!!
  • ایرانی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 3
    این اقای خائن به ملت و میهن با خانواده دزد و کلاه بردارش دیگه باید مردم خیلی بی شعور باشن در قرن 22 به این رای بدن .
  • پناهی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 5
    با سلام اصلاح طلبان و مخصوصا جهانگیری که اقتصاد ایران را نابود کردند و ارزش پول ایران را نابود کردند با چه خاطرهای میخواهند برای ملت ما رئیس جهمور شوند و با چه رویی
  • sms IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 8
    بالاترین رشد اقتصادی واقعی ، بالاترین سطح ارتباطات خارجی در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی بود/ خیلی کار داره تا به اون دوران برگردیم
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 3
    یکی از یکی بهتر
  • رضا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 3
    هر وقت ما بجایی رسیدیم که به نظر تاجزاده ها و عبدی ها و زیباکلام ها و حتی مخالفت از اینها، بها و اهمیت بدیم، انوقت ما از استبداد در حال دور شدن و به خرد جمعی و عقلانیت نزدیک خواهیم شد! تمامیت خواهی و خودمحوری، بیماری‌های بزرگی هستند که باید از آنها دور شویم! اتفاقا به افرادی همچون تاجزاده باید میدان داده شود جذگرا که آنها انگیزه و سماجت دارند البته میدان دادن می‌تواند در مناصبی همچون شهرداری‌ها و استانداری‌ها و جاهای دیگر هم باشد.
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 0
      خوبی دوست عزیز؟یا جیبت خیلی پره و این وضع مملکت بهت فشاری نیاورده یا سرت خیلی خالیه که همچنان میخوای ۱مشت تقریبا خائن که خیانتاشون زیادم پوشیده نیست بازم سِمت داشته باشن
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 1
    سال ۹۶ هم کلاسی من میگفت به روحانی رای میدم وقتی رئیسی بیاد حجاب رو اجباری میکنه تلگرام رو فیلتر میکنه کلی هم‌برای روحانی تبلیغ کرد روزی هم که روحانی رای آورد حسابی حال ما رو گرفت هی گفتم بابا سرنوشت مملکته مگه خاله بازیه الان بعد ۴ سال پشیمان شده!
  • کارمند ساده IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    با درود؛ تا زمانیکه که اجازه داه می شود کسی که 300 صنعت داخلی وابسته به پیشران اقتصاد ایران یعنی صنعت مسکن بطور کلی تعطیل شود و آنگاه دردانشگاه کرسی داشته باشد و تا زمانیکه که هزاران نفر از کارگر ساده ساختمانی تا مهندسی و دکتر این رشته بیکار شود و حقوق و مزایای آن را در زمان تصدی وزارت گرفته است و همچنین تا زمانیکه که تمام افتخارشان این باشد که حتی یک خانه نساخته و مدعی العموم قوه قضاییه کاری به کار ش ندارد باید منتظر از این دسته افاضات این رانت خوار خانوادگی م ل ا .... باشیم ... بدرود
  • Adel rakhshani US ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 5
    آقای تاج زاده مثل اینکه در خواب هستند ورویاهائی دارند .پس بنا بر این بیدار نیستند تا قادر به درک واقیات باشند. یا اینکه میخواهند مارتین لوترکینگ ایرانی‌ بشوند چون رویاهای ایشان را تقلید میکنند. جناب بیدار شو اصلاح طلب ها کشور را به نابودی کشیدند اربابشان (امریکا )مثل یک مومیایی وسیستم اربابشان بزودی مومیائی خواهد شد .
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 3
    کاش برای زندان انفرادی ثبت نام میشدن
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 4
      خخخخخ دمت گرم بهترین جواب
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 1
    بعضیها که طی این 8 سال انواع پستها را داشتند و هیچکاری برای مردم نکردند غیر از جیب خودشان، واقعا خیلی پررو تشریف دارند. اگر مملکت قانون داشت که باید الان جوابگوی قانون و فسادشون باشند نه اینکه با طمع بیشتر اومدند.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 3
    در مورد آقای جهانگیری راستش هیچ کس نمی تونه پشت سر هم دروغ بگه و ببافه و خودش رو هیچکاره در نظر بگیره
  • یاحق IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 2
    بخدا بنده عضو هیچ حزبی نیستم اما تو کارهای پروژه زیاد کار کردم ، من که دیگه صد سال سیاه دوباره به طیف همراه روحانی رای نخواهم داد ، چون زندگی ما مردم را به اندازه صد سال دیگه برده زیر رادیکال و حالا حالا نمیتونیم از زیر این رادیکال روحانی و جهانگیری و همراهانش در بیایم ، بی سابقه بوده تورم حدود هزار درصدی بزندگی مردم وارد کردن بازهم چه پر رو هستن دوباره میان وعده و وعید میدهند جای بسی شرم است شما دیگه باید خجالت بکشید بیایید در مقابل مردم صحبت کنید و وعده بدید ، بزارید تخم های قبلی که گذاشتید جوجه بشن دوباره تخم بزارید ننگ بر شما که زندگی مردم را بفلاکت کشیدید اگر امنیت هم نبود دیگه دیگه بیچاره بودیم ،خداوند همه کسانی که مثل سردار دلها بفکر مملکت هستند حفظ کنه
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 3
    ملیجکهای درباری دولت روحانی هم ثبت نام کردند تا بحول قوه الهی خواری و ذلتشان بیشتر دیده شود. ان شاءالله
  • FR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 2
    یعنی از نظر عباس آخونذی انقدر اقتصاد آزاد نبود که پسرش مجبور به زد وبند نشود و علنا مثل باباش بگوید من دزدم افتخار هم میمنم که یک معامله درست انجام نداده ام !
  • FR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 2
    همگي بي كفليت بي لياقت مفسد و ناكارامد و از همه بدتر نااهل ! در فرانسه انها را بعنوان تكنسين سطح (زمين جاروب زن) حتي با سابقه كاري ايهدام نميكنن حتي ساعتي چون نا اهل و فاسد هستند و مورد اعتماد نيستن و از همه چيز بدتر : سرمايه حاكميتي مفيد نداشتند سرمايه اعتقادي ندارند سرمايه اجتماعي هم ندارند و شما با اين ٣ مولفه ميتوانيد كانديدا شويد
  • 110 IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 2
    ترک فعل جهانگیری آخوندی
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 3
    واقعا جای تبریک به اصلاح طلبان دارد آخوندی پدر دزد اگر خودش هم دزد نباشه!تاجزاده مجرم وزندانی امنیتی وجهانگیری برادر دزد و رانت خوار بازار ارز وپدر دلار ۴۲۰۰ تا هم کیشانش را با رانت برای هزینه انتخابات به نوا رساند امده اند انصافا یک غیر دزد ومجرم دارید
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 3
    چرا یادی نمیکنید از اقای احمدی نژاد که تازه بعد از 8 سال لیبرال شده عزیزان اصولگرا کمی هم یاد ایشان کنید وبگید پشیمانید
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 2
    اگر اخوندی و جهانگیری و تاج زاده و علی مطهری و لاریجانی و خیلی های دیگه که مسبب به تاراج رفتن ثروت کشور و بدبخت شدن مردم هستند به دادگاه کشیده و محاکمه میشدند الان اینقدر دهان نامبارک شان را باز نکرده و مزخرف تحویل مردم نمیدادند واقعا ازاد بودن اینها توهین به مردم هست
  • محمدجواد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 4
    آخوندی اگه خونه ها و زمینایی که بالا کشیده رو بفروشه حداقل سی هزار نفر صاحب سقف میشن
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 2
    واقعا بجز فک و فامیل یاندی و تیمی اگر مردم عادی به جهانگیری رای بدن باید گفت خاااک
  • مجید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 2
    حضور امثال جهانگیری لاریجانی تاجزاده و.....یعنی دهن کجی
  • غفور IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 2
    أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    جهانگیری دست روشدبرادرت پول کدوم بدبخت بیچارها رابالاکشیده به پشتوانی شما
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      جهانگیری خودش رزمنده. فارغ التحصیل دانشگاه شریف، از 4 برادرش 2 تا شهید و یکی معلول و یکی دیگر در کار آزاد . آزاده باشید تمام برادرانش را نام ببرید. در تمام کاندیدای این دوره یکی شهید نداده.
  • ناشناس IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 0
    خدا ازتون نگذره دست از سر ما بردارید
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    آخوندی رئیس جمهور بشه خوش بحال خبرنگارا میشه ! باور ندارین از مشرق جون بخواین عکس معروف از آخوندی رو بزنه که با دست میزنه و میکروفون یه خبرنگار زن رو میندازه رو زمین ! آزادی مورد نظر اصلاح طلبا همینه دیگه ! آخوندی با همون دستی که زد میکروفون مذکور رو انداخت با همون دستم زد تو دهن همه اون مردم بدبختی که مسکن مهر می خواستن !
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    عدم صلاحیت میخوره
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    اگر رای نیاره تقلب شده حتما
  • ،،، IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 0
    آخوندی را بگذارید تا آخرش باشه، بعد از اتمام رای گیری هر کی بهش رای داده دستگیر گنید اونا همون مافیای مسکن هستند
  • تاجر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    وقتی اشرار محاکمه نشوند و بسزای اعمال ننگین خود نرسند نباید از این رفتارها تعجب کرد. ترحم بر پلنگ تیز دندان جفاکاری بود بر گوسفندان این رفتار جهانگیری و آخوندی ناشی از سهل انگاری مسئولان نظام است.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    امیدوارم که شورای محترم نگهبان از خجالت نامزدهای انتخاباتی نظیر این " عباس آخوندی" نا کارامد به خوبی دراید.
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    عجب اصطلاح خوبی بکار بردی، بی لیاقت ترین وزیر دوران
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    نگران نباشید این اصلاتائیدنمیشه
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    خدا الهی اینایی که عکس شون این صفحه بود رو یه جایی گم و گور کنه که ملت نبیننشون
  • عبدالله خداپرست IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    این بیشرف ها شعور مردم را هم به سخره گرفته اند! فکر میکنند با گریه و خنده و چهره حق به جانب میتوانند دوباره سر ملت بزرگ ایران را شیره بمالند تا کام خو را شیرین کنند! اینها همان نا اهلان و نامحرمانی هستند که امام‌ خمینی هشدار داده بود.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 1
    خدا الهی نگذره از اونی که وضع مسکن مردمو اینجوری کرده الانم با پررویی باز اومده
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    همه سر وته یک کرباس
  • رهگذر IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 2
    اون کسانی که دروزارت کشور نشسته اندوامثال این... راثبت نام میکنن یعنی خبرازاحوالات اینجانبان ندارن پس همگی باهممن
  • محتشم IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    بعضی از این افراد مثل آخوندی و جهانگیری از همین جا باید یه راست به دادستانی برای محاکمه برده شوند نه اینکه مردم را با این وقاحت به سخره بگیرند
  • محمد IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    همشون یک کرباس هستند از یک بینش استفاده می کنند یعنی حرف زیاد میزنند مردم را فریب می دهند عملکرد صفر اینها دیگه مردمی نیستند و به نظر من هفتاد و پنج درصد مردم رای نخواهند داد چه رئیسی لاجوردی قالیباف و ووووباشند یا نباشند
  • کامران IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    مسئله این است که این جنایتکار ها قبول تقصیر هم نمی کنند و دائم تقصیر را به عهده دیگران می اندازند. اگر لامپ خانه آخوندی می سوخت می گفت مشکا از دولت قبلی( یعنی احمدی نژاد ) است
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    رفتار زشتش با خبرنگار صداوسیما هنوز فراموش مان نشده
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    اصلاح طلب رای بیاره ی مشت وزیر و رئیس روسا زیوار در رفته و بیسواد که فقط راه چپاول را بلدند دومرتبه در راس کارند اصولگر هم رای بیاره همین آش و همین کاسه .پس برا چی مملکت روز به روز پس رفت داره به خاطر همینه.خیلی افرادم مثل آخوندی میدونند ی پاره رای ندارند برا گرفتن امتیاز و وعده پست و مقام از نامزد احتمالی میاند.مثلا آخوندی ی رای از طرف خودش داره میخواد به جهانگیری بگه من میخوام به نفع تو برم کنار و بعد ی پست به من بده چرا قبول میکنید بگذارید بمونه تو صحنه و مناظره
  • مهدی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    هرکه یکطرفه برودبه قاضی خوشحال برمیگرده!بااین استدلالها ایشان پسرشمرهستن خوب است مناظره بگذارید تاازخودومواضع جناحش دفاع کند تاسیه روی شود انکه درآن خش باشد!!!
  • مارشال IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    اقای جهان گیری شما هشت سال قدرت داشتی عرضه نداشتی مرغ وتخم مرغ راکنترل کنی حالا باچه رویی امدی مگه سهم کلانی از دزدی برادرات راضیت نکرده بگذار یه چیزی ته بودجه بمونی
  • نیما IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    جهانگیری بدبخت زبون دیگه چرا کاندید شده مملکت اینقدر .....
  • سید فروزان CH ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    امریکائیان با تمام امکانات در صدد به قدرت ماندن عوامل خود هستند ، از ایجاد کلوب هاوس تا بازی مذاکره در وین ،‌ بعد از انتخابات و شکست غربگدایان کلوب هاوس تبدیل به نوعی اینتر سعودی و بی بی سی با حضور خود فروشان بازنده انتخابات ،بعنوان اپوزیسیون بر علیه نظام خواهد شد . یااینکه کلا قطع خواهد شد ، اینکه جهانگیری و امثال شدهاند ستون این شبکه جای تعجب نیست
  • حکیم IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    روحانی و جهانگیری باید محاکمه شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس