کد خبر 1208787
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
عربستان سعودی یکی دیگر از مساجد شیعیان در «القطیف» را تخریب کرد

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که عربستان سعودی در ادامه اقدامات خود علیه شیعیان این کشور، یکی دیگر از مساجد آنها در شهر «القطیف» را تخریب کردند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، سلسله اقدامات خصمانه عربستان سعودی علیه شیعیان این کشور به ویژه در شهر «القطیف» همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، آخرین اخبار حاکی از آن است که سعودی‌ها هنوز از تخریب ساختمان‌ها و مساجد متعلق به شیعیان در القطیف دست نکشیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تخریب مسجد شیعیان توسط دولت سعودی+ فیلم

در همین ارتباط، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که عربستان سعودی در ادامه تخریب مساجد شیعیان، یک مسجد دیگر را در شهرک «ام الحمام» واقع در شهر القطیف تخریب کردند. چندی پیش نیز خبر تخریب برخی از محله‌های شیعه نشین عربستان مخابره شده بود.

پیش از این، حساب کاربری «ناشط القطیفی» فاش کرد که مقامات عربستان سعودی تصمیمی مبنی بر تخریب تمام محله‌های مشرف به خیابان «الثوره» در مرکز القطیف اتخاذ کرده‌اند.

این حساب کاربری در ادامه تأکید کرد که هدف عربستان سعودی از این اقدام از بین بردن خیابان‌هایی است که در مارس ۲۰۱۱ شاهد اعتراضاتی علیه حکومت سعودی بوده است.

حساب کاربری مذکور در ادامه اعلام کرده است: این سیاست به منظور انتقام‌جویی از خانواده‌هایی که در اعتراضات سال ۲۰۱۱ از معترضین حمایت کردند، اتخاذ شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    4 0
    جناب مولوی عبدالحمید نظری نداره؟؟؟؟ ایشان منتظر است تا یک قاچاقچی یا اشرار کشته بشه تا فریاد وامظلوما سربده، یا اینکه چند تا مسجد در تهران دارن وداد بزنه که اهل سنت مظلوم واقع شده و.... اللهم العن آل یهود السعود واعوانهم وانصارهم اگر دین ندارید، در دنیا آزاد مرد باشید. قابل توجه جیره خوران عربستان درایران
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    4 0
    خداوند لعنتشون بکنند
  • محمدبهرامى بلوچ IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    4 0
    خاك عالم برسرعلماى بيسوادسنى سعودى كه بجاى درست كردن خراب وتخريب وانسان ازارى ومسلمان ازارى را پيشه ميكنند وخاك عالم برسرعلما كه نميتوانند وحدت را وبرادرى وبرابرى رابفهمند مابيزاريم ازعلمايى كه خودش ازدين مبين اسلام هيچى نميفهمد وبما ميخواهد ياد بدهد وبرادر دينى مارا ميكشدمن خودم اهل سنت هستم هردو مذهب را افتخار اسلام ميدانيم ولى افراطى گرى كه چيزى ازدين نميداند را محكوم ميكنم شيعه وسنى دومذهب برحق اسلام وبرابرند
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    گاوهای شیرده عزیز، بحران یمن همانطور راهکار نظامی ندارد ، راهکار خودزنی و تخریب فضاهای دینی فرهنگی هم ندارد. به خودتون و جهان اسلام ضرر نزنید
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    4 0
    ما هم اینجا براشون مسجد می سازیم تا وهابی و تکفیری پرورش بدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس