ویژه ها

طیف تندرو اصلاح طلب که باعث و بانی وضع موجود اقتصادی است، با تکرار دوگانه دروغین «معیشت-مذاکره» طرف آمریکایی را به فشار بیشتر علیه مردم ایران ترغیب می کند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** نباید پافشاری کنیم که آمریکا اول تحریم‌ها را بردارد!

روزنامه آرمان در یادداشتی با عنوان «بستن دو دریچه برای برجام؟» به قلم «علی بیگدلی» فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: «به نظر می‌رسد پافشاری درمورد اینکه آمریکا اول تحریم‌ها را بردارد و بعد ما به تعهدات برجامی برگردیم، راه به جایی نخواهد برد...آمریکایی‌ها به این فکر افتادند که اگر بخواهند تحریم‌ها را بردارند تا ایران هم به تعهداتش عمل کند، کار بسیار سختی است چون برگرداندن آن کار مشکلی خواهد بود. مخصوصا تحریم‌های ثانویه».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «از طرفی مجلس تا حدودی عجولانه وارد قضیه شد و طی اختلافاتی که بین دولت و مجلس وجود داشت، به اینکه به نحوی هم آمریکا را غافلگیر کند و هم دولت را تحت فشار قرار دهد، عمل کرد، درحالی‌که نتیجه مطلوبی به‌دست نخواهد آمد...به نظر می‌رسد بدون واسطه، باید وارد یک دیپلماسی موثر شد، همانطور که در زمان اوباما انجام شد و این کار را به سامان رساند. چون فشارهای خردکننده اقتصادی که معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده، سخت شده است».

روزنامه آرمان تاکید کرد: «باید یک تغییرات اساسی در استراتژی‌ها در پیش گرفته شود. سیاست تند نتیجه‌بخش نخواهد بود و اوضاع را بهتر نخواهد کرد. به نظر می‌رسد با تدبیر بیشتر و همچنین تغییر در مناسبات منطقه‌ای می‌توان اوضاع را مدیریت کرد».

نباید پافشاری کنیم که آمریکا اول تحریم‌ها را بردارد! / آقای جهانگیری؛ مستحضر هستید قیمت دلار لحظه‌ای عوض می‌شود!؟

طیف تندرو اصلاح طلب و البته برخی دولتمردان به دفعات به منتقدان برجام برچسب «کاسب تحریم» زده اند. اما آنچه عیان است اینکه اتفاقا این افراطیون اصلاح طلب هستند که به معنای واقعی کلمه «کاسب تحریم» هستند.

اکنون ایران در موضعی مقتدرانه، منطقی و مستدل، تاکید کرده که به این دلیل که آمریکا از برجام خارج شده و از روز امضای توافق تاکنون به هیچ عنوان به تعهدات خود عمل نکرده، باید ابتدا تحریم ها را لغو کرده و این اقدام از سوی ایران راستی آزمایی شده و سپس ایران به تعهدات کامل بازگردد.

اما افراطیون اصلاح طلب با بازی در پازل آمریکا مدعی هستند که ما نباید پافشاری کنیم که آمریکا اول تحریم ها را بردارد، بلکه باید مذاکرات جدید حول مسائل منطقه ای و توان دفاعی کشور را کلید زده و همزمان به تعهدات کامل در برجام بازگردیم و سپس به انتظار بنشینیم تا آمریکا که مشهور به «قاتل زنجیره ای توافقات بین المللی» است، تعهدات خود را اجرا کند!

این پیشنهاد تأمل برانگیز، یا نشان از غفلت است و یا مصداق خیانت. طیف تندرو اصلاح طلب که باعث و بانی وضع موجود اقتصادی است، با تکرار دوگانه دروغین «معیشت-مذاکره» طرف آمریکایی را به فشار بیشتر علیه مردم ایران ترغیب می کند.

** آقای جهانگیری؛ مستحضر هستید قیمت دلار لحظه ای عوض می شود!؟

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «بازگشت روند افزایشی به بازار ارز» نوشت: «تقریبا یک ماه مانده به پایان سال کرونایی 1399 نرخ دلار به روند ریزشی خود بعد از 3 هفته پایان داده و حالا به کانال 26 هزار تومان وارد شده است. معامله‌گران بازار ارز می‌گویند هدف بعدی نرخ دلار، رسیدن به محدوده مقاومتی 27.5 هزار تومان است و پیش‌بینی می‌شود اگر در روزهای آینده بازگشت نرخ ارز به کانال 25 هزار تومانی رخ ندهد؛ دلار به عنوان ارز پیش رو بازار بار دیگر روند افزایشی به خود بگیرد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: « نرخ دلار در هفته‌های پایانی آذر ماه به بالای 30 هزار تومان نیز رسید؛ ‌اما همزمان با تغییر قدرت در امریکا و افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به رفع تحریم‌ها، فضای روانی بازار ارز دستخوش تحولاتی شد و قیمت دلار تا 22 هزار تومان نیز کاهش پیدا کرد...اما با فروکش کردن این خوش‌بینی‌ها حالا قیمت دلار به کانال 26 هزار تومانی یورش برده است».

نباید پافشاری کنیم که آمریکا اول تحریم‌ها را بردارد! / آقای جهانگیری؛ مستحضر هستید قیمت دلار لحظه‌ای عوض می‌شود!؟

دولت روحانی، دلار را با نرخ حدود 3 هزارتومان تحویل گرفت. اما در همین دولت قیمت دلار تا آستانه 32 هزارتومان نیز افزایش یافت.

اسحاق جهانگیری- اردیبهشت ۹۶- در مقطعی که به عنوان «کاندیدای پوششی» در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری حاضر شده بود، گفت: «اگر ما پیروز بشویم دیگر هیچکس در ایران سرگرسنه زمین نخواهد گذاشت و هیچ کارتن خوابی دیگر نخواهد بود ....ملت! یادتان رفته قیمت دلار لحظه ای عوض می شد...امروز دیگر کسی از گرانی و تورم حرفی نمی‌زند... چون کاری شد کارستان. رئیس‌جمهور خودش وقت گذاشت. رونق شروع شده، ما به همه اهداف‌مان در برجام رسیدیم. ما ایران‌هراسی را به ایران‌دوستی تبدیل کردیم. ما ریسک‌های مهمی را از ایران دور کردیم. دنیا عاشق کار کردن با ایران شده. هجوم شرکت‌های غربی و شرقی به ایران برای کارکردن آغاز شده است... من به عنوان یک مدیر جهادی این حرف‌ها را می‌زنم. من جهادگرم».

جهانگیری همچنین در هفته های گذشته- 5 بهمن 99- گفت: «زمستان تمام شد و روسیاهی ماند برای کسانی که به جای کمک به دولت سعی کردند با زبان و اقداماتشان چوب لای چرخ بگذارند...روزهای بهاری خوبی در پیش رو خواهیم داشت».

اما به فاصله کمتر از یک ماه، قیمت اقلام مختلف از جمله مرغ و تخم مرغ به صورت قابل توجهی افزایش یافت و قیمت دلار نیز پرواز کرد!

متاسفانه برخی اظهارات دولتمردان، بجای آنکه مصداق امیدآفرینی باشد، نشانه ای از شعارزدگی است. با کمال تأسف باید گفت که دولت آقای روحانی در حوزه اقتصادی به هیچ عنوان نتوانسته کارنامه خوبی ارائه دهد.

اکنون قیمت دلار لحظه ای عوض می شود، اما گویا آقای جهانگیری در این خصوص هیچ اظهارنظری ندارد!

اسحاق جهانگیری- اردیبهشت ۹۶- در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری خطاب به دیگر کاندیداها گفت: «ملت ایران گوششان از این شعارها پر است، برنامه چیز سختی است اما شعار ساده است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 253
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 135
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    86 12
    لعنت بهت بیگدلی! و لعنت به ستون پنجم آمریکاییها جالبه مقاله اصلی آرمان ملی هم هست!اینجاش جالبه که میگه برگردوندن تحریمها سخته میشه اگه همه اش رو لغو کنند! این آمریکاییه یا ایرانی؟!
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      48 14
      امثال بیگدلی و مجلسی و امین زاده آرمین پیاده نظام اصلاح طلبان تهوع آور در بخش رسانه ای هستند تا با جوسازی جامعه را مرعوب کنند که در صورت عدم مذاکره با یانکی ها جنگ خواهد شد یا شورش خواهد شد و هکذا .... ! حال آن که از همه محتاج تر به انجام مذاکره با یانکی ها خود جریان اصلاح طلبان تهوع آورند که حیات و ممات نحله شان در گرو این موضوع است!!!!
    • ناشناس IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      32 5
      اقای جهانگیری چه خبر از روستاهای بافت کرمان.
    • آرش IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      29 19
      آزادی لخت شدن تو خیابون و بی حجابی و آزادی فحش دادن به خدا وپیامبران اون...آزادی وطن فروشی... آزادی تجاوز به حقوق و ناموس مردم.... اینها همگی آزادی غربیه... تا وقتی ماهواره ها و شبکه هاو روزنامه های مزدور امریکا در ایران هستند... حقوق بشر اینه... میخواهیم بخواهیم ....میخواهیم نخواهیم
    • حبیب IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      25 14
      افسادطلبان نوکران حقیر و ذلیل وحلقه به گوش آمریکای جنایتکار هستند
    • سهیل IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      18 5
      جناب بیگدلی و امثالهم،تماماً ویزای اقامت دائم در آمریکا و انگلیس دارند.
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      20 3
      اگر ایران مجددا"سانتریفیوژها را جمع آوری و تخریب کند امریکا و اروپا تحریم ها را به بهانه های موشکی و منطقه ای و حقوق بشری ادامه می دهند نباید فریب بخوریم.
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      12 4
      این جماعت حافظ منافع امریکا در ایران هستن و دلسوز مردم ایران نیستن.
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      11 0
      در قدم اول امریکا باید تحریمهای بانکی و نفتی را بردارد و حُسن نیت خود را به ایران اثبات کند.
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      16 18
      شما دوست داری کشور همچنان تو تحریم باشه!از زندگی مردم خبر داری؟
    • شهروند IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      16 8
      چقدر این بی‌مایه ها از آمریکا می‌ترسند. ننگ برا اینها. اینها به قدری نفهم هستتد که نمی‌دانند زیاده‌خواهی‌های آمریکا تمامی ندارد. اگر ما به خواست آمریکا تن دهیم تا تمام شرف و هستیمان را نگیرند، ول کن نیستند . لیبی و غذافی را هیچوقت فراموش نکنید. فقط مقاومت، مقاومت مقاومت.
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 0
      از امروز هر که غلط زیادی کرد و وطن فروشی ومنافق بازی راه انداخت بداند از خشم مردم باید به دنبال سوراخ موش بگردد
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 0
      بیگدلی به فکر پیدا کردن سوراخ موش باش مگر دستم بهت نرسه
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    44 13
    انگلیس و آمریکا منتظر هستند که ببینند ایران در ۲۱ فوریه تصمیم قاطع میگیرد یا نه. ایران باید سیاست های خود را بر دشمنانش تحمیل کند. چرا میگویید ایران نباید پافشاری کند؟مجلس قبلی که بیشتر شبیه یک گربه ملوس در اختیار غرب بود و کاری نمی کرد.
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      11 3
      مرگ بر منافق
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    24 3
    ...آمریکایی‌ها به این فکر افتادند که اگر بخواهند تحریم‌ها را بردارند تا ایران هم به تعهداتش عمل کند، کار بسیار سختی است چون برگرداندن آن کار مشکلی خواهد بود. مخصوصا تحریم‌های ثانویه». آقای بیگدلی شما به فکر رفع مشکل آمریکا هستید که توصیه میکنید ایران بدون قید وشرط تعلیق تعهداتی را که سه سال به آنها پایبند بوده برداره.
  • SE ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    29 3
    آقای علی بیگدلی لطفا از نوکری عموسام دست بردار
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    24 1
    خوب بیگدلی چرا اثلا در مورد کشور نظر شخصی میدی ..مگه مال پدرته ...برجام و با مزاکره و حتی دادن امتیاز هم تحریم ها لغو نخواهد شد این دیگه برا ما مردم مثل روز روشن هست به طور کلی ما باور داریم که تحریم ها تا زمانی که آمریکایی تو دنیا هست برداشته نخواهد شد ..‌ اگر منظور تو اینه که کشور رو تحویل آمریکا بدیم تا شاید قانع بشه ودر اینصورت ما به یه مشت مفت خور مثل تو احتیاج نداریم ... تحریم اگر ده درصد مشکلات ما مردم هست .نود درصد دیگه بخاطر فسار و رانت خوری ها امثال شما و بی قانونی های داخل کشوره ...همتون شدین آقا زاده و پول نفت و گاز و برق و جیب مردمو غارت دارین میکنی و از اون طرف بیکاری و فقر ثمر کارهای شما سیاسیون هست .شما که برا مردم کاری نمیکنید ..شما دارید امتیاز میدید به آمریکا تا بچه های خودتون راحت تو اونجا زندگی کنن ..
  • Aidin IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    31 1
    ظریف تقریبا چه‌موفقیتی بدست آورد بقول آقای سیف تقریبا هیچ و کمی لبخند
    • حمید IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      4 12
      ظریف اگر موفق عمل نکرده بود وقتی استعفا داده بود هیچکس نتونست برای برگردوندنش قانع کنه
  • نادر IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    19 1
    رسانه های انگلیسی -آمریکایی با بودجه بیت المال و مجوز وزارت ارشاد جمهوری اسلامی به این میگن اشرافیت رسانه ای یعنی احاطه بر رسانه ها توسط دشمن . دقیقاً درست ترین و مطمئن ترین راه مقابله با خدعه دشمن پا فشاری بر رفع تحریم ها و خروج دشمن از منطقه است. باید اثبات شود که مسلمان از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود ۷۵
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      5 0
      ترا بخدا بسه اینقدر بفکر مسالمت با آمریکا نباشید عزیزان واقع نگر باشید همتون واقفید خوب میدانید آمریکا به هیچ کشوری رحم نمی کنه همینکه به خواستی برسه فورا بهانه دیگه رو می‌کنه ترا بخدا فریب نخورید دولتمردان عزیز
  • BE ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    29 3
    این اصلاح طلب چی چی میگه -- رفیقاش که ۸ سال گند زد یعنی میباست بشه ۱۶ سال!
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      8 12
      اصولگراها مگه چه گلی به سرمون زدن دولت اقای احمدی نزاد چیکار کرد که این یکیا بکنن هر ۲ شون دو روی ی سکه هستن
  • حبیب اله ميرزائي IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    33 3
    از این حرفهای مفت زیاد میزنن غربگدایان
  • US ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    38 2
    هاشمی رفسنجانی باعث و بانی همه ی بدبختی های مردم
    • US ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      31 6
      همه چی ازشروع دولت پاکدستان بود
    • ترابیان IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      20 0
      ننگ بر افسادطلب ها
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      7 10
      جمع کنید اصلاح طلب و اصولگرا و....همه شون سرته یه کرباسن فشار رو فقط مردم تحمل مکنن نه آقایون حکومتی
  • ازاد مرد IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    31 0
    این بیگدلی همونه که دریک برنامه تلویزیونی ترور شهید فخری زاده را با شکستن یک شیشه توسط یه بچه مقایسه کرد وخواستار جواب ندادن به این عملیات تروریستی اسراییل شد خاین های وطن فروش.
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    32 0
    نادان رو از هر طرف بنویسی باز نادان میشه، بعد این همه بد عهدی آمریکا؟!
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      7 1
      دمت گرم، واقعیته!!
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    26 1
    آقای بیگدلی خائن
    • حسین IE ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      15 0
      آقای بیگدلی از سوراخ یک بار نه چند بار گزیده شدیم چطور امید دارید ما قدم جلو بگذاریم فکر نمیکنید اگر نشد چه شکست غیر قابل جبران خواهیم داشت واینکه مگر ایران بدعهدی میکند که آنه واهمه دارند کاری ندارید بگویید به آنها شما تمام تعهدات را اجرا کنید اگر ایران مرحله بعد اجرا نکرد برگردند سر جایشان این مسئله انقدر پیچیده نیست که آنها دارند فکر میکنند پس بدان بدنبال کلک زدن هستن وما تا بحال ایستادیم وخیلی سختی تحمل کردیم فقط اگر مردم به خودشان رحم کنند یعنی احتکار نکنند و.... همه چیز درست میشود .
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    18 0
    بولعجب، جالبه؛ روزنامه خانوادگی درخواست کنندگان تحریم کشور از سوی غرب که هنوز مرکب نامه هایشان به اوباما خشک نشده و نیز تصویر وپژواک صحبتهای فایزه هاشمی در مورد اینکه ای کاش ترامپ رأی می آورد تا تحریمهای خرد کننده استمرار داشته باشه هنوز در جریانه، یعنی خانواده اعظم از قبل از انقلاب تاکنون نگران برداشته نشدن تحریم هاست. زیبا نیست؟
  • مهدی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    22 1
    لعنتیها دارن به میل خودشون مردم رو تو سختی میندازن تا رابطه با آمریکا را با نسبت دادن به گرانی‌های بوجود آورده از طرف خودشون توجیه بکنن خدا اصلاح بکنه
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      8 1
      مردمو با این کاراشون از اعتقادم انداختن. تف به ذات خائنتون. خدا چقدر صبر داری مردم صبرشون تموم شد. خدایا بفرست......
  • مهدی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    23 2
    خیلی از مردم حاضر هستن فشار رو تحمل کنن ولی مملکتشونو نفروشن چرا اصلاحاتچی ها با این حرفهای مفت نقطه ضعف نشون دادن به امریکا
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      7 14
      معلوم اوضاع مالیت خوبه
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    13 0
    ننگ به سازشگر وطرفدارانش
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    15 0
    خفه شو بیگدلی الان با هشت سال قبل فرق داره دیگه حرف شماها هیچ ارزشی نداره
  • DE ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    11 0
    شما اصلاحاتچی ها دردوره اوباما با مذاکراتی که شروع کردید هیچ غلطی تا امروز نکردید حتی اوضاع اقتصادی ایران رو بدتر وبدتر کردید! این شیره ها رو رو سرخودتون بمالید! دقیقا از زمان اوبامامودب تحریم بیشتر و بیشترشد کم نشد! چرا توهم بافی می کنید؟
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    12 0
    جهانگیری زبانت را نگه دار
  • DE ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    17 1
    تا وقتی که دشمنانی مثل امریکاتروریست ، اسرائیل جنایتکار، عربستان شیعه کش، داعش ادم کش و ده ها گروههای تروریسیت جنایتکار درمنطقه هستند هرکی بخواد از خلغ سلاح موشکی حرف بزنه دهنش رو گل می گیریم تا برای همیشه خفه خون بگیره!
    • ایرانی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      4 0
      احسنت.
  • ارش IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    12 0
    تحت هیچ شرایطی ایران نباید اول اقدام کند مگر سر شروع برجام کلاه سرتان نگذاستن هسته ای رو دادین تحریم ها بیشتر شد وقتی امریکا و اروپا همه تحریمها لغو و راستی ازمایی شد و یک ضمانت معتبر که دوباره تحریم ها بر نکردد اون وقت ایران غنی سازی رو به حالت اول برگرداند فقط هسته ای نه چیز دیگه دلار هم کار بانک مرکزی هستش
  • علی ایزدی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    16 0
    کسانی که بازم دم از مذاکره و به میان گذاشتن قدرت دفاعی میکنند یا واقعا احمقن یا خیانتکار گزینه سومی وجود ندارد.
  • ملت ایران IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    کل حرفهای دولتمردان دروغ و شعار هست در طول تاریخ ایران دونفر رئیس جمهور خوبی و با عملکرد خوب بودن یکی آقا بودو دومی احمدی نژاد بقیه رئیس جمهورهای ایران ...
  • بسیجی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    11 0
    جناب بیگدلی برو استغفاربکن درمقابل خون شهدا اینچنین گفتن وحرف زدن گناه عظیمی است.مرگ بر آمریکا
    • محمدعلی نیازلو IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      5 0
      موافقم
  • ارش IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    اخ خدا به کی بایدگفت حیف از این وقت و بیگدلی شما حرف نزنید بهتر چند ماه هم تمام بشه لکه ننگ اصلاح طلبان کنار بده وبه تاریخ پیوسته شود ماکه تحریم هستیم و خواهیم بود در هر صورت پس پیش بسوی شکافت هسته دلار هم سناریو دولت بدای تحت فشار قرار دادن امام امت و سفره مردم تحت هیچ شرایطی کوتا نمیاییم و غنی سازی با شتاب پیش بسوی قله
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    15 0
    این پادوهای وطن فروش مزدور جاده صاف کن شیطانند اگر یک ذره غیرت داشتند شغل وطن فروشی را رها می‌کردند.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    10 0
    تازمانیکه روحانی ودارودستش روی کارند ملت روی خوشی علل خصوص اقتصادشون را نخواهند داشت
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    8 0
    عجب رويي دارند اينها
  • ف IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    11 0
    اونایی که فکرمی کنند آمریکا می خواهد دری به رویتان بازکنه زهی خیال باطل وزهی تصورمحال ننگ بر سازشگر
  • شاهد IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    9 0
    اصلاح طلب ها حق دارن . این دارو دسته غرب پرست وطن فروش کلی زحمت کشیدند و نامه نگاری با اربابای قبلی شون کردند تا این همه تحریم وضع شدو اونوقت بدون توجه به زحمات چندین و چند ساله اینها تحریم ها برداشته بشه عجب انتظارهایی دارید شماها.پس تکلیف دلار ها و اقامت هایی که گرفتندو توله هاشون که اونجا هستن چی میشه.اصرار نکنید گناه دارن حیونی ها.
  • امیراکبریگانه IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 7
    شماهاکه میتونیدچرااوضاعتون اینه،پس؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    7 0
    مشکل ایران نه دلاره ونه تحریم مشکل ایران وطن فروشانیه که موقع نیاز فرار میکنند موقع جنگ طرف دشمن هستند موقع عبادت بفکر شکم هستند اره جناب وطن فروش اصلاحطلب
  • حبیب IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    10 2
    آقای چهانگیری دقت کن متوجه باش عاقل باش حرف خارج از قواره نزن مرد حسابی دست بردار از این تک روی ها روی فرمایش حضرت آقا حرف نزن .چه خوب فرمودند حضرت امام ره که پشتیبان ولایت فقیه باشید که به مملکت شما آسیب نرسد. خدا همه مارا به راه راست هدایت کند انشاء الله
  • پیروزه IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    تو با مای یا با دشمن
  • حمید اصلانی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 14
    خوب گیریم که ما از آمریکا بخواهیم که او اول به برجام برگردد .که حق هم هست .اما اگر آمریکا ۲۰ سال دیگر برنگشت .مردم ما ضرر میکنند یا مردم آمریکا!!! حرف زدن وشعار دادن راحت است .البته برای عده فشاری هم نبوده وخیلی هم از این وضع بهره برداری کردنند.
    • DE ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      11 1
      جناب پروفسور محترم! اگر ایران برگشت و مثل همیشه امریکا صد تا بازی و بهانه علم کردند و هیچی عوض نشد و بدتر کرد بعدش چی؟ ترامپ بی شرف برجام رو پاره کرد ولی همین دمکرات های پدرسوخته! مگه قرارداد برجام رو امضاء نکردن ؟ کاری نداره مثل یک اب خوردن میتونن این دمکرات ها هم تحریم ها رو بردارند هم به برجام برگردند تا روابط دو طرفین معمولی بشه. این نه مذاکره میخواد نه اتلاف وقت نه حرف مفت تازه! هر کی مغز خر نخورده باشه مطلب به این سادگی رو می فهمه. فعلا امریکا با اینهمه مرگ و میر کرونا و میلیون ها بیکار بعلت مشکل کرونا که نمی تونن قبض اب و برق شون رو پرداخت کنند وضع خوبی ندارندوتو باتلاق گیر کردند نشون میده وضع امریکا بهتر نیست.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    خدا هدایت کندهرچه اصلاح طلب را
  • مهدی IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    7 4
    دیگه مردم گول نمیخورن.خط فقر ۱۰ میلیون و حقوق ۲.۵۰۰.دیگه نمی تونید بگید دلار می شه 5000 اگر به فلانی رای بدین
  • علی حیدری IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    9 0
    این بی آبرویان فتنه بااین همه گندی که بالاآورده اند . زره ای خجالت نمی کشند ومردم را چون خود می پندارند. زهی بی شرمی ، در فکر اجنبی پرستشان هنوزهم خواب پاستور دیده می شود!!!!.خیال باطل شیطان را تداعی دارد.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    9 1
    این اصلاح طلب ها دارن مستقیم از آمریکا طرفداری میکنن شاید پول خوبی میگیرن به ما هم بدین از اونا حمایت ... مگه از شما ها کمتریم
  • موسی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    7 0
    یک عده ترسو یک جا جمع شدند اسمشون گذاشتند سیاستمدار، اخه من نمی دونم اندازه نخود مغز ندارند این لعنتی ها سیاست خارجی اصلاح طلبان در یک کلام: هر چی شما بفرمایین...!
  • ایرانی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    هشت سال با تدبیر دولت تدبیر و امید امتیازات فراوان به غربی‌ها دادیم و وضع معیشت مردم هم صد برابر بدتر شد لطفا اصلاح طلبان از این به بعد تدبیرهایشان را برای خودشان نگه دارند ،جالبه این جماعت نادان به قدری پر رو هستند که بر خلاف نظر رهبری حرف می‌زنند اگه دولت و مجلس مثل مردم گوش به حرف رهبر حکیم و دانشمندان باشند پوزه ی دشمنان را به خاک میمالیم
  • عباسعلی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 1
    می دانم که شما افسادطلب هااز تاریخ عبرت نمی گیرید.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    افسادطلبان ستون پنجم دشمنان ایران اند.هرگاه درخصوص مطابی اصرار ورزیدند،بدانید دنبال ادای دین به کدخدایند.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    با مطالب فوق موافقم متاسفانه افراطیون اصلاح طلب بلای جان مردم شده اند و مانند فرزند ناخلف تیشه به ریشه ایران و ایرانی و حتی بشریت می زنند و مشتاق برقراری حکومت شیطان بر سراسر جهان هستند.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    اول انکه اگر در بعضی موارد بعد از برجام بنفع ایران شد کار برجام نبود و کار خدا بود. بیل کلینتون در مبارزات انتخاباتی خود مثال بیاد ماندنی زد، وی گفت " مادر بزرگم بمن گفت یک بار سرت را کلاه گذاشتند، بگو برو خجالت بکش، اما بار دوم ب خودت بگو خجالت بکش."
  • علی US ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    اصلاح طلبان درحقیقت دردسر سازان جمهوری اسلامی هستندازاول انقلاب اسمشان چماق بدستان شاه بودندبعداشدندضدانقلاب حالاهم اسمشان شده اصلاح درحقیقت نوکران آمریکا
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 1
    شما برید قدم اول را بردارید
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    اصلاح طلبا خیانت کاران واقعی به ملت ...
  • مهدی IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 8
    اگر اول ما برجام را کامل اجرا کنیم بعد آمریکا چه میشود اگر آمریکا تحریم ها را بر نداشت مگر نمیشود به وضع فعلی برگشت
    • DE ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      11 0
      متن برجام رو مشرق جان یکبار شده به فارسی ترجمه و دراینجا رسانه ای بفرما تا بعضی ها اطلاعات درست داشته باشند. زیرا ایران درحال حاضر اصلا از برجام خارج نشده بلکه طبق پاراگراف 36 برجام داره عمل میکنه که حق قانونی اش هست زیرا امریکا نامردانه از توافقنامه برجام بیرون پریده و اروپای قراضه به کوچکترین تعهداتش که ناقابل ترینشون بازکردن یک حساب بانکی برای مبادلات پولی برای ایران بودانجام نداد. در توافقنامه برجام قیدشده اگر طرفین به تعهداتشون عمل نکنند بنا بر پاراگراف 36 ایران میتونه از سطج تعهداتش کاهش بده. این اشی هست که اروپا و امریکا خودشون پختند. تنها کسی که از اول به تعهدات عمل کرده فقط و فقط ایران بوده. کولی دادن هم حد و اندازه ای داره بابا جون!
  • ابراهیم ابراهیمی IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 14
    اصول گرا همشان کارشان شیره مالیدن سر مردم بدبخت است، نمی توانی بروید مملکت را به خاکستر تبدیل نکنید آمار طلاق وبیکاری واعدام وافسردگی بیداد میکند
    • DE ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      13 1
      بارک لا پسر, هم به دستور سازمانی اصلاح طلبچی ها که خراب کردنِ اصولگراها و اصلاحات مالی کردن آنهاست رفتار کردی و هم اسم مسلمونی خوبی رو خودت گذاشتی مثلا علی علیپور , سید محمد محمدی و سید حسن حسنی ...سید حسین حسینی و جانباز 99 درصد اینها هم جواب میده اصلا چرا شهید زنده نمینویسی . آخه چلمنگ کشور 35 ساله دست اصلاح طلبهاست احمدینژاد هم که مردانگی کرده از همون اول تا حالا بارها گفته من اصولگرا نیستم حالا تو تو این وسط سوراخ دعا رو گم کردی نمیدونی اصلا چرا باید به اصولگراها گیر بدهی .خخخخ حداقل برو مطالعه کن بعد باز بیا. نری دیگه پیدات نشه ها منتظریم.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    9 1
    اول موشکی وهسته ای رابرای آبروداری روحانی وجهانگیری نابودکنید،شاید بعدا تحریم ها رابرداشتند.اشکال نداره!!!!!
  • ایرانی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    این بیگدلی دقبقا یک خائن و وطن فروش هس پای چلاقشو روی خون پاک شهدا میگذاره ...... خیلی خبیث و نادونی ستون پنجم دشمنی
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    این کاسه لیسان بیکانه هیچوقت نخواهند فهمید که دشمن همیشه دشمن است .چون کلا نفهمن .
  • ترابیان IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    آخر تو و امثال تو چکاره مملکت هستید که مرتب در حال تحویل اراجیف به مثل خودت هستی ۸ ساله جز جاسوس پروری ،وطن فروشی ،غارت بیت المال با حقوق های نجومی و طرح چپاول سلامت،افزایش بی بندوباری،افزایش طلاق ،کاهش ازدواج،تورم ۱۰۰۰ درصدی و لجام گسیخته،ایجاد هرج و مرج در جامعه،بازی با اعتقادات مردم،از بین بردن صنعت هسته ای،افزایش سرسام آور قیمت خودروو مسکن و هزاران جنایت دیگر چه استفاده مفیدی برای کشور و ملت داشتید که به فکر گول ردن دوباره ملت هستید
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    هرچه بلا برسرکشورو ملت میادتوسط هاشمی طراحی شده.
  • مهدی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 5
    هند و پاکستان هم بمب اتم دارند هم موشک بهر پیامک هم نوکر آمریکا نیستند آنها فقط گفتمان صحیح دارند
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 1
    لعنت‌ به خائنین و درود به طرفداران محمود احمدی نژاد
  • محمد IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    الکی نیست وضعمون شده این.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    7 0
    فقط ما با آمریکا مذاکره میکنیم که (شیفتگان ابرقدرت شرق وغرب ،نجومیبگیران،مفسدانوخاینین وخرابکارها وبتن کنندگان پیشرفتهای هسته ای -باعث ترور دانشمندان،فرمانده هانمان وخرباکارهای تاسیساتمان...)را بهشون بدهیم-بحایش آدمهایواسرای خودمان را ازشان بگیریم
  • ناشناس IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    سلام والا شما ها نمیدونم سیر هستین یا گرسنه واقعا به فکر باشید به بایدن و دارو دسته او اعتماد سخته اما کمی با عقل و قدرت تصمیم خیلی مشکلات رفع میشه شعار معیشت مذاکره درست نیست چون پشت این شعار فریب تمام ملت هست نظرم به مذاکره فقط در چاچوب حل بحران اقتصادی یه راه داره اونم تک نرخی دلارو با این کار دوباره رانت وجود نداره اگربایدن امتیاز بیشتر میخواد خوب ماهم امتیاز بیشتر بگیریم
  • محسن رفیع پور IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    7 0
    بسمه تعالی مردم از بی عدالتی که بدست اصلاح طلبان ایجاد شده ناراحت هستند و فشار اقتصادی هم ناشی از بی تدبیری اصلاح طلبان است.
  • حسین IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    8 0
    زردنامه های افساد طلبان و اربابانشان لطفا خفه
    • جم IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      0 4
      درپاسخ .تمامی مطالب یه طرفه به قاضی رفتن وهیچگونه حرفی از عدالت وجود نداره .همه مقصرن .
  • احمدعلی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    این از کار نابلد بودن، بی تدبیری، در حداعلا، و....... شماهاست دین و دنیای مردم 8سال دم از مذاکره و برجام جز اثبات نادانی شما و تگنای معیشتی برای مردم چه ثمری داشت
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    الان باید با صراحت و قاطعیت به طرف اعلام کنیم که به تعهداتش برگردن و اگر برگشتن و ما به تعهداتمان برگشتیم اون وقت می تونن به تعهداتشان برگردن
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 3
    ماشا... چقدر کارشناس در زمینه سیاست خارجه داریم .! مملکت پر شده از نظریه پرداز .
  • واحد DE ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    شانس آوردیم آقا هست وگرنه امثال بیگدلی مملکت تحویل آمریکا ونوچه هاش میدادند
  • کاربرجدید IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    افسادطلب ها . خود شما باعث این وضع فجیع اقتصادی کشور هستید ...
  • مسعود IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    اتفاقا باید پافشاری کنیم به بازگشتشون مطمئن نشویم مگه قراره از یک سوراخ چند بار گزیده شویم آقای جهانگیری شما سخنان رهبرمان را نمی‌فهمید یا خودتان را زده اید به نفهمی فشاری که بر ما قشر ضعیف جامعه وارد شده کمر شکن است ولی باز تحمل میکنیم
  • قاسم IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    اصلاح طلبهای زنجیری باز نزدیک انتخابات شده و شروع کردید.
  • کریمی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    ملت فهمیده اند این اصلاح طلبها
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    اینا ادم نمی شن اصلا دوست دارن مردم‌در ضلالت زندگی کنن‌چون خودشون حقوق نجومی دارن و همسان سازی میشه چکار دارن مردم چطوری زندگی میکنن اصلا دوست دارن یک کاری بکنن که اوضاع از این هم بدتر بشه اگه اظهار نظر نکنن خیلی بهتره این چند روز حرف نزنی نمیگن لالی
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    8 1
    بیگدلی... از وی توقع حرف های عاقلانه نداشته باشید جهت اطلاع همه خصوصآ اصلاح طلبان بی مایه
  • داریوش IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 1
    نا کی باید ملت باید بتوسط طرز فکر امثال شماها تحقیر شوند این آمریکا بود که ار برجام خارج شد و حال دلیلی وجود ندارد که ما تحقیر شویم این طرز فکر امثال شما یعنی تسلیم شدن یعنی حقیر شدن آیا دنیا یعنی آمریکا و اروپا ؟! کره شمالی از ما بیشتر در تحریم و فشار قرار دارد ولی مانند کشور ما اقتصادش به این فاجعه نیست و دلیلش هم این در آن کشور دزد و حامی رانت وجود ندارد
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    تحریم ها برداشته شه بهونه جدید میارن
  • غلامرضا IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    مثل اینکهبدعهدی های پس از برجام رو یادت رفته
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    ایران هنوز به بیشترین موارد اجرا شده برجام را دست نزده ایران این ها را به عنوان گام ایران طرح کند که آمریکا آمریکا است
  • داود IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 0
    خداوکیلی سنگ پای قزوین را ببوسید و او را برگ شمارید که این جماعت اصلاح طلب دیگر جایی برایش باقی نگذاشته اند ، اخه بازی با زندگی مردم به چه قیمتی؟
    • Bhramamamy IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      3 0
      علی بیگدلی مشخص است که شما وابسته به بیگانگان هستی و مخالف مردم ایران اگر تحمل نداری ایران را ترک کن خود فروش
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    خدایاهرکس داردبه این کشورخیانت می کندریشه اشراازبیخ بکن که ریشه نداشته باشد
  • حسینی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    خدا بگم چکار کند اونی را که خاتمی آورد داخل سیاست این مرد نادان را وخدا بگم چکار کند خاتمی را که این مشت وطن فروش را در نظام مستقر کرد خون بچه های مردم را به سفره نان جوی می‌فروشند ننگ به این کوفیان که از این قوم دغل باز حمایت میکنند
  • بهروز IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 1
    برو تحلیل هاتو روی آب بنویس اگه به شما باش باید کشور با جهاز به دشمن داد
  • عقب IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    شما اصلاح طلب ها باعث ذلت شدید
  • دبیر FR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    بادزدها و فساد اداری مقابله کنید به پیام رهبری درمورد جهش تولید عمل کنید دلار بالا نره
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    اتفاقااگربایک خبریاپاجلوگذاشتن می توانید کاری کنیدتاحداقل امریکا به صورت خبری هم شده به برجام برگرددمایک سری دشمن درداخل داریم که کاسب تحریم هستند که باید ریشه کن شوندمثل مختارکه اول داخل کوفه راامن کرد واقعا یک سری ادم بااحتکاردلارمی خواهندخون مردم رادرشیشه کنندتااینها باشندبایدن دشمن درجه یک مانیست
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    آقای بیگدلی کی میخواهید سر عقل بیایید چند سال دیگر زنده ای وقتش نشده نسبت چندین سال زندگی دنیایی خود را با سرای ابدی معین کنید
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    برجام تمام شد.
  • اسماعیل IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    نمیدونم بالاترین مقام کشور چه کسی هستش بابا این نظرات مردم ببینید این طیف ازریشه بگیرید بندازید توهولوفدونی مرگ برامریکا مرگ برضدولایت فقیه ننگ براصلاح طلب
  • زهرا IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    6 1
    آقاي بيگدلي شما حرف نزنيد كسي نمي گويد لاليد. من متعجب هستم چقدر اين آقايان وقيح شده اند كه علني با فرمايشات امام خامنه اي مخالفت مي كنند. ما همه گوش به فرمان امام خامنه اي هستيم. ننگ بر خائنين وطن فروش
  • ابوطالب اصغری IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 1
    از این حرفها مفت ستون پنجم دشمن زیاد میزنند الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر آمریکا وحامیا نش ومرگ برمنافقین کوردل
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    ما که آب از سرمان گذشت.خاک تو سرتان با این مذاکره کردنتان .مدیر ترسو بدرد کشور ایران نمی خورد.
  • میثم IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    یکسری آدمهای غرب زده خود باخته که سر در آخور بیگانه دارند و دیپلماسی را با واداده گی اشتباه گرفته اند . واصلا از عزت و اقتدار و مردانگی چیزی سرشان نمی شود . بعنوان کارشناس نسخه تسلیم می پیچند. و در صدد تسلیم کردن نظام به بیگانگان هستند. ولی کور خواندند . دیگر زمان اوباما تکرار نخواهد شد. و این آرزو را بگور خواهند برد.
  • یک قدم مانده تا ظهور IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    نفوذ . نفوذ . من موندم چرا جلوی این نفوذیهای وطن فروش را کسی نمیگیرد .
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    آقای بیگدلی چرا مقابل منافع ملت ایران می ابستید؟
  • لولا IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 3
    منم تبریک میگویم به همه شماها که نصف مردم از گشنگی مردن ولی شما هنوز داری با ساز خودتون میزنید
  • وحید IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    بر خائنین وطن فروش غربگدا
  • علی IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    تحریمها لغونشودبرگشت مابه برجام چه فایده ای برای ماداردتنهابه نفع امریکا وسرسپره گان آمریکا مثل شماها خواهد بود این افرادبدون شک ستون پنجم آمریکاواز دشمنان ملت هستند.
  • عباس NL ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    دوران اخر جناب روحانی دور دومش به اندازه ۴۰سال سخت گذشت لطفا ریس جمهوری ۲ساله بشه که گرفتار شر بشن حداقل ۲سال باشه !..
  • طرفدار ظریف IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 3
    اقا اگه این که اول ما به برجام برگردیم اینقدر کار بدی یه بهتره هزینش هم گردن روحانی بیفته و این ۶ ماه رو هم روحانی تحمل کنین هر کاری میخواد بکنه
  • شهروند IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    خداوند همه افساد طلبان غرب پرست دنیادوست مفت خور را هدایت کند که همه مشکلات کشور از این چنین مسئولان است.
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    بیگدلی غرب گدا
  • نامشخص IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    باید ایران کوتا نیاید وهمه بازرسان را بیرون کند وبمب اتم را بسازد وتا دشمنان ایران چه خارجی وداخلی بدانند ایران روی پای خودش وایستاده
  • امیر IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 6
    اقایونی که دشمن دشمن میکنید.والا وبلا مزاکره وروابط معمولی داشتن باامریکا وغرب هیچ شکست وتسلیم شدن وزیرسلطه رفتن نیس.مگه فقط بادشمنی استقلال وعزت بدست میاد.میشه هم مزاکره وهم روابط عادی داشت هم استقلال وعزت وقدرت روحفظ کرد.چرابجای دشمنی بااستفاده ازهمه جاکشورروقوی واقتصادشکوفاوقدرت اقتصادی شد.
    • جواد IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      4 0
      عزیز، ما که قرص دشمنی با دنیا نخوردیم، اگر با آمریکا هم دشمنیم به خاطر دشمنی آنها با ماست، ما آنها را تحریم کردیم یا آنها مارا؟ ما کنار کشورشان پایگاه ساختیم یا آنها؟ چرا آنها به خواست ملتها اهمیت نمی‌دهند و تنها خودشان را میبینند؟ اینقدر جنایت در حق ما کردند و میکنن، ما مگر چه خواستیم جز استقلال،عزت، امنیت و پیشرفت؟ آنها دریغ می کنند. مگر خودشان انرژی هسته ای و ... ندارند؟ چرا دیگران نباید پیشرفت کنند؟
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    واما طیف متحجرین چی ؟
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    به ولاه خسته شدیم با این گرانی ها به ولاه به گلومون رسیده تو رو قرآن یه فکری کنید بریدیم
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    بیگدلی وامثال او هیچ تفاوتی با تحلیلگران بی بی سی واینترنشنال ندارن اینها هم قلم میزنن برای رسیدن به اونجا فقط روزنامهای خائن افسادطلب شده سکوی کار اموزی خائنین غربگرا برای رسیدن به روزی که برن پابوسی بایدن و سازمانهای جاسوسی غرب
  • !! IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    اوج ذلت اصلاحاتی ها !!
  • ناشناس IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    دولت ما واطرافین شان وقتی کهخودشون دررفاه کامل زندگی میکنند برای. چی خیالشون باشد که مردم گرسنه هستند یانه اینها ایرانرا باسرمایه دارها میخواهند وبس مابقی در این کشور اضافنداما اینو نمی گویند که اننقلابرا همین پابرهنه ها کردند وجلوی توپهای صدام ایستادند
  • محمدرضا IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    کشوری که امثال جهانگیرها دارن توش کار اجرایی میکنن باید فاتحه اش رو خوند . کجایی چشمانتو باز کن اگه وجدان داری ببین لحظه ایی دلار بالا میره
  • مرصاد IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    به این اصلاحاتی های بی غیرت باید گفت : اگر دین ندارید ، حداقل آزاده باشید !!
  • یزدی IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    واقعا عده ای خودرابه تجاهل زدند دومامعیشت مردم راشماخراب کردید نه تحریم مطلقا امریکا به مردم خودش رحم نمیکند مگربه عده ای .....
  • VN ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 2
    حالا که باید پاسخ بدن چی شد شعار هایی که دادن می خوان با این جو سازی ها بزنن زیرمیز بازی وارد بازی اینا نشین باید جواب بدن اینکه اسم امام در ۲۲بهمن برده نشده و حجاب چی شده این بازی ها برای فرار از جواب شروع شده از هر موضوعی برای فرار از جواب استفاده می کنن اونا باید جواب بدن نه سوال کنن بفهمیم
  • فرزاد IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    طیف اصلاح طلب چه تندرو چه معتدل ومیانه رو درحال مبارزه باانقلاب هستند البته نه به صورت آشکار...
  • علیرضا IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    اینها کی هستند؟ که نشستند دارند برای مردم دروغ چینی می کنند، معمولاً افراد انقلابی و دلسوز از نظر اینها پوپولیسم هستند! ولی اصلا تو آینه به خود نگاه نمی کنند تا ببینند که چقدر سوسولیسم هستند، و مملکت را از ترس وجود کثیف شان به حراج گذاشتند،
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    بیگ دلی کیلو چند چندین کیلو داریم باهم مخلوط کنید تا بیگدلی باشه وطن پرست و دلسوز نه وطن فروش وترسو
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    روزنامه ارمان الان داره به کی متلک میپرونه حداقل دیگه شما برا همدیگه نزنید حیف کلمه ملی که روی اینهاست بیشتر باید گفت آرمان میلی
  • علی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    طبعتا این کار نیاز به کارشناسی و رصد مداوم نیاز دارد و هیج فردی به تنهایی نمیتواند ادعا کند که جواب این مسئله را میداند! اما بر حسب تجربیات گذشته، بر حسب رویکرد قلدر مابانه و دیدگاه استعماری و امپریالیستی انها و برحسب رویکرد غارتمدارانه انها، به احتمال زیاد در این مقطع اگر ما رویکرد دوم را در پیش بگیریم، هم با سرعت بیشتر هم با هزینه کمتر از این مرحله خواهیم گذشت! از طرفی، ما الان در حال بومی سازی تولید برای اولین بار در تاریخ معاصر هستیم و هر گونه مماشات، میتواند دوباره این فرصت بدست امده را دچار تشطط کند! در ضمن، من همیشه برای تحربه، کشورهای هند و پاکستان را بیاد دارم که بدون توجه به ابرقدرتها و کشورهای دیگر، با جه سرعتی روند اتمی شدن را طی کردند و جالب تر اینکه ، همه دنیا هم با سرعت شگفت انگیزی انها را جزو کلوب اتمی پذیرفتند! ما برای اتمی شدن که هرگز در دورانهای سخت هم حتی حاظر به ترک کامل ان نشدیم، دو راه داریم! راه اول مذاکره مستقیم با غرب و بالاخص امریکا و در پیش گرفتن مسیری جداقل یک یا جند دهه ای، 2 قدم گذاشتن در مسیر میانبر و کوتاه! راه بلند مدت تا همین جایش هم به مه هزینه های زیادی تحمیل کرده و تلفات زیادی گرفته است! اکنون تقریبا و منطقا هم وقت راه میان بر هست! بویژه اینکه نه امریکا و نه کل غرب در جایگاهی هم نیستند که راه حل اولی را بیش از این به ما دیکته کنند! البته همانطوری که در بالا ذکر شد، محاسبه هزینه این مسیر کوتاه باید مجددا توسط عقلا و مسولین ما ارزیابی شود و موفقیت حتمی این مسیر اطمینان یابی شود! ظواهر امر نشانه و علامت مثبتی به این رویکرد نشان میدهد اما طبیعتا همه چیز را همگان دانند و ما از این گفته مهم باید غافل نشویم!
  • ایثارگر IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    اصلاح طلبانِ منافق ازکفاربدترند
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    8 0
    راستی اون خانم فدریکا موگرینی چه کار کرد که تونست تمام هوش و حواس تیم مذاکره کننده هسته ای ما را ببرد که منجر به یک همچون توافقنامه ای هم شد. خواهشن بیایید قول بدهیم که این باردیگر حواسمان سر جایش باشد.
  • احمد IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 0
    کسانیکه میگن اول ایران اقدام کند و بعد آمریکا تحریم ها را لغو کند، فقط و فقط خائن به ملت و مملکت هستند و غیر از این چیز دیگری نیست، ترسوهای بزدل دنیا پرست.
  • علی.. IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    روزنامه ارمان که پیشنه اش برکسی پوشیده نیست این روزنامه شاید درایران منتشر بشود ولی یک روزنامه غربگرا وسیگنالیسم است وپیامهای هم فکران خودش وکسانی که دلشان قنجه میرودبرای غرب رابهدشمن میرساند
  • احمد حیدرزدلی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    مردم دیگه از روزنامه آرمان با این نظرات غیر کارشناسی که ارائه می‌دهد خسته شدند آخه برجام و اوباما و ترامپ و اروپا یکی هستند مگر نظر مسؤلان جدید بایدن را این آقایان نمی‌خوانند یا نمیخواهند بدانند که نظرات بایدن و تیم کارشناسانی این است که برجام ضعیف بوده و ما باید چیز جدیدی با ایران مذاکره کنیم که هم برنامه هسته ای را در بر گیرد هم موشکی آنها محدود گردد و هم سیاست منطقه ای ایران در آن لحاظ گردد آنهایی که غیر از اینطور میگویند الفبای سیاست را نمی‌فهمند و یا بی غیرتند
  • علی IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    غرب حال ما را زیاد گرفته! مخصوصا امریکا! اگر امریکا جراتش را بخود بدهد که انقدر امتیاز بدهد که بخش قابل توجهی از هزینه های تحمیل شده در این زمینه به ما، جبران شود، در انصورت ما میتوانیم روی مذاکره مجدد و برجام حساب دوباره باز کنیم! ما به قوانین بین المللی احترام قائلیم! و قانون شکنی را هم دوست نداریم! این گوی و این میدان! بگذاریم اول انها به قانونی که شکسته اند بازگرده اند، تا بعدش ما به تعهدات مندرج بازگردیم! گذشت دیکته کردن و گردن کلفتی و دوران بزن در رویی و گزینه های زیاد! اپشن های انها این روزها خیلی زیاد نیست! برای چی باید باج بیش از حد داد؟! بقول خودشون هوسه بسه!
  • محمد IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    فرق آدم و خر در اینست که اگرخر یکبار پایش در چاله ای برود محال است تکرار شود.در جایی باید نشان داده شود که خر نیستیم و پایمان مجدد در چاله برود.و یا حداقل از خر یاد بگیریم و مجدد پایمان در چاله نرود.حداقل مرام خر را الگو قرار دهیم
  • فرزانه IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    دودش به چشم مردم میره
  • محمدتقی نادری IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    ی نفر ازجهانگیری بپرسه در فرهنگ تو عزت چه معنایی داره؟؟! من از ملت ایران معذرت میخام وازشون عذرخواهی می کنم
  • Reza IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 2
    فقط میدونم که بعضی ها مثل اون حکایت که زاغ خواست ره رفتن کبک رو بیامزد راه رفتن خودش رو هم فراموش کرد کار هرکس نیست حاج قاسم سلیمانی شدن بخدا ما ملت ایران گفتار شدیم بجای همکاری کردن که به یک نتیجه خوب برسند کاری کردند دشمن به ریش ما میخنده
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 2
    اگربادنیاتعامل سازنده نداشته باشیم دراینده شرایط ازاین هم بدترخواهدشد.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    از نظر اصلاح طلبها که با آمریکا رودروایسی دارن چرا باید بگیم تحریم ها رو بردارید. خیلی دور از ادبه. آمریکا اگه دلش خواست تحریم ها رو برداره نخواست هم ملالی نیست ما به همه تعهداتتون عمل می‌کنیم کمی از بیشتر تا خاطر آمریکایی ها آزرده نشه. واقعا چه جوری روتون میشه اصلاح طلبهاااا
  • مهدی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    یعنی خواهان مذاکره بدون برداشت تحریم هستید ؟تا دوباره جناب بایدن یا هرکس دیگه از تعهدات شانه خالی کنه و ... دوباره وچند باره تحریم ها ی جدید برگرده؟ دست داخلی هارو از اقتصاد کوتاه کنید . ترامپ وبایدن هیچکاره اند . مذاکره مذاکره می کنید،شما این کاره هم نیستید .
  • مهدی IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    این آقایان که میگن با آمریکا و اروپا دوباره مذاکره کنیم تا تحریم هارو لغو کنن قبول کنید به یک شرط خانواده و فرزندان هرکدام ازهمین غربگدایان راضامن نگه دارید که اگر غربی ها به تعهدات عمل نکردن خانواده‌ها در بازداشت باید بمانند ببینیدقبول میکنن یانه آنوقت مشخص میشود که خائن هستن یادلشان برای معیشت مردم میسوزد اطمینان میدم به شما که همشون ساکت میشن
  • امیر IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    دلارجهانگیری علی برکت الله
  • رسول IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    خدایا کاری کن دست این قماش آدم ها به مسئولیت نرسه.منع شان نکنی اران را به آمریکا شوهر میدهند
  • محمد معلم IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    روزنامه ارمان یا پاچه خواره ویا نادان ویا خون ابوموسی اشعری دررگش هست.
  • ناشناس IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    ای بیگانها یک دفعه برید زیر یوغ امریکا این همه شهید دادید برای چی یک دفعه بشید مستعمره امریکا راحتمون کنید این بود شعار مرگ بر امریکا حالا تسلیم واقعا جای تاسف است
  • عادل IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 2
    ظریف همون کسیه که اون مقام امریکایی بهش گفت زمان جنگ تحمیلی کشورت درحال جنگه تواومدی خوشگذرانی توامریکا این خیانت به کشوره
  • US ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    عجیبه اصلاح طلبهاازدورخارجندواسمشان هست
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    2 0
    قیمت لار که دست خود دولته و عمدا بالا و پایین میشه تا فشار رو بر ملت بیشتر کنین ملت گفتار و عملکرد تون رو شنیدند و دیدند و اینکه نباید بر آمریکا اصرار کنیم که قدم اول رو بردارد خیلی درست و سنجیده است و هر کس غیر از این رو دنبال کنه جزء خاعنین به ملت محسوب میشه هر کس و در هر پستی هم باشه فرقی نمیکنه این خواسته ی رهبری است و باید عملی بشه، عده ای چون دوتابعیتی هستند فکر عامه ی ملت که نیستند و خودشون هم که وضعشون اونطرف مهیاست
  • جم IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 3
    راست میگن باید هسته ای رو کلا جمع کنیم همینطور موشکی رو و همینطور سیستم های ضد موشکیمون رو تا آمریکا باهامون خوب بشه و مملکت بهشت بشه و مردم همه در رفاه کامل
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 3
    این اقتدار که شما ازش دم میزنین کجاس. ملت تا کمر تو سطل زباله میرن واسه نون شبشون. خونه خریدن افسانه شده. پراید شده 120میلیون. چرا همش شعار میدین. من طرفدار روحانی یا هر کی دیگه جای اون بیاد نیستم. ولی اگه هرکسی هم جای اون بود با این شدت از تحریمها دلار و به تبع اون همه اجناس همین مسیر رو میرفت. همش دم از این میزنین که دلار رو روحانی بالا میبره. وقتی ارز وارد کشور نمیشه این بالا رفتن طبیعیه ‌ تا تحریم باشه اوضاع همینه. بعد شما بیا به مردم اورانیوم غنی شده بده بخورن ببینم شکمشون سیر میشه اینا رو گفتم هرچند میدونم چون رسانه ای با مطالب جانبدارانه هستین اینو حذف میکنین
    • آرش IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      1 0
      اولا مسبب وضعی که میگی دولت روحانیه..کشور ما کشور فوق العاده ای..پر از منابع و نیروی کار...ناکارآمدی یعنی این که وقی تحریم هستی... مدیریت منابع داخلی نداشته باشی... ناکارآمدی یعنی پخش کردن دلار و طلای خزانه در جیب رفقا و پرداخت هزینه ی اون به وسیله ی مردم.. ناکارآمدی یعنی تکیه به فروش نفت
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    ما ایرانیا می توانیم ایران را آباد کنیم
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    این اینا خجالت نمی کشن روی بیانات قطعی رهبرانقلاب٬حرف میزنن؟!؟!چرایه نفر پیدا نمیشه که جلوشونو بگیره؟؟ شعار روز ۲۲بهمن امسال فوری پیگیری شد٬اما چرا بامسئولانی که به مقابله با بیانات وفرامین حضرت آقا برخواسته اند٬پیگیری قانونی نمیشه؟؟؟
  • شهیاد IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 4
    اونایی که کاسب تحریمها هستند و دراین سه سال خون مردم را درشیشه کرده و زندگی آنها را به کام نابودی کشیدند و ثروت کلانی صاحب شدند همینها(مفت خورها ) مخالف بازگشت سریع به برجام و بهانه تراشی هستند.ودوست ندارند توافقی صورت بگیره چون سکته رامیزنند ونمیدانند که ماه برای همیشه پشت ابر نمیمونه
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    زود باشید کاری بکنید تا اربابتان آمریکا روی حرفهایی که زده کم نیاورد و مضحکه دنیا نشود و بین مردم جهان روسفید شود
  • ذکریا بیگدلی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    جناب آقای بیگدلی حرفهات منطقی نیست لطفا بیگدلی هارا بد نام نکن
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    ملت ایران با بدترین شرایط اقتصادی و معیشتی دارد دست پنجه نرم می‌کنند اوضاع نان خوردن برای مردم به تباهی رسیده ،جناب آقای روحانی ودولت تدبیرش مسبب اصلی این فیلم دردناک است ای کاش ۶ ماه دیگر شما فقط ۶ ساعت باشه مارا فلج کردی مارا به روز گدایی رساندی
  • قدرت الله عنایت جزی IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    سلام این اصلاح طلب چه تندروش چه میانه روش خائنند ۸سال مذاکره کردن بدبختی برای مردم نداشت امریکا جنایتکار و اینها مردورانهاهستند روحانی دولتمردانش تمام
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    8 0
    خیلی بیخود کردی که دلار ربطی به تحریم داره شمانامردترین هستین که میخواهین به امریکا گرا بدین .شما ازهردشمنی دشمن ترین حتی ازامریکا
  • بابی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    امریکا اصلان نیازی به برجام نداره چون باطل شده به فکرمملکت باشین
  • کارمند بدبخت مستاجر6 IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 3
    این دولت آنقدر وقیح است که به اشتباهاتش اعتراف نمی کند مطمئنم هشتصدسال قبل در زمان حمله مغول ها اوضاع معیشت و مسکن و اشتغال مردم بهتر از دولت روحانی بوده است خدایا به دادمان برس
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    پیشقدم شدن و برگشتنبه تعهدات برجامی جز تحمیل هزینه و سرخوردگی مای نتیجه ای ببار نخواهد اورد. امریکائیان نیز به اینباور خواهند رسید که ایران چاره ای جز تسلیمدر برابر عهدشکنی غرب ندارد. درهر صورت چه ما اول برگشتبه تعهدات کنیم یااعتنائی به هارت و هورتشان نداشته باشیم امریکا تحریمها را برنخواهد داشت.پس بهتر است حداقل بکتر خودمان بپردازیم. روش کره شمالی بهترین سازوکار است.
  • دبیر FR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    لابد فکر میکنه نظام مانع کاهش قژمت دلاره؟ عمو ادمیاده هم جریان برجامفهمید فقط از نقطعه نظر قوت میشه امتیاز گرفت. لیبی و ویتنام شاهد نیست؟ یا دفاع مقدس 8ساله؟
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 2
    تجربه ثابت کرده همه دزد و دروغگویید.و هیچ جایگاه اجتماعی ندارید .
  • محمد IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    3 0
    آفای بیگدلی چقدر گیرت آمده تا ایران همسال شماها رو داره فک کنم آمریکا و بقیه ی شرکا بعد برجام و بعد موشکی سراغ جام های دیگه ی ما از طرف شما دعوت بشن کلاتونو بندازید بالا
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    4 0
    شکر اضافه نخوربیگدلی
    • هادی IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      2 0
      بههیچ وجه نباید تن به ذلت بدیم همین کارهارو کردن که هنوزم توایران تا دوستل پیش یک موتور سواری نمیتونستن درست کنن. تا کی خودشون هرغلطی میخان میکنن اما ما نباید صلاح هسته ای داشته باشیم
  • سید IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    2 0
    غلط کرد.
  • عبداللهی AU ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    خفه کار کن
  • seyedahmd IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    تغییر قیمت دلار بازی سیاست است و امریکا خرکه باشد که بخواهند بهش فشاروارد کنند ایران نباید خود را در دست و پا بیندازد
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    از ماست که بر ماست با این مدیریت ضعیف وضع بهتر که نمی شود بد وبدتر می شود
  • امین IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 5
    مسیر توسعه همان مسیر برجام و تعامل است شکی در آن نیست ترامپ نقش یک سرعتگیر رابازی کرد که اکنون در زیر چرخ دیپلماسی منطقی پوسیده شده قطعا با درایت از سرعتگیر عبور کرده ایم وباید راه مستقیم توسعه که همان تعامل است با سرعت پیموده شود
  • حواد IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    5 0
    میشه شما کمتر حرف بزنید. شما لطفا بگویید سنگ که را به سینه میزنید.وقتی رهبری حرف آخر را فرمودند. شما لطفا هیس. یعنی هیس. یعنی....
  • ملت IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    3 0
    یاوه نگو مزاکره دیگردرکارنیست وما غنی سازی راباقدرت انجام بایدبدیم
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    5 0
    بیگدلی کودن و احمق خودت میگی آمریکا نمی تواند تحریمهای ثانویه را بر دارد انوقت میگی ایران باید به مذاکره منطقه ای و موشکی ادامه بده در منطقه و موشکهای ایرانی تا حالا چند نفر از پدر خوانده های شما اصلاح طلبها به درک واصل شده اند که اینقدر ناراحتید.
  • مصطفی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 1
    چه کار کنیم شما یه راه حل مناسبی انتخاب کنید مردم فقیر فقیر تر شدن ثروتمند ثروتمند تر شده قیمت های زندگی چندین برابر افزایش یافته ودر حال افزایش است
  • محمود IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    بله اینجا کار کاربلد با نابلد معلوم میشه. فروش نفت و خرج کشور کردن یا تقسیم کردن که کاری نداره حتی یه بچه هم میتونه این کار را بکنه . اگر هر کس بدونه فروش نفت تونست اقتصاد را طوری بچرخونید که اشتغال و رفاه برای مردم بیاد حسابه
  • کرمانشاهی IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    4 0
    دشمنی آمریکا با کشورمان ثابت شده است و کسانی که در سخنانشان طرفداری از آمریکا مشهود است بدانند که دیگر مسئولیتی در اداره کشور برایشان امکان پذیرنیست به اندازه کافی این سیاست وطن فروشانه آزموده شد.
  • الیاس IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    همون موقع که امریکا خارج شد ایران هم میبایست خارج بشه و همه بازرسان رو اخراج کنه،مردم یه چیزی هم بدهکار شدن،ای وای دلم
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    خاک تو سرت بیگدلی بیشعور که هنوز منافع ملی را نمی فهمی و لقمه اجنبی بهت مزه کرده - هنوز به باقیمانده کفتار دل بسته ای؟
  • هادی BE ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 1
    اصلاحات خائن
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    عده ای از اصلاح طلبان غفلت دارند و عده ای دیگرشون خیانتکار و خائن به وطن هستند که باید یکی یکی به چوبه دار آویزان و اعدام شوند.
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    مانده ام که این ها نوکر بی مواجب آمریکایی ها هستند یا یه استخوانی جلوش انداختن که این جوری برای قانع کردن مردم به حماقت دور برداشتن.نعلت خدا بر ستون پنجم دشمن
  • عوام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    بدون ساخت موشک قاره پیما و کلاهک اتمی مذاکره بیمعنی و یک طرفه میشه چون الان هم اونا تجربه دارن هم ما بواسطه برجام پس با دست پر باید به جنگ رفت این مذاکره نیست
  • نادر قهرمانی ارشد سمنان ۷۴۳۷ IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    به هیچ عنوان به اصلاح طلب های خاین فرصت خیانت و توطئه را ندهید ما با مذاکره ذلیلانه مخالف هستیم وسلام...رهبرم اجازه ندهید تا اخر کنار شما هستیم
  • یک هموطن IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    80درصد مشکلات تورم ما داخلی است .تحریم ۲۰درصد
  • محمود IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    هیچ وقت ایران نباید به تعهد برجام برگردد باید یک سالی آمریکا به تعهد های خود عمل کند بعد راستی آزمایی شود بعداگر ایران خواست به تعهد های خود برگردد نباید همه چیزو خراب کند در آوردن قلب راکتور اشتباه بوده
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    باید با جهان تعامل داشت احترام متقابل و سلام
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    اگردست خوائنین داخلی یعنی اصلاح‌طلبان از امورات کشور کوتاشود همه چیز روبه بهبود خواهدرفت بخصوص امورخارجه بهبودچشمگیری پیداخواهد کرد
  • سید مجید IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    گرو کشی از مردم را کنار بگذارید...بگذارید مدیران انقلابی و جهادی تابلوی افزایش قیمتها را پایین بیاورند...شما تاس بازی را در دستان خود مخفی کرده اید
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    شما هم نباید پافشاری کنید که صحبت کنید ...
  • رضا IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    برا اینها مردم مهم نیستند فکرکنیم کشور درطول قرن همچنین اتفاقا تی به خودشندیده که اینجوری مردم زندگی کننددلار۳هزارتومان کجا و۳۲هزارتومان کجا
  • فرخ ولی زاده IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    بیاید دوباره تو خیابون بریزید تا دشمنان سوء استفاده کنند .لعنت به هرچی آدم خیانت گر واختلاس گر که پدر ملت را در آوردید.
  • ناشناس IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    خدالعنت کنه اصلاح طلبارو که مملکتو به فلاکت انداختند
  • سید علیرضا موسوی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    وضع موجود نشانه خیانت و غش کردن شما بسمت غرب.دیگه چی از جون این ملت میخواین خفه خفه
  • فرانک IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    جناب رییس جمهور و حامیانش با برجام و وعده های دروغ و پوچ فساد تباهی و ذلت را به ارمغان آوردن برای مردم دقیقا مثل معاویه عمل کرد
  • م.م.لک IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    عجولانه تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام بود و برخی مسئولین از تهدید ترامپ در رابطه با افشای روابط پنهانی و سرمایه هایشان در آمریکا واهمه دارند لطفا با عزت و آبروی ایران و ایرانی بازی نکنید که غرش این شیر دودمان شما و خانواده هایتان را برباد میدهد
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    مگه رهبری حکیم و بزرگوارمون نگفتن که باید تحریم ها رو خنثی کرد.پس چی شد؟؟ مگه نگفتن جهش تولید؟دولت روحانی فقط چوب لای چرخ تولید کننده گذاشته در تمام تولیدی ها بسته شده بخاطر واردات بی رویه.این آقایان نه که نتونن نمیخوان که مشکلات و گرونی ها رو رفع کنن چون به مردم بگن ببینید تحریم های آمریکایی ها باعث مشکلاته که برن بشینن کاسه لیسی غرب رو بکنن و زیر بار خفت و خواری مذاکره با آمریکا برن.بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بشکنه دهنی که ار مذاکره حرف بزنه.
  • ناشناس IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    حرف ما حرف مقام معظم رهبری هست. اول برداشته شدن کل تحریمها و سپس راستی ازمایی و اگه کل تحریمها رو برداشته بودن و ما احساس کردیم، ما هم اقدام میکنیم . همین و بس.
  • حسن IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    ایشان واقعیت دنیا را گفتند . یعنی شما فکر می کنید آمریکا و اروپا آنقدر ساده هستند که با وعده های عده ای که علنا می گویند ما هیچ کاره هستیم فریب بخورند!
  • اله داد IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    ماراه انداختیم چرخ رونق اقتصادی رو سرعتش کمه ....پس چی شد که به گل نشسته ماشینتون .مردم رو بد بخت کردین .بسه دیگه
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    همه شما فقط به فکر قدرت وجیب خود هستید
  • صفدر IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    خدایا به حق خون شهیدان راه حق اعم ازانقلاب جنگ و.حرمین درهرکجای دنیای ایران وجهان به حق خون شهیدحجی و ..حج سلیمانی.....دشمنان انقلاب ودین واسلام چه خارجی چه داخلی اگه قابل هدایتن هدایت وگرنه ذلیل ورسوا وخواربفرما...
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    اقایان مغزفندقی فقط بلدنددیگران رانوکراین وان بدانندغالف هستنددراین حکومت شترگاو پلنگ همه امورمسعول نداره هرکه قدرت داشته باشه تابتونه میخوره ومیبره حرف ازاین دشمن خیلی که باهمه جنگ داریم میخاهیم همه انها رونابودکنیم من میگم همه اینهایی که کامنت مزارن خودشون یابچه سوسولای بیکاره هستندیاازدردورنج مردم خبرندارنداقاببین قرارتواین کشورعدالت ازادی باشه زباله گردی برای یک تیکه نان خوشک عدالته توروبه خدایی که میپرستید اینهمه حرفهای بیهوده رابس کنیدتاکی فریب خوردن
  • علی اکبر IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    اول تحریم را بردارند راست آزمایی شود بعد وارد برجام شوند دیگه ما از دوران جنگ هشت ساله علیه ایران بد تر که نیستیم تما م قدرت ها برعلیه ما بودند وما در تحریم اقتصادی بودیم له آن زمان چیزی نبود حتی قند ومواد عذایی حتی شیشه وسفره پللتستیکی غذایی فرش نبود سهمیه کرده بودند حالا درست است گرانی است ول همه چیز فراوان است گول بعضی فخر فروشان وراحت طلبان را نخورید فقط ایران قوی وآبرومند درسطح منطقه وبین الملی
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    چنان روووووووووووووووووونقی ایجاد کنم ، الان قدرت خرید تخم مرغ ، خیار رو هم نداریم با وعده های انگلیس و امریکا و دو قطبی سازی چه بر سر این مملکت اوردند . در اوج جنگ ایران و عراق کمبودی نداشتیم ، ولی الان ساعتها در صف روغن بمانیم . ولی راست گفتند ؛ منظورش فرزندان و خانواده خودشون بود دختر رئیس جمهور ، پسر ابتکار ، برادر جهانگیری ، دختر مظلوم وزیر ، دختر ...، که از پول زیاد و نمیدونن چکار کنن . ۲۲۹۷
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    نه آفتاب از این که هست تند ترمیشود ونه غلام از ازاینکه هست سیاه تر ولی رو سیاهی میمونه برای شما ستون پنجم آمریکایی ها
  • جواد IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    لعنت به هر کی خائنه.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 1
    درست است بابا به ملت برسید نزاردید که امریکا ها به ما بخندن چون ما قوی هستیم وقتی به مروم برسید میگه ایران قوی وقدرتمند است وقتی می بیند که ملت ایران گرسنه هست امریکا سو اسنفاده می کند به تامین اجتماعی برسید نزارید بازنشتگان ور خیابان ها بیا ن برای تکه نان وتورم و گرونی چرا باید ملت گرسنه باشد التماس دعا
  • احمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    نوکران آمریکا لطفا ویزای آمریکا برای شما آماده شده حری خروج از ایران بچه‌ها تون منتظر شما هستن برجام نه جام زهر
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    بیشرف خائن چرا نباید پافشاری کنیم گرانی و تورم بخاطر تحریم نیست بخاطر خیانت امثال تو هست که خون مردم را در شیشه میکنید که به مقاصدتان برسید
  • احمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 1
    دیگه چکار بوده که نکردیم زیر بار اقتصادی خفه امان کردند آن وقت شما می خواهی باز هم باج بدهی ،فکر کنم شما جاده صاف کن وستون پنجم دشمنی ؛احتمالا دخترت یا زنت یا پسرت یا فک وفامیلت اونجا دراز کشیدند شما بهتر فکر دارز کشیدن اونها باشی نه ملت
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 1
    مرگ بر اصلاح طلب خائن
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    ما از دولت روحانی جز گرانی چیزی ندیدیم آیا این آقایان خودشان را ایرانی میدانند با این حرف زدن ها ؟ برای خودم متاسفم هستم که به اینها رای دادم
  • علی‌حاجی‌ IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    اقای‌جهانگیری‌مردم‌ازشما‌خواهش‌میکنن‌که‌دراین‌چند‌ماه‌باقی‌مانده‌سکوت‌کنید‌ازاین‌دولت‌بی‌تدبیر‌وبی‌امید‌شما‌‌ازاین‌گروه‌اصلاح‌طلب‌ندیدیم‌جزبدبختی‌مردم‌وتورم‌اماباید‌توجه‌داشت‌که‌جیب‌عده‌ای‌اقازاده‌و....همچنان‌باتغییر‌نوسانات‌ارزی‌ودلار‌وطلا‌پرشد
  • DE ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    نظر من اینه که دهن اینها را گل بگیرید!!! تا این چندماه دیگه ملت چیزی نشنوند!!! بلکه فقط با درد نداری بگذرانند!
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    اگه امکانش هست با همه در ظاهر هم شده رفاقت کنید و مشکلات جامعه رو حل کنید ....
  • ملت‌ایران IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    این‌گروه‌اصلاح‌طلب بابهانه‌های‌مختلف‌ازجمله‌خالی‌بودن‌خزانه‌وبرجام‌وتحریمهای‌امریکا‌باعث‌برهم‌زدن‌اتحادووحدت‌بین‌گروههاواحزاب‌سیاسی‌وازهم‌گسیختگی‌حکومت‌وانقلاب‌اسلامی‌شدوباسیاستهای‌غلط‌اقتصادی‌باعث‌نارضایتی‌اقشار‌مختلف‌جامعه‌اسلامی‌وروحانییت‌شد
  • یانکی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    از دلار بت ساختن و میپرستنش...خریدو فروش دلارو حرام اعلام کنید...چرا با پول دشمن تو کشور بازی می کنید و نفستون به اون بنده....؟!!!!!!!
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    اختلاف های چپ و راست به معیشت مردم کمک نمیکند بلکه مضاعف میشود
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    این بیحرمتی بشهدای عزیز است
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    فقط گوش به فرمان رهبری بایدبود این چنددستگی ها خوب نیست آمریکا وغرب چه باتوافق وچه بی توافق دنبال افکاروبرنامه های کثیف خودشان هستند برای اونا توافق هیچ معنی نداره سازمان ملل وشورای امنیت ودادگاه لاهه وبقیه نهادها فقط بازیچه هستند تنها راه نجات ما مقاومت دربرابر آمریکاویکپارچگی مردم ونظام ودولت هست ومطیع امرآقا چون ایشان تابه حال هرچی درمورد سیاست غرب گفتنددقیقا همان شد خداوندسایه ایشان رابالای سراین مردم ومملکت نگهداردانشاا...
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    کسانی که صندوق های دزدی را در بورس بزک کردندو دست گرفته اند و می چرخانند و ملت بی گناه و مظلوم ایران را هر روز غمگین و افسرده می کنند دیری نمی پاید که فریاد التماس حقوقی ها از رسانه ها به گوش خواهد رسید که داریم ورشکست میشیم به جهنم بدانید امروز نفرین مردم شروع شده
  • رستگار IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    اقای آمریکای ... کارنامه شما وروز نامه شما شما اصلاح ط...... بی وطن .....وفتنه ۸۸ ..کارنامه شما پر از خیانت پر از مذدوری
  • ایرانی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    جهانگیری سکوت کن
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    ای مردم کسانی که با الاغ کار میکنند میدونند که یکبار اگر پاش داخل چاله بیوفته دفعه بعد ازاونجا نمیرود وراه شو کج میکنه یعنی اگر ادمی دریک موضوع از یک موقعیت دوبار فریب خورد ...
  • ملت‌ایران IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    تلوزیون‌ورادیو‌وروزنامه‌هااخبار‌صحیح‌وبیشتر‌گزارشات‌مردم‌راپخش‌نمیکند‌چرا‌چون‌زیر‌دست‌خودشون‌است‌هرچه‌بهضررشان‌باشد‌پخش‌نمیشودوسانسور‌میشود‌علت‌این‌همه‌پنهانکاری‌چیست
  • محمد RU ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    درود به اقای بیگدلی با عنایت به اینکه رهبر معظم انقلاب بار ها گفته اند که سلاح هسته ای با دین ما در تضاد است وما دنبال سلاح هسته ای نیستیم با عده قلیلی که منفعت خود را در گرسنه تر دیدن مردم هستند با پا گذاشتن جلو برای حل برجام مخالفت دارند
  • US ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    باور اصلاح طلبان مطرح اينست كه از طريق پول ميشود به همه ارزوها رسيد وپول هم نزد كدخدا است پس لازم است هميشه بياد ودرراه كدخدا بود نه خدا از اين رو دامن كدخدا رها نمى كنند درصورتيكه اولا خيلى از چيز ها ازقبيل شعور خوش اندامى زيبايى محبوب بودن اخساس رضايت از زندگى و٠٠٠با پول قابل تحصيل نيست ودرثانى كدا خدا خود ورشكسته به تقصير ومحتاج است پشت درخانه كدخدا نشستن عمرهدردادن است
  • رسول IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    رئیس جمهور گفت که دلار ۱۵۰۰۰ تومان میشه؟؟
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    آزادکردن‌پول‌های‌ایران‌واعلام به‌جهانیان‌که‌تحریم‌برداشته‌شد بیشترکارمی‌بره‌یاجمع‌کردن بساط‌هسته‌ای‌کهکارفیزیکی‌ نیازداره‌برادرحتی‌به‌حرف‌هم حاضرنیستدکوتاه‌بیان شمارابه‌خدااگرریشتون‌گیر غربیاست‌حداقل‌یه‌کمی‌هم وقتی‌اوناحواسشون‌نیست‌کمی‌هم به فکرمملکتتون‌باشین روندبرحام‌هم‌دراجرای‌پله‌‌پله وهم‌درخروج‌پله‌‌پله‌پدرمملکت رادرآوردبازبرگردیم‌سر‌پله‌اول
  • محمد IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    هر چی بدبختی داریم از بی کفایتی وبی مسولیتی خیلی از مدیران نالایق اجرایی کشور است وگرنه تحریمهای آمریکا آنقدر کارساز نیست.اگر این دولت به توصیهای رهبری گوش وعمل میکرد خیلی ازاین مشکلات وگرفتایها را الآن نداشتیم درکل دولت لجباز وناکارآمدی داریم.
  • صادق IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    هم اصول گرا وهم اصلاح طلب به ایران و ایرانی خیانت کردند.اگر در هر کشوری این خیانت اتفاق می افتاد قطعا در دادگاه مردمی محاکمه میشدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس