به گزارش مشرق،  با توجه به اینکه قرار بود بلیط فیلم های جشنواره فیلم فجر ساعت ۱۴ امروز در سه سایت سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه به فروش برسند اما اختلال در این سه سایت کاربران را با مشکل مواجه کرده است. این اتفاق هر سال در ایام برگزاری جشنواره رخ می‌دهد و گویا قرار نیست این مشکل در فروش بلیط های جشنواره فجر حل گردد.به گزارش سینمادیلی بلیت فروشی اینترنتی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در حالی از ساعت ۱۴ امروز ۱۱ بهمن ماه بدون امکان خرید حضوری در گیشه و تنها از طریق سامانه های اینترنتی آغاز شده که از همان دقایق ابتدایی سرور «سمفا» به عنوان ترمینال خرید بلیت Down شد و سامانه های فروش نیز از کار افتادند.

 گزارشات مردمی طی ۲ ساعت ابتدایی شروع بلیت فروشی نشان می‌دهد از میان ۳ درگاه رسمی فروش، سینماتیکت با اختلال کلی روبرو شده، ایرانتیک توانایی نمایش سانس های فیلم ها را ندارد، و متقاضیان گیشه ۷ علیرغم خرید بلیت و رزرو صندلی اما کد رزروی از سوی سمفا دریافت نمی کنند.

 طباطبایی‌نژاد دبیر جشنواره ساعاتی پیش در نشست مجازی خود از فروش بیش از ۶ هزار بلیت مردمی خبر داد، درحالی که به نظر می رسد این عدد به هیچ وجه تخمین درستی از خرید نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس