فیلم| بازدید هوایی ترامپ از تجمع طرفدارانش در واشنگتن

رئیس جمهور آمریکا روز شنبه با بالگرد از تجمع طرفدارانش در واشنگتن بازدید کرد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه با بالگرد از تجمع طرفدارانش در پارک «نشنال مال» در واشنگتن بازدید کرد.  

تجمع روز شنبه طرفداران ترامپ در حمایت از وی و اعتراض به تصمیم دیوان عالی این کشور در رد درخواست ستاد ترامپ برای ابطال نتایج آرای ۴ ایالت بوده است.

ترامپ امروز در پیامی در توییتر از تصمیم طرفدارانش برای تجمع در واشنگتن ابراز تعجب کرده و گفته بود که از این موضوع خبر نداشته و قصد دارد از آنها بازدید کند.

ترامپ در مسیر رفتن برای دیدن یک مسابقه در آکادمی ارتش با بالگرد، بر فراز طرفدارانش در واشنگتن پرواز و از آنها بازدید کرد.

بامداد امروز (شنبه) دیوان عالی آمریکا درخواست ایالت تگزاس و ستاد ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات در ۴ ایالت این کشور را رد کرد.

هر سه قاضی که از سوی ترامپ در این دادگاه منصوب شده‌اند نیز همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا این اقدام ایالت تگزاس و ستاد ترمپ را رد کردند.

ایالت تگزاس به همراه ستاد ترامپ در دادخواستی که به دیوان عالی آمریکا ارائه کردند خواستار ابطال نتیجه انتخابات در ۴ ایالت کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بودند که در تمامی این ۴ ایالت کلیدی، بایدن پیروز انتخابات اعلام شده است.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآوردهای رسانه‌های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد اما ترامپ تاکنون از پذیرفتن شکست در انتخابات امتناع ورزیده و بارها تأکید کرده است که بایدن با تقلب بعنوان پیروز این فرایند معرفی شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس