راهپیمایی همزمان موافقان و مخالفان ترامپ در واشنگتن دی. سی

خیابان‌های شهر واشنگتن دی. سی، پایتخت سیاسی ایالات متحده روز شنبه شاهد راهپیمایی گروههای مخالف و موافق «دونالد ترامپ» بود.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، تصاویر ویدئویی گرفته شده از شهر واشنگتن دی. سی در روز شنبه نشان می‌دهد که گروههای مختلف هم از موافقان و هم از مخالفان «دونالد ترامپ» در خیابان‌های این شهر راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی‌ها در حالی برگزار می‌شود که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به رغم ردِّ دادخواست ایالت تگزاس مبنی بر ابطال نتایج انتخابات سوم نوامبر از سوی دیوان عالی این کشور همچنان از پذیرش شکست خود در این انتخابات خودداری می‌کند.

گزارشها حاکی از آن است که در این گردهمایی خیابانی، گروهی موسوم به «پسران مفتخر» (Proud Boys) در حمایت از تلاش ترامپ برای به چالش کشاندن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بنرهایی با عبارت «دزدی را متوقف کنید» حمل می‌کردند.

در مقابل حامیان ترامپ، گروههای مخالف وی تظاهراتی را با شعار «با قدرت تمام علیه فاشیسم» آغاز کردند.

گفتنی است که دولت ترامپ در اعتراض به نتایج انتخابات در چندین ایالت آمریکا اقامه دعوی کرد. در این میان، ایالت تگزاس نیز دادخواستی مطرح کرد که در آن از دیوان عالی آمریکا خواست تا نتایج انتخابات در برخی از ایالت‌های آمریکا را باطل کند. اما دیوان عالی آمریکا در نهایت این دادخواست را رد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Mjp IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    2 0
    به امیدنابودی امریکا.. یقین بدونیدطولی نمیکشه دوره بعدی انتخابات چهارسال دیگه کالیفرنیااعلام استقلال میکنه. امسال دولت محلی وجدایی خواهانش بالای پنجاهوهشت درصدرای اورد. هردوره داره طرفداراش بیشترمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس