کد خبر 1155647
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
ترامپ نمایه

توئیتر در اقدامی تعاملات توئیتی ترامپ درباره انتخابات را محدود می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از ورایتی، توییتر برای مدت کوتاهی مانع از پسندیدن و پاسخ دادن کاربران به برخی توییت‌های منتشر شده توسط دونالد ترامپ در مورد اختلاف نتایج انتخابات ریاست جمهوری شد.

بیشتر بخوانید:

حذف تصویر ترامپ از صفحه توییتر نتانیاهو +عکس

توییت‌های ترامپ در پاسخ به رد دادگاه عالی از پیشنهاد تگزاس برای لغو انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه بود و این اختلال صبح روز شنبه رخ داد.

ترامپ این تصمیم را یک شکست بزرگ و ننگین دستگاه قضایی خواند و ادعا کرد که مردم ایالات متحده فریب خورده اند و کشور ما رسوا شده است.

این فقط یکی از توییت های ترامپ بود که نه تنها توسط توئیتر به عنوان ادعایی مورد مناقشه پرچم‌گذاری شد، بلکه دسترسی کاربران نیز به آن محدود شد. با این حال، توییتر خیلی زود تعامل توئیت‌های ترامپ را برقرار کرد.

توییتر همچنین به طور موقت تعامل با توئیت‌هایی را که در آن ترامپ ادعا کرده است که «در انتخابات پیروز شد» را محدود کرد و ادعا کرد که رای دهندگان جعلی و تقلبی وجود دارد که به طرز معجزه آسایی از همه جا سرازیر شده‌اند و همچنین توئیتی که فرمانداران جورجیا و آریزونا را صدا می زند که جلوی تقلب در آن مناطق را بگیرند.

پس از محدودیت مختصر تعامل توییتی ترامپ، وی به توئیت در مورد انتخابات ادامه داد و نوشت: ما مبارزه را آغاز کرده‌ایم‌!!!

در پاسخ به دادخواست تگزاس که علیه جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین شکایت شد، دادگاه عالی حکم داد که تگزاس از نظر قضاوت علاقه ای به شیوه‌ای که ایالت دیگر انتخابات خود را برگزار می کند، نشان نداده است.

پس از رد شکایت‌های ترامپ در مورد تقلب در رأی‌گیری در چندین ایالت، وی روی دادگاه عالی که شامل چندین نفر که خود آنان را منصوب کرده، از جمله «ایمی کانی بارِت» حساب کرده تا در تلاش خود برای لغو نتایج انتخابات ۳ نوامبر به او کمک کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس